Yay! Wat coolquote:
Heb je al een kind gebaard? Zo ja, dan is zetten een eitje (zeggen ze). Zo nee, beter vraag je een roesjequote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef Chicolate het volgende:
GB. Wat tof!
Oeh dames jullie zijn geweldig. Zodra ik terug ben ga ik maar eens langs een gynaecoloog om alles opties te bespreken. Kwam net tegen dat ik aanvullend verzekerd ben, dus alles is alsnog vergoed. Spiraaltje klinkt interessant, maar mijn lijf kennende word ik er dan zo een die juist continu ongesteld is en het zetten lijkt me een drama. Dan nog liever implanon oid.
Ik vond het erg handig. 1x per 3 weken aandenken, meerdere achter elkaar gebruiken net als de pil. Ik vond het echt top! (Tot ik er last van kreeg)quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn GB!
Niemand in onze praktijk gebruikt een nuvaring of vraagt erom. Wil niet zeggen dat dat wat betekent, maar ik weet niet of ik het handig zou vinden, zo'n minipessarium.
Hoeraquote:
Ga ik doen, thanks!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Skoap het volgende:
@An: ik las dat jij de nuvaring gebruikt. Die heb ik zelf ook zonder problemen gebruikt 1 jaar+ en op een gegeven moment voelde ik me steeds meer down en andere rare klachten. En op een gegeven moment ben ik gestopt met de nuvaring en alle klachten verdwenen. (Ik heb de eerst sms alert (ring vervangen) applicatie voor nuvaring ontworpen, toen ben ik hem ook gaan gebruiken)
Ik heb dit al van veel meer vrouwen gehoord....
Er zijn gelukkig ook genoeg succes verhalen. Maar hou het gewoon in de gaten....
Welkomquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Lushie het volgende:
O: Volkoren boterham met ham, 2 witte boterhammen met chocovlokken ( de goede dingen waren op, boodschappentijd! )
T: Reep ontbijtkoek
L: 1 glas fruitontbijt light en 2 volkorenboterhammen met ham
T: -
D: 200 gram doperwten, kipkrokant schnitzel en na afloop een schaaltje 0% vet kwark.
T: Thee met wat honing en 2 lange vingers.
Straks waarschijnlijk nog appel/banaan/noten shake omdat ik nog geen fruit heb gehad vandaag
Rug heeft niet altijd met gewicht te maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben al een behoorlijk eind op weg, van 68kg naar 63.4kg, maar ik wil eigenlijk nog door naar de 58kg. Dan heb ik een mooi bmi van 22 en zit ik prettiger in mijn vel, weet ik van eerder. Betere conditie en minder pijnklachten in de knie en rug (dat laatste hopelijk). De laatste tijd is het soorten en op mijn eten letten wat minder goed gegaan, maar nu er weer lekker tegenaan!Het hoeft echt niet met een rotvaart, ik wil dat het er ook af blijft. Donderdag weer naar de sportschool!
Ik heb scoliose, een gedraaid en gekanteld bekken. Daar komen de rugklachten vandaan. Veel oefenen met houding en grote rugspieren trainen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Rug heeft niet altijd met gewicht te maken.
DevilsAndDust bijvoorbeeld had ook veel last van d'r rug en die was er gewoon slank bij, die heeft veel baat erbij gehad de rugspieren 'goed' te gaan trainen.
En ik zelf ook maar ben niet echt slank te noemen
Welke oefeningen voor je rug dus je al in de sportschool? En hoe staat dit in verhouding met je buikspieroefeningen? Als je buikspieren in verhouding te sterk zijn voor je rug kan dit ook klachten veroorzaken.
*Scoliose-boks*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb scoliose, een gedraaid en gekanteld bekken. Daar komen de rugklachten vandaan. Veel oefenen met houding en grote rugspieren trainen inderdaad.Ik heb een lijstje gemaakt met een begeleider van de sportschool en mijn fysio. Ik moet een soort corset om mijn ruggengraat gaan maken.
Ah, dus daar wordt al wel aan gewerktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb scoliose, een gedraaid en gekanteld bekken. Daar komen de rugklachten vandaan. Veel oefenen met houding en grote rugspieren trainen inderdaad.Ik heb een lijstje gemaakt met een begeleider van de sportschool en mijn fysio. Ik moet een soort corset om mijn ruggengraat gaan maken.
Ik doe nu dus ook oefeningen en ik moet bewust recht zitten, staan, lopen, etc. Moeilijk, en als ik het een keer vergeet heb ik er een week last van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:46 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
*Scoliose-boks*
Bij bij heeft het gewerkt om mijn rug door een manueel therapeut mijn rug te laten behandelen. Daarna op aangeven van de cesar-therapeut rug en buik trainingen te doen. Kan tegenwoordig zelfs weer enkele dagen achter elkaar veel staan
Yes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, dus daar wordt al wel aan gewerkt
Herkenbaar. Maar merk, als je het wel trouw vol blijft houden gaat het steeds is beterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik doe nu dus ook oefeningen en ik moet bewust recht zitten, staan, lopen, etc. Moeilijk, en als ik het een keer vergeet heb ik er een week last van.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:23 schreef loveli het volgende:
Meh. Hond van ouders heeft inoperabele tumor en moet zo inslapen.
Hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:36 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.biowaren.nl/on(...)0g-de-halm_1815.html
Sterktequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:23 schreef loveli het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:11 schreef V1z0R het volgende:
Feli, GB!
[..]
Welkom
Je lijstje heeft erg veel suikers vind je ook niet?
Waar wil je naartoe?
Ach toch! Wat naar, Li.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:46 schreef loveli het volgende:
Was net op weg naar m'n ouders om internetproblemen te fixen toen ze me belden, ben er precies op tijd om erbij te zijn. Ik doe nog eens mascara op
Ik kreeg bij afvallen wel veel minder pijn in mijn rug en knieën. Ik denk dat het zeker bijdraagt. hij voelt gewoon ook "lichter".quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Rug heeft niet altijd met gewicht te maken.
DevilsAndDust bijvoorbeeld had ook veel last van d'r rug en die was er gewoon slank bij, die heeft veel baat erbij gehad de rugspieren 'goed' te gaan trainen.
En ik zelf ook maar ben niet echt slank te noemen
Welke oefeningen voor je rug dus je al in de sportschool? En hoe staat dit in verhouding met je buikspieroefeningen? Als je buikspieren in verhouding te sterk zijn voor je rug kan dit ook klachten veroorzaken.
Goed dat je al zo veel hebt aangepast. Geleidelijk aan aanpassen werkt ook voor veel mensen. Maar ik ben het wel met Vaiz eens over de suikers. Goed, alles op zijn tijd, zeker met CVS/ MEquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef Lushie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen.
Zeker in vergelijking met wat ik eerst at, toen was ik er veel minder bewust mee bezig.
Ik weeg nu met mijn 1.73 helaas 76 kilo en dat vind ik gewoon te veel.
Zou graag willen naar het gewicht wat ik had na mijn borstverkleining en dat was ongeveer 67 kilo.
Dat was 3 jaar geleden ongeveer.
Eerst nam ik graag thee met 1 of 2 klontjes suiker, nu vervang ik dat met een beetje honing.
Ik at heel onregelmatig en nu probeer ik dat gestructureerder te doen.
Wat vroeger 1 of 2 brownies bij de thee was is nu maximaal 2 lange vingers of een biscuitje.
Vroeger at ik altijd wit brood met chocoladevlokken en nu is dat volkoren/meergranen brood met achterham of een volkorencracker met light jam.
Ik drink ook 1 keer per dag een zelfgemaakte smoothie met banaan, appel en wat noten.
S'avonds probeer ik nu eerst mijn 200 gram groente grotendeels op te eten alvorens ik aan het vlees begin, anders kwam ik nooit aan die hoeveelheid groente
Voor mijn doen ben ik dus wel een stuk beter bezig dan een tijdje terug.
Misschien is het nog niet ideaal, maar ik probeer alles geleidelijk aan te passen zodat ik het ook op de langere termijn volhoud.
Sporten is nog wat lastig aangezien ik leid aan het CVS/ME syndroom, maar ik werk er in ieder geval aan.
Tips zijn uiteraard van harte welkom.
Daarbij graag rekening houdend met het feit dat ik een moeilijke eter ben
Koken met roomboter, meer opscheppen, extra toetje nemen, ect.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Miss.X het volgende:
Hoe kan ik verantwoord 3 kg aankomen? Dus nee geen junkfood, chips, chocola. Helpt bij mij niks
Ik eet al heel veel zoetigheid. Maar nu ik een weekje alleen gezond eet, merk ik dat ik veel begin af te vallen...van 58 kg naar 55 kgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Koken met roomboter, meer opscheppen, extra toetje nemen, ect.
Noten eten, volle producten eten, dus volle kaas, yoghurt etc. Bij een salade een extra lepel olijfolie. Als je vlees eet, een extra groot stuk eten. Of vis, of eieren etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik eet al heel veel zoetigheid. Maar nu ik een weekje alleen gezond eet, merk ik dat ik veel begin af te vallen...van 58 kg naar 55 kg
Gezond aankomen lijkt me niet te lukken, is er iemand die er wel verstand van heeft? En nee ik wil niet naar een dietiste ervoor
Ok, koolhydraten zit vooral in brood? (srry beetje domme vraag misschien, maar wil het zeker weten)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:59 schreef Tinkepink het volgende:
Meer noten, vlees en koolhydraten eten.
@loveli: wat verdrietig. Sterkte.
Ok bedankt...ik ga meteen even olijfolie in mijn salade roerenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Noten eten, volle producten eten, dus volle kaas, yoghurt etc. Bij een salade een extra lepel olijfolie. Als je vlees eet, een extra groot stuk eten. Of vis, of eieren etc.
Aardappels, pasta, rijst. Eigenlijk elk deegproduct sowieso. Maar ook bijvoorbeeld peulvruchten hebben best veel koolhydraten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:05 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ok, koolhydraten zit vooral in brood? (srry beetje domme vraag misschien, maar wil het zeker weten)
Woei, dat is ook snel! tof! Ik ben ook benieuwd wat je gaat doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties, ik ben er heel blij mee!Begin aankomende maandag al, morgen laatste werkdag bij huidige werkgever
.
Phaidra, ik stuur je ff een DM!
voor loveli
Ik kreeg bij de diëtist de volgende tips:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Miss.X het volgende:
Hoe kan ik verantwoord 3 kg aankomen? Dus nee geen junkfood, chips, chocola. Helpt bij mij niks
Kokosoliequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef the85mc het volgende:
Ah das beroerd, li..
Ik sta in de keuken en ga zo bakken. Kan ik dan beter arachide of zonnebloemolie gebruiken?
Die staat niet op de kaart..quote:
Dittum GB!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Woei, dat is ook snel! tof! Ik ben ook benieuwd wat je gaat doen
Heb maar geen honger vandaag.. Blijkbaar echt teveel gegeten gisteren. Nu maar denken aan een goed lijstje voor morgen en kijken of ik zo nog iets gezonds kan eten. Het genoeg drinken gaat wel een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:38 schreef DavetheNL het volgende:
Het is na een maand freeweelen met eten (door heel veel beweging gelukkig bijna niets aangekomen) weer heel moeilijk om een goed patroon te vinden.. Daarom maar eens een lijstje posten..
O: 2 Volkoren boterhammen met elk een gekookt eitje.
T: Appel. + 2 koffie zwart
L: 250 gram franse kwark met diepvriesfruit. 400 gram magere yoghurt
T: banaan.
T2: Volkoren boterham met jam. paar fishermint friends
D: 350 gram winterpeen, gefruit uitje, sausje (nog bedenken wat voor), 150 gram gegrilde kip. Schaaltje magere yoghurt na afloop. Kleine pizza hawaii en 2 espresso
S: Half uurtje hardlopen en daarna krachtoefeningen met benen- en buikspieren.
T: Appel.
Mooi lijstje, hopelijk voel je je gauw beter.. Ik heb vandaag heel intensief werk gedaan in de buitenlucht. Ben nu kapot, maar voel me daardoor eigenlijk heel goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ook van mij nog gefeliciteerd Goodbye! Ben benieuwd wat je gaat doen.
Mijn lijstje
o. havermout met frambozen, havermelk, chocolade-amaranth
t. handje gemengde noten
l. 2 plakken noten-zadenbrood, 3 grote winterwortels, peer
t. 5 handjes gemengde noten, stukje pure chocolade
d. salade van venkelknol, halve mango, half bakje huttenkase en passievruchtazijn, halve plak roggenbrood met kaas, halve met gezouten boter
t. schaaltje turkse yoghurt met honing
Zit vandaag niet lekker in mijn velNet al een blokje om gegaan in de hoop dat de frisse buitenlucht helpt, maar helaas niet. Nouja, morgen beter.
Yup. Warm bederven ze veel sneller. Als de supermarkt het gekoeld bewaart, thuis ook in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef Probability het volgende:
Moet je aardbeien eigenlijk in de koelkast bewaren?
Ze waren van de marktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Warm bederven ze veel sneller. Als de supermarkt het gekoeld bewaart, thuis ook in de koelkast zetten.
Koud doen ze zo pijn aan je tandenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Warm bederven ze veel sneller. Als de supermarkt het gekoeld bewaart, thuis ook in de koelkast zetten.
Aardbeien staan toch nooit gekoeld?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de AH en de Deka hier welquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardbeien staan toch nooit gekoeld?
O geen last vanquote:
Koop in de zomer 2 bakjes, 1 in de koelkast en een erbuiten. Kijk hoe snel de ongekoelde in de puberteit komt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardbeien staan toch nooit gekoeld?
(as usual? Je vergeet te daten vandaag!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef the85mc het volgende:
Zo, net terug van sollicitatie. Lijkt me echt leuk! Dit was de laatste hindernis, als dit ok is dan gaan ze me een contract aanbiedenSpannend! Nog even afwachten..
En verder business as usual, heb spierpijn van training, zometeen werken, en vanavond boot ophalen
Nice! Een baan die waar je echt in kan groeien?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef the85mc het volgende:
Zo, net terug van sollicitatie. Lijkt me echt leuk! Dit was de laatste hindernis, als dit ok is dan gaan ze me een contract aanbiedenSpannend! Nog even afwachten..
En verder business as usual, heb spierpijn van training, zometeen werken, en vanavond boot ophalen
Haha, ik dacht al, ik vergeet watquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
(as usual? Je vergeet te daten vandaag!)
Jep, traineeship bij een leuk bedrijfquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Nice! Een baan die waar je echt in kan groeien?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
(as usual? Je vergeet te daten vandaag!)
Lexa?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jep, traineeship bij een leuk bedrijf
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nice! Hoop het voor je!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha nee, ik doe niet aan internetdating..quote:
heel herkenbaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik verveel me. Rustig op het werk en niet helemaal fit dus ook geen zin om de minder urgente zaken op te pakken...
Thuis werken is handig, maar op dit soort dagen motiveert het niet echt.
Spannend, hoop op goed nieuws voor je!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Lekker hotelontbijtje? Heb ik ook wel weer eens zin in, misschien een hotelletje regelen voor ergens in maart.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
O: 4 hele verse boterhammen met oa. scrabbled eggs, worst, filet americain, kaas, ham, 2 getoaste boterhammen met smeerkaas en met boter en suiker, sinaasappel, appel, paar druiven, beker melk, beetje cruesli met melk, plak suikerbrood met boter, plak krentenbrood met kaas, schaaltje volle kwark met suiker.
T's: mandarijn, lychees, paar dropjes, 2 kommen kippensoep, blokje choco
D: bloemkool, broccoli, aardappelkroketjes, kipfilet met ui en champ.
T: niks
Ja, voor 8 euro, 2 persquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spannend, hoop op goed nieuws voor je!![]()
Ik ben lekker vrij vandaag, geen reet uitgevoerd behalve een rijles net. Heerlijk.
[..]
Lekker hotelontbijtje? Heb ik ook wel weer eens zin in, misschien een hotelletje regelen voor ergens in maart.
Wauw, da's wel heel goedkoop geregeld!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, voor 8 euro, 2 persDat hebben we er wel uit gegeten
Lief heeft gisteren in een plas water een briefje van 5 gevonden, hebben we lekker 2 biertjes van gekocht.. Haha, klein geluk heet dat.
Waarom zou je het niet doen GB?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef the85mc het volgende:
Lijstje dan maar?
O 4 bth met ei en pindakaas,
T stuk taart
L soepje, was iets indiaas ofzo, wel lekker iig
D uit eten
T nog meer taart en paar bier, want
Ik heb een baan!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef the85mc het volgende:
Lijstje dan maar?
O 4 bth met ei en pindakaas,
T stuk taart
L soepje, was iets indiaas ofzo, wel lekker iig
D uit eten
T nog meer taart en paar bier, want
Ik heb een baan!
Die heb ik ook twee!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef sigme het volgende:
Vizor, bij de action lag een stapel blikjes makreelfilet in olijfolie met knoflook & kruiden..
Twee? Ik heb de voorraad opgekocht (9).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
feli mc! Wat fijn!
[..]
Die heb ik ook twee!
Wat goed! Ik ben aan het sparen voor een autoradio, dus ja...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Twee? Ik heb de voorraad opgekocht (9).
Thanks! Dat is dan weer leuk aan dat de topics niet meer zo snel gaan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:41 schreef sigme het volgende:
Nou, 2 nieuwe banen in 1 topic! Gefeliciteerd met de nieuwe carrieres!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe niet, maar het is geen saab., dus hoe lang is zn levensduur? En het raampje is stukquote:
Wij kopen altijd oude auto's. Slechts zelden problemen mee gehad. Raampje laten repareren, radio er in. Klaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In principe niet, maar het is geen saab., dus hoe lang is zn levensduur? En het raampje is stuken geen radio. verder wel blij mee hoor
Met de nieuwe belastingregels voor oldtimers, zullen oude VW-campers (T3) op gas of diesel momenteel geen drol kosten. Of zijn die te oud?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij kopen altijd oude auto's. Slechts zelden problemen mee gehad. Raampje laten repareren, radio er in. Klaar.
Keep them coming!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens snap ik na enkele dagen goed hoe je dicht kunt slibben in Amerika
1. Free refills zonder erom te vragen;
2. Huuuuge porties, kwam.vaak maar tot de helft;
3. Van alles en nog wat deep fried (chicken sandwich = kipburger)
4. Bij obeesheid krijgt men een karretje dus lopen hoeft dan ook niet meer per se
Tot zover deze aflevering van "Verre Reisjes met Maria".
Die zijn juist tof. Goede tip trouwens. Hier zijn die nog best duur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Met de nieuwe belastingregels voor oldtimers, zullen oude VW-campers (T3) op gas of diesel momenteel geen drol kosten. Of zijn die te oud?
Haha, geweldigquote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
4. Bij obeesheid krijgt men een karretje dus lopen hoeft dan ook niet meer per se
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yup is ookquote:Op zondag 12 januari 2014 11:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, amerika lijkt me knap lastig voor iemand die geleerd heeft zn bordje leeg te eten.
Net lekker yoga gedaan, ontbeten, straks shbam en s middags moet ik alweer werken.
Gelukkig niet, maar mogelijk kwam het gerucht door de rumoerigheidquote:Op zondag 12 januari 2014 05:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Keep them coming!
Hebbie al spoken gezien?
Veel plezier
DMetje!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef conleche het volgende:
Waar ben je in de US, Mariaatje? En wbd grote porties: je kan dan heel goedkoop eten als jij bv een salade neemt of iets anders kleins en de mister een gewoon gerecht en dan zo'n beetje de helft aan elkaar overdoen van allebei.
Lijssie:
O: groentenomelet van 2 eieren met twee stukjes stokbrood
S: Pilates
S2: hardlopen (klein rondje van 4k om m'n nieuwe schoenen in te lopen)
L: 2x geroosterd Allinson met filet Américain
T: mandarijn
T: wodka, Japanse zoutjes
D: schnitzel met paprikasaus en witlof met kaas uit de oven
T: blokje pure choco
O dat lijkt mij lastig! Zou ik niet lang volhoudenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DMetje!
En helaasch heeft de mister nogal eens een andere smaak dan ikkeMaar heb idd 2x salade op als avondeten, kreeg ik ook een huge bord vol van
![]()
Wij namen gewoon waar we zin in hadden en namen de helft mee als lunch/avondeten om op te warmen in de magnetron in het hotel.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DMetje!
En helaasch heeft de mister nogal eens een andere smaak dan ikkeMaar heb idd 2x salade op als avondeten, kreeg ik ook een huge bord vol van
![]()
Dat is niet goed he Jagar! Je moet er af en toe ff tussen uit. Freud en ik zijn nu samen al 1,5 jaar niet weg geweest, we worden er gek vanquote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Vakantieal 2.5 jaar niet meer op vakantie geweest, behalve familiebezoek. En dit jaar zit het er ook niet in, denk ik. Helaas.
I know. Maar goed, al ons extra geld gaat op aan familie en vrienden bezoeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is niet goed he Jagar! Je moet er af en toe ff tussen uit. Freud en ik zijn nu samen al 1,5 jaar niet weg geweest, we worden er gek van
Via de secundaire arbeidsvoorwaarden kan je nog wat extras regelen. Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, meer vakantiedagen,...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:59 schreef the85mc het volgende:
Goedenavond! Had gister leuke avond gehadEn vanmiddag lekker buiten gesport..
Ik had nog een werkgerelateerde vraag. Ik krijg dinsdag contract, ik weet al hoeveel ze me bieden. Precies hoeveel ik als indicatie had opgegeven. Is het dan normaal/netjes om meer te vragen? Ik kan niet inzetten op meer loon volgend jaar want het is via detacheringsbureau. Ik dacht zelf aan kilometervergoeding.
Oja, die ook.quote:
Ja logisch. Als je af en toe maar kunt ontspannen idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
I know. Maar goed, al ons extra geld gaat op aan familie en vrienden bezoeken.
Wellicht als de duutser z'n proefschrift klaar heeft. En ik mag niet klagen, in maart ben ik waarschijnlijk vier weken in India voor werk..
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, iemand hier hier licht op wil laten schijnen? Het is niet heel boeiend, maar ik wil het begrijpen
1-10-13 begon ik met lichaamsvet meten :
29,3% vet
21,9kg vet massa
52,7kg vetvrije massa
74,6 kg
28-11
27,6% vet
20,5kg Vet massa
53,9kg vetvrije massa
74,4
19-12
27,7% vet
20kg vet massa
52,2kg Vetvrije massa
72,2
Vandaag:
28,7% vet
21,1kg vet massa
52,3kg vetvrije massa
73,4
Dus mijn vetvrije massa is in vergelijking met 19-2 omhoog gegaan, maar mijn vet % ook gelijk![]()
Ik snap geen kont van die metingen. Plus, ik train loeihard, hoe in godsnaam kom ik dan vandaag op 28,7% terwijl ik 28-11 op 27,7% zat
Ligt eraan hoe vetpercentage wordt gemeten. Met stroompje, dus zo'n ding vasthouden of speciale weegschaal zijn niet nauwkeurig.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
Crosspost, misschien dat jullie me kunnen helpen
[..]
Ik heb het al heel vaak te laat/niet ingeleverd dus is het 'handig' dat ik het dit keer wel doe als ik door wil met m'n studiequote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef loveli het volgende:
Als het assessment vrijdag is en je moet het 1 dag ervoor inleveren, dan is dat donderdag. Dag zelf dus niet inclusief. Maar mocht je de deadline op die manier niet halen, dan gewoon een dag te laat inleveren. De doodstraf is afgeschaft in NL, dus why worry?
*roosvicee toeschuift*
Maar te laat is altijd beter dan helemaal níet inleveren toch? (of is de deadline nog niet voorbij? In dat geval: ga voor de vroegste!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb het al heel vaak te laat/niet ingeleverd dus is het 'handig' dat ik het dit keer wel doe als ik door wil met m'n studie
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vetpercentage wordt gemeten. Met stroompje, dus zo'n ding vasthouden of speciale weegschaal zijn niet nauwkeurig.
En op zich is het niet heel raar als je veel KT doet en vrij veel eet dat je dan ook wat vet aankomt. Dan doe je na een tijd KT een tijd meer cardio met netjes eten. Verlies je vet en hou je spieren. Daqrom doen bodybuilders ook eersr bulken en daarna cutten. Dus eerst zwaarder worden en veel KT, daarna aftrainen.
1600, ben je niet goed bij je hoofd?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Sarasi het volgende:
Ik weet niet hoe lang je bent, maar ervan uit gaande dat je niet zwaar te zwaar bent, bouw je met 2000kcal per dag natuurlijk niet echt een tekort op. Zak eens naar 1600kcal per dag en kijk na een maand hoeveel verschil dat heeft gemaakt.
Nee moet het dan morgen af hebben, maar wil het wel zeker wetenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar te laat is altijd beter dan helemaal níet inleveren toch? (of is de deadline nog niet voorbij? In dat geval: ga voor de vroegste!)
Nou ja ik wist ook niet hoeveel jij verbruikt in rust.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
1600, ben je niet goed bij je hoofd?
Mijn bmr is 1600.No fucking way dat ik überhaupt zak. Ik heb die 2000 meer dan nodig met 4x in de week KT. Ik ben onlangs omhoog gegaan van 1900 naar 2000. Ik heb met 4x in de week sporten 2500 nodig, daar ga ik echt geen 900 onder zitten
!
Overigens ben ik 1,83 met een bmi van 21.9
Vetten krijg ik amper binnen, eiwitten rond de 130gr per dag, dus 2,5gr per vetvrije kg ongeveer en KH heb ik geupt omdat ik eerst rond de 160/170gr eiwitten zat, wat een beetje achterlijk veel wasquote:Op maandag 13 januari 2014 15:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou ja ik wist ook niet hoeveel jij verbruikt in rust.Ik heb een trage stofwisseling, dus ondanks dat ik vijf keer per week sport (3x sportschool, uur cardio, halfuur kt, 1x uurtje steps en 1x variabel, squash, klimmen ed) en een bmi van rond de 22,5 heb, is 2000kcal per dag een hoeveelheid waarbij ik noch aankom noch afval. Mijn ideale inname om nog wat kwijt te raken ligt wel ongeveer rond de 1500-1600kcal. Vandaar mijn opmerking.
Maar tja, dan zou ik het ook niet weten... Misschien eens gaan kijken naar de verhouding vetten, koolhydraten en eiwitten die je binnenkrijgt?
Ten opzichte van 19/12 ben je 1.2 kilo aangekomen, volgens jouw getallen is dat 0.1 kg vetvrije massa en 1.1 kg vet. Dus niet heel gek dat je vet% volgens dat apparaat is gestegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
Crosspost, misschien dat jullie me kunnen helpen
[..]
Ja die dingen zijn niet precies. Enige wat echt precies is is met zo'n knijper. Weet niet precies hoe dat heet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding.
Maar ik eet niet eens extreem veel. 2000kcal per dag.
En ik sport 4x in de week. 30 min cardio elke x en tussen een half u en een uur krachttraining.
En echt zwaarder word ik ook niet. Ik val over het algemeen af. Ik snap het allemaal niet
Kan water echt zoveel invloed hebben? Vlak voor die meting 3 bidonnen opgezopenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ten opzichte van 19/12 ben je 1.2 kilo aangekomen, volgens jouw getallen is dat 0.1 kg vetvrije massa en 1.1 kg vet. Dus niet heel gek dat je vet% volgens dat apparaat is gestegen.
Globaal is vetpercentage leuk om te weten, maar bij dat soort metingen kan het drinken van een liter water (of plassen) voor een afwijking zorgen. Door de tijd is het leuk om de grafiekjes te zien, maar pin je niet vast op het verschil tussen 2 metingen.
Sinds een spekplooimeting mij inschaalde op 32% neem ik geen enkele bepaling meer serieus.
Weet ik nietquote:
Ja, dat meten hou ik ook bij, maar ik ben zo'n mongool die nooit op dezelfde plek kan meten. 2 maanden terug voor het laatst gemeten, in het begin veel verschil.. gisteren weer gemeten, 5cm erbij per been en buik. Dat is echt vette bullshit, want mijn mt 28 broek is alweer te grootquote:Op maandag 13 januari 2014 15:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn niet precies. Enige wat echt precies is is met zo'n knijper. Weet niet precies hoe dat heet.
Ik die zeld iets anders. Ik hou een excelletje bij en ik meet mezelf eens in de paar weken. Dus omtrek van nek, borst, taille, bovenbeen en bovenarm. Duurt wel een tijdje voor je echt verschillen meet trouwens. Daarom is het handig om het over lange periode bij te houden.
Nou ja, het is een indicatie. Ding meet de weerstand en zet dat af tegen de weerstand van een gemiddeld persoon met een bepaald vetpercentage. En er zit een bepaalde foutmarge in, geen 2 metingen zijn 100% gelijk. Dus je vetpercentage ligt ongeveer ergens rond de 28%.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan water echt zoveel invloed hebben? Vlak voor die meting 3 bidonnen opgezopen1,5 liter.
Eigenlijk zeg je dus dat die metingen waardeloos zijn?
Ja, ik weets. Ik ga wel roomboter meenemen dan donderdagquote:
Okequote:Op maandag 13 januari 2014 15:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ja, het is een indicatie. Ding meet de weerstand en zet dat af tegen de weerstand van een gemiddeld persoon met een bepaald vetpercentage. En er zit een bepaalde foutmarge in, geen 2 metingen zijn 100% gelijk. Dus je vetpercentage ligt ongeveer ergens rond de 28%.
Oja, dat lust ik ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Die in rotterdam kon zo mooi zo van 'relax your kidney, your liver, your lungs' zeggen. Bij de sportschool is het minder zweverig.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind yoga echt best leuk. En ik weet zeker dat het heel goed voor je is. Maar dat gezweefteef tussendoor werkt op mijn lachspieren. 'Observeer nu je lichaam. Neem een momentje om de aarde weer te voelen.' En meer van dat soort ongein.
Het allerergste was tijdens een oefening met een bal, die moest je tussen je dijen klemmen en weer loslaten. Toen ze zei: 'Bij het uitademen zuig je de bal naar binnen' WTF? Kreng was sws zeker 30 cm. in doorsnee. Maar buiten dat, wat bedoelde ze daar nu mee? Ik kreeg de slappe lach en voelde me 12.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat lust ik ook wel, gewoon bier op terras in de zomer en als we lekker uit gaan en bij het uit eten. (na een rood wijntje)
speciaal bieren, daar beginnen we altijd mee, gewoon omdat het kanWhat is this "speciaalbier" you're talking about?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat lust ik ook wel, gewoon bier op terras in de zomer en als we lekker uit gaan en bij het uit eten. (na een rood wijntje)
speciaal bieren, daar beginnen we altijd mee, gewoon omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skuumkoppe! Waar was je?
Eyerlander is ook baas. Of Noorderwiend/winterbier.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Het klinkt misschien wat zweverig, maar ik vind net zo praktisch als mindfullness. Ik had er in het begin ook last van, maar als je het in eigen woorden vertaalt, is dat wat ze zeggen best logisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind yoga echt best leuk. En ik weet zeker dat het heel goed voor je is. Maar dat gezweefteef tussendoor werkt op mijn lachspieren. 'Observeer nu je lichaam. Neem een momentje om de aarde weer te voelen.' En meer van dat soort ongein.
Het allerergste was tijdens een oefening met een bal, die moest je tussen je dijen klemmen en weer loslaten. Toen ze zei: 'Bij het uitademen zuig je de bal naar binnen' WTF? Kreng was sws zeker 30 cm. in doorsnee. Maar buiten dat, wat bedoelde ze daar nu mee? Ik kreeg de slappe lach en voelde me 12.![]()
O: 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: halve appel, mandarijn
S: yoga
L: kom bouillon en 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: winterpeen
T: wodka
D: lam met groenten uit de tajine met couscous
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
What is this "speciaalbier" you're talking about?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Er zijn iedere keer weer anderen die lesgeven in mijn sportschool. Ik heb mixed feelings over deze, want ondanks zweverig, waren het fijne oefeningen. En toen ze op het einde toen ik zo op m'n rug lag te relaxen nog even de schouders naar de grond drukte, kreeg ik tintelingen van lekkerigheid. Dus ze wist wel waar ze mee bezig was. Volgende keer de tekst maar proberen te blokken dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die in rotterdam kon zo mooi zo van 'relax your kidney, your liver, your lungs' zeggen. Bij de sportschool is het minder zweverig.
Ik heb een zwak voor speciaalbierquote:
Even je lachspieren trainenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Er zijn iedere keer weer anderen die lesgeven in mijn sportschool. Ik heb mixed feelings over deze, want ondanks zweverig, waren het fijne oefeningen. En toen ze op het einde toen ik zo op m'n rug lag te relaxen nog even de schouders naar de grond drukte, kreeg ik tintelingen van lekkerigheid. Dus ze wist wel waar ze mee bezig was. Volgende keer de tekst maar proberen te blokken dan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
What is this "speciaalbier" you're talking about?Ik kom een keer jouw kast bezoeken ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat gisteravond nog in het bierlokaal hier, een grimbergen dubbel, karmeliet tripel en als afsluiting een kwak
.
Daar gingen al mijn sportprestaties. Weggezopen met bier![]()
Bij die lengte klinkt je gewicht prima. Eetpatroon aanpassen en spieren bouwen ipv focussen op gewicht kwijtraken.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef YupYapYo het volgende:
Ben nu precies zeven dagen bezig. Ik ben 1.91 en begon op 86.6 kilo. Mijn streven is 0.5 kg afvallen per week. Eerste week 0.8 kg afgevallen. Alleen heb ik graag wat tips om het zo lang mogelijk vol te houden. Sporten is niet nodig want ik doe fysiek zwaar werk. Drink alleen nog maar water en af en toe appelsap. Graag zou ik weten wat jullie eten als tussendoortjes. Tips van de expert dus
quote:
Gelukkig bleef het bij mij bij een halve eierkoekquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Stroopwafel, reep chocolade, halve zak paprikachips... lag niet in de planning.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Stroopwafel, reep chocolade, halve zak paprikachips... lag niet in de planning.
Bak dan een ei ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond zo moe dat mijn avondeten 2 rijstwafels met nutella wasVoedingswaarde 0, maar ook moeite 0
Heb jij nou nog iets met dat schildklier verhaal van An gedaan? /sidenote
Oeh, done deal!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kom een keer jouw kast bezoeken ok?Zat gisteravond nog in het bierlokaal hier, een grimbergen dubbel, karmeliet tripel en als afsluiting een kwak
.
Daar gingen al mijn sportprestaties. Weggezopen met bier
? wat een apart lijstjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Mishu het volgende:
O: banaan en cherry tomaten
L: mosterdsoep, broodje kroket met mosterd, salade met feta en spinazie en olijfolie, glas melk en een gekookt eitje.
D: taco's
Drinken: veel koffie met melk en/of cappuccino.
Late reactie, maarquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Konick, gewone dubbele Leffe, Duvel, palm, gewone chouffe, brugse zot,.
Hoezo?quote:
Au!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Co, doe je nog iets aan zuivel en fruit?
Heb mijn knokkels verbrand aan de gril van de ovenIncl. zwart vleesrandje en een mooi blaar .
Het deed al een beetje pijn maar zonet stopte ik mijn t-shirt in mijn broek en schuurde ik alles open..
* uniekhoorn is en blijft onhandig
Wowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:12 schreef Probability het volgende:
Vriendje zei dat hij mij steeds leuker vindt en dat hij het wel ziet als heel serieus. Als in toekomstplannen.
Toen zei ik oh was dat al niet zo dan
Maar als in samenwonen/babies/samen oud worden
En dat we wel ruzie hebben maar er dan 'beter' uitkomen. Elkaar beter begrijpen etc.
*klein beetje benauwd gevoel maar wel soort van wederzijds*
Nooit eerder gehad zobeetje eng wel
Ja hoor, ik baal even dat alles geld kost op het moment dat ik even krap zitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar vakantie An?
En ik vind die "dieten"nogal engMaar als je het er goed op doet moet je dat inderdaad doen.
Chico.... gaat het?
DMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar vakantie An?
En ik vind die "dieten"nogal engMaar als je het er goed op doet moet je dat inderdaad doen.
Chico.... gaat het?
Tof!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef An24 het volgende:
[..]
DM![]()
En het is geen 'dieet' , maar goed, net zo eng als naar de huisarts gaan?
Ohja ei! Had gekund als ik eraan gedacht hadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bak dan een ei ofzo. Voedingswaarde iets meer, en kost nauwelijks meer tijd/moeite. Mijn standaard 'geen zin om te koken'-avondeten, in NL vaak met diepvriesspinazie en kaas er nog bij.
Waardeloos geslapen, gister uit het niets een spiertje in mn borstkas verrekt en dat doet pijn als je je om wil draaien in je slaap.
Ik kook 1 dag niet, dan vergaat de wereld nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:30 schreef the85mc het volgende:
Jullie moeten wel goed voor jezelf zorgen, Uniek en Aurum! Ook al ben je moe, dan moet je juist gezonde dingen eten om weer bij te tanken. Ik snap dat je soms geen energie daar voor hebt, maar jullie hebben ook nog een kerel op de bank zitten die wel wat kan doen dan..
Deze week voel ik me weer een beetje mezelfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:10 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk aurum? Heftig he, nieuwe baan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tof!
Ben net een klein kind ja.
Zelfs met electrische deken op heb ik het koud. Steenkoud...
Zou ik eens gek doen en een bakje thee maken? Of warme choco met een scheutje baileys?
Ik dacht heel even dat je me uitscholdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ohja ei! Had gekund als ik eraan gedacht had
V1, hoe is het??quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Feli, Mc
Uniekje, had graag met je gewisseld want ik vind dit maar een kut-winter, veuls te warm....
Top, An
Iemand samenvatting voor de rest?
'Domme, ik wil nog heul niet dood gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
V1, hoe is het??
Aurum, jij eet altijd zo eiwitrijk, weet nooit zo goed wat ik er van moet maken
Samenvatting ????????????
Iedereen gaat dood ...
Prob heeft de liefde voor haar leven
Mc heeft meer vrouwen dan boten maar kan beter omgaan met boten
XM houdt van lekkere speciaalbieren
Een vrouw kwijt vanaf een boot is dan wel weer wat minder.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
'Domme, ik wil nog heul niet dood gaankleine Vaiz of zo die beetje herrie trapt in de wereld lijkt me nog wel leuk om mee te maken... (geen dochter, denk niet dat ik dat trek)
Als Billy maar gelukkig is
Mc zit op de beste plek wat betreft vrouwen volgens mij en je kunt er ook een boot kwijt. Vrouw waarin je een boot kwijt kunt is ook makkelijk genoeg te ontwijken...
Speciaalbiertjes
Titanic was een hitquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een vrouw kwijt vanaf een boot is dan wel weer wat minder.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Feli, Mc
Uniekje, had graag met je gewisseld want ik vind dit maar een kut-winter, veuls te warm....
Top, An
Iemand samenvatting voor de rest?
Waar hing jij uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef sigme het volgende:
Vizor, bij de action lag een stapel blikjes makreelfilet in olijfolie met knoflook & kruiden..
succes! wanneer krijg je feedback?quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Morgen mn videotoets inleveren! Heb nu iets waarvan ik denk 'acceptabel', maar wellicht kan het nog beter. Wel spannend hoor!
Ja dat is ook zo!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:46 schreef Chicolate het volgende:
Wat lief van hem Probje!Eng, misschien, maar is onzekerheid of hij je wel wil niet veel enger?
Nee maar als ik terug kom wel, en dan heb ik ook weer direct recht op studenten-OV. Maar die kaart aanvragen duurt 7 werkdagen dus dat moet ik wel voor die tijd doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo!
Maar waarom heb je een OV chipkaart nodig? Je bent toch niet in Nederland?
Zou dat er nog steeds liggen?quote:
Ik dronk dan wel eens 2 liter cranberry sap per dag, dat hielp beter dan antibioticaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee maar als ik terug kom wel, en dan heb ik ook weer direct recht op studenten-OV. Maar die kaart aanvragen duurt 7 werkdagen dus dat moet ik wel voor die tijd doen.
Antibiotica doet nog niet veel, vannacht 8x eruit geweest, ik blijf lekker een ochtendje in bed en ga heeeeel hard hopen dat ik daarna weer een beetje kan functioneren.
Installeer Tinder. Of heb je dat al?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou dat er nog steeds liggen?
Had andere dingen en zulks. Badoo is best wel leuk als je zelf niet al te kieskeurig bent
Zou er geen relatiemateriaal gaan zoeken daarentegen.
Lol, tinderquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Installeer Tinder. Of heb je dat al?
Ik ben zo'n beetje verslaafd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, tindergisteren op een BB geinstalleerd. Concept is best grappig.
Blote jogafoto's!quote:
Als ik een beetje vergelijk zal dat qua kcals ongeveer gelijk liggen. Ik eet dan iets meer eiwit en iets minder kh's denk ik. Ligt aan het avondeten grotendeels, bij mij varieert dat nogal, ene keer is het 'maar' 600-700 kcal, maar soms kan dat ook zo 1000 kcal zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli
Vind het altijd moeilijk voor een man Mc.
Mijn kerel eet elke dag:
1 boterham met boter en pindakaas
2 boterhammen met boter en hagelslag
2 boterhammen met boter en kaas
1 krentenbol of plak suikerbrood met boter
2 blokjes pure chocolade
gekookt ei
groot bord vol met volle yoghurt en vla met bruine suiker
3 stuks fruit
hand macadamiamix van de notenboer
avondeten
STandaard, elke dag. Daarbij komt er nog eens wat lekkers bij de koffie oid natuurlijk.
Hij is 1.80 klein en 78 kg, al izjn hele leven.
Mijn ervaring is dat het heel erg helpt als iemand anders dat doet. Ik weet ook wel dat goed eten juist in rotperiodes nodig is, maar ik had zelf echt niet de energie om te koken. Ik ben daarom heel dankbaar dat mijn vriend dat voor me deed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte friekin
Best een goed lijstje zo tussen je verdriet door. Onthou wel, als je niet goed eet help je jezelf niet mee, het wordt er dan niet 'beter' op.
Dus zorg goed voor jezelf
Ik probeer zoveel mogelijk fruit te eten, ook bij geen honger. Daar krijg ik tenminste energie door..Ik probeer mezelf te dwingen om te eten. Ik merk ook dat ik wel ineens emoeetbui neigingen krijg. Die onderdruk ik, maar heb ze voorheen nooit gehad. Ineens heb ik gewoon immens veel zin in repen chocoladequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte friekin
Best een goed lijstje zo tussen je verdriet door. Onthou wel, als je niet goed eet help je jezelf niet mee, het wordt er dan niet 'beter' op.
Dus zorg goed voor jezelf
Mijn vriend pikt het gelukkig ook goed op. Ik heb al een week geen huishouden meer kunnen doen. Ik ben op dit moment aan het leren voor mijn tentamens en aan het rouwen. Lastige combinatie, blijkt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het heel erg helpt als iemand anders dat doet. Ik weet ook wel dat goed eten juist in rotperiodes nodig is, maar ik had zelf echt niet de energie om te koken. Ik ben daarom heel dankbaar dat mijn vriend dat voor me deed.
Sterkte friekin.
Wauw knap! Al zijn sommige oefeningen zo scheef dat ik niet weet of het zo een goed voorbeeld is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Blote jogafoto's!
http://www.welingelichtek(...)or-hoe-het-moet.html
Euh, ook voor Vizor natuurlijk interessant. Die deed toch ook wel eens joga?
Cool! Ik kan alleen de op twee na laatste nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Blote jogafoto's!
http://www.welingelichtek(...)or-hoe-het-moet.html
Euh, ook voor Vizor natuurlijk interessant. Die deed toch ook wel eens joga?
Die twee na laatste vind ik wel een interessante om te proberen, volgens mij is het makkelijker dan het lijkt, omdat je gewicht duidelijk klem wordt gezet door je armen in die positie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Cool! Ik kan alleen de op twee na laatste nietMaar ik zou dat echt niet naakt durven
![]()
Overigens heeft puff gelijk! De oefeningen zijn niet allemaal goed uitgevoerd. (Niet dat ik het beter kan)
Lol @ je yin ervaring. Ik kan geen yin doen vanwege de EDS. Niet erg, ben er ook te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Die twee na laatste vind ik wel een interessante om te proberen, volgens mij is het makkelijker dan het lijkt, omdat je gewicht duidelijk klem wordt gezet door je armen in die positie.
Ik had vandaag voor het eerst yin-yoga. Dan hou je poses extra lang vast. Ik weet niet of het altijd zo is, maar dit waren vooral stretchdingen en daar ben ik goed in en waar je goed in bent, vind je veelal leuker. Helaas was er door die lange poses ook meer tijd voor, in mijn ogen, nonsens. Ik word er wel steeds beter in om die stem te blokken tot een soort ruis en dat is juist wel ontspannend. Alleen toen hij het had over: 'Voel je hart, probeer het zacht te maken. Dan smelt het tussen je armen' toen zag ik wel een heel rommelig en slijmerig, bloederig iets voor me.
O: 1x geroosterd Allinson met kaas
T: winterpeen
T: laatste drie happen lam/ groenten
T: cappuccino
L: 2x gebakken ei met stuk meergranen stokbrood en een tomaat
S: yoga
T: wodka, Japanse zoutjes
D: karbonade, aardappeltjes uit oven, gegrilde courgette
T: mandarijntje
Uniek: ben nog niet op streefgewicht.dus nog geen plan de campagne.
Sterkte Friekin!
Ik vind jouw plaatjes wel interessanter dan die jogajuf. Haar tieten lijken niet overal aan de zwaartekracht onderhevig. Is dat een jogatruukje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Lol @ je yin ervaring. Ik kan geen yin doen vanwege de EDS. Niet erg, ben er ook te ongeduldig voor.
Over yoga gesproken:
Sterke rug
Ik kan in een brug op de onderarmen nu ook bijna mijn enkels pakken. Zal er eens een plaatje van schieten
En sterkte idd Friekin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |