Je kunt de eerstkomende 50 weken niet meer overstappen, genoeg tijd dus om het eens rustig uit te zoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hmm, klinkt goed! Ik heb behoorlijk last-minute veranderd en ik weet niet eens wat voor kraamzorg ze vergoeden enzoIk ga me er toch maar eens in verdiepen als ik groen licht heb om zwanger te worden
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt de eerstkomende 50 weken niet meer overstappen, genoeg tijd dus om het eens rustig uit te zoeken.
Sterkte trouwens.
Dank je wel NTS.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef NotTheSame het volgende:
LuDannen een hele dikke knuf voor jou! Wat een hel zeg
.
Ik las net je eerdere verhuisbericht pas... Jeetje meis, dat is ook niet niks zeg. Heel veel sterkte en dat er toch maar snel II streepjes mogen verschijnen. Ik duim voor je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef NotTheSame het volgende:
LuDannen een hele dikke knuf voor jou! Wat een hel zeg
.
Ja, dat had ik ook, in december. Ondanks dat mijn vriend 2 weken vrij had genomen. Dus zo ongeveer 1 keer gebatst ofzo en toch (tijdelijk) raak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik heb een "laat dat batsen maar, het lukt toch niet" gevoel deze maand. Bekend bij iemand? Is het de halfjaarsblues?
Herken het wel, dus misschien wel ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik heb een "laat dat batsen maar, het lukt toch niet" gevoel deze maand. Bekend bij iemand? Is het de halfjaarsblues?
Bekend!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik had dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]ik werd zwanger van S in maand 7 en in die maand had ik echt zoiets van..laat maar..ik wil me er echt ff niet meer mee bezig houden. En toen was t raak
Hoop op snel weer wat streepjes hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen die het kan gebruiken!
Balen Heli, bloed
Hier trouwens nog geen bloed. Maar vriendje is dit weekend weg. Dus we hebben testen uitgesteld tot maandag.
Dat belooft wat. Hier ook ronde 7.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door blob87 op 11-01-2014 12:34:29 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |