Ja dat is wel goed mattie die zijn ook anti fct. Boks!quote:
ohoho nee ben niet voor ajaks hoor is goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef no1uknow het volgende:
na fc groningen mag maar geen ajaks snapje
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Herqules het volgende:
ik weet wat jullie denken, die nieuwe is niet welkom maar over een jaar zullen jullie mij smeken of ik nooit meer weg wil gaan. kwote dit maar
Heb hetzelfde JMF, het maakt helemaal niet uit of je nu lift of niet. Als het gros van de mensen waarmee je om gaat (ONZ > de gym) maar denken dat je lift. Ja toch, niet dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha jongens voelt goed om weer terug te zijn. Terug bij mijn vrienden, terug in de gym.... Voel me weer echte lifter. ARGGH ARGHRR!
moesr beetje lachenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I'm not your amigo, muchacho
oh wacht
Echte kracht komt van binnen weetje. Ik ken mensen die bankdrukken 239 kg /8 reps. Maar die kan ik met een gevatte zin breken. Dan denk ik van ja ja oke wat is nu kracht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb hetzelfde JMF, het maakt helemaal niet uit of je nu lift of niet. Als het gros van de mensen waarmee je om gaat (ONZ > de gym) maar denken dat je lift. Ja toch, niet dan?
maar 239 stelt dan ook niks voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Echte kracht komt van binnen weetje. Ik ken mensen die bankdrukken 239 kg /8 reps. Maar die kan ik met een gevatte zin breken. Dan denk ik van ja ja oke wat is nu kracht.
Wauwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Echte kracht komt van binnen weetje. Ik ken mensen die bankdrukken 239 kg /8 reps. Maar die kan ik met een gevatte zin breken. Dan denk ik van ja ja oke wat is nu kracht.
Heeft ze je gedumpt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha jongens voelt goed om weer terug te zijn. Terug bij mijn vrienden, terug in de gym.... Voel me weer echte lifter. ARGGH ARGHRR!
Raad maar. Maar alles wat je raad is sowieso foutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef JackieBrown het volgende:
Ik weet denk ik ook wie herqules is lol
Haha ja in mijn vriendengroep ben ik ook echt een huillachenmaker...quote:
quote:
Niet zo he velgenboer...quote:
'nieuw'. Sowieso zitten hier maar 3 mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Herqules het volgende:
[..]
Raad maar. Maar alles wat je raad is sowieso fout
ben gwn nieuw
DAS WAR EIN WITZ.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Niet zo he velgenboer...
ok nieuw was niet het juiste woordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'nieuw'. Sowieso zitten hier maar 3 mensen.
Hey Cake-man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Herqules het volgende:
ik weet wat jullie denken, die nieuwe is niet welkom maar over een jaar zullen jullie mij smeken of ik nooit meer weg wil gaan. kwote dit maar
Wat? Je kent mij nog steeds niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens wat moet die blauwe hier?
die verdwaalt af en toe en komt ons dan lastig vallen, beetje als Gollemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens wat moet die blauwe hier?
Dit wel ja, maar ik ben dan wel de aardige variant, Weissman kan daarover meepraten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die verdwaalt af en toe en komt ons dan lastig vallen, beetje als Gollem
Dat is geen Cake-Man, kan ik je garanderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
Even een hersenspinsel van mij:
Toen Cake-Man een permban kreeg zou dat in principe betekenen dat diegene niet onder een andere account terug mag komen.
Dus
OF Weissman is Cake-Man niet.
OF Cake-Man heeft geen permban en keert wanneer de tijd rijp is terug
!?!
Jij gaf Etha die ban voor de pizzapenis toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel ja, maar ik ben dan wel de aardige variant, Weissman kan daarover meepraten.
Ik geef geen bans, behalve op de Frontpage.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij gaf Etha die ban voor de pizzapenis toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |