abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:22:14 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_135470892
Dat zie ik mezelf ook nog wel doen ja. Het gevoel hebben dat drie keer scheepsrecht is en dat je de eerste twee keer in twee rondes raak had, en dat de derde keer dan vijf jaar duurt _O- :')
disclaimer
pi_135470981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit is uiteraard geen garantie he. Ik kan sowieso al 1 user van hier bedenken die zonder problemen zwanger raakte van nummer 1, wat uiteindelijk een toevalstreffer bleek, want een tweede is er nooit gekomen en daar werd verder ook geen oorzaak voor gevonden.

Hmm, dit staat er wel heel negatief, maar ik bedoel alleen te zeggen dat voor een tweede gaan evenzogoed heel spannend kan zijn. :Y
Tuurlijk heb je gelijk BE, maar dat zijn de verhalen die nu niet wilt horen he ;)

(Klinkt misschien bot, maar zo bedoel ik het niet)

Gefeliciteerd Soesa!

Nog steeds geen bloed hier en geen enkele aanwijzing dat het gaat komen. Ik hou niet van lange cyclussen! (Alhoewel bij de eerste was het 1 lange cyclus en daarna raak ;) )
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:36:06 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135471163
Correctie, dat moeten er dus twee zijn. Jouw naam schemerde idd ook door mijn hoofd maar ik twijfelde, ik ben heel slecht in namen en details. :@ Ik dacht in eerste instantie aan Rottdog.

Nogmaals, het staat er wel heel negatief, maar het kan dus zomaar zijn dat je met het volste vertrouwen voor nummer twee gaat en dat er dan zomaar ineens helemaal niets gebeurd...

En uiteraard snap ik dat je die verhalen nu niet wil horen, daarom ook mijn verontschuldiging dat het er zo rot staat. :*
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:38:40 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135471224
Rottdog idd en saffier ook toch?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:38:44 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135471226
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zie ik mezelf ook nog wel doen ja. Het gevoel hebben dat drie keer scheepsrecht is en dat je de eerste twee keer in twee rondes raak had, en dat de derde keer dan vijf jaar duurt _O- :')
Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn... -O-
Kan er dan nog wel wat dooddoeners tegenaan gooien over dingen die lang in het vat zitten of wat je van ver haalt enzo, maar nee... doe maar gewoon drie keer is scheepsrecht op het moment dat jij er klaar voor bent. :*
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:39:39 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_135471246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn... -O-
Kan er dan nog wel wat dooddoeners tegenaan gooien over dingen die lang in het vat zitten of wat je van ver haalt enzo, maar nee... doe maar gewoon drie keer is scheepsrecht op het moment dat jij er klaar voor bent. :*
Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan. :')
disclaimer
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:40:06 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135471257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef _evenstar_ het volgende:
Rottdog idd en saffier ook toch?
Ik weet wel dat ze voor de tweede zwangerschap idd wel hulp nodig had, maar kan me niet echt herinneren of dat bij de eerste wel of niet zo was.
Echt hoor... ik blijf zo'n vreselijke goudvis met mijn geheugen. -O-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:40:46 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135471273
Nee bij eerste niet :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_135473405
Vanmorgen toch maar een testje ertegenaan gegooid, dag 33 vandaag, maar hardstikke negatief -O-
Ongesteldheid lijkt er ook nog niet aan te komen, dus dan nog maar even wachten.
Nu duurde mijn cyclus 2 maanden geleden 40 dagen, en het kan natuurlijk theoretisch dat ik over een paar dagen opeens alsnog positief test, maar de eerdere hoop die er was is weer gezakt voor deze ronde.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:09:01 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_135473497
Toch jammer, LMN -O- gebruik je iets om je eisprong te traceren?
disclaimer
pi_135473604
Nee (nog) niet, ik hou wel een en ander bij in de app, maar ik ben toch bang dat het voor mij een te hoge druk erop legt als we 'verplichte nummertjes' moeten maken.
pi_135473928
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb :')
Lieverd :* jij gaat gewoon weer heel gauw zwanger en dan blijf je tot de twaalfde week op je kop staan zodat het blijft plakken! En ik kan ook nog niet zoveel met zwangeren die "zeuren" over kwaaltjes. Kom op je bent zwanger, wees blij en hou op te klagen ;) maar van jou wil ik ze allemaal horen, luid en duidelijk!
pi_135473979
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb :')
Ik ben meer een meelezer maar dat snap ik volkomen.. Net na mijn curretage hoorde ik dat mijn collega zwanger was en het ging steeds daarover natuurlijk. Heb meermaals met de tranen in mijn ogen gezeten.. Veel sterkte en ik duim dat je snel 2 streepjes hebt die ook blijven!
pi_135474023
Hier heel veel auw. Volgens mij heb ik een ei op springen. Of last van alle winterkost ;)

nee toch mijn ei denk ik.
pi_135475612
Wij mogen weer voor de volgende ronde, want ik ben ongesteld geworden. 8 dagen over tijd, dus m'n hoofd maakte allemaal vreemde kronkels, maar zwanger kon ik echt niet zijn. Eind volgende week weer naar de kliniek.
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest in het huis en ik ben druk bezig geweest met opdrachten voor de opleiding die ik naast mijn werk volg. Fijn om even ergens anders mee bezig te zijn, want al zijn we nog niet lang bezig, toch hakte het al erin. Ik ga me dus weer wat meer mengen in dit topic, want dat vind ik wel zo gezellig.
Binnenkort alles eens terug lezen. Voor nu een knuffel voor allen die er eentje nodig hebben of gewoon eentje willen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:22:03 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_135475649
Fijn om te horen cactus! Jullie gaan nu voor KI toch?
disclaimer
pi_135488372
Goed om te horen Cactus, welkom terug.

En :* voor stormqueen!

Iemand had het hier laatst toch over rond je menstruatie ineens onzeker zijn of je het allemaal wel aankunt of ben ik nu in de war? Ik merk dat ook wel, hoewel nu opeens weer omgeslagen in 'wij kunnen dit'. Maffe plotselinge omslag, gek hoofd.
pi_135488699
:* voor SQ, en succes alvast Cactus!

Helio, weet niet of dat hier was, maar een beetje cold feet heb ik ook wel eens. Zoals nu na de eisprong schiet het wel eens door m'n hoofd: als het nu gelukt is is er geen weg meer terug, ojee!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:08:47 #269
409579 LuDann
All the way
pi_135498668
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan. :')
Herkenbaar :') Net als het gepraat over zwangerschap in mijn omgeving. Ik wil het allemaal niet horen! Heel egocentrisch, ik weet het, en het ene moment gaat het allemaal wel en het volgende moment zit ik weer te janken. Sterkte meid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?

Jammer LMN... laten we hopen op snel wat meer duidelijkheid (en toch die twee strepen ;) ).

DND: Fijn, een ei :) Genoeg geklust?

IMA: in welk opzicht maak je je zorgen dan?
pi_135499926
Ik hoop het LuDann. Zal vast wel denk ik.

een vraagje voor de dames die hun eisprong voelen... zijn jullie bekend met een zeurend krampje aan een kant die lang aanhoud? En die best wel gevoelig is tijdens de daad :@ dat viel me dus op, dat deed zeer! Hoort dit bij de eisprong?
pi_135500545
LuDann, niet echt bang voor iets hoor. Het zal allemaal best goedkomen. Maar een soort 'we hebben dit nou wel bedacht, maar nu kan het dus echt gebeuren en dan kun je nooit meer terug'. Het is nogal wat natuurlijk ;)
pi_135500715
Wat is lang DND? Het heeft bij mij gisteravond wel de hele avond gezeurd. Niet heul pijnlijk, bij sommige bewegingen een beetje.
pi_135501282
-weg
was een offtopic hormonenoverstroming denk ik ;)..

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik snap je gedachtegang wel, al is het zeker niet zo dat je daardoor zoiets heftigs als een miskraam zou moeten meemaken.
:* en snel 2 streepjes ook jouw kant op he!

[ Bericht 10% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 14-01-2014 22:57:17 ]
pi_135502203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik hoop het LuDann. Zal vast wel denk ik.

een vraagje voor de dames die hun eisprong voelen... zijn jullie bekend met een zeurend krampje aan een kant die lang aanhoud? En die best wel gevoelig is tijdens de daad :@ dat viel me dus op, dat deed zeer! Hoort dit bij de eisprong?
ik liep soms een dag of langer krom van de pijn...
S. 2014
J. 2016
pi_135502719
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:

Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?

In onze eerste ronde heb ik eitjes gedoneerd. Dat ging alleen door IVF. Eigenlijk wilden we nog wel een ronde IVF (maar dan zonder doneren), maar mijn lichaam heeft er de eerste keer heel erg heftig op gereageerd. Nu doen we dus een iets natuurlijkere weg.

DND: Ik voel mijn eisprong alleen rechts. Zeg maar waar mijn heupbotje uitsteekt, daarachter. Heel gevoelig bij fietsen en springen bij mij.
pi_135508843
Ik voel mijn eisprong nooit. Geen idee wat ik zou moeten voelen. Had gisteren wel vrij veel slijm (ja, ik kan het niet mooier maken...), ovulatietestje er tegenaan gegooid, hartstikke positief! Op dag 15, terwijl het vorige maand(en) pas op dag 22 was. :? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_135508862
Raar!!

Ik voel trouwens m'n eisprong ook niet hoor :)
pi_135508880
Heb je met streepjes of een smiley oid?
Slijm vind ik ook altijd wel een goede graadmeter. Hoewel ik echt rekbaar nog nooit heb gevonden :P

Maar wel een groot verschil dan, 15 of 22.
pi_135508907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb je met streepjes of een smiley oid?
Slijm vind ik ook altijd wel een goede graadmeter. Hoewel ik echt rekbaar nog nooit heb gevonden :P

Maar wel een groot verschil dan, 15 of 22.
Met streepjes, dus ik blijf de komende dagen wel even doortesten voor de zekerheid. Maar ik kan nu al haast niet zien welke de controlestreep is en welke de teststreep, zo donker zijn ze allebei.

SPOILER
pi_135508948
Haha. Maar ik moet zeggen, dat had ik vorige week ook al een keer en ik denk uiteindelijk wel dat ie gisteren is gesprongen. Had best veel last. Maar ik doe geen tests, dus zegt ook niet alles.
pi_135508964
Kun je met een lange cyclus ook langer tegen springen aanzitten oid? Ik weet het niet hoor. En vorige maand? Wanneer ben je toen begonnen? Cyclus kan altijd een keer verschillen natuurlijk, maar wel lastig.
pi_135509294
Hm gek DaD, wel gebruik van maken dan!

En fijn dat je het herkent IMA, de cold feet. Misschien ook best wel goed, beetje nuchter blijven.
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:32:09 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_135510139
Aw meiden, die kusjes en knuffels vind ik heel lief, maar ik kan daar niet zo goed mee omgaan :@ Ik heb dan altijd het gevoel dat ik me enorm heb zitten aanstellen :') Soms is het gewoon alleen al fijn om heel even je gevoel uit te kunnen kotsen ergens O+ Er zijn vast een hoop dames die ze veel harder kunnen gebruiken dan ik!

DaD, fijn zo'n tijdige eisprong! Maak er gebruik van, dan duurt het wachten deze maand ook niet zo lang :D *O* batsenstein!

Cold feet blijf ik ook houden, ondanks alles. Het idee dat er dan op een gegeven moment toch echt een keer een kind van komt, een heel nieuw ego, een heel persoon in mijn gezapige tweepersoons huishoudentje, is nog wat ongrijpbaar. Maar ze zeggen dat je daar vanzelf in groeit ofzo :P

LuDann, ik zou dat ook hebben denk ik. Heb zelfs ergens het gevoel dat ik voor mijn losbollige / ongezonde levensstijl van vroeger een prijs heb betaald. Complete waanzin natuurlijk. Hopelijk hebben de bad times nu hun beste tijd wel gehad! :*
disclaimer
pi_135518418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kun je met een lange cyclus ook langer tegen springen aanzitten oid? Ik weet het niet hoor. En vorige maand? Wanneer ben je toen begonnen? Cyclus kan altijd een keer verschillen natuurlijk, maar wel lastig.
Ik heb vorige maand vrijwel de hele maand getest, just to be sure. Ik had géén idee waar m'n eisprong ongeveer zat, dus ik heb er een stuk of 20 doorheen gejaagd. :+. Ik had toen heel duidelijk een dag waarop de test echt donkerder was.

Afgelopen zondag viel me ook al op dat ik slijmerige afscheiding had, dus toen heb ik ook een ovutestje gedaan. Die was duidelijk negatief.

Ik ben benieuwd of ik nu dan ook eerder ongesteld ben!
pi_135518471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ik nu dan ook eerder NIET ongesteld ben!
fixed ;) :*

*duimt*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135518476
LuDann, ik herken het ook wel ergens, hoor. Mijn grootste angst is dat ik mijn/onze enige kans verprutst heb. Dat gevoel zal ook wel blijven tot ik een gezond kindje in m'n armen heb, denk ik.
pi_135518489
quote:
17s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Skoap het volgende:

[..]

fixed ;) :*

*duimt*
Oh ja, eigenlijk bedoelde ik dat, natuurlijk. O+.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:44:52 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_135520106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
LuDann, ik herken het ook wel ergens, hoor. Mijn grootste angst is dat ik mijn/onze enige kans verprutst heb. Dat gevoel zal ook wel blijven tot ik een gezond kindje in m'n armen heb, denk ik.
Ik heb nooit meegelezen bij de rammelaars, maar ik begrijp hieruit dat jij ook al eens een abortus hebt ondergaan?
Volgens mij zou ik dat gevoel ook hebben ja. Lijkt me erg lastig, die innerlijke stem ;(
Verder wat dat Skoap zegt :P
disclaimer
pi_135520333
quote:
99s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb nooit meegelezen bij de rammelaars, maar ik begrijp hieruit dat jij ook al eens een abortus hebt ondergaan?
Volgens mij zou ik dat gevoel ook hebben ja. Lijkt me erg lastig, die innerlijke stem ;(
Verder wat dat Skoap zegt :P
Jup.
SPOILER
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:55:05 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_135520453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jup.
SPOILER
Dat het je eigen keuze is geweest wil niet zeggen dat je het er niet moeilijk mee mag hebben. Soms moet je een keuze maken die hoe dan ook niet goed is / voelt. Het heeft geen zin om het jezelf te verwijten, maar daarom kan het nog wel klote zijn. :*
disclaimer
pi_135521291
Lastig DaD.. Maar, ik gooi er even een enorm cliché in, je kunt er ook niks meer aan doen. En hoewel ik me kan voorstellen dat je dat soms zo voelt denk ik niet dat het je enige kans was :) /positiefdenken

Niet dat ik altijd positief ben, maar, sois :+
pi_135522241
Soms is het lastig om in te zien dat de redenen die we toen hadden valide waren (voor ons, althans!). Ik vergeet vaak dat alles wat we inmiddels bereikt hebben, dan waarschijnlijk niet voor elkaar zouden hebben gekregen. Anders gezegd: ik plaats een kindje in onze huidige situatie, terwijl die situatie dan juist heel anders zou zijn.
pi_135523303
DaD :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:27:25 #294
409579 LuDann
All the way
pi_135523905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms is het lastig om in te zien dat de redenen die we toen hadden valide waren (voor ons, althans!). Ik vergeet vaak dat alles wat we inmiddels bereikt hebben, dan waarschijnlijk niet voor elkaar zouden hebben gekregen. Anders gezegd: ik plaats een kindje in onze huidige situatie, terwijl die situatie dan juist heel anders zou zijn.
Herkenbaar... Ook hier zouden we als we het kindje toen geboren lieten worden over heel andere omstandigheden praten. Mijn vriend is er heel nuchter in als ik emotioneel wordt, zo van: maar dan had je geen opleiding gehad, en ik geen nieuwe baan, we hadden geen geschikt huis kunnen kopen of geld opzij zetten. Bovendien was er een behoorlijke kans dat het (zwaar) gehandicapt zou zijn geboren...

Alsnog moet ik af en toe nog janken erom, maar spijt heb ik er gelukkig niet van.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:32:18 #295
409579 LuDann
All the way
pi_135524048
quote:
99s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Aw meiden, die kusjes en knuffels vind ik heel lief, maar ik kan daar niet zo goed mee omgaan :@

LuDann, ik zou dat ook hebben denk ik. Heb zelfs ergens het gevoel dat ik voor mijn losbollige / ongezonde levensstijl van vroeger een prijs heb betaald. Complete waanzin natuurlijk. Hopelijk hebben de bad times nu hun beste tijd wel gehad! :*
Vast wel, nu wordt het onze tijd. :Y

:*

SPOILER
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:33:28 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_135524079
:'(
disclaimer
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:35:00 #297
409579 LuDann
All the way
pi_135524138
B-)
pi_135524805
Temperatuur gedaald en flink ook. Op naar ronde 8 dus waarschijnlijk. -O-
pi_135526301
Dat is minder Cygne.. -O-
pi_135526370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb vorige maand vrijwel de hele maand getest, just to be sure. Ik had géén idee waar m'n eisprong ongeveer zat, dus ik heb er een stuk of 20 doorheen gejaagd. :+. Ik had toen heel duidelijk een dag waarop de test echt donkerder was.

Afgelopen zondag viel me ook al op dat ik slijmerige afscheiding had, dus toen heb ik ook een ovutestje gedaan. Die was duidelijk negatief.

Ik ben benieuwd of ik nu dan ook eerder ongesteld ben!
Dan zal ie nu vast eerder zijn geweest inderdaad! Wel gebruik van gemaakt? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')