Op het moment voelt het gewoon fijn om hier mee te posten, ik weet niet of het moeilijk gaat worden. Maar als het zo gaat aanvoelen kan ik altijd nog stoppen met posten.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De vraag is vooral of het voor jezelf niet onnodig moeilijk wordt.. Je wilt natuurlijk ook heel graag...
Ja, serieus. Misschien vind je het onzin, maar voor mij voelt dit goed zo.quote:
de dansende banaanvraag!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nouja kyara, je kan wel slotten en vegen, maar niet verbannenmaar dat laatste zal zo'n vaart niet lopen
Tenzij iemand een banaanvraag doet!
Eindelijk banaanvraag een keer kunnen gebruiken,bazenwoord
overal waar de banaanvraag komt strooit ze verwarring en onrust!quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hahaha ik dacht wat de fok is een banaan vraag?
+1quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hahaha ik dacht wat de fok is een banaan vraag?
Ik weet wat ik kan en niet kan hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nouja kyara, je kan wel slotten en vegen, maar niet verbannenmaar dat laatste zal zo'n vaart niet lopen
Tenzij iemand een banaanvraag doet!
Eindelijk banaanvraag een keer kunnen gebruiken,bazenwoord
Pollepel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1
Net zo'n woord als bommelding
ik wilde je authority niet ondermijnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik weet wat ik kan en niet kan hoor
Ik voel me toch al zo tekort gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde je authority niet ondermijnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik voel me toch al zo tekort gedaan
Gaat er nog iemand streepjes plassen vandaag trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |