jij seint een FA in, dat is minstens zo erg, zo niet ergerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef geen bans, behalve op de Frontpage.
Ik heb een wereld tournee gemaakt. Onder mijn alias djbabbel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Je kent mij nog steeds niet?
Hmm, ik zou me wel echt het mannetje voelen denk ik. Zou ik het niet een dagje kunnen proberen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"ik geef geen neuk"
Zo voelt het ongeveer.
Cake-man is Weissman en Weissman heeft zich ingelikt bij Danny oidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
Even een hersenspinsel van mij:
Toen Cake-Man een permban kreeg zou dat in principe betekenen dat diegene niet onder een andere account terug mag komen.
Dus
OF Weissman is Cake-Man niet.
OF Cake-Man heeft geen permban en keert wanneer de tijd rijp is terug
!?!
Snakey dan denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cake-man is Weissman en Weissman heeft zich ingelikt bij Danny oid
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel ja, maar ik ben dan wel de aardige variant, Weissman kan daarover meepraten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Snakey had laatst nog mijn notes gelezen, het was inderdaad LomeHork.
Een FA post hier meer mee dan mij, beter let je gewoon opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij seint een FA in, dat is minstens zo erg, zo niet erger
Ja wellicht, moet ik je wel screenen enzo, is zo'n gedoe, duurt lang. AIVD enzo, NSA ook nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm, ik zou me wel echt het mannetje voelen denk ik. Zou ik het niet een dagje kunnen proberen?
Mss verwar je mij met Cake-Man. Kan me niet herinneren dat wij contact hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel ja, maar ik ben dan wel de aardige variant, Weissman kan daarover meepraten.
Kan ook ja, dat ligt meer voor de handquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Snakey dan denk ik.
Beetje bij elkaar in de broek gezeten toen ze samen gingen trainen laatst.
dikke niet na 10 uur weet je tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou jongens ik ben even brood smeren. Pindakaas en kipfilet only hoor!
Is plaatjes van Hitler posten tegen de policy in?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een FA post hier meer mee dan mij, beter let je gewoon op
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Konkoleugens, mods kunnen niet eens bannen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij seint een FA in, dat is minstens zo erg, zo niet erger
IRL welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss verwar je mij met Cake-Man. Kan me niet herinneren dat wij contact hebben gehad.
Is toch voor morgen droefnek! Of mag smeren ook niet?quote:
Gaat dit heen waar ik denk dat dit heengaat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is plaatjes van Hitler posten tegen de policy in?
wow je bent sneller dan mijn editquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is toch voor morgen droefnek! Of mag smeren ook niet?
Hmm, kut. Denk wel dat ik er geschikt voor zou zijn. Streng, maar rechtvaardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Ja wellicht, moet ik je wel screenen enzo, is zo'n gedoe, duurt lang. AIVD enzo, NSA ook nog.
Relax, we gaan puur voor die casuals.quote:
Je vergeet de mayonaise.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou jongens ik ben even brood smeren. Pindakaas en kipfilet only hoor!
Heb je d'r geraakt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die hoofdtelefoon is gangster as fuck. Ben er echt superblij mee. Goed geluid, zit goed, echt nice.
En van wie is Herqules nou weer een kloon?
Toegegeven, je hebt minder notes dan mij en schokkend is het ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm, kut. Denk wel dat ik er geschikt voor zou zijn. Streng, maar rechtvaardig.
Kun je niet gewoon ff mijn notes doorlezen? Ben eigenlijk superbraaf.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die hoofdtelefoon is gangster as fuck. Ben er echt superblij mee. Goed geluid, zit goed, echt nice.
En van wie is Herqules nou weer een kloon?
ESF / [FOK! kroegsjoelclub] (#2) - volgende 8 april, DOE MEE!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
IRL weliets met sjoelbakken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |