ik hoef ze niet, ik had er al een heleboel van chanty gekregen maar ik wil toch even zeggen hoe lief ik dit vind!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik heb hier 10 zwangerschapstesten en 40 ovulatietesten liggen van eBay. Die kwamen een dag voordat ik twee streepjes had binnen
Kan ik jullie er blij mee maken? Ik kan natuurlijk de hele boel naar iemand sturen, of het verdelen onder een paar mensen. Ik hoef er niets voor, ik hoop gewoon dat iemand anders ze nog kan gebruiken. Wie weet brengen ze wel gelukLaat maar weten via PM!
Ik weet nog dat Chanty ze destijds aanbood, dat vond ik ook zo lief en dat bracht me ook op het idee om nu hetzelfde te doen. Alle lof voor Chanty dus!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik hoef ze niet, ik had er al een heleboel van chanty gekregen maar ik wil toch even zeggen hoe lief ik dit vind!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef Loj het volgende:
Tnx voor de reacties, idd de januaridip!Is geen zeuren, dat klinkt alsof het wel heel heftig is geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen die het kan gebruiken!
Balen Heli, bloed
Hier trouwens nog geen bloed. Maar vriendje is dit weekend weg. Dus we hebben testen uitgesteld tot maandag.
Ja
En oei spannend! Dus nog langer uitstellen dan vandaag? nog geen bloed?Ahwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:19 schreef LuDann het volgende:
Excuus voor het binnenvallen:
[..]
Jij (en anderen) hebben helemaal gelijk. Het was een nogal idiote move die poll te plaatsen enzo, Ik ga dan ook niet teruglezen om te zien hoe of wat,
Ik was een volkomen hormonaal monster geworden, totaal onverwachts toch zwanger En dan ga ik rare dingen doen... Bij mijn eerste zwangerschap brak ik, voor ik wist ik zwanger was, mijn gloednieuwe bril in tweeën vanwege een ruzietje om niks.
Het heeft niet lang mogen duren, een miskraam volgde. Ik heb besloten gewoon mee te blijven posten, ik haal hier steun en tips vandaan en kan hier dingen van me afschrijven.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Heliotrope op 11-01-2014 17:17:44 ]
Ach joh licht uit en batsen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mijn vruchtbare dagen komen er aan... hoor ik niet wicked aantrekkelijk te zijn voor mijn partner zodat hij er graag op wil? In plaats van nu alvast onder de puisten te zitten?(einde rant voor plezier
)
Hahaha! Helemaal waar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Eigenlijk is het geen wonder dat die streepjes niet opschieten als we allemaal hier zitten in plaats van ergens bovenop
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:08 schreef Loj het volgende:
Mijn vent is er niet, en ik wil niet met iemand anders batsen
Kroeg? FOK! Straat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Loj het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar waar haal ik iemand nu vandaan dan
Straat? Ik woon in een klein dorpje, na 19 uur loopt niemand hier meer buitenquote:
Ooooooooooh nou have funquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Loj het volgende:
[..]
Straat? Ik woon in een klein dorpje, na 19 uur loopt niemand hier meer buiten
Gelukkig is mijn vent over 15 minuutjes thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |