Nice! Hoop het voor je!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jep, traineeship bij een leuk bedrijf
Haha nee, ik doe niet aan internetdating..quote:
heel herkenbaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik verveel me. Rustig op het werk en niet helemaal fit dus ook geen zin om de minder urgente zaken op te pakken...
Thuis werken is handig, maar op dit soort dagen motiveert het niet echt.
Spannend, hoop op goed nieuws voor je!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jep, traineeship bij een leuk bedrijf
Lekker hotelontbijtje? Heb ik ook wel weer eens zin in, misschien een hotelletje regelen voor ergens in maart.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
O: 4 hele verse boterhammen met oa. scrabbled eggs, worst, filet americain, kaas, ham, 2 getoaste boterhammen met smeerkaas en met boter en suiker, sinaasappel, appel, paar druiven, beker melk, beetje cruesli met melk, plak suikerbrood met boter, plak krentenbrood met kaas, schaaltje volle kwark met suiker.
T's: mandarijn, lychees, paar dropjes, 2 kommen kippensoep, blokje choco
D: bloemkool, broccoli, aardappelkroketjes, kipfilet met ui en champ.
T: niks
Ja, voor 8 euro, 2 persquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spannend, hoop op goed nieuws voor je!![]()
Ik ben lekker vrij vandaag, geen reet uitgevoerd behalve een rijles net. Heerlijk.
[..]
Lekker hotelontbijtje? Heb ik ook wel weer eens zin in, misschien een hotelletje regelen voor ergens in maart.
Wauw, da's wel heel goedkoop geregeld!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, voor 8 euro, 2 persDat hebben we er wel uit gegeten
Lief heeft gisteren in een plas water een briefje van 5 gevonden, hebben we lekker 2 biertjes van gekocht.. Haha, klein geluk heet dat.
Waarom zou je het niet doen GB?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef the85mc het volgende:
Lijstje dan maar?
O 4 bth met ei en pindakaas,
T stuk taart
L soepje, was iets indiaas ofzo, wel lekker iig
D uit eten
T nog meer taart en paar bier, want
Ik heb een baan!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef the85mc het volgende:
Lijstje dan maar?
O 4 bth met ei en pindakaas,
T stuk taart
L soepje, was iets indiaas ofzo, wel lekker iig
D uit eten
T nog meer taart en paar bier, want
Ik heb een baan!
Die heb ik ook twee!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef sigme het volgende:
Vizor, bij de action lag een stapel blikjes makreelfilet in olijfolie met knoflook & kruiden..
Twee? Ik heb de voorraad opgekocht (9).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
feli mc! Wat fijn!
[..]
Die heb ik ook twee!
Wat goed! Ik ben aan het sparen voor een autoradio, dus ja...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Twee? Ik heb de voorraad opgekocht (9).
Thanks! Dat is dan weer leuk aan dat de topics niet meer zo snel gaan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:41 schreef sigme het volgende:
Nou, 2 nieuwe banen in 1 topic! Gefeliciteerd met de nieuwe carrieres!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe niet, maar het is geen saab., dus hoe lang is zn levensduur? En het raampje is stukquote:
Wij kopen altijd oude auto's. Slechts zelden problemen mee gehad. Raampje laten repareren, radio er in. Klaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In principe niet, maar het is geen saab., dus hoe lang is zn levensduur? En het raampje is stuken geen radio. verder wel blij mee hoor
Met de nieuwe belastingregels voor oldtimers, zullen oude VW-campers (T3) op gas of diesel momenteel geen drol kosten. Of zijn die te oud?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij kopen altijd oude auto's. Slechts zelden problemen mee gehad. Raampje laten repareren, radio er in. Klaar.
Keep them coming!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens snap ik na enkele dagen goed hoe je dicht kunt slibben in Amerika
1. Free refills zonder erom te vragen;
2. Huuuuge porties, kwam.vaak maar tot de helft;
3. Van alles en nog wat deep fried (chicken sandwich = kipburger)
4. Bij obeesheid krijgt men een karretje dus lopen hoeft dan ook niet meer per se
Tot zover deze aflevering van "Verre Reisjes met Maria".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |