abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:27:59 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_135247573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef Heliotrope het volgende:

[..]
Nouja, flauw van de vuile blikken bij het bier en shag, hihi :P

och, ik kon het me wel voorstellen... :')
disclaimer
pi_135249037
Ja hm! Maar toch, je zou het er bijna om willen doen. Als ze er toch zo graag iets van willen vinden..

Ik zag vandaag 2 peuters lief samen door een gang rennen en smolt bijna. Peuters zijn niet goed voor mijn eierstokken, veel erger dan baby's nog.

En oh, mijn vriend blijft er zo kalm onder he, hebben jullie ook van die nuchtere mannen? Ik vind het wel fijn maar voel me wel meer een soort hormonenbaal dan een normaal mens :D vast vrouweigen.
pi_135250421
Mijn vriend is er ook enorm nuchter onder. Het maakt voor hem ook niet echt uit of ik deze ronde zwanger raak of pas over een aantal maanden. 'Het komt wanneer het komt'. Het is wel fijn dat hij er rustig onder is. Hij houdt me nog een beetje in toom. :)
En hormoonbal, dat ben ik nu wel ja. Vroeger totaal niet.
pi_135253287
ik had in t verleden ook een paar keer ONS (als dat is wat ik denk), en toen meteen aan de morning after pil :') toen bleek dat ik niet na 1 maand batsen zonder bescherming zwanger was vond ik dat achteraf echt enorme afzetterij! kut morning-afterpillen!
Kwak
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:14:15 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_135253522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
ik had in t verleden ook een paar keer ONS (als dat is wat ik denk), en toen meteen aan de morning after pil :') toen bleek dat ik niet na 1 maand batsen zonder bescherming zwanger was vond ik dat achteraf echt enorme afzetterij! kut morning-afterpillen!
dit verhaal heb ik van zoveel mensen gehoord _O- :D :')
disclaimer
pi_135264083
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
+1!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135264301
}:| ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135264428
Ik sla deze ronde even over...

Ik ga voor werk 2 maand naar het buitenland (Samen met man en kind)
En mijn 12 weken echo valt dan precies op het moment dat we in het buitenland zitten.
Het is nog wel niet 100% zeker maar ik heb geen zin omdat in het buitenland te moeten doen.
Dan sla ik deze rond liever maar even over voor de zekerheid.

@Zoe: ik begrijp heel goed hoe je je voelt. En het idee dat je straks ook weer veel last van je BI kan hebben terwijl het nu eindelijk weer wat beter gaat. Je hebt helaas geen keus he als je nog graag een tweede wil. Het zou handig zijn als je man deze zwangerschap even van je kon overnemen ;) :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:53:18 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_135264489
Skoap en Zoë, begrijpelijke zorgen!
En idd, het is niet alsof je de nobele taak van het baren even aan een ander kan overlaten :N
Misschien een lichtpuntje voor Zoë:het probleem lijkt in elk geval eindig. Dus zelfs al zou je er weer last van krijgen, is het niet voor altijd! (al maakt dat het niet minder vervelend op het moment zelf... :*)
disclaimer
pi_135264573
Skoap
Is ook rottig als je met spanning in het buitenland zit. Dan maar een maandje later! :)

Zou fijn zijn als man het kon overnemen :)
We willen niet teveel leeftijdsverschil tussen S en een 2e maar het moet voor mij ook te doen zijn.

SQ
Klopt dat is al een fijn gevoel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:07:22 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_135264830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:56 schreef Zoë23 het volgende:
Skoap
Is ook rottig als je met spanning in het buitenland zit. Dan maar een maandje later! :)

Zou fijn zijn als man het kon overnemen :)
We willen niet teveel leeftijdsverschil tussen S en een 2e maar het moet voor mij ook te doen zijn.

SQ
Klopt dat is al een fijn gevoel.
SPOILER
Oh ja, dat laatste zou voor mij ook wel een flinke belemmering zijn denk ik -O-
En och, ook met meer dan twee jaar leeftijdsverschil kunnen broertjes en zusjes een prima band opbouwen toch? Eerst even aan jezelf denken lijkt me niet onverstandig, heb het al vaker gezien dat mensen te snel voor nummer twee gaan "omdat het zo hoort" en dan uiteindelijk compleet opgebrand in de ziektewet komen te zitten :@
disclaimer
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:09:34 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_135264879
Wat mannen en hormonen betreft: geen enkele man zal zo'n hormoonbaal worden als wij vrouwen, simpelweg omdat ze die hormonen niet hebben :D
Maar ik merk wel dat mijn man enorm is omgeslagen sinds we aan dit avontuur begonnen. Hij komt nu zelfs thuis van werk om me eerst te vertellen dat hij zo'n schattig kindje zag op het station met haar papa en dat ze zo leuk deden samen, vòòrdat hij vertelt over wat hij allemaal op zijn werk deed. Dat is echt een major change :') Hij zal er nooit zo publiek voor uitkomen als ik, maar het broeit wel degelijk daar binnen _O-
disclaimer
pi_135266558
SQ
Ja klopt, dat zie ik ook in mijn omgeving..compleet uitgeput.

:D wat lief dat je man zo is omgeslagen. Hij heeft er al helemaal zin in :s)
pi_135266775
Ik scheel 3,5 jaar met mijn jongere zusje en ik heb met haar een prima band hoor. Ook als kind veel met elkaar gespeeld (ook met eigen vriendinnetjes natuurlijk).
Er zit nog wel een broer tussen ons, maar daarmee had ik vroeger vaak ruzie. Maar dat is uiteindelijk ook wel goedgekomen.

Zelf zou ik het niet erg vinden als er tussen de eerste en de tweede wat meer tijd zit. Even uit de luiers en een kind wat al wat zelfstandiger is. Maar misschien pakt het straks wel heel anders uit.

Vanmorgen even boodschappen gedaan. Zag er erg tegenop. Maar in de supermarkt zag ik een krijsende tweeling van 1,5 jaar ofzo. Toen voelde ik me wel een beetje opgelucht. Moeder loste het wel goed op vond ik. Ze waggelde wel schattig achter hun moeder aan. Net 2 pinguïnnetjes. Toen ben ik maar gauw doorgelopen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:22:04 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_135266867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Risu het volgende:
Ik scheel 3,5 jaar met mijn jongere zusje en ik heb met haar een prima band hoor. Ook als kind veel met elkaar gespeeld (ook met eigen vriendinnetjes natuurlijk).
Er zit nog wel een broer tussen ons, maar daarmee had ik vroeger vaak ruzie. Maar dat is uiteindelijk ook wel goedgekomen.

Zelf zou ik het niet erg vinden als er tussen de eerste en de tweede wat meer tijd zit. Even uit de luiers en een kind wat al wat zelfstandiger is. Maar misschien pakt het straks wel heel anders uit.

Vanmorgen even boodschappen gedaan. Zag er erg tegenop. Maar in de supermarkt zag ik een krijsende tweeling van 1,5 jaar ofzo. Toen voelde ik me wel een beetje opgelucht. Moeder loste het wel goed op vond ik. Ze waggelde wel schattig achter hun moeder aan. Net 2 pinguïnnetjes. Toen ben ik maar gauw doorgelopen.
Haha, herkenbaar :') :')
Ik heb best moeite met pasgeboren babietjes enzo, maar van de week waren een broertje en zusje in de supermarkt constant hun kont tegen de krib aan het gooien, en moeder had duidelijk al een kutdag achter de rug, dus vette ruzie bij de kassa, kinderen die natuurlijk alleen maar nòg dwarser deden, moeder aan het schreeuwen.... ik dacht wel een beetje "blij dat het jouw probleem is en niet de mijne" :@ _O-
disclaimer
pi_135267418
quote:
En och, ook met meer dan twee jaar leeftijdsverschil kunnen broertjes en zusjes een prima band opbouwen toch?
Ik scheel 5,5 jaar met m'n zusje en super goede band met haar. Van af het begin. We hebben 2x ruzie gehad ofzo. Liefste zusje van de hele wereld O+ (en ik ben natuurlijk ook de beste zus, laat dat ff duidelijk zijn).
pi_135268712
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef Heliotrope het volgende:

[..]

:D Zo voelde het ook een beetje. Niet het giechelige puberige maar wel het stiekeme, ofzo.
Nouja, flauw van de vuile blikken bij het bier en shag, hihi :P

Wel lastig dat het zo wisselend is, Wumb..
Eerste keer dat ik zwangerschapstesten haalde, was 19 en iets overtijd enzo, ging de medewerkster ook nog moeilijk doen toen ik vroeg waar die van 5 euro lagen. Helemaal door de winkel meeslepen en in systeem kijken en weetikwat :'). "Laat maar doe deze maar" :')

Bij de weg: oei! ik vloei!
Nieuwe cyclus aangebroken bedoel ik.
pi_135271871
:Y broertje en ik schelen 18 maanden, en dat is van 6 tot 20 jaar oud altijd ruzie en gedoe geweest. geen band at all. irritaties ten top. toen werd hij ook volwassen en nu gaan we supergoed met elkaar.
Kwak
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:57:38 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_135272069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef kwakz0r het volgende:
:Y broertje en ik schelen 18 maanden, en dat is van 6 tot 20 jaar oud altijd ruzie en gedoe geweest. geen band at all. irritaties ten top. toen werd hij ook volwassen en nu gaan we supergoed met elkaar.
Da's ook een beetje een broerzus dingetje... ik scheel 3,5 jaar met mijn broertje en wij slachtten elkaar altijd af. Bijten, stompen, krabben, vals gefeeks, venijn ten top. En nu is 't mijn beste maatje :D O+
disclaimer
pi_135272129
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's ook een beetje een broerzus dingetje... ik scheel 3,5 jaar met mijn broertje en wij slachtten elkaar altijd af. Bijten, stompen, krabben, vals gefeeks, venijn ten top. En nu is 't mijn beste maatje :D O+
dat zou ook kunnen ja :Y

verder zit ik momenteel te hypochonderen op mijn werk. volgens mij zijn er twee opties: zwanger óf overwerkt / stiekem ziek... meh...het is pas een week na de kerstvakantie verdomme...
Kwak
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:00:43 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_135272177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat zou ook kunnen ja :Y

verder zit ik momenteel te hypochonderen op mijn werk. volgens mij zijn er twee opties: zwanger óf overwerkt / stiekem ziek... meh...het is pas een week na de kerstvakantie verdomme...
Januaridip!
(heb ik elk jaar.... januari :r)
disclaimer
pi_135272472
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Januaridip!
(heb ik elk jaar.... januari :r)
:( kak :(
SPOILER: gezeik
Kwak
pi_135272895
Pff, Kwak. :*

Over broers en zussen, wij hebben juist heel veel leeftijdsverschil. Die band begint nu pas eigenlijk gelijkwaardig te worden. Eerder was ik toch een beetje het kleine onwetende zusje. Bij zus nog meer dan bij broer.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:24:59 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_135273139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:( kak :(
SPOILER: gezeik
Virtuele knuffel voor jou!
Ik zal eens kijken of ik je nog wat kan opvrolijken deze week O-)
disclaimer
pi_135273577
Kwakzor :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')