Maar dat is een neger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb gegooled op Cor, de eerste persoon die ik tegenkwam was deze:
[ afbeelding ]
Sowieso heb ik wel wat sportgear voor haar, mijn sportkleding is evenveel als normale kleding bijnaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets daarvan, gewoon yoga pants en sokken lenen. Desnoods ga je maar op je normale schoenen trainen, ik loop al maanden op dezelfde afgetrapte Vans.
[..]
Nice, nog meer mensen nodig.
[..]![]()
Zit nu in adam oost bij mijn broerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
NOOH! Waar zit je nu dushi? Je gaat aankomen op mijn verjaardag! Bulk zetten dit dat.
Nice, stick it to her. Ik kan zelf ook nog wel wat sport-gear gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso heb ik wel wat sportgear voor haar, mijn sportkleding is evenveel als normale kleding bijna.
heb je miss zand gegete en worme? laa t het checkequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb echt de hele godsganse dag honger.
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gezellig! Blijf je daar de komende 2 weken?
Het antwoord:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
CarbonC, ik heb een vraag die me al lange tijd prikkelt. Desondanks dat het niet politiek correct is om te vragen wil ik benadrukken dat ik geen onderscheid maak. Heb je black of white genetics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bezoekje aan Haefland kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broer
Een uur en 20min met het OV om daar te komen vanuit Weert, no thx jeffquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een bezoekje aan Haefland kan geen kwaad.
Onder toezicht mag ik alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
Doe gewoon een ghettoworkout met Panzer, cops, guns blazing, alles
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het antwoord:Deze bigblackcocktease.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk dus. Hoe wild zijn de plannen inhoudelijk? Zo van God los in het land waar alles mag en wiet legaal is? Je hebt hier vast naar uitgekeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broer
Stick to your vows, woman.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het antwoord:Ooit op een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Morgenmiddag USC (als ik het goed begrepen heb kun je daar als buitenstaander ook sorten).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef Jahr00n het volgende:
wanneer is de topic meet dan
??
wil graag komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |