Ah ja, dat moet ik nog ff wijzigenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik keek vandaag zoals elke dag weer in je Fotoboek en daar werd wel degelijk een hubster vermeld. What's up?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jongen, check mijn bericht nog eens voor dat je me hier zo publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Deze onoplettendheid is precies de reden waarom je nu die awkwardness hebt met die inloggen.
zeker om anoniem je kut in kpd te laten zien he??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuw account gemaakt. Ben GRS zat geworden
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het tussen jou en dat Turks meisje?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zeker om anoniem je kut in kpd te laten zien he??![]()
I'm not your friend, palquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden ik ben nieuw hier, ben ik welkom?
niet JB in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laat ons niet langer in spanning Leks!
"kijk mij eens hardcore zijn en jullie niet"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja ik denk dat 75% van dit topic niet tot nauwelijks in de gym komt zoveel zitten ze hier
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey JB, wij gaan ook echt way back he
nu voel ik me viesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Herqules het volgende:
Nee geintje natuurlijk, ik houd jullie al langer in de gaten
jmf wats met jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha goede kombek wel herqules.
Ik mag jou wel!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |