Yay! Wat coolquote:
Heb je al een kind gebaard? Zo ja, dan is zetten een eitje (zeggen ze). Zo nee, beter vraag je een roesjequote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef Chicolate het volgende:
GB. Wat tof!
Oeh dames jullie zijn geweldig. Zodra ik terug ben ga ik maar eens langs een gynaecoloog om alles opties te bespreken. Kwam net tegen dat ik aanvullend verzekerd ben, dus alles is alsnog vergoed. Spiraaltje klinkt interessant, maar mijn lijf kennende word ik er dan zo een die juist continu ongesteld is en het zetten lijkt me een drama. Dan nog liever implanon oid.
Ik vond het erg handig. 1x per 3 weken aandenken, meerdere achter elkaar gebruiken net als de pil. Ik vond het echt top! (Tot ik er last van kreeg)quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn GB!
Niemand in onze praktijk gebruikt een nuvaring of vraagt erom. Wil niet zeggen dat dat wat betekent, maar ik weet niet of ik het handig zou vinden, zo'n minipessarium.
Hoeraquote:
Ga ik doen, thanks!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Skoap het volgende:
@An: ik las dat jij de nuvaring gebruikt. Die heb ik zelf ook zonder problemen gebruikt 1 jaar+ en op een gegeven moment voelde ik me steeds meer down en andere rare klachten. En op een gegeven moment ben ik gestopt met de nuvaring en alle klachten verdwenen. (Ik heb de eerst sms alert (ring vervangen) applicatie voor nuvaring ontworpen, toen ben ik hem ook gaan gebruiken)
Ik heb dit al van veel meer vrouwen gehoord....
Er zijn gelukkig ook genoeg succes verhalen. Maar hou het gewoon in de gaten....
Welkomquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Lushie het volgende:
O: Volkoren boterham met ham, 2 witte boterhammen met chocovlokken ( de goede dingen waren op, boodschappentijd! )
T: Reep ontbijtkoek
L: 1 glas fruitontbijt light en 2 volkorenboterhammen met ham
T: -
D: 200 gram doperwten, kipkrokant schnitzel en na afloop een schaaltje 0% vet kwark.
T: Thee met wat honing en 2 lange vingers.
Straks waarschijnlijk nog appel/banaan/noten shake omdat ik nog geen fruit heb gehad vandaag
Rug heeft niet altijd met gewicht te maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben al een behoorlijk eind op weg, van 68kg naar 63.4kg, maar ik wil eigenlijk nog door naar de 58kg. Dan heb ik een mooi bmi van 22 en zit ik prettiger in mijn vel, weet ik van eerder. Betere conditie en minder pijnklachten in de knie en rug (dat laatste hopelijk). De laatste tijd is het soorten en op mijn eten letten wat minder goed gegaan, maar nu er weer lekker tegenaan!Het hoeft echt niet met een rotvaart, ik wil dat het er ook af blijft. Donderdag weer naar de sportschool!
Ik heb scoliose, een gedraaid en gekanteld bekken. Daar komen de rugklachten vandaan. Veel oefenen met houding en grote rugspieren trainen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Rug heeft niet altijd met gewicht te maken.
DevilsAndDust bijvoorbeeld had ook veel last van d'r rug en die was er gewoon slank bij, die heeft veel baat erbij gehad de rugspieren 'goed' te gaan trainen.
En ik zelf ook maar ben niet echt slank te noemen
Welke oefeningen voor je rug dus je al in de sportschool? En hoe staat dit in verhouding met je buikspieroefeningen? Als je buikspieren in verhouding te sterk zijn voor je rug kan dit ook klachten veroorzaken.
*Scoliose-boks*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb scoliose, een gedraaid en gekanteld bekken. Daar komen de rugklachten vandaan. Veel oefenen met houding en grote rugspieren trainen inderdaad.Ik heb een lijstje gemaakt met een begeleider van de sportschool en mijn fysio. Ik moet een soort corset om mijn ruggengraat gaan maken.
Ah, dus daar wordt al wel aan gewerktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb scoliose, een gedraaid en gekanteld bekken. Daar komen de rugklachten vandaan. Veel oefenen met houding en grote rugspieren trainen inderdaad.Ik heb een lijstje gemaakt met een begeleider van de sportschool en mijn fysio. Ik moet een soort corset om mijn ruggengraat gaan maken.
Ik doe nu dus ook oefeningen en ik moet bewust recht zitten, staan, lopen, etc. Moeilijk, en als ik het een keer vergeet heb ik er een week last van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:46 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
*Scoliose-boks*
Bij bij heeft het gewerkt om mijn rug door een manueel therapeut mijn rug te laten behandelen. Daarna op aangeven van de cesar-therapeut rug en buik trainingen te doen. Kan tegenwoordig zelfs weer enkele dagen achter elkaar veel staan
Yes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, dus daar wordt al wel aan gewerkt
Herkenbaar. Maar merk, als je het wel trouw vol blijft houden gaat het steeds is beterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik doe nu dus ook oefeningen en ik moet bewust recht zitten, staan, lopen, etc. Moeilijk, en als ik het een keer vergeet heb ik er een week last van.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:23 schreef loveli het volgende:
Meh. Hond van ouders heeft inoperabele tumor en moet zo inslapen.
Hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:36 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.biowaren.nl/on(...)0g-de-halm_1815.html
Sterktequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:23 schreef loveli het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:11 schreef V1z0R het volgende:
Feli, GB!
[..]
Welkom
Je lijstje heeft erg veel suikers vind je ook niet?
Waar wil je naartoe?
Ach toch! Wat naar, Li.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:46 schreef loveli het volgende:
Was net op weg naar m'n ouders om internetproblemen te fixen toen ze me belden, ben er precies op tijd om erbij te zijn. Ik doe nog eens mascara op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |