Tuurlijk heb je gelijk BE, maar dat zijn de verhalen die nu niet wilt horen hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is uiteraard geen garantie he. Ik kan sowieso al 1 user van hier bedenken die zonder problemen zwanger raakte van nummer 1, wat uiteindelijk een toevalstreffer bleek, want een tweede is er nooit gekomen en daar werd verder ook geen oorzaak voor gevonden.
Hmm, dit staat er wel heel negatief, maar ik bedoel alleen te zeggen dat voor een tweede gaan evenzogoed heel spannend kan zijn.![]()
Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zie ik mezelf ook nog wel doen ja. Het gevoel hebben dat drie keer scheepsrecht is en dat je de eerste twee keer in twee rondes raak had, en dat de derde keer dan vijf jaar duurt![]()
Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn...
Kan er dan nog wel wat dooddoeners tegenaan gooien over dingen die lang in het vat zitten of wat je van ver haalt enzo, maar nee... doe maar gewoon drie keer is scheepsrecht op het moment dat jij er klaar voor bent.
Ik weet wel dat ze voor de tweede zwangerschap idd wel hulp nodig had, maar kan me niet echt herinneren of dat bij de eerste wel of niet zo was.quote:
Lieverdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb
Ik ben meer een meelezer maar dat snap ik volkomen.. Net na mijn curretage hoorde ik dat mijn collega zwanger was en het ging steeds daarover natuurlijk. Heb meermaals met de tranen in mijn ogen gezeten.. Veel sterkte en ik duim dat je snel 2 streepjes hebt die ook blijven!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?
Jammer LMN... laten we hopen op snel wat meer duidelijkheid (en toch die twee strepen).
DND: Fijn, een eiGenoeg geklust?
IMA: in welk opzicht maak je je zorgen dan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:
[..]Ik snap je gedachtegang wel, al is het zeker niet zo dat je daardoor zoiets heftigs als een miskraam zou moeten meemaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
en snel 2 streepjes ook jouw kant op he!
[ Bericht 10% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 14-01-2014 22:57:17 ]Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
ik liep soms een dag of langer krom van de pijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik hoop het LuDann. Zal vast wel denk ik.
een vraagje voor de dames die hun eisprong voelen... zijn jullie bekend met een zeurend krampje aan een kant die lang aanhoud? En die best wel gevoelig is tijdens de daaddat viel me dus op, dat deed zeer! Hoort dit bij de eisprong?
In onze eerste ronde heb ik eitjes gedoneerd. Dat ging alleen door IVF. Eigenlijk wilden we nog wel een ronde IVF (maar dan zonder doneren), maar mijn lichaam heeft er de eerste keer heel erg heftig op gereageerd. Nu doen we dus een iets natuurlijkere weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |