Tuurlijk heb je gelijk BE, maar dat zijn de verhalen die nu niet wilt horen hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is uiteraard geen garantie he. Ik kan sowieso al 1 user van hier bedenken die zonder problemen zwanger raakte van nummer 1, wat uiteindelijk een toevalstreffer bleek, want een tweede is er nooit gekomen en daar werd verder ook geen oorzaak voor gevonden.
Hmm, dit staat er wel heel negatief, maar ik bedoel alleen te zeggen dat voor een tweede gaan evenzogoed heel spannend kan zijn.![]()
Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zie ik mezelf ook nog wel doen ja. Het gevoel hebben dat drie keer scheepsrecht is en dat je de eerste twee keer in twee rondes raak had, en dat de derde keer dan vijf jaar duurt![]()
Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele valse speling van het lot zijn...
Kan er dan nog wel wat dooddoeners tegenaan gooien over dingen die lang in het vat zitten of wat je van ver haalt enzo, maar nee... doe maar gewoon drie keer is scheepsrecht op het moment dat jij er klaar voor bent.
Ik weet wel dat ze voor de tweede zwangerschap idd wel hulp nodig had, maar kan me niet echt herinneren of dat bij de eerste wel of niet zo was.quote:
Lieverdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb
Ik ben meer een meelezer maar dat snap ik volkomen.. Net na mijn curretage hoorde ik dat mijn collega zwanger was en het ging steeds daarover natuurlijk. Heb meermaals met de tranen in mijn ogen gezeten.. Veel sterkte en ik duim dat je snel 2 streepjes hebt die ook blijven!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in tijden met mijn vingers in mijn oren gezeten. Kennelijk is een van de secretaresses zwanger en die kwam spullen halen bij een collega die recht achter me zit. En dan gaat het een half uur lang over alle kwaaltjes en dingetjes en dat moet uiteraard op volume MAX. Ik merk dat ik nog best een weg te gaan heb
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, ben er ook niet echt bang voor hoor, maar ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om tegen de statistieken in te gaan dus ik geloof echt dat alles kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?
Jammer LMN... laten we hopen op snel wat meer duidelijkheid (en toch die twee strepen).
DND: Fijn, een eiGenoeg geklust?
IMA: in welk opzicht maak je je zorgen dan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:
[..]Ik snap je gedachtegang wel, al is het zeker niet zo dat je daardoor zoiets heftigs als een miskraam zou moeten meemaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
en snel 2 streepjes ook jouw kant op he!
[ Bericht 10% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 14-01-2014 22:57:17 ]Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
ik liep soms een dag of langer krom van de pijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik hoop het LuDann. Zal vast wel denk ik.
een vraagje voor de dames die hun eisprong voelen... zijn jullie bekend met een zeurend krampje aan een kant die lang aanhoud? En die best wel gevoelig is tijdens de daaddat viel me dus op, dat deed zeer! Hoort dit bij de eisprong?
In onze eerste ronde heb ik eitjes gedoneerd. Dat ging alleen door IVF. Eigenlijk wilden we nog wel een ronde IVF (maar dan zonder doneren), maar mijn lichaam heeft er de eerste keer heel erg heftig op gereageerd. Nu doen we dus een iets natuurlijkere weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef LuDann het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is Mevr. Cactus, maar welkom terug. Is het waar dat jullie nu voor KI gaan en wat is jullie beweegreden daarvoor (als je het niet erg vind dat ik ernaar vraag). Ik dacht dat het meestal andersom was?
Met streepjes, dus ik blijf de komende dagen wel even doortesten voor de zekerheid. Maar ik kan nu al haast niet zien welke de controlestreep is en welke de teststreep, zo donker zijn ze allebei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb je met streepjes of een smiley oid?
Slijm vind ik ook altijd wel een goede graadmeter. Hoewel ik echt rekbaar nog nooit heb gevonden![]()
Maar wel een groot verschil dan, 15 of 22.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik heb vorige maand vrijwel de hele maand getest, just to be sure. Ik had géén idee waar m'n eisprong ongeveer zat, dus ik heb er een stuk of 20 doorheen gejaagd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kun je met een lange cyclus ook langer tegen springen aanzitten oid? Ik weet het niet hoor. En vorige maand? Wanneer ben je toen begonnen? Cyclus kan altijd een keer verschillen natuurlijk, maar wel lastig.
fixedquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik nu dan ook eerder NIET ongesteld ben!
Oh ja, eigenlijk bedoelde ik dat, natuurlijk.quote:
Ik heb nooit meegelezen bij de rammelaars, maar ik begrijp hieruit dat jij ook al eens een abortus hebt ondergaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
LuDann, ik herken het ook wel ergens, hoor. Mijn grootste angst is dat ik mijn/onze enige kans verprutst heb. Dat gevoel zal ook wel blijven tot ik een gezond kindje in m'n armen heb, denk ik.
Jup.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegelezen bij de rammelaars, maar ik begrijp hieruit dat jij ook al eens een abortus hebt ondergaan?
Volgens mij zou ik dat gevoel ook hebben ja. Lijkt me erg lastig, die innerlijke stem
Verder wat dat Skoap zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup.Dat het je eigen keuze is geweest wil niet zeggen dat je het er niet moeilijk mee mag hebben. Soms moet je een keuze maken die hoe dan ook niet goed is / voelt. Het heeft geen zin om het jezelf te verwijten, maar daarom kan het nog wel klote zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Herkenbaar... Ook hier zouden we als we het kindje toen geboren lieten worden over heel andere omstandigheden praten. Mijn vriend is er heel nuchter in als ik emotioneel wordt, zo van: maar dan had je geen opleiding gehad, en ik geen nieuwe baan, we hadden geen geschikt huis kunnen kopen of geld opzij zetten. Bovendien was er een behoorlijke kans dat het (zwaar) gehandicapt zou zijn geboren...quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms is het lastig om in te zien dat de redenen die we toen hadden valide waren (voor ons, althans!). Ik vergeet vaak dat alles wat we inmiddels bereikt hebben, dan waarschijnlijk niet voor elkaar zouden hebben gekregen. Anders gezegd: ik plaats een kindje in onze huidige situatie, terwijl die situatie dan juist heel anders zou zijn.
Vast wel, nu wordt het onze tijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Aw meiden, die kusjes en knuffels vind ik heel lief, maar ik kan daar niet zo goed mee omgaan
LuDann, ik zou dat ook hebben denk ik. Heb zelfs ergens het gevoel dat ik voor mijn losbollige / ongezonde levensstijl van vroeger een prijs heb betaald. Complete waanzin natuurlijk. Hopelijk hebben de bad times nu hun beste tijd wel gehad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal ie nu vast eerder zijn geweest inderdaad! Wel gebruik van gemaakt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand vrijwel de hele maand getest, just to be sure. Ik had géén idee waar m'n eisprong ongeveer zat, dus ik heb er een stuk of 20 doorheen gejaagd.. Ik had toen heel duidelijk een dag waarop de test echt donkerder was.
Afgelopen zondag viel me ook al op dat ik slijmerige afscheiding had, dus toen heb ik ook een ovutestje gedaan. Die was duidelijk negatief.
Ik ben benieuwd of ik nu dan ook eerder ongesteld ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |