och, ik kon het me wel voorstellen...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Nouja, flauw van de vuile blikken bij het bier en shag, hihi![]()
dit verhaal heb ik van zoveel mensen gehoordquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
ik had in t verleden ook een paar keer ONS (als dat is wat ik denk), en toen meteen aan de morning after piltoen bleek dat ik niet na 1 maand batsen zonder bescherming zwanger was vond ik dat achteraf echt enorme afzetterij! kut morning-afterpillen!
+1!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
ik had in t verleden ook een paar keer ONS (als dat is wat ik denk), en toen meteen aan de morning after piltoen bleek dat ik niet na 1 maand batsen zonder bescherming zwanger was vond ik dat achteraf echt enorme afzetterij! kut morning-afterpillen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:56 schreef Zoë23 het volgende:
Skoap
Is ook rottig als je met spanning in het buitenland zit. Dan maar een maandje later!
Zou fijn zijn als man het kon overnemen
We willen niet teveel leeftijdsverschil tussen S en een 2e maar het moet voor mij ook te doen zijn.
SQ
Klopt dat is al een fijn gevoel.Oh ja, dat laatste zou voor mij ook wel een flinke belemmering zijn denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En och, ook met meer dan twee jaar leeftijdsverschil kunnen broertjes en zusjes een prima band opbouwen toch? Eerst even aan jezelf denken lijkt me niet onverstandig, heb het al vaker gezien dat mensen te snel voor nummer twee gaan "omdat het zo hoort" en dan uiteindelijk compleet opgebrand in de ziektewet komen te zitten
disclaimer
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Risu het volgende:
Ik scheel 3,5 jaar met mijn jongere zusje en ik heb met haar een prima band hoor. Ook als kind veel met elkaar gespeeld (ook met eigen vriendinnetjes natuurlijk).
Er zit nog wel een broer tussen ons, maar daarmee had ik vroeger vaak ruzie. Maar dat is uiteindelijk ook wel goedgekomen.
Zelf zou ik het niet erg vinden als er tussen de eerste en de tweede wat meer tijd zit. Even uit de luiers en een kind wat al wat zelfstandiger is. Maar misschien pakt het straks wel heel anders uit.
Vanmorgen even boodschappen gedaan. Zag er erg tegenop. Maar in de supermarkt zag ik een krijsende tweeling van 1,5 jaar ofzo. Toen voelde ik me wel een beetje opgelucht. Moeder loste het wel goed op vond ik. Ze waggelde wel schattig achter hun moeder aan. Net 2 pinguïnnetjes. Toen ben ik maar gauw doorgelopen.
Ik scheel 5,5 jaar met m'n zusje en super goede band met haar. Van af het begin. We hebben 2x ruzie gehad ofzo. Liefste zusje van de hele wereldquote:En och, ook met meer dan twee jaar leeftijdsverschil kunnen broertjes en zusjes een prima band opbouwen toch?
Eerste keer dat ik zwangerschapstesten haalde, was 19 en iets overtijd enzo, ging de medewerkster ook nog moeilijk doen toen ik vroeg waar die van 5 euro lagen. Helemaal door de winkel meeslepen en in systeem kijken en weetikwatquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef Heliotrope het volgende:
[..]Zo voelde het ook een beetje. Niet het giechelige puberige maar wel het stiekeme, ofzo.
Nouja, flauw van de vuile blikken bij het bier en shag, hihi![]()
Wel lastig dat het zo wisselend is, Wumb..
Da's ook een beetje een broerzus dingetje... ik scheel 3,5 jaar met mijn broertje en wij slachtten elkaar altijd af. Bijten, stompen, krabben, vals gefeeks, venijn ten top. En nu is 't mijn beste maatjequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef kwakz0r het volgende:
broertje en ik schelen 18 maanden, en dat is van 6 tot 20 jaar oud altijd ruzie en gedoe geweest. geen band at all. irritaties ten top. toen werd hij ook volwassen en nu gaan we supergoed met elkaar.
dat zou ook kunnen jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook een beetje een broerzus dingetje... ik scheel 3,5 jaar met mijn broertje en wij slachtten elkaar altijd af. Bijten, stompen, krabben, vals gefeeks, venijn ten top. En nu is 't mijn beste maatje![]()
Januaridip!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen ja
verder zit ik momenteel te hypochonderen op mijn werk. volgens mij zijn er twee opties: zwanger óf overwerkt / stiekem ziek... meh...het is pas een week na de kerstvakantie verdomme...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Januaridip!
(heb ik elk jaar.... januari)
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]kak
Virtuele knuffel voor jou!SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens kijken of ik je nog wat kan opvrolijken deze week
disclaimer
Gemeen vind ik dat altijd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
En ik vind t stomwe hadden vet goed gebatst afgelopen maand.
Nee, alles wees erop, maar geen bloed.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Loj het volgende:
[..]
Nee, alles wees erop, maar geen bloed.
Dus vandaag nod...
Jij nog niet getest?
Verder niet bijgelezen...heb je verhaal niet meegekregen, maar klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken, knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hm gek.. jij ook nog niet getest?
Nee, al dagen beetje spotting wat ik normaal niet heb, breekt nog niet door maar voelt wel zo. Dus hm.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je denkt aan anderen.. en dat terwijl je al zoveeeeeeeeeeel op je bordje geschoven kreeg en het zo graag wilt.:*:*
![]()
Een poll is echt niet noodzakelijk.. door tig keer nee te zien, daar word je toch alleen maar verdrietiger van? En volgens mij heb je helemaal geen stemmen nodig om te beslissen of je ergens wilt en kunt posten.
Ik word dan ook een beetje bozig op de nee's die ik zie!
Daarnaast heb ik op ja gestemd, want de keuze is helemaal voor jezelf.
Of je hier nog fijn zit.. en reageren op andere berichten is toch vrij, ongeacht in welke fase je zit?
Zwanger, wachten op je NOD, miskramen, ziektes en herstel, nieuwsgierig, belangstellende, net bevallen en aanmoedigende dames.. Iedereen die hier binnen zou willen posten zou dan een poll moeten gaan op stellen..........
Als jij het fijn vind dat je hier post terwijl je in je pauze zit.. je werkt ook weer naar je NOD toe toch? Je hebt alleen nog geen idee wanneer die gaat komen. En daar moet je ook gewoon lekker de tijd voor nemen!![]()
my 50 cents.
potdorie zeg..
Jij (en anderen) hebben helemaal gelijk. Het was een nogal idiote move die poll te plaatsen enzo, Ik ga dan ook niet teruglezen om te zien hoe of wat,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een volkomen hormonaal monster geworden, totaal onverwachts toch zwanger En dan ga ik rare dingen doen... Bij mijn eerste zwangerschap brak ik, voor ik wist ik zwanger was, mijn gloednieuwe bril in tweeën vanwege een ruzietje om niks.
Het heeft niet lang mogen duren, een miskraam volgde. Ik heb besloten gewoon mee te blijven posten, ik haal hier steun en tips vandaan en kan hier dingen van me afschrijven.
Ja, het was bepaald niet leuk... Maar ik had ook de vrees dat ik de vrucht zou verliezen na die aanval (ik stopte met ademen, dus wie weet had de foetus hersenschade opgelopen oid)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Skittles het volgende:
Ach nee Lu, wat een vervelend rotnieuws om mee binnen te vallen.
Zou die insult dan ook misschien verband houden met de plotselinge verandering van de hormonen of stond dat daar los van? In ieder geval sterkte!
Niet lang genoeg voor een echo, dus het is niet met zekerheid te zeggen (ook vanwege mijn onregelmatige cyclus). Heel kort in ieder geval, ik denk een week of 5.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang was je zwanger dan Ludann?
Spijtig dat het zo is gelopen
Oh sorry, ik realiseer me net dat ik geen antwoord op je vraag heb gegeven. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat zit, ik hoop binnenkort meer informatie daarover te hebben. Maar wie weet inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Skittles het volgende:
Ach nee Lu, wat een vervelend rotnieuws om mee binnen te vallen.
Zou die insult dan ook misschien verband houden met de plotselinge verandering van de hormonen of stond dat daar los van? In ieder geval sterkte!
Hmm, klinkt goed! Ik heb behoorlijk last-minute veranderd en ik weet niet eens wat voor kraamzorg ze vergoeden enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben van CZ jongeren naar CZ basis gegaan. Per saldo goedkoper en daar zitten al die zwangerschaps/kraamdingesen gewoon in. Is 7 euro nogwat per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |