Ik xag t in een flits op een reclamebord langs de snelweg, maar als dat net zo duur is kun je dat idd beter doen. Kun je evt nog een broodje weggooie. Om zo meer vlees op eem broodje te mikken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je kan toch beter 3 single burgers halen want dan heb je meer broodjes en beleg erbij
wel eens langs een kaaswinkel gelopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet jij zeggen wat stinkt er harder kaasplank of stinkie
gebruik googlequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bad grandpa beetje grappig?
Ik vertrouw slechts op mijn gabbers en Chuck Norris.quote:
crap film, lekker je tijd besparenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bad grandpa beetje grappig?
Dank.quote:
nja ik denk dat 75% van dit topic niet tot nauwelijks in de gym komt zoveel zitten ze hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef stinkie het volgende:
![]()
om 7 uur denken even snel wat afmaken. En dan is het ineens 9 uur en heb je alweer de helft voor morgen gedaan. Had beter in de gym kunnen zitten
Jij weet niet vriend. Meeste lui hier fokken alleen tussen de setjes door. Kun je nagaan wat voor beesten!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja ik denk dat 75% van dit topic niet tot nauwelijks in de gym komt zoveel zitten ze hier
Morgenochtend nog een keer gaan. Enige dag deze week dat ik voor 11 uur op kantoor zou zijn, valt niemand op als ik daar alsnog 11.00 van maakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja ik denk dat 75% van dit topic niet tot nauwelijks in de gym komt zoveel zitten ze hier
Jij altijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden ik ben nieuw hier, ben ik welkom?
Ik heb geen hubster meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zit je hubster nu ook op de foks?
Ik zou denken aan goede sportscholen, maar nevermind maatje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beste Frikandel, wat snap jij niet aan centrum?
Ik keek vandaag zoals elke dag weer in je Fotoboek en daar werd wel degelijk een hubster vermeld. What's up?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |