Oja, dat lust ik ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Die in rotterdam kon zo mooi zo van 'relax your kidney, your liver, your lungs' zeggen. Bij de sportschool is het minder zweverig.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind yoga echt best leuk. En ik weet zeker dat het heel goed voor je is. Maar dat gezweefteef tussendoor werkt op mijn lachspieren. 'Observeer nu je lichaam. Neem een momentje om de aarde weer te voelen.' En meer van dat soort ongein.
Het allerergste was tijdens een oefening met een bal, die moest je tussen je dijen klemmen en weer loslaten. Toen ze zei: 'Bij het uitademen zuig je de bal naar binnen' WTF? Kreng was sws zeker 30 cm. in doorsnee. Maar buiten dat, wat bedoelde ze daar nu mee? Ik kreeg de slappe lach en voelde me 12.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat lust ik ook wel, gewoon bier op terras in de zomer en als we lekker uit gaan en bij het uit eten. (na een rood wijntje)
speciaal bieren, daar beginnen we altijd mee, gewoon omdat het kanWhat is this "speciaalbier" you're talking about?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat lust ik ook wel, gewoon bier op terras in de zomer en als we lekker uit gaan en bij het uit eten. (na een rood wijntje)
speciaal bieren, daar beginnen we altijd mee, gewoon omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skuumkoppe! Waar was je?
Eyerlander is ook baas. Of Noorderwiend/winterbier.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Het klinkt misschien wat zweverig, maar ik vind net zo praktisch als mindfullness. Ik had er in het begin ook last van, maar als je het in eigen woorden vertaalt, is dat wat ze zeggen best logisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind yoga echt best leuk. En ik weet zeker dat het heel goed voor je is. Maar dat gezweefteef tussendoor werkt op mijn lachspieren. 'Observeer nu je lichaam. Neem een momentje om de aarde weer te voelen.' En meer van dat soort ongein.
Het allerergste was tijdens een oefening met een bal, die moest je tussen je dijen klemmen en weer loslaten. Toen ze zei: 'Bij het uitademen zuig je de bal naar binnen' WTF? Kreng was sws zeker 30 cm. in doorsnee. Maar buiten dat, wat bedoelde ze daar nu mee? Ik kreeg de slappe lach en voelde me 12.![]()
O: 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: halve appel, mandarijn
S: yoga
L: kom bouillon en 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: winterpeen
T: wodka
D: lam met groenten uit de tajine met couscous
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
What is this "speciaalbier" you're talking about?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Er zijn iedere keer weer anderen die lesgeven in mijn sportschool. Ik heb mixed feelings over deze, want ondanks zweverig, waren het fijne oefeningen. En toen ze op het einde toen ik zo op m'n rug lag te relaxen nog even de schouders naar de grond drukte, kreeg ik tintelingen van lekkerigheid. Dus ze wist wel waar ze mee bezig was. Volgende keer de tekst maar proberen te blokken dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die in rotterdam kon zo mooi zo van 'relax your kidney, your liver, your lungs' zeggen. Bij de sportschool is het minder zweverig.
Ik heb een zwak voor speciaalbierquote:
Even je lachspieren trainenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Er zijn iedere keer weer anderen die lesgeven in mijn sportschool. Ik heb mixed feelings over deze, want ondanks zweverig, waren het fijne oefeningen. En toen ze op het einde toen ik zo op m'n rug lag te relaxen nog even de schouders naar de grond drukte, kreeg ik tintelingen van lekkerigheid. Dus ze wist wel waar ze mee bezig was. Volgende keer de tekst maar proberen te blokken dan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
What is this "speciaalbier" you're talking about?Ik kom een keer jouw kast bezoeken ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat gisteravond nog in het bierlokaal hier, een grimbergen dubbel, karmeliet tripel en als afsluiting een kwak
.
Daar gingen al mijn sportprestaties. Weggezopen met bier![]()
Bij die lengte klinkt je gewicht prima. Eetpatroon aanpassen en spieren bouwen ipv focussen op gewicht kwijtraken.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef YupYapYo het volgende:
Ben nu precies zeven dagen bezig. Ik ben 1.91 en begon op 86.6 kilo. Mijn streven is 0.5 kg afvallen per week. Eerste week 0.8 kg afgevallen. Alleen heb ik graag wat tips om het zo lang mogelijk vol te houden. Sporten is niet nodig want ik doe fysiek zwaar werk. Drink alleen nog maar water en af en toe appelsap. Graag zou ik weten wat jullie eten als tussendoortjes. Tips van de expert dus
quote:
Gelukkig bleef het bij mij bij een halve eierkoekquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Stroopwafel, reep chocolade, halve zak paprikachips... lag niet in de planning.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Stroopwafel, reep chocolade, halve zak paprikachips... lag niet in de planning.
Bak dan een ei ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond zo moe dat mijn avondeten 2 rijstwafels met nutella wasVoedingswaarde 0, maar ook moeite 0
Heb jij nou nog iets met dat schildklier verhaal van An gedaan? /sidenote
Oeh, done deal!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kom een keer jouw kast bezoeken ok?Zat gisteravond nog in het bierlokaal hier, een grimbergen dubbel, karmeliet tripel en als afsluiting een kwak
.
Daar gingen al mijn sportprestaties. Weggezopen met bier
? wat een apart lijstjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Mishu het volgende:
O: banaan en cherry tomaten
L: mosterdsoep, broodje kroket met mosterd, salade met feta en spinazie en olijfolie, glas melk en een gekookt eitje.
D: taco's
Drinken: veel koffie met melk en/of cappuccino.
Late reactie, maarquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Konick, gewone dubbele Leffe, Duvel, palm, gewone chouffe, brugse zot,.
Hoezo?quote:
Au!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Co, doe je nog iets aan zuivel en fruit?
Heb mijn knokkels verbrand aan de gril van de ovenIncl. zwart vleesrandje en een mooi blaar .
Het deed al een beetje pijn maar zonet stopte ik mijn t-shirt in mijn broek en schuurde ik alles open..
* uniekhoorn is en blijft onhandig
Wowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:12 schreef Probability het volgende:
Vriendje zei dat hij mij steeds leuker vindt en dat hij het wel ziet als heel serieus. Als in toekomstplannen.
Toen zei ik oh was dat al niet zo dan
Maar als in samenwonen/babies/samen oud worden
En dat we wel ruzie hebben maar er dan 'beter' uitkomen. Elkaar beter begrijpen etc.
*klein beetje benauwd gevoel maar wel soort van wederzijds*
Nooit eerder gehad zobeetje eng wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |