Gemeen vind ik dat altijd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
En ik vind t stomwe hadden vet goed gebatst afgelopen maand.
Nee, alles wees erop, maar geen bloed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Loj het volgende:
[..]
Nee, alles wees erop, maar geen bloed.
Dus vandaag nod...
Jij nog niet getest?
Verder niet bijgelezen...heb je verhaal niet meegekregen, maar klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken, knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hm gek.. jij ook nog niet getest?
Nee, al dagen beetje spotting wat ik normaal niet heb, breekt nog niet door maar voelt wel zo. Dus hm.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je denkt aan anderen.. en dat terwijl je al zoveeeeeeeeeeel op je bordje geschoven kreeg en het zo graag wilt.:*:*
![]()
Een poll is echt niet noodzakelijk.. door tig keer nee te zien, daar word je toch alleen maar verdrietiger van? En volgens mij heb je helemaal geen stemmen nodig om te beslissen of je ergens wilt en kunt posten.
Ik word dan ook een beetje bozig op de nee's die ik zie!
Daarnaast heb ik op ja gestemd, want de keuze is helemaal voor jezelf.
Of je hier nog fijn zit.. en reageren op andere berichten is toch vrij, ongeacht in welke fase je zit?
Zwanger, wachten op je NOD, miskramen, ziektes en herstel, nieuwsgierig, belangstellende, net bevallen en aanmoedigende dames.. Iedereen die hier binnen zou willen posten zou dan een poll moeten gaan op stellen..........
Als jij het fijn vind dat je hier post terwijl je in je pauze zit.. je werkt ook weer naar je NOD toe toch? Je hebt alleen nog geen idee wanneer die gaat komen. En daar moet je ook gewoon lekker de tijd voor nemen!![]()
my 50 cents.
potdorie zeg..
Jij (en anderen) hebben helemaal gelijk. Het was een nogal idiote move die poll te plaatsen enzo, Ik ga dan ook niet teruglezen om te zien hoe of wat,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een volkomen hormonaal monster geworden, totaal onverwachts toch zwanger En dan ga ik rare dingen doen... Bij mijn eerste zwangerschap brak ik, voor ik wist ik zwanger was, mijn gloednieuwe bril in tweeën vanwege een ruzietje om niks.
Het heeft niet lang mogen duren, een miskraam volgde. Ik heb besloten gewoon mee te blijven posten, ik haal hier steun en tips vandaan en kan hier dingen van me afschrijven.
Ja, het was bepaald niet leuk... Maar ik had ook de vrees dat ik de vrucht zou verliezen na die aanval (ik stopte met ademen, dus wie weet had de foetus hersenschade opgelopen oid)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Skittles het volgende:
Ach nee Lu, wat een vervelend rotnieuws om mee binnen te vallen.
Zou die insult dan ook misschien verband houden met de plotselinge verandering van de hormonen of stond dat daar los van? In ieder geval sterkte!
Niet lang genoeg voor een echo, dus het is niet met zekerheid te zeggen (ook vanwege mijn onregelmatige cyclus). Heel kort in ieder geval, ik denk een week of 5.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang was je zwanger dan Ludann?
Spijtig dat het zo is gelopen
Oh sorry, ik realiseer me net dat ik geen antwoord op je vraag heb gegeven. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat zit, ik hoop binnenkort meer informatie daarover te hebben. Maar wie weet inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Skittles het volgende:
Ach nee Lu, wat een vervelend rotnieuws om mee binnen te vallen.
Zou die insult dan ook misschien verband houden met de plotselinge verandering van de hormonen of stond dat daar los van? In ieder geval sterkte!
Hmm, klinkt goed! Ik heb behoorlijk last-minute veranderd en ik weet niet eens wat voor kraamzorg ze vergoeden enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben van CZ jongeren naar CZ basis gegaan. Per saldo goedkoper en daar zitten al die zwangerschaps/kraamdingesen gewoon in. Is 7 euro nogwat per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |