Ja hoor, ik baal even dat alles geld kost op het moment dat ik even krap zitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar vakantie An?
En ik vind die "dieten"nogal engMaar als je het er goed op doet moet je dat inderdaad doen.
Chico.... gaat het?
DMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar vakantie An?
En ik vind die "dieten"nogal engMaar als je het er goed op doet moet je dat inderdaad doen.
Chico.... gaat het?
Tof!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef An24 het volgende:
[..]
DM![]()
En het is geen 'dieet' , maar goed, net zo eng als naar de huisarts gaan?
Ohja ei! Had gekund als ik eraan gedacht hadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bak dan een ei ofzo. Voedingswaarde iets meer, en kost nauwelijks meer tijd/moeite. Mijn standaard 'geen zin om te koken'-avondeten, in NL vaak met diepvriesspinazie en kaas er nog bij.
Waardeloos geslapen, gister uit het niets een spiertje in mn borstkas verrekt en dat doet pijn als je je om wil draaien in je slaap.
Ik kook 1 dag niet, dan vergaat de wereld nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:30 schreef the85mc het volgende:
Jullie moeten wel goed voor jezelf zorgen, Uniek en Aurum! Ook al ben je moe, dan moet je juist gezonde dingen eten om weer bij te tanken. Ik snap dat je soms geen energie daar voor hebt, maar jullie hebben ook nog een kerel op de bank zitten die wel wat kan doen dan..
Deze week voel ik me weer een beetje mezelfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:10 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk aurum? Heftig he, nieuwe baan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tof!
Ben net een klein kind ja.
Zelfs met electrische deken op heb ik het koud. Steenkoud...
Zou ik eens gek doen en een bakje thee maken? Of warme choco met een scheutje baileys?
Ik dacht heel even dat je me uitscholdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ohja ei! Had gekund als ik eraan gedacht had
V1, hoe is het??quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Feli, Mc
Uniekje, had graag met je gewisseld want ik vind dit maar een kut-winter, veuls te warm....
Top, An
Iemand samenvatting voor de rest?
'Domme, ik wil nog heul niet dood gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
V1, hoe is het??
Aurum, jij eet altijd zo eiwitrijk, weet nooit zo goed wat ik er van moet maken
Samenvatting ????????????
Iedereen gaat dood ...
Prob heeft de liefde voor haar leven
Mc heeft meer vrouwen dan boten maar kan beter omgaan met boten
XM houdt van lekkere speciaalbieren
Een vrouw kwijt vanaf een boot is dan wel weer wat minder.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
'Domme, ik wil nog heul niet dood gaankleine Vaiz of zo die beetje herrie trapt in de wereld lijkt me nog wel leuk om mee te maken... (geen dochter, denk niet dat ik dat trek)
Als Billy maar gelukkig is
Mc zit op de beste plek wat betreft vrouwen volgens mij en je kunt er ook een boot kwijt. Vrouw waarin je een boot kwijt kunt is ook makkelijk genoeg te ontwijken...
Speciaalbiertjes
Titanic was een hitquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een vrouw kwijt vanaf een boot is dan wel weer wat minder.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Feli, Mc
Uniekje, had graag met je gewisseld want ik vind dit maar een kut-winter, veuls te warm....
Top, An
Iemand samenvatting voor de rest?
Waar hing jij uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef sigme het volgende:
Vizor, bij de action lag een stapel blikjes makreelfilet in olijfolie met knoflook & kruiden..
succes! wanneer krijg je feedback?quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Morgen mn videotoets inleveren! Heb nu iets waarvan ik denk 'acceptabel', maar wellicht kan het nog beter. Wel spannend hoor!
Ja dat is ook zo!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:46 schreef Chicolate het volgende:
Wat lief van hem Probje!Eng, misschien, maar is onzekerheid of hij je wel wil niet veel enger?
Nee maar als ik terug kom wel, en dan heb ik ook weer direct recht op studenten-OV. Maar die kaart aanvragen duurt 7 werkdagen dus dat moet ik wel voor die tijd doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo!
Maar waarom heb je een OV chipkaart nodig? Je bent toch niet in Nederland?
Zou dat er nog steeds liggen?quote:
Ik dronk dan wel eens 2 liter cranberry sap per dag, dat hielp beter dan antibioticaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee maar als ik terug kom wel, en dan heb ik ook weer direct recht op studenten-OV. Maar die kaart aanvragen duurt 7 werkdagen dus dat moet ik wel voor die tijd doen.
Antibiotica doet nog niet veel, vannacht 8x eruit geweest, ik blijf lekker een ochtendje in bed en ga heeeeel hard hopen dat ik daarna weer een beetje kan functioneren.
Installeer Tinder. Of heb je dat al?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou dat er nog steeds liggen?
Had andere dingen en zulks. Badoo is best wel leuk als je zelf niet al te kieskeurig bent
Zou er geen relatiemateriaal gaan zoeken daarentegen.
Lol, tinderquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Installeer Tinder. Of heb je dat al?
Ik ben zo'n beetje verslaafd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, tindergisteren op een BB geinstalleerd. Concept is best grappig.
Blote jogafoto's!quote:
Als ik een beetje vergelijk zal dat qua kcals ongeveer gelijk liggen. Ik eet dan iets meer eiwit en iets minder kh's denk ik. Ligt aan het avondeten grotendeels, bij mij varieert dat nogal, ene keer is het 'maar' 600-700 kcal, maar soms kan dat ook zo 1000 kcal zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli
Vind het altijd moeilijk voor een man Mc.
Mijn kerel eet elke dag:
1 boterham met boter en pindakaas
2 boterhammen met boter en hagelslag
2 boterhammen met boter en kaas
1 krentenbol of plak suikerbrood met boter
2 blokjes pure chocolade
gekookt ei
groot bord vol met volle yoghurt en vla met bruine suiker
3 stuks fruit
hand macadamiamix van de notenboer
avondeten
STandaard, elke dag. Daarbij komt er nog eens wat lekkers bij de koffie oid natuurlijk.
Hij is 1.80 klein en 78 kg, al izjn hele leven.
Mijn ervaring is dat het heel erg helpt als iemand anders dat doet. Ik weet ook wel dat goed eten juist in rotperiodes nodig is, maar ik had zelf echt niet de energie om te koken. Ik ben daarom heel dankbaar dat mijn vriend dat voor me deed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte friekin
Best een goed lijstje zo tussen je verdriet door. Onthou wel, als je niet goed eet help je jezelf niet mee, het wordt er dan niet 'beter' op.
Dus zorg goed voor jezelf
Ik probeer zoveel mogelijk fruit te eten, ook bij geen honger. Daar krijg ik tenminste energie door..Ik probeer mezelf te dwingen om te eten. Ik merk ook dat ik wel ineens emoeetbui neigingen krijg. Die onderdruk ik, maar heb ze voorheen nooit gehad. Ineens heb ik gewoon immens veel zin in repen chocoladequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte friekin
Best een goed lijstje zo tussen je verdriet door. Onthou wel, als je niet goed eet help je jezelf niet mee, het wordt er dan niet 'beter' op.
Dus zorg goed voor jezelf
Mijn vriend pikt het gelukkig ook goed op. Ik heb al een week geen huishouden meer kunnen doen. Ik ben op dit moment aan het leren voor mijn tentamens en aan het rouwen. Lastige combinatie, blijkt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het heel erg helpt als iemand anders dat doet. Ik weet ook wel dat goed eten juist in rotperiodes nodig is, maar ik had zelf echt niet de energie om te koken. Ik ben daarom heel dankbaar dat mijn vriend dat voor me deed.
Sterkte friekin.
Wauw knap! Al zijn sommige oefeningen zo scheef dat ik niet weet of het zo een goed voorbeeld is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Blote jogafoto's!
http://www.welingelichtek(...)or-hoe-het-moet.html
Euh, ook voor Vizor natuurlijk interessant. Die deed toch ook wel eens joga?
Cool! Ik kan alleen de op twee na laatste nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Blote jogafoto's!
http://www.welingelichtek(...)or-hoe-het-moet.html
Euh, ook voor Vizor natuurlijk interessant. Die deed toch ook wel eens joga?
Die twee na laatste vind ik wel een interessante om te proberen, volgens mij is het makkelijker dan het lijkt, omdat je gewicht duidelijk klem wordt gezet door je armen in die positie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Cool! Ik kan alleen de op twee na laatste nietMaar ik zou dat echt niet naakt durven
![]()
Overigens heeft puff gelijk! De oefeningen zijn niet allemaal goed uitgevoerd. (Niet dat ik het beter kan)
Lol @ je yin ervaring. Ik kan geen yin doen vanwege de EDS. Niet erg, ben er ook te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Die twee na laatste vind ik wel een interessante om te proberen, volgens mij is het makkelijker dan het lijkt, omdat je gewicht duidelijk klem wordt gezet door je armen in die positie.
Ik had vandaag voor het eerst yin-yoga. Dan hou je poses extra lang vast. Ik weet niet of het altijd zo is, maar dit waren vooral stretchdingen en daar ben ik goed in en waar je goed in bent, vind je veelal leuker. Helaas was er door die lange poses ook meer tijd voor, in mijn ogen, nonsens. Ik word er wel steeds beter in om die stem te blokken tot een soort ruis en dat is juist wel ontspannend. Alleen toen hij het had over: 'Voel je hart, probeer het zacht te maken. Dan smelt het tussen je armen' toen zag ik wel een heel rommelig en slijmerig, bloederig iets voor me.
O: 1x geroosterd Allinson met kaas
T: winterpeen
T: laatste drie happen lam/ groenten
T: cappuccino
L: 2x gebakken ei met stuk meergranen stokbrood en een tomaat
S: yoga
T: wodka, Japanse zoutjes
D: karbonade, aardappeltjes uit oven, gegrilde courgette
T: mandarijntje
Uniek: ben nog niet op streefgewicht.dus nog geen plan de campagne.
Sterkte Friekin!
Ik vind jouw plaatjes wel interessanter dan die jogajuf. Haar tieten lijken niet overal aan de zwaartekracht onderhevig. Is dat een jogatruukje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Lol @ je yin ervaring. Ik kan geen yin doen vanwege de EDS. Niet erg, ben er ook te ongeduldig voor.
Over yoga gesproken:
Sterke rug
Ik kan in een brug op de onderarmen nu ook bijna mijn enkels pakken. Zal er eens een plaatje van schieten
En sterkte idd Friekin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |