abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135381289
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ooooooooooh nou have fun :Y)
Hij is moe :')
Gelukkig zit ik niet in m'n vruchtbare dagen ;)
pi_135387760
Ik ben helemaal nieuw hier in OUD! Nooit gekeken, maarrrr! vorige week vol ongeloof na 8 maanden proberen, samen met mijn vriendin getest en we zijn zwanger!! Uitgerekend op 6 september 2014! Ons leventje gaat helemaal om, gezonder leven, de babykamer, etc! we zijn blij!
pi_135387813
Gefeliciteerd mdma98!!

Als je wil kun je hier OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1278 verder komen posten de komende maanden :)
S. 2014
J. 2016
pi_135387826
Gelukkig ben ik vandaag toch niet alleen, de grote vent in huis is er toch...
Dus een testje gedaan.....
Negatief.

Had ik ook wel verwacht, nu hopen dat ik snel ongesteld word :)
We gaan ook pas naar ronde drie dus ben pas net bezig :)

Gefeliciteerd mdma :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 13-01-2014 10:37:36 ]
pi_135388068
Jammer, Loj. Mag ik vragen of je het nu ook anders ervaart, gaan voor een tweede kindje in plaats van een eerste?

Herkent trouwens iemand dit? Ik heb het gevoel dat ik niet teleurgesteld mag zijn (niet van iemand hier of zo hoor, maar van mezelf) als het niet is gelukt, omdat we nog maar zo kort bezig zijn. Alsof het niet meer meetelt dat ik al ruim acht jaar met een behoorlijk sterke kinderwens rondloop. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_135388168
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer, Loj. Mag ik vragen of je het nu ook anders ervaart, gaan voor een tweede kindje in plaats van een eerste?

Herkent trouwens iemand dit? Ik heb het gevoel dat ik niet teleurgesteld mag zijn (niet van iemand hier of zo hoor, maar van mezelf) als het niet is gelukt, omdat we nog maar zo kort bezig zijn. Alsof het niet meer meetelt dat ik al ruim acht jaar met een behoorlijk sterke kinderwens rondloop. :').
Ik herken dat wel inderdaad.
Waar het bij mij denk ik toch ook wel een beetje komt van het lezen hoe het kan overkomen op iemand die al een stuk langer bezig is, als iemand net begonnen is en al zwanger raakt.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dat als 'niet eerlijk' aanvoelt voor anderen, en misschien dat ik er hetzelfde over denk als ik hier over een jaar nog zou zitten. Maar ik probeer toch de gedachte vast te houden dat iedereen hier even hard die 2 streepjes verdient, en dat het ook iedereen even hard gegund is.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_135388190
Gefeliciteerd MDMA.

En jammer Loj -O-

Ik herken dat wel DaD, en ik ben nog weer korter bezig dan jij, en niet 8 jaar een kinderwens maar een jaar of twee ofzo. En zelfs terwijl ik dat typ vind ik dat ik niet moet 'zeuren' omdat jij dus al veel langer met die wens rondloopt. Het is een beetje menseigen vrees ik om het in je hoofd met anderen te vergelijken ofzo en ook om rekening te houden met hoe dat op anderen over kan komen. Ik denk dat het toch gaat om hoe je het zelf voelt (dooddoener alert... :P).

hihi, ik was er het weekend niet en opeens is de 'babykamer' behoorlijk opgeruimd, in plaats van een enorme zooi O+
pi_135388255
Tja, helaas werkt de wens niet als een soort 'aanloopschaal', waardoor je meteen door mag naar de zwangerschap.. Maar ik kan me je teleurstelling goed voorstellen als je merkt dat dit proces óók nog weer tijd kost.
Daarbij is het ook gewoon iedere maand een teleurstelling, soms wat groter dan de andere keer, je wilt immers toch graag iets. En je hebt er maar deels invloed op, je kunt niet even punten sparen. Ik zou vooral gewoon graag de garantie willen dat het gaat lukken. Wat langer wachten lijkt me dan niet zo erg. Nu weet je gewoon helemaal niet of het uberhaupt gaat gebeuren (en het zal wel hoor, maar de eerste twee dagen dat ik ongesteld ben kan ik me daar wel druk om maken).
pi_135388333
Precies wat je zegt, IMA. Als ik nu zeker zou weten dat ik, bijvoorbeeld, in april zwanger zou zijn, dan zou het wachten geen probleem zijn. Maar het niet zeker weten of het óóit gaat lukken, dat maakt het vooral moeilijk.

En ik snap natuurlijk dat het niet uitmaakt hoe lang je al een kinderwens hebt voor hoe lang het duurt voordat je zwanger bent, maar meer het idee dat je het pas lang mag vinden duren als je op z'n minst een half jaar aan het proberen bent, of zo.
pi_135388624
Als je het lichamelijk bekijkt gaat dat wel op denk ik, maar daarom kan het voor je gevoel wel heel anders zijn.
pi_135389258
Herkenbaar hoor DaD, is idd menseigen denk ik, zodra je echt voor t 2e streepje gaat, dan wil ook gelijk dat streepje hebben...
Ik vond het ook zo schijtirritant dat je maar zo weinig dagen hebt in de maand waarop je gericht bezig kan zijn en de rest vd maand is het wachten... Allemaal tijdverspilling :@

Ik hoop gewoon dat jullie allemaal niet meer te lang hoeven te wachten!
S. 2014
J. 2016
pi_135401499
Mja, hoe zeer je ook 'je best doet', je kunt er eigenlijk weinig controle over hebben of het wel of niet (ooit) lukt. Je weet het niet alleen niet, je kunt er ook niets aan veranderen. Dat lijkt me wel anders bij een tweede kind, dan weet je wel al dat het kan.
pi_135403227
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Heliotrope het volgende:
Mja, hoe zeer je ook 'je best doet', je kunt er eigenlijk weinig controle over hebben of het wel of niet (ooit) lukt. Je weet het niet alleen niet, je kunt er ook niets aan veranderen.
dit is precies de gedachte waar ik bang voor ben, die onzekerheid! Eerst had ik inderdaad het gevoel dat ik nog niet mocht balen. En nu zinkt me de moed in de schoenen.

Zoals ik het hier lees zijn we allemaal heel verschillende vrouwen maar in onze poging tot twee streepjes zijn we hetzelfde met de zelfde angsten en onzekerheden. Maakt het een stuk beter te doen zo ;) :*
pi_135405828
Fijn is dat he, dagennachtdromer, dat je hier niet alleen bent. In het "echte" leven hoor je natuurlijk maar een fractie van wat mensen echt bezighoudt, en lijkt het soms wel of het bij iedereen twee keer prikken raak is. Wat daaraan eventueel vooraf is gegaan, houdt men liever voor zichzelf.
pi_135407717
Vrienden om me heen die (een) kind(eren) hebben zeggen allemaal "het was de eerste maand raak. Word ik zo 😒 van. Shut up. Zoals de man van Gm87 zei "perfectie kost tijd". Fijne uitspraak vind ik dat.
pi_135407977
Vanochtend ongesteld geworden :{

Nieuwe NOD is 16 februari
pi_135409968
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Fijn is dat he, dagennachtdromer, dat je hier niet alleen bent. In het "echte" leven hoor je natuurlijk maar een fractie van wat mensen echt bezighoudt, en lijkt het soms wel of het bij iedereen twee keer prikken raak is. Wat daaraan eventueel vooraf is gegaan, houdt men liever voor zichzelf.
Ja, dat besef ik nu ook pas. Het is eigenlijk niet goed te bevatten hoe het is om 'voor een kind te gaan' (ik weet even niet hoe ik dit anders moet zeggen) en ik had me nooit voorgesteld dat er zoveel wachten en onzekerheden bij kwam kijken. Het is niet erg, het maakt het ook speciaal, maar ik had me niet goed beseft wat er dan allemaal in je omgaat. Want dat vertellen de meeste mensen je inderdaad niet.

Balen Mrs. Peel :(
pi_135410056
Mrs Peel -O- :*
S. 2014
J. 2016
pi_135410851
Dank jullie. Het is best wel :( :{ :'( -O- :( -O- -O-
pi_135411179
:* voor Peel..
pi_135412047
Jammer Loj & Peel :*

Hier besloten 2 maanden over te slaan, of de trip naar Odessa moet niet door gaan ;) Baal er wel van, maar heb gewoon geen zin om het eerste trimester van mijn zwangerschap in een vreemde omgeving en in een ander land te zitten. Weet nog van de vorige keer hoe moe ik was. En stel dat ik deze keer wel misselijk ben... Ik zit in Odessa mede omdat we met een belangrijk project bezig zijn met ook een pittige deadline, dus dan elke dag zo moe zijn is ook niet handig..
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135425911
:* voor peel
  maandag 13 januari 2014 @ 09:16:43 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_135426928
Peeltje -O- :*
disclaimer
pi_135427062
Die zal wel even binnen zijn gekomen, zo op die jaargrens. :*, MrsPeel.
pi_135428008
Peel :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')