abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135442059
Ik vind yoga echt best leuk. En ik weet zeker dat het heel goed voor je is. Maar dat gezweefteef tussendoor werkt op mijn lachspieren. 'Observeer nu je lichaam. Neem een momentje om de aarde weer te voelen.' En meer van dat soort ongein.

Het allerergste was tijdens een oefening met een bal, die moest je tussen je dijen klemmen en weer loslaten. Toen ze zei: 'Bij het uitademen zuig je de bal naar binnen' WTF? Kreng was sws zeker 30 cm. in doorsnee. Maar buiten dat, wat bedoelde ze daar nu mee? Ik kreeg de slappe lach en voelde me 12. ;(

O: 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: halve appel, mandarijn
S: yoga
L: kom bouillon en 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: winterpeen
T: wodka
D: lam met groenten uit de tajine met couscous
  maandag 13 januari 2014 @ 16:54:04 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135442144
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef conleche het volgende:

Awesome T :Y

Wat voor wodka?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135442178
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Awesome T :Y

Wat voor wodka?
Stoli :7
  maandag 13 januari 2014 @ 17:03:31 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135442592
Weekend *O*

Berenburg O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 13 januari 2014 @ 17:13:12 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135442951
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Stoli :7
_O_ :9
  maandag 13 januari 2014 @ 17:13:23 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135442958
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Weekend *O*

Berenburg O+
Bier O+
  maandag 13 januari 2014 @ 17:19:31 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135443182
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bier O+
Oja, dat lust ik ook wel :9, gewoon bier op terras in de zomer en als we lekker uit gaan en bij het uit eten. (na een rood wijntje)
speciaal bieren, daar beginnen we altijd mee, gewoon omdat het kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135443458
quote:
Ik vind yoga echt best leuk. En ik weet zeker dat het heel goed voor je is. Maar dat gezweefteef tussendoor werkt op mijn lachspieren. 'Observeer nu je lichaam. Neem een momentje om de aarde weer te voelen.' En meer van dat soort ongein.

Het allerergste was tijdens een oefening met een bal, die moest je tussen je dijen klemmen en weer loslaten. Toen ze zei: 'Bij het uitademen zuig je de bal naar binnen' WTF? Kreng was sws zeker 30 cm. in doorsnee. Maar buiten dat, wat bedoelde ze daar nu mee? Ik kreeg de slappe lach en voelde me 12.
Die in rotterdam kon zo mooi zo van 'relax your kidney, your liver, your lungs' zeggen. Bij de sportschool is het minder zweverig.
pi_135443506
Lijstje:

O: speltbrood boter, ham, tomaat en een kontje met duo penotti, thee
L: omelet van twee eieren met ontbijtdpek, kaas, ui, paprika en champignons, met een beetje ketchup
B: 30 min wandelen
S: 45 min yoga
D: aardappelen, bietjes, appelmoes
  maandag 13 januari 2014 @ 17:29:38 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135443531
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oja, dat lust ik ook wel :9, gewoon bier op terras in de zomer en als we lekker uit gaan en bij het uit eten. (na een rood wijntje)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is this "speciaalbier" you're talking about? :+

SPOILER
  maandag 13 januari 2014 @ 17:30:31 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135443560
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

SPOILER
:D Skuumkoppe! Waar was je? :D Eyerlander is ook baas. Of Noorderwiend/winterbier.
pi_135443582
quote:

Het allerergste was tijdens een oefening met een bal, die moest je tussen je dijen klemmen en weer loslaten. Toen ze zei: 'Bij het uitademen zuig je de bal naar binnen' WTF? Kreng was sws zeker 30 cm. in doorsnee. Maar buiten dat, wat bedoelde ze daar nu mee? Ik kreeg de slappe lach en voelde me 12. ;(

O: 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: halve appel, mandarijn
S: yoga
L: kom bouillon en 2x geroosterd Allinson met filet A.
T: winterpeen
D: lam met groenten uit de tajine met couscous
Het klinkt misschien wat zweverig, maar ik vind net zo praktisch als mindfullness. Ik had er in het begin ook last van, maar als je het in eigen woorden vertaalt, is dat wat ze zeggen best logisch.
  maandag 13 januari 2014 @ 17:33:21 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135443642
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

SPOILER
:D O+
pi_135443769
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die in rotterdam kon zo mooi zo van 'relax your kidney, your liver, your lungs' zeggen. Bij de sportschool is het minder zweverig.
Er zijn iedere keer weer anderen die lesgeven in mijn sportschool. Ik heb mixed feelings over deze, want ondanks zweverig, waren het fijne oefeningen. En toen ze op het einde toen ik zo op m'n rug lag te relaxen nog even de schouders naar de grond drukte, kreeg ik tintelingen van lekkerigheid. Dus ze wist wel waar ze mee bezig was. Volgende keer de tekst maar proberen te blokken dan. :P
  maandag 13 januari 2014 @ 17:46:52 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135444099
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D O+
Ik heb een zwak voor speciaalbier :@
pi_135449778
Ik ben voor de derde keer dit jaar naar de sportschool geweest, ik hoop op minder spierpijn :D

Tink, wat voor auto heb je nu dan? Oldtimer?

Ik moet ook nog een auto regelen.

Lijstje:

O: havermoutpap
T: 1/2 bak kwark met noten
L: pompoensoep
T: havermoutshake
S: fitness
D: rijst, groenten en kabeljauw
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135450449
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Er zijn iedere keer weer anderen die lesgeven in mijn sportschool. Ik heb mixed feelings over deze, want ondanks zweverig, waren het fijne oefeningen. En toen ze op het einde toen ik zo op m'n rug lag te relaxen nog even de schouders naar de grond drukte, kreeg ik tintelingen van lekkerigheid. Dus ze wist wel waar ze mee bezig was. Volgende keer de tekst maar proberen te blokken dan. :P
Even je lachspieren trainen :+
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

SPOILER
Ik kom een keer jouw kast bezoeken ok? :D Zat gisteravond nog in het bierlokaal hier, een grimbergen dubbel, karmeliet tripel en als afsluiting een kwak :').
Daar gingen al mijn sportprestaties. Weggezopen met bier :')
pi_135451123
Ben nu precies zeven dagen bezig. Ik ben 1.91 en begon op 86.6 kilo. Mijn streven is 0.5 kg afvallen per week. Eerste week 0.8 kg afgevallen. Alleen heb ik graag wat tips om het zo lang mogelijk vol te houden. Sporten is niet nodig want ik doe fysiek zwaar werk. Drink alleen nog maar water en af en toe appelsap. Graag zou ik weten wat jullie eten als tussendoortjes. Tips van de expert dus :)
pi_135451389
Pff mijn voornemen om een tijd niet te daten is toch lastiger dan gedacht.. :@
Ik was zaterdag uitgegaan, toen ik een rondje ging halen werd ik aangesproken door een meisje en zij zei dat haar 2 vriendinnen mij wel leuk vonden.. En die zaten ook een beetje dommig te lachen. Dus ik beetje afgewimpeld dat ik niet kon kiezen, maar volgens die meid hoefde ik ook niet te kiezen :') Ik dacht jaa tuurlijk joh, dus ik ben gewoon verder bier gaan halen. Maar uiteindelijk heb ik wel een tijdje staan praten met hen later die avond. Maar verder niks gedaan en heb de boot een beetje afgehouden. Maar nu begint die ene ineens te appen, terwijl ze bijna niks over me weet. Dacht ik. Dus ik vraag me echt af hoe ze nou ineens aan mijn nummer komt.. Dus...
Toen ik dit net aan mijn huisgenoot vertelde verklaarde die me voor gek dat ik er niks mee had gedaan :')
Nouja het zal wel. Ik heb wel het idee dat ik vage dingen meemaak de laatste tijd als ik ga stappen..

Mgoed, nu maar eens sporten in de gym..
  Vis een optie? maandag 13 januari 2014 @ 20:31:42 #220
70532 loveli
N
pi_135452391
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef YupYapYo het volgende:
Ben nu precies zeven dagen bezig. Ik ben 1.91 en begon op 86.6 kilo. Mijn streven is 0.5 kg afvallen per week. Eerste week 0.8 kg afgevallen. Alleen heb ik graag wat tips om het zo lang mogelijk vol te houden. Sporten is niet nodig want ik doe fysiek zwaar werk. Drink alleen nog maar water en af en toe appelsap. Graag zou ik weten wat jullie eten als tussendoortjes. Tips van de expert dus :)
Bij die lengte klinkt je gewicht prima. Eetpatroon aanpassen en spieren bouwen ipv focussen op gewicht kwijtraken.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 13 januari 2014 @ 20:33:36 #221
70532 loveli
N
pi_135452521
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef the85mc het volgende:
daten
[..]
boot
Altijd hetzelfde...
crap in = crap out
pi_135454212
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde...
:D

Maareh, mc, je goede voornemen om niet te gaan daten kan je nog steeds in stand houden. Fuck wat je huisgenoot zegt, want zo leuk klinkt het helemaal niet. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:29:13 #223
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135455676
O: evergreen, handje ongezouten pinda's, 3 chipjes.
L: huzarensalade met veel mayo en een half ei :P, 2 boterhammen, gehaktbal met mosterd en jus en een luxe broodje met filet americain. Glas melk.
D: taco's met gehakt, kruiden, paprika's, kaas, mais en salsa saus. Stukjes verse tomaat erbij. 1 glas appelsap.
S: 2 rondjes krachttraining en 30 minuten cardio (houd dat steeds beter vol).
Drinken: veel koffie met melk en cappuccino.
Nu nog 1 eitje doen?
  maandag 13 januari 2014 @ 21:36:24 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135456097
Stroopwafel, reep chocolade, halve zak paprikachips... lag niet in de planning.
pi_135457332
quote:
13s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Stroopwafel, reep chocolade, halve zak paprikachips... lag niet in de planning.
Gelukkig bleef het bij mij bij een halve eierkoek :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')