Ja dit.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dottey, wat naar dat je een stap terug moet zetten en vooral dat je met de angst zit dat uitstel wel eens afstel zou kunnen betekenen. Lijkt me heel zwaar..
mja mijn nod is me niet helemaal duidelijk. Staat nu op CD 34 (vorige maand ineens een cyclus van 35 dagen) maar ik was altijd nogal regelmatig 29 of 30 dagen. Dat is morgen of overmorgen al...quote:Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef Cygne het volgende:
Verwarrend he, die symptomen. Ik heb ze allemaal. Elke cyclus.![]()
Nu nog niet, trouwens. Zo ongeveer een week voor NOD begint het altijd.
Nog niet.. NOD overmorgen. En jij? En hoe voel je je?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Loj het volgende:
Heel sterk van je Dottey...:*
Risu, wat verdrietig
Heli, was jij nou ook al ongesteld?
Ehmz afgelopen week had ik pijnlijke borsten, en dat had ik bij Ow ook. Maar dat bleef en nu heb ik nergens meer last van. Dus probeer maar niet niet teveel hoop te hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Nog niet.. NOD overmorgen. En jij? En hoe voel je je?
En kwakz0r dus ook ongeveer dezelfde NOD, klinkt toch ook wel spannend! Lastig al die misschien iets maar misschien ook niets betekenende dingen!
Ik weet niet of bij mij humeur ook een goede indicatie is maar die is niet al te besthet voelt allemaal ook als een aankomende menstruatie, maar blijf toch hoop houden, dus deze week moet maar gauw voorbij gaan!
En net een paar oude buikentopics bekeken, ga er erg van rammelen!
Hmm blijft spannend! Ook zaterdag had ik bedacht. We gaan mooi gelijk op wel ;-)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Loj het volgende:
[..]
Ehmz afgelopen week had ik pijnlijke borsten, en dat had ik bij Ow ook. Maar dat bleef en nu heb ik nergens meer last van. Dus probeer maar niet niet teveel hoop te hebben.
En voor zaterdag sowieso niet testen..,
Wanneer zou jij testen? Mocht je geen bloed zien?
Zullen we afspreken dat we dan samen zaterdag positief gaan testenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Hmm blijft spannend! Ook zaterdag had ik bedacht. We gaan mooi gelijk op wel ;-)
hm, ik wacht nog wat langer, ivm lange vorige cyclus. volgende week dinsdag denk ik....quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Loj het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat we dan samen zaterdag positief gaan testen![]()
Doen er nog meer dames mee?
Ja dealquote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Loj het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat we dan samen zaterdag positief gaan testen![]()
Doen er nog meer dames mee?
Deal!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Ja dealen voor de andere twee dames duimen voor volgende week!
Ik typte mijn bericht al voordat ik de jouwe had gelezen, dus ik wilde je niet voor het hoofd stoten, is puur toeval!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Risu het volgende:
Gisteren paracetamol gepakt vanwege de krampen. Maar dat doe ik dus niet meer he. Werd er alleen maar misselijk van. Dan heb ik liever die krampen. Gelukkig vandaag al een stuk minder. Begint op een normale menstruatie te lijken. Ik heb namelijk nooit echt veel krampen.![]()
Het niet testen is makkelijker als je altijd dezelfde symptomen hebt, zoals ik. Ik had altijd spotting ongeveer 5 dagen van te voren, behalve de keer dat ik zwanger was. Dus toen was het voor mij ook al niet echt superspannend meer. Hoop eigenlijk dat het weer hetzelfde word. Wel zo goedkoop.![]()
Moet nog wel even testjes halen van de week om te kijken of het streepje al lichter is, maar ik denk eigenlijk dat ik dat ga vergeten.stiekem vind ik dat ook niet zo erg.
Dan is je NOD verkeerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef Cygne het volgende:
Ik word meestal vóór mijn NOD al ongesteld.
Ik hou altijd de cyclus van de maand ervoor vast. En ik wil pas testen op dag 30. Maar die komt nooit.quote:
Oh, dat valt mee, dat scheelt maar een dagje dan meestal. Wel een lekkere snelle cyclus, 14 rondes in een jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik hou altijd de cyclus van de maand ervoor vast.
25-28-25-26-25-24 is het bij mij. Die tweede cyclus heb ik wel getest.
Ik slik al 6,5 jaar geen pil meer, in mijn geval gaat dat iig niet op, maar in veel gevallen inderdaad wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik denk dat wanneer je stopt met de pil/een spiraaltje laat verwijderen, alle kwaaltjes sowieso al versterken.
Waar de voorbehoedsmiddelen eerder voor een groot deel de hormonen onderdrukten, kunnen de hormonen nu juist zó functioneren, als dat het eigenlijk 'hoort'.
Neemt niet weg dat hypochonderen ook een hoop versterkt.
Bij mij precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik denk dat wanneer je stopt met de pil/een spiraaltje laat verwijderen, alle kwaaltjes sowieso al versterken.
Bij mij enkel voornemens vrees ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo knap dat jullie allemaal kunnen wachten tot dàgen na je NOD. Of zijn dat enkel voornemens?![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef Risu het volgende:
Wat ik wel even slikken vond, was dat mijn broer en zijn vriendin ineens ook plannen hebben. Mocht ik eigenlijk niet weten nog. Stiekem hoop ik wel eerder te zijn dan zij, want het is wel mijn beurt nou. Niet voordringen![]()
Erg he, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Door dit onderwerp net even een kleine mental breakdown gehad
Ja! Of eigenlijk, haar assistente gisteren. Ik word vandaag teruggebeldquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:15 schreef Heliotrope het volgende:
Mrs. Peel, heb je je huisarts inmiddels al kunnen bereiken?
damn... En ze wist niet waarom het zo lang had geduurd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja! Of eigenlijk, haar assistente gisteren. Ik word vandaag teruggebeldDe assistente kon wel zien dat ze had overlegd, dus ik verwacht nu eindelijk een advies.
Risu en SQ
Nee. Ik weet wel dat ik thuis geen gemiste oproep heb gehad, op mijn mobiel 1 keer, maar dat was 's ochtends en we hadden afgesproken dat ze mij aan het einde van de middag zou bellen, dus ik weet niet wat ze nu wel/niet gedaan heeft. Zodra ik meer weet, geef ik een update hier.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn... En ze wist niet waarom het zo lang had geduurd?
op de geschatte leverdag meestalquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
Even iets anders: hoe snel hadden jullie die zwangerschapstesten in huis die je via EBay kunt bestellen? Ik heb ze vrijdag besteld.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste keer condooms kopen![]()
Welkom wumb!
och, ik kon het me wel voorstellen...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Nouja, flauw van de vuile blikken bij het bier en shag, hihi![]()
dit verhaal heb ik van zoveel mensen gehoordquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
ik had in t verleden ook een paar keer ONS (als dat is wat ik denk), en toen meteen aan de morning after piltoen bleek dat ik niet na 1 maand batsen zonder bescherming zwanger was vond ik dat achteraf echt enorme afzetterij! kut morning-afterpillen!
+1!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
ik had in t verleden ook een paar keer ONS (als dat is wat ik denk), en toen meteen aan de morning after piltoen bleek dat ik niet na 1 maand batsen zonder bescherming zwanger was vond ik dat achteraf echt enorme afzetterij! kut morning-afterpillen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:56 schreef Zoë23 het volgende:
Skoap
Is ook rottig als je met spanning in het buitenland zit. Dan maar een maandje later!
Zou fijn zijn als man het kon overnemen
We willen niet teveel leeftijdsverschil tussen S en een 2e maar het moet voor mij ook te doen zijn.
SQ
Klopt dat is al een fijn gevoel.Oh ja, dat laatste zou voor mij ook wel een flinke belemmering zijn denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En och, ook met meer dan twee jaar leeftijdsverschil kunnen broertjes en zusjes een prima band opbouwen toch? Eerst even aan jezelf denken lijkt me niet onverstandig, heb het al vaker gezien dat mensen te snel voor nummer twee gaan "omdat het zo hoort" en dan uiteindelijk compleet opgebrand in de ziektewet komen te zitten
disclaimer
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Risu het volgende:
Ik scheel 3,5 jaar met mijn jongere zusje en ik heb met haar een prima band hoor. Ook als kind veel met elkaar gespeeld (ook met eigen vriendinnetjes natuurlijk).
Er zit nog wel een broer tussen ons, maar daarmee had ik vroeger vaak ruzie. Maar dat is uiteindelijk ook wel goedgekomen.
Zelf zou ik het niet erg vinden als er tussen de eerste en de tweede wat meer tijd zit. Even uit de luiers en een kind wat al wat zelfstandiger is. Maar misschien pakt het straks wel heel anders uit.
Vanmorgen even boodschappen gedaan. Zag er erg tegenop. Maar in de supermarkt zag ik een krijsende tweeling van 1,5 jaar ofzo. Toen voelde ik me wel een beetje opgelucht. Moeder loste het wel goed op vond ik. Ze waggelde wel schattig achter hun moeder aan. Net 2 pinguïnnetjes. Toen ben ik maar gauw doorgelopen.
Ik scheel 5,5 jaar met m'n zusje en super goede band met haar. Van af het begin. We hebben 2x ruzie gehad ofzo. Liefste zusje van de hele wereldquote:En och, ook met meer dan twee jaar leeftijdsverschil kunnen broertjes en zusjes een prima band opbouwen toch?
Eerste keer dat ik zwangerschapstesten haalde, was 19 en iets overtijd enzo, ging de medewerkster ook nog moeilijk doen toen ik vroeg waar die van 5 euro lagen. Helemaal door de winkel meeslepen en in systeem kijken en weetikwatquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef Heliotrope het volgende:
[..]Zo voelde het ook een beetje. Niet het giechelige puberige maar wel het stiekeme, ofzo.
Nouja, flauw van de vuile blikken bij het bier en shag, hihi![]()
Wel lastig dat het zo wisselend is, Wumb..
Da's ook een beetje een broerzus dingetje... ik scheel 3,5 jaar met mijn broertje en wij slachtten elkaar altijd af. Bijten, stompen, krabben, vals gefeeks, venijn ten top. En nu is 't mijn beste maatjequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef kwakz0r het volgende:
broertje en ik schelen 18 maanden, en dat is van 6 tot 20 jaar oud altijd ruzie en gedoe geweest. geen band at all. irritaties ten top. toen werd hij ook volwassen en nu gaan we supergoed met elkaar.
dat zou ook kunnen jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook een beetje een broerzus dingetje... ik scheel 3,5 jaar met mijn broertje en wij slachtten elkaar altijd af. Bijten, stompen, krabben, vals gefeeks, venijn ten top. En nu is 't mijn beste maatje![]()
Januaridip!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen ja
verder zit ik momenteel te hypochonderen op mijn werk. volgens mij zijn er twee opties: zwanger óf overwerkt / stiekem ziek... meh...het is pas een week na de kerstvakantie verdomme...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Januaridip!
(heb ik elk jaar.... januari)
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]kak
Virtuele knuffel voor jou!SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens kijken of ik je nog wat kan opvrolijken deze week
disclaimer
Gemeen vind ik dat altijd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
En ik vind t stomwe hadden vet goed gebatst afgelopen maand.
Nee, alles wees erop, maar geen bloed.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Loj het volgende:
[..]
Nee, alles wees erop, maar geen bloed.
Dus vandaag nod...
Jij nog niet getest?
Verder niet bijgelezen...heb je verhaal niet meegekregen, maar klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken, knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hm gek.. jij ook nog niet getest?
Nee, al dagen beetje spotting wat ik normaal niet heb, breekt nog niet door maar voelt wel zo. Dus hm.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je denkt aan anderen.. en dat terwijl je al zoveeeeeeeeeeel op je bordje geschoven kreeg en het zo graag wilt.:*:*
![]()
Een poll is echt niet noodzakelijk.. door tig keer nee te zien, daar word je toch alleen maar verdrietiger van? En volgens mij heb je helemaal geen stemmen nodig om te beslissen of je ergens wilt en kunt posten.
Ik word dan ook een beetje bozig op de nee's die ik zie!
Daarnaast heb ik op ja gestemd, want de keuze is helemaal voor jezelf.
Of je hier nog fijn zit.. en reageren op andere berichten is toch vrij, ongeacht in welke fase je zit?
Zwanger, wachten op je NOD, miskramen, ziektes en herstel, nieuwsgierig, belangstellende, net bevallen en aanmoedigende dames.. Iedereen die hier binnen zou willen posten zou dan een poll moeten gaan op stellen..........
Als jij het fijn vind dat je hier post terwijl je in je pauze zit.. je werkt ook weer naar je NOD toe toch? Je hebt alleen nog geen idee wanneer die gaat komen. En daar moet je ook gewoon lekker de tijd voor nemen!![]()
my 50 cents.
potdorie zeg..
Jij (en anderen) hebben helemaal gelijk. Het was een nogal idiote move die poll te plaatsen enzo, Ik ga dan ook niet teruglezen om te zien hoe of wat,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een volkomen hormonaal monster geworden, totaal onverwachts toch zwanger En dan ga ik rare dingen doen... Bij mijn eerste zwangerschap brak ik, voor ik wist ik zwanger was, mijn gloednieuwe bril in tweeën vanwege een ruzietje om niks.
Het heeft niet lang mogen duren, een miskraam volgde. Ik heb besloten gewoon mee te blijven posten, ik haal hier steun en tips vandaan en kan hier dingen van me afschrijven.
Ja, het was bepaald niet leuk... Maar ik had ook de vrees dat ik de vrucht zou verliezen na die aanval (ik stopte met ademen, dus wie weet had de foetus hersenschade opgelopen oid)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Skittles het volgende:
Ach nee Lu, wat een vervelend rotnieuws om mee binnen te vallen.
Zou die insult dan ook misschien verband houden met de plotselinge verandering van de hormonen of stond dat daar los van? In ieder geval sterkte!
Niet lang genoeg voor een echo, dus het is niet met zekerheid te zeggen (ook vanwege mijn onregelmatige cyclus). Heel kort in ieder geval, ik denk een week of 5.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang was je zwanger dan Ludann?
Spijtig dat het zo is gelopen
Oh sorry, ik realiseer me net dat ik geen antwoord op je vraag heb gegeven. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat zit, ik hoop binnenkort meer informatie daarover te hebben. Maar wie weet inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Skittles het volgende:
Ach nee Lu, wat een vervelend rotnieuws om mee binnen te vallen.
Zou die insult dan ook misschien verband houden met de plotselinge verandering van de hormonen of stond dat daar los van? In ieder geval sterkte!
Hmm, klinkt goed! Ik heb behoorlijk last-minute veranderd en ik weet niet eens wat voor kraamzorg ze vergoeden enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben van CZ jongeren naar CZ basis gegaan. Per saldo goedkoper en daar zitten al die zwangerschaps/kraamdingesen gewoon in. Is 7 euro nogwat per maand.
Je kunt de eerstkomende 50 weken niet meer overstappen, genoeg tijd dus om het eens rustig uit te zoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hmm, klinkt goed! Ik heb behoorlijk last-minute veranderd en ik weet niet eens wat voor kraamzorg ze vergoeden enzoIk ga me er toch maar eens in verdiepen als ik groen licht heb om zwanger te worden
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt de eerstkomende 50 weken niet meer overstappen, genoeg tijd dus om het eens rustig uit te zoeken.
Sterkte trouwens.
Dank je wel NTS.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef NotTheSame het volgende:
LuDannen een hele dikke knuf voor jou! Wat een hel zeg
.
Ik las net je eerdere verhuisbericht pas... Jeetje meis, dat is ook niet niks zeg. Heel veel sterkte en dat er toch maar snel II streepjes mogen verschijnen. Ik duim voor je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef NotTheSame het volgende:
LuDannen een hele dikke knuf voor jou! Wat een hel zeg
.
Ja, dat had ik ook, in december. Ondanks dat mijn vriend 2 weken vrij had genomen. Dus zo ongeveer 1 keer gebatst ofzo en toch (tijdelijk) raak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik heb een "laat dat batsen maar, het lukt toch niet" gevoel deze maand. Bekend bij iemand? Is het de halfjaarsblues?
Herken het wel, dus misschien wel ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik heb een "laat dat batsen maar, het lukt toch niet" gevoel deze maand. Bekend bij iemand? Is het de halfjaarsblues?
Bekend!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik had dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]ik werd zwanger van S in maand 7 en in die maand had ik echt zoiets van..laat maar..ik wil me er echt ff niet meer mee bezig houden. En toen was t raak
Hoop op snel weer wat streepjes hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen die het kan gebruiken!
Balen Heli, bloed
Hier trouwens nog geen bloed. Maar vriendje is dit weekend weg. Dus we hebben testen uitgesteld tot maandag.
Dat belooft wat. Hier ook ronde 7.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde
[ Bericht 74% gewijzigd door blob87 op 11-01-2014 12:34:29 ]
ik hoef ze niet, ik had er al een heleboel van chanty gekregen maar ik wil toch even zeggen hoe lief ik dit vind!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik heb hier 10 zwangerschapstesten en 40 ovulatietesten liggen van eBay. Die kwamen een dag voordat ik twee streepjes had binnen
Kan ik jullie er blij mee maken? Ik kan natuurlijk de hele boel naar iemand sturen, of het verdelen onder een paar mensen. Ik hoef er niets voor, ik hoop gewoon dat iemand anders ze nog kan gebruiken. Wie weet brengen ze wel gelukLaat maar weten via PM!
Ik weet nog dat Chanty ze destijds aanbood, dat vond ik ook zo lief en dat bracht me ook op het idee om nu hetzelfde te doen. Alle lof voor Chanty dus!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik hoef ze niet, ik had er al een heleboel van chanty gekregen maar ik wil toch even zeggen hoe lief ik dit vind!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef Loj het volgende:
Tnx voor de reacties, idd de januaridip!Is geen zeuren, dat klinkt alsof het wel heel heftig is geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen die het kan gebruiken!
Balen Heli, bloed
Hier trouwens nog geen bloed. Maar vriendje is dit weekend weg. Dus we hebben testen uitgesteld tot maandag.
Ja
En oei spannend! Dus nog langer uitstellen dan vandaag? nog geen bloed?Ahwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:19 schreef LuDann het volgende:
Excuus voor het binnenvallen:
[..]
Jij (en anderen) hebben helemaal gelijk. Het was een nogal idiote move die poll te plaatsen enzo, Ik ga dan ook niet teruglezen om te zien hoe of wat,
Ik was een volkomen hormonaal monster geworden, totaal onverwachts toch zwanger En dan ga ik rare dingen doen... Bij mijn eerste zwangerschap brak ik, voor ik wist ik zwanger was, mijn gloednieuwe bril in tweeën vanwege een ruzietje om niks.
Het heeft niet lang mogen duren, een miskraam volgde. Ik heb besloten gewoon mee te blijven posten, ik haal hier steun en tips vandaan en kan hier dingen van me afschrijven.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Heliotrope op 11-01-2014 17:17:44 ]
Ach joh licht uit en batsen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mijn vruchtbare dagen komen er aan... hoor ik niet wicked aantrekkelijk te zijn voor mijn partner zodat hij er graag op wil? In plaats van nu alvast onder de puisten te zitten?(einde rant voor plezier
)
Hahaha! Helemaal waar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Eigenlijk is het geen wonder dat die streepjes niet opschieten als we allemaal hier zitten in plaats van ergens bovenop
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:08 schreef Loj het volgende:
Mijn vent is er niet, en ik wil niet met iemand anders batsen
Kroeg? FOK! Straat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Loj het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar waar haal ik iemand nu vandaan dan
Straat? Ik woon in een klein dorpje, na 19 uur loopt niemand hier meer buitenquote:
Ooooooooooh nou have funquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Loj het volgende:
[..]
Straat? Ik woon in een klein dorpje, na 19 uur loopt niemand hier meer buiten
Gelukkig is mijn vent over 15 minuutjes thuis
Ik herken dat wel inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer, Loj. Mag ik vragen of je het nu ook anders ervaart, gaan voor een tweede kindje in plaats van een eerste?
Herkent trouwens iemand dit? Ik heb het gevoel dat ik niet teleurgesteld mag zijn (niet van iemand hier of zo hoor, maar van mezelf) als het niet is gelukt, omdat we nog maar zo kort bezig zijn. Alsof het niet meer meetelt dat ik al ruim acht jaar met een behoorlijk sterke kinderwens rondloop..
dit is precies de gedachte waar ik bang voor ben, die onzekerheid! Eerst had ik inderdaad het gevoel dat ik nog niet mocht balen. En nu zinkt me de moed in de schoenen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Heliotrope het volgende:
Mja, hoe zeer je ook 'je best doet', je kunt er eigenlijk weinig controle over hebben of het wel of niet (ooit) lukt. Je weet het niet alleen niet, je kunt er ook niets aan veranderen.
Ja, dat besef ik nu ook pas. Het is eigenlijk niet goed te bevatten hoe het is om 'voor een kind te gaan' (ik weet even niet hoe ik dit anders moet zeggen) en ik had me nooit voorgesteld dat er zoveel wachten en onzekerheden bij kwam kijken. Het is niet erg, het maakt het ook speciaal, maar ik had me niet goed beseft wat er dan allemaal in je omgaat. Want dat vertellen de meeste mensen je inderdaad niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Fijn is dat he, dagennachtdromer, dat je hier niet alleen bent. In het "echte" leven hoor je natuurlijk maar een fractie van wat mensen echt bezighoudt, en lijkt het soms wel of het bij iedereen twee keer prikken raak is. Wat daaraan eventueel vooraf is gegaan, houdt men liever voor zichzelf.
Heel herkenbaar hoor DAD, ik was ook echt wel teleurgesteld gisteren (en dat ik vandaag en gisteren kotsmisselijk wakker werd werkt ook niet meequote:Op zondag 12 januari 2014 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer, Loj. Mag ik vragen of je het nu ook anders ervaart, gaan voor een tweede kindje in plaats van een eerste?
Herkent trouwens iemand dit? Ik heb het gevoel dat ik niet teleurgesteld mag zijn (niet van iemand hier of zo hoor, maar van mezelf) als het niet is gelukt, omdat we nog maar zo kort bezig zijn. Alsof het niet meer meetelt dat ik al ruim acht jaar met een behoorlijk sterke kinderwens rondloop..
Als je ei vandaag springt is seks nog wel zinvolquote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jajaja, dat wist ik. Ik vroeg me alleen af hoe kansloos sex op het moment van de eisprong nou eigenlijk echt is. Stel ze zijn er in 30 minuten, dan heeft het nog wel zin (hoewel er beter wat kan liggen te wachten inderdaad). Maar als het 24 uur duurt is het heel erg kansloos
Mijn appje doet bijvoorbeeld of de dagen na de eisprong nog vruchtbaar zijn (zij het minder), maar dat is dus echt onzin. Maar dat is misschien ook een soort 'foutmarge' vanwege de voorspelling die de app geeft.
Het is hier wel effectief gebleken! Ik deed toevallig een ovulatietest en die was positief, gebruik van gemaakt en de volgende dag was mijn temp hoog en de ovutest negatief. 10 dagen later had ik een andere positieve test te pakkenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jajaja, dat wist ik. Ik vroeg me alleen af hoe kansloos sex op het moment van de eisprong nou eigenlijk echt is. Stel ze zijn er in 30 minuten, dan heeft het nog wel zin (hoewel er beter wat kan liggen te wachten inderdaad). Maar als het 24 uur duurt is het heel erg kansloos
Mijn appje doet bijvoorbeeld of de dagen na de eisprong nog vruchtbaar zijn (zij het minder), maar dat is dus echt onzin. Maar dat is misschien ook een soort 'foutmarge' vanwege de voorspelling die de app geeft.
dat is ook volkomen normaal denk ik! ik kan mij voorstellen dat je nu niet zit te wachten op kwaaltjesgezeik van anderen...jij had die kwaaltjes ook graag gehad...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa, van harte!
Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb
Mja, het is ook nogal een irritant persoon, dat helpt natuurlijk ook niet meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dat is ook volkomen normaal denk ik! ik kan mij voorstellen dat je nu niet zit te wachten op kwaaltjesgezeik van anderen...jij had die kwaaltjes ook graag gehad...
ik hoop t voor jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het is ook nogal een irritant persoon, dat helpt natuurlijk ook niet mee
Ah well, hopelijk kunnen we over een paar maanden samen geiten over stomme kwaaltjes
Dit is uiteraard geen garantie he. Ik kan sowieso al 1 user van hier bedenken die zonder problemen zwanger raakte van nummer 1, wat uiteindelijk een toevalstreffer bleek, want een tweede is er nooit gekomen en daar werd verder ook geen oorzaak voor gevonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:43 schreef Loj het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoor DAD, ik was ook echt wel teleurgesteld gisteren (en dat ik vandaag en gisteren kotsmisselijk wakker werd werkt ook niet mee) en gewoon teleurgesteld zijn hoor! Niets mis mee!
Ik ben er wel relaxter onder doordat het m'n tweede is. Ik heb dus het geluk dat ik al weet dat zowel ik als vriendje vruchtbaar zijn.
Ook hebben wij net een huis gekocht dat aan het eind derde kwartaal opgeleverd wordt, dus op zich is het niet heel vervelend dat het nog wat langer duurt ;')
Maar nog geen bloed en dat vind ik stom
Mrs. Peel
En Risu, hoe gaat t meer jou idd?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is uiteraard geen garantie he. Ik kan sowieso al 1 user van hier bedenken die zonder problemen zwanger raakte van nummer 1, wat uiteindelijk een toevalstreffer bleek, want een tweede is er nooit gekomen en daar werd verder ook geen oorzaak voor gevonden.
Hmm, dit staat er wel heel negatief, maar ik bedoel alleen te zeggen dat voor een tweede gaan evenzogoed heel spannend kan zijn.![]()
Tuurlijk heb je gelijk BE, maar dat zijn de verhalen die nu niet wilt horen hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is uiteraard geen garantie he. Ik kan sowieso al 1 user van hier bedenken die zonder problemen zwanger raakte van nummer 1, wat uiteindelijk een toevalstreffer bleek, want een tweede is er nooit gekomen en daar werd verder ook geen oorzaak voor gevonden.
Hmm, dit staat er wel heel negatief, maar ik bedoel alleen te zeggen dat voor een tweede gaan evenzogoed heel spannend kan zijn.![]()
Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zie ik mezelf ook nog wel doen ja. Het gevoel hebben dat drie keer scheepsrecht is en dat je de eerste twee keer in twee rondes raak had, en dat de derde keer dan vijf jaar duurt![]()
Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn...
Kan er dan nog wel wat dooddoeners tegenaan gooien over dingen die lang in het vat zitten of wat je van ver haalt enzo, maar nee... doe maar gewoon drie keer is scheepsrecht op het moment dat jij er klaar voor bent.
Ik weet wel dat ze voor de tweede zwangerschap idd wel hulp nodig had, maar kan me niet echt herinneren of dat bij de eerste wel of niet zo was.quote:
Lieverdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb
Ik ben meer een meelezer maar dat snap ik volkomen.. Net na mijn curretage hoorde ik dat mijn collega zwanger was en het ging steeds daarover natuurlijk. Heb meermaals met de tranen in mijn ogen gezeten.. Veel sterkte en ik duim dat je snel 2 streepjes hebt die ook blijven!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?
Jammer LMN... laten we hopen op snel wat meer duidelijkheid (en toch die twee strepen).
DND: Fijn, een eiGenoeg geklust?
IMA: in welk opzicht maak je je zorgen dan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:
[..]Ik snap je gedachtegang wel, al is het zeker niet zo dat je daardoor zoiets heftigs als een miskraam zou moeten meemaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
en snel 2 streepjes ook jouw kant op he!
[ Bericht 10% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 14-01-2014 22:57:17 ]Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
ik liep soms een dag of langer krom van de pijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik hoop het LuDann. Zal vast wel denk ik.
een vraagje voor de dames die hun eisprong voelen... zijn jullie bekend met een zeurend krampje aan een kant die lang aanhoud? En die best wel gevoelig is tijdens de daaddat viel me dus op, dat deed zeer! Hoort dit bij de eisprong?
In onze eerste ronde heb ik eitjes gedoneerd. Dat ging alleen door IVF. Eigenlijk wilden we nog wel een ronde IVF (maar dan zonder doneren), maar mijn lichaam heeft er de eerste keer heel erg heftig op gereageerd. Nu doen we dus een iets natuurlijkere weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?
Met streepjes, dus ik blijf de komende dagen wel even doortesten voor de zekerheid. Maar ik kan nu al haast niet zien welke de controlestreep is en welke de teststreep, zo donker zijn ze allebei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb je met streepjes of een smiley oid?
Slijm vind ik ook altijd wel een goede graadmeter. Hoewel ik echt rekbaar nog nooit heb gevonden![]()
Maar wel een groot verschil dan, 15 of 22.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik heb vorige maand vrijwel de hele maand getest, just to be sure. Ik had géén idee waar m'n eisprong ongeveer zat, dus ik heb er een stuk of 20 doorheen gejaagd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kun je met een lange cyclus ook langer tegen springen aanzitten oid? Ik weet het niet hoor. En vorige maand? Wanneer ben je toen begonnen? Cyclus kan altijd een keer verschillen natuurlijk, maar wel lastig.
fixedquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik nu dan ook eerder NIET ongesteld ben!
Oh ja, eigenlijk bedoelde ik dat, natuurlijk.quote:
Ik heb nooit meegelezen bij de rammelaars, maar ik begrijp hieruit dat jij ook al eens een abortus hebt ondergaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
LuDann, ik herken het ook wel ergens, hoor. Mijn grootste angst is dat ik mijn/onze enige kans verprutst heb. Dat gevoel zal ook wel blijven tot ik een gezond kindje in m'n armen heb, denk ik.
Jup.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegelezen bij de rammelaars, maar ik begrijp hieruit dat jij ook al eens een abortus hebt ondergaan?
Volgens mij zou ik dat gevoel ook hebben ja. Lijkt me erg lastig, die innerlijke stem
Verder wat dat Skoap zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup.Dat het je eigen keuze is geweest wil niet zeggen dat je het er niet moeilijk mee mag hebben. Soms moet je een keuze maken die hoe dan ook niet goed is / voelt. Het heeft geen zin om het jezelf te verwijten, maar daarom kan het nog wel klote zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Herkenbaar... Ook hier zouden we als we het kindje toen geboren lieten worden over heel andere omstandigheden praten. Mijn vriend is er heel nuchter in als ik emotioneel wordt, zo van: maar dan had je geen opleiding gehad, en ik geen nieuwe baan, we hadden geen geschikt huis kunnen kopen of geld opzij zetten. Bovendien was er een behoorlijke kans dat het (zwaar) gehandicapt zou zijn geboren...quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms is het lastig om in te zien dat de redenen die we toen hadden valide waren (voor ons, althans!). Ik vergeet vaak dat alles wat we inmiddels bereikt hebben, dan waarschijnlijk niet voor elkaar zouden hebben gekregen. Anders gezegd: ik plaats een kindje in onze huidige situatie, terwijl die situatie dan juist heel anders zou zijn.
Vast wel, nu wordt het onze tijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Aw meiden, die kusjes en knuffels vind ik heel lief, maar ik kan daar niet zo goed mee omgaan
LuDann, ik zou dat ook hebben denk ik. Heb zelfs ergens het gevoel dat ik voor mijn losbollige / ongezonde levensstijl van vroeger een prijs heb betaald. Complete waanzin natuurlijk. Hopelijk hebben de bad times nu hun beste tijd wel gehad!
Dan zal ie nu vast eerder zijn geweest inderdaad! Wel gebruik van gemaakt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand vrijwel de hele maand getest, just to be sure. Ik had géén idee waar m'n eisprong ongeveer zat, dus ik heb er een stuk of 20 doorheen gejaagd.. Ik had toen heel duidelijk een dag waarop de test echt donkerder was.
Afgelopen zondag viel me ook al op dat ik slijmerige afscheiding had, dus toen heb ik ook een ovutestje gedaan. Die was duidelijk negatief.
Ik ben benieuwd of ik nu dan ook eerder ongesteld ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |