Yup. Warm bederven ze veel sneller. Als de supermarkt het gekoeld bewaart, thuis ook in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef Probability het volgende:
Moet je aardbeien eigenlijk in de koelkast bewaren?
Ze waren van de marktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Warm bederven ze veel sneller. Als de supermarkt het gekoeld bewaart, thuis ook in de koelkast zetten.
Koud doen ze zo pijn aan je tandenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Warm bederven ze veel sneller. Als de supermarkt het gekoeld bewaart, thuis ook in de koelkast zetten.
Aardbeien staan toch nooit gekoeld?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de AH en de Deka hier welquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardbeien staan toch nooit gekoeld?
O geen last vanquote:
Koop in de zomer 2 bakjes, 1 in de koelkast en een erbuiten. Kijk hoe snel de ongekoelde in de puberteit komt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardbeien staan toch nooit gekoeld?
(as usual? Je vergeet te daten vandaag!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef the85mc het volgende:
Zo, net terug van sollicitatie. Lijkt me echt leuk! Dit was de laatste hindernis, als dit ok is dan gaan ze me een contract aanbiedenSpannend! Nog even afwachten..
En verder business as usual, heb spierpijn van training, zometeen werken, en vanavond boot ophalen
Nice! Een baan die waar je echt in kan groeien?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef the85mc het volgende:
Zo, net terug van sollicitatie. Lijkt me echt leuk! Dit was de laatste hindernis, als dit ok is dan gaan ze me een contract aanbiedenSpannend! Nog even afwachten..
En verder business as usual, heb spierpijn van training, zometeen werken, en vanavond boot ophalen
Haha, ik dacht al, ik vergeet watquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
(as usual? Je vergeet te daten vandaag!)
Jep, traineeship bij een leuk bedrijfquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Nice! Een baan die waar je echt in kan groeien?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
(as usual? Je vergeet te daten vandaag!)
Lexa?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jep, traineeship bij een leuk bedrijf
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jep, traineeship bij een leuk bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |