expres in een week dat ik niet kan he, lulquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVER.
[..]
Slick als je ook meteen een Dutchland workout komt zetten met CY, mij en de rest van guerilla Amsterdam. Beetje curlen met Etha en JB, assisted pullups met Yuri, Weissman die een beetje awkward om ons heen scharrelt.Met een beetje geluk komt Raymond ook nog even kijken.
Komt die befaamde gym meet er ook nog van.
quote:
Alsof Henk Westbroek en pipi langkous een kind hebben gekregen dat zeven maanden te vroeg geboren was.quote:
Zou je tatjana vandaag de dag nog steeds geven?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Even throwback tuesday post met de mascotte van m'n gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Alsof Henk Westbroek en pipi langkous een kind hebben gekregen dat zeven maanden te vroeg geboren was.
Met losse flodders bby..iig niet met scherp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Pls stay safe.
Inb4 "ik post dit vanaf guantanamo bay"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef Klokov het volgende:
Tip van mijn zus: kettlebells van 2 kilo voor 2 euro bij de Action.Je hebt ze ook van 4 en 6 kg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je net zo goed met je penis gaan swingenquote:
Hij Is baas. In mn tienerjaren nog in zn gym getraind. @yuri, cordia is van hemquote:
paintball patronen FTWquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met losse flodders bby..iig niet met scherp.
Het schijnt dat met scherpe ammunitie schieten een stimulerend effect heeft op de vijand, renprestaties schieten omhoog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met losse flodders bby..iig niet met scherp.
Heb nog nooit gepaintballed maar ik moet daar echt de bom in zijn dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Met paintball besef je pas hoe belangrijk het spelen van CoD wel niet is geweest.
ECHT WAAR??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het schijnt dat met scherpe ammunitie schieten een stimulerend effect heeft op de vijand, renprestaties schieten omhoog.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer van die peuk. Zou niet raken.
VMS baby wanneer gaan we cypriotische kindjes maken ( turks/grieks mix jwz)?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een weertje buiten hè. Net herfst. Gelukkig is daar VMS met summervibez:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer van die peuk. Zou niet raken.
quote:
quote:
Jongen, check mijn bericht nog eens voor dat je me hier zo publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Deze onoplettendheid is precies de reden waarom je nu die awkwardness hebt met die inloggen.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Whey is overrated.Ofdat vitamine D meehelpt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Ze lijkt 15 maar damn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dem crush
met paint all gebruik je die balletjes. Bij o.a. Politie trainingen gebruiken ze paintballpatronen in normale dienstwapen met andere loop en lichtere kruitlading. Als je dan geraakt wordt blijf je echt liggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Met paintball besef je pas hoe belangrijk het spelen van CoD wel niet is geweest.
je kan toch beter 3 single burgers halen want dan heb je meer broodjes en beleg erbijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
Triple cheeseburger voor 3 euro bij d mac
viespeukjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
met een griek is dat lastig zwanger raken eh
Lekker politieagentje oefenen, tot je in het echt in je hoofd geraakt wordt. Alles weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
met paint all gebruik je die balletjes. Bij o.a. Politie trainingen gebruiken ze paintballpatronen in normale dienstwapen met andere loop en lichtere kruitlading. Als je dan geraakt wordt blijf je echt liggen
Dat was ook mijn redenatie inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je kan toch beter 3 single burgers halen want dan heb je meer broodjes en beleg erbij
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef seto het volgende:
je neukt toch ook liever een chick met dubbel D ipv twee chicks met B
is toch logisch
Dit inderdaad, denken dat je bespaartquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je kan toch beter 3 single burgers halen want dan heb je meer broodjes en beleg erbij
4 big macs, 2 grote patat, 2 grote milkshake, 1 bakje saus anders ga i niet...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
Triple cheeseburger voor 3 euro bij d mac
Cheeseburgers waren ¤1,50 toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit inderdaad, denken dat je bespaart.
foreveralone.jpgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij wist ze dat ik het alleen op ging eten thuis![]()
lijkt me ook veel lastiger etenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit inderdaad, denken dat je bespaart.
Ik xag t in een flits op een reclamebord langs de snelweg, maar als dat net zo duur is kun je dat idd beter doen. Kun je evt nog een broodje weggooie. Om zo meer vlees op eem broodje te mikken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |