abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:17:06 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_134480810
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb jouw verhaal half gevolgd (ik ben slecht met klonen), heftig! Maar heb je dan nog steeds hcg in je urine?
Ja, en flink ook, en daar baal ik van. Maar goed, het kan zes!!! weken duren, en de miskraam is nu 16 dagen geleden, dus het kan nog best even aanhouden. Ik heb mezelf beloofd dat ik pas de 30e mag gaan bellen als die streep niet lichter wordt.
(ik vind het vooral stom omdat ik de vorige keer tien weken zwanger was en de HCG al na tien dagen weg was, en nu met zes weken zwangerschap zit er nog steeds haske veel ruim twee weken na de miskraam :( Maar ja, het is geen exacte wetenschap, dat blijkt wel weer :P)

Ik zou het met liefde doneren aan iemand hier. Maak ik twee mensen blij _O_
disclaimer
pi_134480991
He bah, hopelijk is het snel weg :*
pi_134481548
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:12 schreef Kyara het volgende:
Ik had er laatst trouwens 2 !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je serieus weer getest? Jij leeft ook on the edge he ;)
pi_134481601
neu, dat was nog de vorige hoor ;)
pi_134481646
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:48 schreef Kyara het volgende:
neu, dat was nog de vorige hoor ;)
Ah, ik dacht al, anders kon vast namen uitzoeken, Henk, Herman en Harold. Of Ruud, Rick en Rogier.
pi_134481696
Ik moet er niet aan denken :X
pi_134482237
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk DND, maar de kans dat je een toxoplasmosevergiftiging oploopt is al zo minimaal. En dan moet je ook maar net net bevrucht zijn. Op een kansberekening van 1:50000 ga ik mijn leven niet inrichten. Dat is net zoiets als niet naar buiten gaan omdat er een kans is dat je van je sokken wordt gereden.

Maar als jij je daar goed bij voelt moet je dat vooral doen, en dat meen ik echt, maar ik vind het echt zwaar overtrokken. En dat zeg ik òòk na twee miskramen nog.
_O_ _O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134482872
Stormqueen, weet je wel zeker dat je zo lang wilt wachten? Het zou echt moeten zakken, vrij snel ook. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:30:04 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_134482930
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef mefke79 het volgende:
Stormqueen, weet je wel zeker dat je zo lang wilt wachten? Het zou echt moeten zakken, vrij snel ook. Sterkte!
Ik lees gemengde berichten, en ik wil ook niet onnodig paniekvogelen. Zeker niet omdat die verloskundiges de komende twee weken al genoeg aan hun kop hebben gok ik :@
disclaimer
pi_134482987
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik lees gemengde berichten, en ik wil ook niet onnodig paniekvogelen. Zeker niet omdat die verloskundiges de komende twee weken al genoeg aan hun kop hebben gok ik :@
Je kunt toch ff bellen om je zorgen bespreekbaar te maken... Ze zullen t altijd wel druk hebben, maar das hun werk ;)
S. 2014
J. 2016
pi_134483299
Stormqueen, het is voor hen een paar minuten werk. Even echokop er op en klaar. Of, als je hen niet wilt belasten, bel je huisarts en laat en vandaag en maandag je hcg prikken. Als die waarde zakt zegt dat toch ook al iets.
Ik had ook ooit zo'n vroege miskraam en had 28 dagen later nieuwe dubbele strepen, dus dat hcg was enorm snel weg. Na de missed abortion en curettage duurde het inderdaad wel langer, maar dat is logisch.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:43:38 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_134483344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:41 schreef mefke79 het volgende:
Stormqueen, het is voor hen een paar minuten werk. Even echokop er op en klaar. Of, als je hen niet wilt belasten, bel je huisarts en laat en vandaag en maandag je hcg prikken. Als die waarde zakt zegt dat toch ook al iets.
Ik had ook ooit zo'n vroege miskraam en had 28 dagen later nieuwe dubbele strepen, dus dat hcg was enorm snel weg. Na de missed abortion en curettage duurde het inderdaad wel langer, maar dat is logisch.
Mja, hier is het dus precies andersom, na MA was het meteen schoon en weg, en nu niet, dus er zit misschien nog een restje daar. Heb ook niet de grote stolsels gehad die ik verwachtte. Ah well, ik bel om 14:00 wel even :)
disclaimer
pi_134483378
Ik denk dat je vk het echt geen vreemde vraag vindt. Ja, als je zou bellen na een dag wel, maar je wacht al best lang toch? Ik keek laatst terug, ik had volgens mij bij de curettage na een week een blanco test. En misschien wel sneller, maar niet eerder getest.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:47:30 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_134483468
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik denk dat je vk het echt geen vreemde vraag vindt. Ja, als je zou bellen na een dag wel, maar je wacht al best lang toch? Ik keek laatst terug, ik had volgens mij bij de curettage na een week een blanco test. En misschien wel sneller, maar niet eerder getest.
Ja, ik ben 4 december gaan bloeden, dit is dus dag 17. Het feit dàt ik positief test vind ik ook niet verontrustend, maar het feit dat de streep van vorige week woensdag even duidelijk en donker is als die van vandaag wel.

Anyway, dit hoort eigenlijk niet in dit topic, sorry mensen :o :@ Ik bel vanmiddag wel even de VK :) Bedankt!
disclaimer
pi_134484351
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef LuDann het volgende:
Zou ik uit de OP gehaald mogen worden? Hier wordt natuurlijk ook een pauze ingelast vanwege de epilepsie. Het zal nog wel even duren voor wij er weer voor gaan.

Ik blijf meeposten wel erg leuk vinden, maar of ik weet niet of jullie dat oké vinden. Dat laat ik dus van jullie afhangen, is er iemand die er bezwaar tegen heeft dat ik meepost? Want eerlijk is eerlijk, ik hoor hier niet thuis op het moment.

Ik heb een polletje opgezet, volgens mij kun je daarop anoniem reageren. en ja, dit is misschien een tikje overdreven, maar ik wil niemand tegen het hoofd stoten.

Poll: Mag ik blijven meeposten?
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Oh en wat die vitamines betreft: ik wordt er altijd misselijk van, moest ze altijd nemen met wat eten erbij.
Ik vind het lief dat je denkt aan anderen.. en dat terwijl je al zoveeeeeeeeeeel op je bordje geschoven kreeg en het zo graag wilt. :*:*:* *;
Een poll is echt niet noodzakelijk.. door tig keer nee te zien, daar word je toch alleen maar verdrietiger van? En volgens mij heb je helemaal geen stemmen nodig om te beslissen of je ergens wilt en kunt posten.
Ik word dan ook een beetje bozig op de nee's die ik zie!
Daarnaast heb ik op ja gestemd, want de keuze is helemaal voor jezelf.

Of je hier nog fijn zit.. en reageren op andere berichten is toch vrij, ongeacht in welke fase je zit?
Zwanger, wachten op je NOD, miskramen, ziektes en herstel, nieuwsgierig, belangstellende, net bevallen en aanmoedigende dames.. Iedereen die hier binnen zou willen posten zou dan een poll moeten gaan op stellen..........

Als jij het fijn vind dat je hier post terwijl je in je pauze zit.. je werkt ook weer naar je NOD toe toch? Je hebt alleen nog geen idee wanneer die gaat komen. En daar moet je ook gewoon lekker de tijd voor nemen!

:*

my 50 cents.

potdorie zeg.. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:13:56 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_134484419
Even tussendoor hè: jullie begrijpen dat een anonieme poll door iedereen kan worden ingevuld? Ook door trollerts uit KLB? En dat het dus zonder meer geen referentie kan zijn daardoor?

En dat het daarbij nooit zo kan zijn dat je toestemming moet vragen om ergens te mògen posten?
disclaimer
pi_134484545
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor hè: jullie begrijpen dat een anonieme poll door iedereen kan worden ingevuld? Ook door trollerts uit KLB? En dat het dus zonder meer geen referentie kan zijn daardoor?

En dat het daarbij nooit zo kan zijn dat je toestemming moet vragen om ergens te mògen posten?
O+ :*
dat weet ik.. en dan nog word ik bozig om die Nee's..

lieverd dat die poll gewoon weggaat! -O-
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134484568
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:

Helemaal eens! Als je mee wil posten, lekker doen!
S. 2014
J. 2016
pi_134484584
Risu!

succes meis! Wat klinkt het spannend!

StormQueen
wat raar dat het de ene keer zo "kort" duurt en de andere keer bijna net zo lang als je zwangerschap of langer... is daar wel pijl op te trekken? Verstandig is het denk ik idd om even een belletje te plegen! :*
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:22:02 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_134484671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

O+ :*
dat weet ik.. en dan nog word ik bozig om die Nee's..

lieverd dat die poll gewoon weggaat! -O-
Tsja, ik vind het een beetje vragen naar de bekende weg met zo'n poll eigenlijk.
Ik heb helemaal niks tegen LuDann, ik zie haar ook verder niet trollen of uitlokken dus wat maakt het dan uit? Daarbij, als ik iemand strontirritant vind heb ik altijd een blokkeerknop of de keuze om zelf niet meer ergens te komen.

Maar ik ben doorgewinterd FOKker genoeg om te weten dat zo'n vraag of mededeling GEGARANDEERD de volgende effecten heeft, waar je 'm ook stelt:
1. iedereen geeft het antwoord dat je nièt wil horen
2. iedereen vindt je een dramaqueen
3. je krijgt in elk geval even flink veel aandacht (al is het niet op de positieve manier).

Mijn advies is dan ook: Doe het niet. En da's niks persoonlijks. :D
disclaimer
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:24:39 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_134484759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef Dottey het volgende:
Risu!

succes meis! Wat klinkt het spannend!

StormQueen
wat raar dat het de ene keer zo "kort" duurt en de andere keer bijna net zo lang als je zwangerschap of langer... is daar wel pijl op te trekken? Verstandig is het denk ik idd om even een belletje te plegen! :*
Nee, geen peil op te trekken maar wat ik al zei, het is (helaas :')) geen exacte wetenschap. Vergelijk het maar met cycli die ineens twee weken langer duren.
Heb ook verder weinig last van de aanwezigheid van die hormonen, behalve dat mijn 85F :') nog steeds een 85G :') :') is, maar het hòòrt niet dus moet het weg.
disclaimer
pi_134484813
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, geen peil op te trekken maar wat ik al zei, het is (helaas :')) geen exacte wetenschap. Vergelijk het maar met cycli die ineens twee weken langer duren.
Heb ook verder weinig last van de aanwezigheid van die hormonen, behalve dat mijn 85F :') nog steeds een 85G :') :') is, maar het hòòrt niet dus moet het weg.
Dan wil ik jouw BH's wel als je klaar bent _O-

ik zit daar altijd in }:|
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:26:58 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_134484823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dan wil ik jouw BH's wel als je klaar bent _O-

ik zit daar altijd in }:|
hehehe, ik heb nog geen nieuwe gehaald, dan maar even tijdelijk vier tieten :')
disclaimer
pi_134484913
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehehe, ik heb nog geen nieuwe gehaald, dan maar even tijdelijk vier tieten :')
_O-

sexy :D
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:54:28 #225
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_134491709
SQ wat balen dat je nog zoveel hcg in je bloed hebt. Inmiddels al gebeld?

Risu houdt het spannend!

Over die poll is alles al gezegd. Ik moest er wel een beetje om lachen :D.

Ik zal ook weer eens een update geven. Afgelopen maand was de eerste cyclus na m'n vroege miskraam. Tegen het eind van de maand voelde ik me erg zwanger! Shitload aan testen er tegenaan gegooid (hoe vaker je test, hoe groter de kans op twee strepen, toch :Y :') ). Was niks -O- . Ennnn gewoon ongesteld geworden dus. Wel een langere cyclus dan normaal, toch een beetje in de war dus denk ik.
Daarom mag m'n NOD op 18 januari. Even een ruime marge voor de zekerheid. Als deze cyclus weer normaal is, zal m'n daadwerkelijke NOD wel een paar daagjes eerder zijn, maargoed.
Ronde numero zeven, here we come! En dit keer de vruchtbare dagen rond de jaarwisseling, dus we gaan natuurlijk voor een vuurwerk-baby :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')