Ja dit.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dottey, wat naar dat je een stap terug moet zetten en vooral dat je met de angst zit dat uitstel wel eens afstel zou kunnen betekenen. Lijkt me heel zwaar..
mja mijn nod is me niet helemaal duidelijk. Staat nu op CD 34 (vorige maand ineens een cyclus van 35 dagen) maar ik was altijd nogal regelmatig 29 of 30 dagen. Dat is morgen of overmorgen al...quote:Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef Cygne het volgende:
Verwarrend he, die symptomen. Ik heb ze allemaal. Elke cyclus.![]()
Nu nog niet, trouwens. Zo ongeveer een week voor NOD begint het altijd.
Nog niet.. NOD overmorgen. En jij? En hoe voel je je?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Loj het volgende:
Heel sterk van je Dottey...:*
Risu, wat verdrietig
Heli, was jij nou ook al ongesteld?
Ehmz afgelopen week had ik pijnlijke borsten, en dat had ik bij Ow ook. Maar dat bleef en nu heb ik nergens meer last van. Dus probeer maar niet niet teveel hoop te hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Nog niet.. NOD overmorgen. En jij? En hoe voel je je?
En kwakz0r dus ook ongeveer dezelfde NOD, klinkt toch ook wel spannend! Lastig al die misschien iets maar misschien ook niets betekenende dingen!
Ik weet niet of bij mij humeur ook een goede indicatie is maar die is niet al te besthet voelt allemaal ook als een aankomende menstruatie, maar blijf toch hoop houden, dus deze week moet maar gauw voorbij gaan!
En net een paar oude buikentopics bekeken, ga er erg van rammelen!
Hmm blijft spannend! Ook zaterdag had ik bedacht. We gaan mooi gelijk op wel ;-)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Loj het volgende:
[..]
Ehmz afgelopen week had ik pijnlijke borsten, en dat had ik bij Ow ook. Maar dat bleef en nu heb ik nergens meer last van. Dus probeer maar niet niet teveel hoop te hebben.
En voor zaterdag sowieso niet testen..,
Wanneer zou jij testen? Mocht je geen bloed zien?
Zullen we afspreken dat we dan samen zaterdag positief gaan testenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Hmm blijft spannend! Ook zaterdag had ik bedacht. We gaan mooi gelijk op wel ;-)
hm, ik wacht nog wat langer, ivm lange vorige cyclus. volgende week dinsdag denk ik....quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Loj het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat we dan samen zaterdag positief gaan testen![]()
Doen er nog meer dames mee?
Ja dealquote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Loj het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat we dan samen zaterdag positief gaan testen![]()
Doen er nog meer dames mee?
Deal!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Ja dealen voor de andere twee dames duimen voor volgende week!
Ik typte mijn bericht al voordat ik de jouwe had gelezen, dus ik wilde je niet voor het hoofd stoten, is puur toeval!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Risu het volgende:
Gisteren paracetamol gepakt vanwege de krampen. Maar dat doe ik dus niet meer he. Werd er alleen maar misselijk van. Dan heb ik liever die krampen. Gelukkig vandaag al een stuk minder. Begint op een normale menstruatie te lijken. Ik heb namelijk nooit echt veel krampen.![]()
Het niet testen is makkelijker als je altijd dezelfde symptomen hebt, zoals ik. Ik had altijd spotting ongeveer 5 dagen van te voren, behalve de keer dat ik zwanger was. Dus toen was het voor mij ook al niet echt superspannend meer. Hoop eigenlijk dat het weer hetzelfde word. Wel zo goedkoop.![]()
Moet nog wel even testjes halen van de week om te kijken of het streepje al lichter is, maar ik denk eigenlijk dat ik dat ga vergeten.stiekem vind ik dat ook niet zo erg.
Dan is je NOD verkeerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef Cygne het volgende:
Ik word meestal vóór mijn NOD al ongesteld.
Ik hou altijd de cyclus van de maand ervoor vast. En ik wil pas testen op dag 30. Maar die komt nooit.quote:
Oh, dat valt mee, dat scheelt maar een dagje dan meestal. Wel een lekkere snelle cyclus, 14 rondes in een jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik hou altijd de cyclus van de maand ervoor vast.
25-28-25-26-25-24 is het bij mij. Die tweede cyclus heb ik wel getest.
Ik slik al 6,5 jaar geen pil meer, in mijn geval gaat dat iig niet op, maar in veel gevallen inderdaad wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik denk dat wanneer je stopt met de pil/een spiraaltje laat verwijderen, alle kwaaltjes sowieso al versterken.
Waar de voorbehoedsmiddelen eerder voor een groot deel de hormonen onderdrukten, kunnen de hormonen nu juist zó functioneren, als dat het eigenlijk 'hoort'.
Neemt niet weg dat hypochonderen ook een hoop versterkt.
Bij mij precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik denk dat wanneer je stopt met de pil/een spiraaltje laat verwijderen, alle kwaaltjes sowieso al versterken.
Bij mij enkel voornemens vrees ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo knap dat jullie allemaal kunnen wachten tot dàgen na je NOD. Of zijn dat enkel voornemens?![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef Risu het volgende:
Wat ik wel even slikken vond, was dat mijn broer en zijn vriendin ineens ook plannen hebben. Mocht ik eigenlijk niet weten nog. Stiekem hoop ik wel eerder te zijn dan zij, want het is wel mijn beurt nou. Niet voordringen![]()
Erg he, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Door dit onderwerp net even een kleine mental breakdown gehad
Ja! Of eigenlijk, haar assistente gisteren. Ik word vandaag teruggebeldquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:15 schreef Heliotrope het volgende:
Mrs. Peel, heb je je huisarts inmiddels al kunnen bereiken?
damn... En ze wist niet waarom het zo lang had geduurd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja! Of eigenlijk, haar assistente gisteren. Ik word vandaag teruggebeldDe assistente kon wel zien dat ze had overlegd, dus ik verwacht nu eindelijk een advies.
Risu en SQ
Nee. Ik weet wel dat ik thuis geen gemiste oproep heb gehad, op mijn mobiel 1 keer, maar dat was 's ochtends en we hadden afgesproken dat ze mij aan het einde van de middag zou bellen, dus ik weet niet wat ze nu wel/niet gedaan heeft. Zodra ik meer weet, geef ik een update hier.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn... En ze wist niet waarom het zo lang had geduurd?
op de geschatte leverdag meestalquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
Even iets anders: hoe snel hadden jullie die zwangerschapstesten in huis die je via EBay kunt bestellen? Ik heb ze vrijdag besteld.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste keer condooms kopen![]()
Welkom wumb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |