altijd maar die achterdochtigheidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die hoofdtelefoon is gangster as fuck. Ben er echt superblij mee. Goed geluid, zit goed, echt nice.
En van wie is Herqules nou weer een kloon?
Deze baas weet! Geen schande ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ESF / [FOK! kroegsjoelclub] (#2) - volgende 8 april, DOE MEE!
hangt af van het antwoord van LompeHorkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gaat dit heen waar ik denk dat dit heengaat?
Hij DM'de mij dat plaatjes van Hitler mogen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hangt af van het antwoord van LompeHork
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toegegeven, je hebt minder notes dan mij en schokkend is het ook niettering.
BAN VOOR OPENBAAR MAKEN VAN DM'S!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij DM'de mij dat plaatjes van Hitler mogen.
dus het komt wel goed?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ach, ze dachten dat ik een kloon was van Marokkaanse
Wow. Gewoon rustig aan no1uknow. Iedereen in zijn waarde laten alsjeblieftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
BAN VOOR OPENBAAR MAKEN VAN DM'S!!!!
Jij gaat het nog ver schoppen op dit online internetpraatplatform.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow. Gewoon rustig aan no1uknow. Iedereen in zijn waarde laten alsjeblieft
Is dit een beetje goed, LH?
Nee, dit is beter:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow. Gewoon rustig aan no1uknow. Iedereen in zijn waarde laten alsjeblieft
Is dit een beetje goed, LH?
Rot op mongool. Groetjes en kusjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
BAN VOOR OPENBAAR MAKEN VAN DM'S!!!!
krijg gifkikkereczeem engnek xoxoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dit is beter:
[..]
Rot op mongool. Groetjes en kusjes.
Het regent kloontjes vandaag hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
Ik hoorde dat jullie ook allemaal sjoele?
Oh fuck man, door change of plans ben ik nog in Roffaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ben je klaar om ingemaakt te worden? Of ben je faggot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |