SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 03-01-2014 23:59:18 ]![]()
Alle wie loopt waar's uit deel 665 zijn verwerkt. Leuke topictitel
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Hoog tijd voor mij om ook in de lijst te staan. Gogo, kan je me toevoegen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:01 schreef abraham het volgende:
Alle wie loopt waar's uit deel 665 zijn verwerkt. Leuke topictitel
Ik loop op 19 januari de Rokkeveense Dekkerloop, 15 km.![]()
mm vandaag misschien een klein proefrondje lopen.
mis het echt zo!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
We hebben trouwens weer een jarige in ons middenhappy birthday Jero_nimo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:quote:We nodigen je uit je creativiteit en glimlach mee te nemen en vooral om alles dat saai is thuis te laten.![]()
Die nightrun van runnersworld vond ik eigenlijk al een te hoog funrun gehalte, en dat waren alleen serieuze hardlopers. Dit circus zal wel een hoop "dat doe ik wel even zonder te oefenen, en vooral in een leuk pak" in-de-weg-lopers opleveren.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ach ja, als die mensen dat nou leuk vinden. Je hoeft er niet aan mee te doen hoor
F means you're fucked![]()
Precies! Ik heb bij Harriers iets vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:44 schreef YUR het volgende:
Ach ja, als die mensen dat nou leuk vinden. Je hoeft er niet aan mee te doen hoor
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:06 schreef Guppyfriend het volgende:
We hebben trouwens weer een jarige in ons middenhappy birthday Jero_nimo
Thanks!
![]()
![]()
Lang zal hij leven!quote:
Lang zal hij leven!
Lang zal hij leven in de gloria!
In de gloria!
In de gloria!
HIEPERDEPIEP!
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
en jij was degene die op zoek ging naar een atletiekvereniging?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Precies! Ik heb bij Harriers iets van
misschien toch maar eens in de betekenis van het woord harriers verdiepen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Jero_nimo, van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en jij was degene die op zoek ging naar een atletiekvereniging?
misschien toch maar eens in de betekenis van het woord harriers verdiepen....ik roep maar wat. Vind het nogal storend dat moblo geen gelegenheid voorbij laat gaan om haar afkeer te laten zien van funloopjes.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Thanks!
Ik heb spierpijn voor mijn verjaardag gekregen!Mijn kuiten waren het er nog niet helemaal mee eens dat ik even 15km op VFF ging rennen eergisteren. Gister was het minder, maar dat is vaak zo. Wel blij dat ik geen spierpijn heb van de krachttraining gisteren, al betekend dat ook wel dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan
. Iemand trouwens nog goede makkelijke oefeningen om je benen te trainen, als squatten enzo? Zit trouwens ook te denken om een 'The Stick' aan te schaffen, las er laatst nog iets over, wie heeft daar ervaring mee?
Vanavond maar weer even een rondje op de Hoka's.![]()
![]()
Goblet squats schijnen goed te zijn. Maar er is vast ook wel een berg opinies op internet te vinden die het daar niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks!
Ik heb spierpijn voor mijn verjaardag gekregen!Mijn kuiten waren het er nog niet helemaal mee eens dat ik even 15km op VFF ging rennen eergisteren. Gister was het minder, maar dat is vaak zo. Wel blij dat ik geen spierpijn heb van de krachttraining gisteren, al betekend dat ook wel dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan
. Iemand trouwens nog goede makkelijke oefeningen om je benen te trainen, als squatten enzo? Zit trouwens ook te denken om een 'The Stick' aan te schaffen, las er laatst nog iets over, wie heeft daar ervaring mee?
Vanavond maar weer even een rondje op de Hoka's.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
niet te hard juichen, hij is, ook qua snelheid, nog lang geen blauwe stipquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nog over dat tegelspel. Niemand anders die daar mailtjes over heeft gehad?
Dit is het dus.
http://www.looptijden.nl/(...)-bij-jou-in-de-buurt
Het is een beetje opdringerig irritant, gisteravond was er iemand over dezelfde 'tegel' gelopen. En daar krijg ik dan direct een mailtje van. Ik heb helemaal geen behoefte aan een mail zodra er iemand over dezelfde plek loopt als ik.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.![]()
Ik kon het nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Het is een beetje opdringerig irritant, gisteravond was er iemand over dezelfde 'tegel' gelopen. En daar krijg ik dan direct een mailtje van. Ik heb helemaal geen behoefte aan een mail zodra er iemand over dezelfde plek loopt als ik.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.
Op zich is dit leuk. Het kan net dat ene duwtje in de rug zijn om alsnog te gaan als je minder zin hebt. Maar het nadeel is dat je bijna overal met zulke spelletjes je gsm mee moet nemen.![]()
Lijkt een beetje op wat ze ook bij Strava doen, daar hebben ze iets van trajecten waar ze klassementen van bijhouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.
Lijkt me ook bijzonder irritant om iedere keer een mail te krijgen, maar dat zal toch wel in je profiel uit te schakelen moeten zijn lijkt me.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jero, gefeliciteerd! En La Tramposa postte daar laatst wat over
Grappig trouwens, van VFF naar Hoka. Groter verschil kun je bijna niet krijgen![]()
![]()
Ik heb het net uitgezet.
Gisteravond bijvoorbeeld een mail dat ene TK mij van de troon had gestoten. Toevallig is TK mijn buurvrouw, en ik wist dat ze Wie is de Mol aan het kijken was.
Dus ik appte haar, en toen bleek dat haar man onder haar account was gaan harlopen.
Dat van Strava dat klopt, mijn man is daar heel fanatiek in. Ik noem het king of the hill. Hij wil altijd de beste zijn op alle stukjes die hij fietst. En als iemand hem verslaat, dan gaat hij proberen zijn 1e plek terug te halen.![]()
Gefeliciteerd Jero!![]()
Geen ervaring met The Stick, ben er wel benieuwd naar. Ik heb laatst wel een foamroller gehaald, volgens mij enigszins vergelijkbaar. Bevalt me erg goed, m'n benen scharnieren voor mijn doen (houten Klaas) erg soepel sinds ik die gebruik.
![]()
Waar heb je die foamroller gehaald?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:52 schreef Tarahumara het volgende:
Gefeliciteerd Jero!![]()
Geen ervaring met The Stick, ben er wel benieuwd naar. Ik heb laatst wel een foamroller gehaald, volgens mij enigszins vergelijkbaar. Bevalt me erg goed, m'n benen scharnieren voor mijn doen (houten Klaas) erg soepel sinds ik die gebruik.
Bij atheleteshop.nl , maar dat is geen aanrader. Levering heeft 3 weken geduurd, paar keer achteraan moeten bellenquote:![]()
Het ding zelf stelt niks voor. Een rol van schuim, weegt helemaal niets. Is wel enorm stevig en vormvast, raar spul![]()
Heb er een van 30 cm ( de foamroller hè), ik zou iets grotere aanraden, daarmee heb je wat meer mogelijkheden.
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Bij atheleteshop.nl , maar dat is geen aanrader. Levering heeft 3 weken geduurd, paar keer achteraan moeten bellen![]()
Het ding zelf stelt niks voor. Een rol van schuim, weegt helemaal niets. Is wel enorm stevig en vormvast, raar spul![]()
Heb er een van 30 cm ( de foamroller hè), ik zou iets grotere aanraden, daarmee heb je wat meer mogelijkheden.
![]()
Ik zie ze eigenlijk ook alleen maar online, en meestal bij (wat op mij overkomt als) vage webshops.
Misschien maar gewoon een bezemsteel kopen en wat leiding-isolatie bij de bouwmarkt
Gefeliciteerd Jero en pijll de assen zijn toch redelijk duidelijk aan de hand van de tekst die erbij stond? de x-as is het aantal km en de y-as is de geindexeerde km tijd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
net even naar gekeken naar dat spel. Zag ook al nog een commentaar waar de snelheid niet van klopte. In mijn tegel waar ik meestal loop loopt maarliefst 1 persoon met wel 1 km.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.![]()
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappig![]()
![]()
Dat is mijn commentaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
net even naar gekeken naar dat spel. Zag ook al nog een commentaar waar de snelheid niet van klopte. In mijn tegel waar ik meestal loop loopt maarliefst 1 persoon met wel 1 km.
Maargoed, het jaar is nog jong he, als het goed gaan er nog duizenden over die tegels. En dan duizenden mailtjes in je inbox. Nee dankje.![]()
Heb me ff geregistreerd, ziet er op het eerste gezicht wel geinig uit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappigF means you're fucked![]()
Wat grappig! Effe registrerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappig
Moest lachen om dit:
Smashrun Terms of Service
Here are the highlights:
You have to be over 13. Smashrun’s no place for a young child. Smashrun is for serious adults earning serious virtual badges with cartoon characters on them.![]()
Kijk, dit vind ik weer positief. De site zelf ziet er ook goed uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Garmin Connect account eraan koppelt
Wat ik jammer vind is dat je voor de pro versie moet betalen en dat hij dan niet voor altijd geldig blijft $59 (1 year).
Heb me aangemeld, eens kijken.![]()
![]()
kun je ook je polar personal trainer account eraan koppelen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo te zien nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Guard het volgende:
kun je ook je polar personal trainer account eraan koppelen?![]()
Grappig, jij bent echt een zomer renner en ik blijkbaar een winter rennerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef Tarahumara het volgende:
http://smashrun.com/willem.vandenbrink/invite kunnen vriendjes worden![]()
![]()
nee is alweer alleen gpx'jes koppelen zo te zien.quote:
JammerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar lijkt me wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:06 schreef Guard het volgende:
nee is alweer alleen gpx'jes koppelen zo te zien.
Jammer
Het ziet echt goed en leuk uit. Ik zie een hoop grafieken die ik ook wil hebben in mijn excel
En badges!!!!![]()
ik heb al 3 verschillende sites voor mijn workouts, is voorlopig wel voldoendequote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar lijkt me wel de moeite waard.
Het ziet echt goed en leuk uit. Ik zie een hoop grafieken die ik ook wil hebben in mijn excel
En badges!!!!
Ik heb m'n Garmin pas van mei 2013. Ik heb 1 loopje van okt 2012 handmatig (uit runkeeper) toegevoegd. Dit gooit m'n statistieken wat in de war...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Grappig, jij bent echt een zomer renner en ik blijkbaar een winter renner
Vind het heerlijk lopen in de winter hoor![]()
![]()
Dat geloof ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
ik heb al 3 verschillende sites voor mijn workouts, is voorlopig wel voldoende![]()
Dit is ook m'n 4e... Zit ook nog aan een excelletje te denken om eea in bij te houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb al 3 verschillende sites voor mijn workouts, is voorlopig wel voldoende![]()
![]()
Jero gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
Gefeliciteerd Jero en pijll de assen zijn toch redelijk duidelijk aan de hand van de tekst die erbij stond? de x-as is het aantal km en de y-as is de geindexeerde km tijd...
Geïndexeerd op de gemiddelde tijd per loopje? Zodat je het overall snelheidsverschil tussen beide wedstrijden eruit haalt? Dat was mij niet duidelijk.![]()
Daar heeft stream een hele mooie XLS voor gemaaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:14 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dit is ook m'n 4e... Zit ook nog aan een excelletje te denken om eea in bij te houden
Gisteren de eerste km's van het nieuwe jaar gelopen. Nog maar 993,7km te gaan om mijn challenge dit jaar te halen![]()
Ik heb me ook meteen maar ingeschreven voor mijn volgende halve marathon. Gogo, zou jij deze willen toevoegen?
1
2[b]15 juni 2014 - [url=http://www.marathonamersfoort.nl]Marathon Amersfoort (Amersfoort)[/url][/b]
[*] GlenHighland - HM![]()
Mag ik er ook bij in de OP?
1
2[b]29 maart 2014 - [url=http://www.arcadehalvemarathon.nl]Arcade Halve Marathon (Naaldwijk)[/url][/b]
[*] YUR - HMF means you're fucked![]()
Ik zit nu twee maanden op Smashrun, en wat mij eraan bevalt:quote:
• ik vind de snelheidsgrafiek erg duidelijk, omdat 'ie per 100 meter middelt. Veel duidelijker dan die van Garmin Connect (ik heb geen ervaring met andere sites).
• de kaartjes zijn mooi, veel mooier dan die van GC (die de standaard kaarten van Bing of Google gebruikt; waar smashrun z'n kaartmateriaal vandaan haalt weet ik niet, maar ik vind ze erg geslaagd als achtergrond van mijn loopjes).
• de bijzonderheden per loopje: dit was de snelste 7km run van de laatste zes maanden, en zo.
• het gemak waarmee je de gpx-en van GC kan gebruiken. Geen gehannes met individuele gpx-en, en toch meteen je hele historie meenemen. En je kan dus rustig een tijdje van Smashrun wegblijven, en eens per maand synchroniseren.
De badges en de ranglijsten zijn ook wel aardig, maar daar zou ik de moeite niet voor doen. De serieuze statistieken doet GC beter. Maar zoals gezegd, het is heel simpel ze naast elkaar te gebruiken.
Is allemaal heel persoonlijk, en ik ken Endomondo en Runkeeper en andere sites niet voldoende om te kunnen vergelijken.![]()
Vanmiddag maar weer voorzichtig een blokje om. Ik heb het vermoeden dat ik bij mijn laatste serieuze training mn bovenbeen ietwat aan gort gelopen heb. Als ik niets doe heb ik geen last maar bij hardlopen wel. Het zit een beetje midden/zijkant binnen, halverwege mijn bovenbeen, voelt heel stijf enzo. Alsof het mega Spierpijn is.
Wat is de beste genezingsmethode? Rust/lopen op geleide van pijn, koelen, voorzichtig rekken blabla?
Wel zuur, ik heb nu eindelijk veel tijd om te lopen; werkt het lichaam niet mee![]()
![]()
Rust zolang je pijn hebt bij hardlopen en naar een fysio, die heeft er meer verstand van dan wie dan ook hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef Stefanovic83 het volgende:
Vanmiddag maar weer voorzichtig een blokje om. Ik heb het vermoeden dat ik bij mijn laatste serieuze training mn bovenbeen ietwat aan gort gelopen heb. Als ik niets doe heb ik geen last maar bij hardlopen wel. Het zit een beetje midden/zijkant binnen, halverwege mijn bovenbeen, voelt heel stijf enzo. Alsof het mega Spierpijn is.
Wat is de beste genezingsmethode? Rust/lopen op geleide van pijn, koelen, voorzichtig rekken blabla?
Wel zuur, ik heb nu eindelijk veel tijd om te lopen; werkt het lichaam niet mee![]()
Ik wilde vandaag een klein rondje gaan doen, maar sinds ik wakker ben sta ik zo krom als een hoepel
Gefeliciteerd Jero![]()
Hier nog snotverkouden/hoofdpijn, maar écht door zet het nog niet. Maar even bekijken of ik vanavond aan mijn duur tempoloop meedoeWel balen: 2 vrije dagen waarop je je niet fit voelt, zonde!
![]()
Herkenbaar.. Heb vakantie en ben ook flink verkouden. Gisteren wel een klein rondje wezen lopen, vandaag doe ik heel rustig aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef Quoi het volgende:
Gefeliciteerd Jero![]()
Hier nog snotverkouden/hoofdpijn, maar écht door zet het nog niet. Maar even bekijken of ik vanavond aan mijn duur tempoloop meedoeWel balen: 2 vrije dagen waarop je je niet fit voelt, zonde!
Beterschap!
Pijlll, GlenHighland en Yur toegevoegd aan de OP. Daarnaast mossel en mezelf weggehaald bij de Deltacross over twee weken, die heeft plaats moeten maken voor twee verjaardagen. En de ladiesrun van de kustmarathon toegevoegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Hoog tijd voor mij om ook in de lijst te staan. Gogo, kan je me toevoegen?
Ik loop op 19 januari de Rokkeveense Dekkerloop, 15 km.Al weer vier loopjes op het programma voor komend jaar.
En Jero: Gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
[lappenmandmelding]Hier begint de jaarlijkse keelontsteking toch door te zetten. Vanavond staan er 6 yasso 800's op het programma. Eens zien hoe ver we komen.[/lappenmandmelding]![]()
Thanks!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Pijlll, GlenHighland en Yur toegevoegd aan de OP. Daarnaast mossel en mezelf weggehaald bij de Deltacross over twee weken, die heeft plaats moeten maken voor twee verjaardagen. En de ladiesrun van de kustmarathon toegevoegd.Al weer vier loopjes op het programma voor komend jaar.
En Quoi, Gogo en Swets: Beterschap
edit: en YUR natuurlijk ook!
En niet te vergeten: Jero_nimo: Gefeliciteerd
[ Bericht 1% gewijzigd door GlenHighland op 03-01-2014 11:17:01 (Beste paard van stal vergeten...) ]![]()
Ik heb mijn vijfde halve marathon voor 2014 gespot. Tevens tip voor de Brabo's:
http://www.runinfo.nl/vangoghloop.htm
Afstanden: 5, 10, 15, 21 km
Datum: zaterdag 7 juni 2014
· Start: vanaf 17.30 uurKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jaaaa!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mijn vijfde halve marathon voor 2014 gespot. Tevens tip voor de Brabo's:
http://www.runinfo.nl/vangoghloop.htm
Afstanden: 5, 10, 15, 21 km
Datum: zaterdag 7 juni 2014
· Start: vanaf 17.30 uur
Dank je. Dat hoorde ik gisteren bij de loopgroep maar was hem weer vergeten toen ik thuis was![]()
![]()
Ik zag inderdaad dat Loopgroep Waalre hem ook loopt. Zie dat je je nog niet kan inschrijven. Goedkoop loopje ook wel (6 euro voor de HM)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jaaaa!
Dank je. Dat hoorde ik gisteren bij de loopgroep maar was hem weer vergeten toen ik thuis wasKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Heb vakantie en ben ook flink verkouden. Gisteren wel een klein rondje wezen lopen, vandaag doe ik heel rustig aan.Beterschap!
En Swets ook.
Yur: komtdat?![]()
Die van mij was 25 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad dat Loopgroep Waalre hem ook loopt. Zie dat je je nog niet kan inschrijven. Goedkoop loopje ook wel (6 euro voor de HM)![]()
Eigenlijk vind ik dat wel veel, maar ja.... wel een mooie HM in mijn eigen achtertuin...![]()
De Halve van Hoogland, bedoel jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Die van mij was 25 euro![]()
Eigenlijk vind ik dat wel veel, maar ja.... wel een mooie HM in mijn eigen achtertuin...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En juni heb ik nog geen loopje staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag inderdaad dat Loopgroep Waalre hem ook loopt. Zie dat je je nog niet kan inschrijven. Goedkoop loopje ook wel (6 euro voor de HM)
Ik zit toch wel te twijfelen met Waalre. Ik heb hun zondag schema gezien en ik heb toch wat vraagjes over hun LDL. Ik zie geen opbouw. Zondag maar even navragen want er gaan er toch een aantal trainen voor diverse M.
En een paar oudere voor 60+![]()
![]()
Nee, die gaat door mijn voortuinquote:![]()
Dit keer gaat het om de HM bij de Marathon van Amersfoort. Deze gaat voor een deel door Hoogland en eindigt met een rondje door het centrum van Amersfoort (waar traditioneel heel veel publiek staat).![]()
Hmm, volgens mij moet je voor de HM 3 rondjes lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad dat Loopgroep Waalre hem ook loopt. Zie dat je je nog niet kan inschrijven. Goedkoop loopje ook wel (6 euro voor de HM)
http://www.vangoghloop.nl/vgl2013/parcours.jpg
Ik pas.![]()
Als je je er maar goed bij voeltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
En juni heb ik nog geen loopje staan.
Ik zit toch wel te twijfelen met Waalre. Ik heb hun zondag schema gezien en ik heb toch wat vraagjes over hun LDL. Ik zie geen opbouw. Zondag maar even navragen want er gaan er toch een aantal trainen voor diverse M.
En een paar oudere voor 60+![]()
het gaat toch een hoop tijd opslokken als je lid wordt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Huiliequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij moet je voor de HM 3 rondjes lopen.
http://www.vangoghloop.nl/vgl2013/parcours.jpg
Ik pas.Je gaat mooi wel door het pittoreske Nuenen
maar goed, ik doe hem evengoed
na de derde keer is dat pittoreske er ook wel vanafquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
HuilieJe gaat mooi wel door het pittoreske Nuenen
![]()
1
2[b]7-6-2014- [url=http://www.vangoghloop.nl/]Van Goghloop (Nuenen)[/url][/b]
[*] SEMTEX - HM
Bij de Ekedin was het de eerste keer dat ik een dubbel rondje moest lopen. Ik vond dat verschrikkelijk. Ik heb het nog een keer geprobeerd bij de Ten Miles in Veldhoven maar toen vond ik het weer niets. Ik pas voortaan met rondjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
HuilieJe gaat mooi wel door het pittoreske Nuenen
Niet mijn ding.valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef SEMTEX het volgende:
Als je je er maar goed bij voelthet gaat toch een hoop tijd opslokken als je lid wordt
Ligt helemaal aan jezelf. Ik wil sowieso de intervallen doen en dan kijk ik wel wat ik doe met de duurlopen en met de LDL. Ik moet wel sneller blijven dan Hats![]()
Ik ga hetzelfde doen in Best (ook 3 rondjes van 7). Wel budgetvriendelijk, die rondjes lopen. is toch meestal goedkoperquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:33 schreef Guard het volgende:
[..]
na de derde keer is dat pittoreske er ook wel vanaf
Ik ben misschien meer autist dan jullie. Ik block de omgeving en mensen om me heen, loop gewoon mijn rondes en geniet evengoed
Dus: geen Ekiden voor jou dit jaar, of de 5km?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bij de Ekedin was het de eerste keer dat ik een dubbel rondje moest lopen. Ik vond dat verschrikkelijk. Ik heb het nog een keer geprobeerd bij de Ten Miles in Veldhoven maar toen vond ik het weer niets. Ik pas voortaan met rondjes
Niet mijn ding.
[..]
valt wel mee hoor.
Ligt helemaal aan jezelf. Ik wil sowieso de intervallen doen en dan kijk ik wel wat ik doe met de duurlopen en met de LDL. Ik moet wel sneller blijven dan Hats![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben misschien meer autist dan jullie. Ik block de omgeving en mensen om me heen, loop gewoon mijn rondes en geniet evengoed
quote:Als je je er maar goed bij voeltIk twijfel, ik vond het wel een geslaagde dag. Maar idd, als ik mee doe wil ik de 5 km.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:39 schreef Quoi het volgende:
Dus: geen Ekiden voor jou dit jaar, of de 5km?
EN dan heb ik een keer een officiële tijd op de 5![]()
Lekkere combi, zo'n rug & die cross (was dat niet die ene...?) Maar succes ermee!
Sinds kerstcross hier wel weer het bekende ruggepijntje. Blijft zwak puntje.![]()
Even aangemeld. Ziet er leuk uit..werkt vlot, import Garmin soepel (nog meer statsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappig)
http://smashrun.com/kluizenaar/overviewIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Voor mij wel ja. Maar is vooral links en meer bekken/heup. Mijn hele leven al bekend mee. Sinds ik loop weinig last meer van, muv na crossjes en weinig bewegingquote:![]()
![]()
![]()
eerste loopjesinschrijving voor 2014 is een feit
![]()
1
2
3[b]2 maart 2014 - [url=http://www.askerndrc.org/our-races/]Norton 9 (Norton, UK)[/url][/b]
[*] Wolve000 - 9EM
[*] motorbloempje - 9EMJa doei.![]()
Thanks allemaal!
Dat smashrun ziet er inderdaad leuk uit! Vanavond eens even beter bekijken.
Rondjes vind ik ook niet heel erg trouwens, af en toe is het ook wel fijn om te weten wat er komt. Wanneer je kan versnellen enzo, soms wel fijn om te weten.![]()
Rondjes zijn ook niet mijn favoriete manier van rennen. De Park Run hier doe ik daarom ook niet elke week, want dat zijn er fucking 3, maar gelukkig is dat ook maar 5K. Morgen mogen we gok ik wel rondjes rennen op de Yorkshire XC wedstrijden.Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks allemaal!
Dat smashrun ziet er inderdaad leuk uit! Vanavond eens even beter bekijken.
Rondjes vind ik ook niet heel erg trouwens, af en toe is het ook wel fijn om te weten wat er komt. Wanneer je kan versnellen enzo, soms wel fijn om te weten.![]()
Voor jou is dat anders.
Als wij dezelfde rondje lopen, komt voor jou (qua tijd) een bepaalde punt eerder dan voor mij.![]()
Ik heb ook even Smashrun aangemaakt, ziet er wel grappig uitBinnenkort even goed naar kijken, zit nu op werk
![]()
Afgelopen maand echt niet voldoende gelopen. Dat moet wel veranderen, wil ik een HM kunnen lopen in maart.
Rondjes lopen vind ik soms prettig, soms nietAls de omgeving een beetje leuk is vind ik het niet zo erg. Maar liever niet vaker dan 2 keer eigenlijk...
![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:57 schreef Gogo83 het volgende:
Wolve, Moblo en Semtex toegevoegd aan de OP.
Ja doei.![]()
Ik ga ook gewoon zo hard dat ik de helft mis, daar kan ik dan het 2e rondje naar kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:56 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Voor jou is dat anders.
Als wij dezelfde rondje lopen, komt voor jou (qua tijd) een bepaalde punt eerder dan voor mij.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef YUR het volgende:
Morgen een cross met 4 rondjes. Kleine rondjes, heb er geen probleem mee
Sheiss, ik wel een beetje maar dat is meer omdat iedereen mij 2 keer in een rondje inhaaltTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Oh ja, dat is ook zoiets met rondjes![]()
Ingehaald worden. Ach ja, kun je de snelle mensen nog even extra aanmoedigen!
Ja doei.![]()
Eerste km's van 2014 zijn weer gemaakt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Joechei!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Eerste km's van 2014 zijn weer gemaakt!Ja doei.![]()
Oh, wist je dat nog nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sheiss, ik wel een beetje maar dat is meer omdat iedereen mij 2 keer in een rondje inhaalt
We zullen weer eens een poging wagen om hem goed aan te leveren.
1
2[b]18-januari-2014- [url=http://www.abdijcross.nl]abdijcross (Kerkrade)[/url][/b]
[*] Streamnl- 20.5km
Of deze
118-januari-2014- abdijcross (Kerkrade)
2[*] Streamnl- 20.5km
(ik verwacht het eerste)
[ Bericht 4% gewijzigd door streamnl op 03-01-2014 13:46:47 ]![]()
Nee, maar heb eigenlijk alleen op mijn werk hier naar gekeken en vanaf hier kon ik de map niet openen (net zoals ik geen spoilers kan openen en geen berichten kan editten hier op fokquote:)
Trek eens aan mijn vinger?
En nog een!![]()
1
2
3
4[b]16 februari 2014 - [url=http://www.wombwellsportingac.co.uk/wombwell5.html]Wombwell 5M Road Race[/url][/b]
[*] motorbloempje - 5M
[*] Wolve000 - 5MJa doei.![]()
Je hebt geluk, morgen is volgens mij de minst zware cross van het circuitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, maar heb eigenlijk alleen op mijn werk hier naar gekeken en vanaf hier kon ik de map niet openen (net zoals ik geen spoilers kan openen en geen berichten kan editten hier op fok)
http://exrx.net/Exercise.htmlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks!
Vanavond maar weer even een rondje op de Hoka's.
Gelijk eerste link bovenaan. Exercise and muscle en dan staat er bij thigs en calves weer ondergedeeld in de kleine spiergroepen bodyweight oefeningen enzulks.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Noem je dat geluk??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hebt geluk, morgen is volgens mij de minst zware cross van het circuit
Ik hou wel van een beetje doodgaan af en toe :pTrek eens aan mijn vinger?
Vraagje: je zit ziekjes thuis of niet
Hoe hebben jullie het trainen voor een 2e HM ervaren? Op 9 maart loop ik mijn eerste. Planning is om erna (vanaf April) een beetje te freewheelen en op een gegeven moment wel weer de training voor een 2e HM in 2014 (najaar) op te pakken. Mijn huidige trainings-aanloop duurt 3-4 maanden. Betekent dit voor die 2e HM weer 3-4 maanden ervoor starten met trainen, of kun je bijvoorbeeld ook je LDL's zodanig 'onderhouden' dat je een 2e HM wel weer kunt lopen in het najaar?![]()
Ik denk dat je het wel goed kunt onderhouden en je aanloop korter is als je je LDL's gewoon ook tussen de 12 en 18 houdt ofzoAlthans, dat lukt hier prima (blaren even daargelaten
)
Ja doei.![]()
4 maanden trainen voor een HM is sowieso erg lang. De meeste schema's geven 6-12 weken aan, dus als je er al één gelopen hebt dat jaar moet dat zeker in 2 maanden lukken lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Quoi het volgende:
Hoe hebben jullie het trainen voor een 2e HM ervaren? Op 9 maart loop ik mijn eerste. Planning is om erna (vanaf April) een beetje te freewheelen en op een gegeven moment wel weer de training voor een 2e HM in 2014 (najaar) op te pakken. Mijn huidige trainings-aanloop duurt 3-4 maanden. Betekent dit voor die 2e HM weer 3-4 maanden ervoor starten met trainen, of kun je bijvoorbeeld ook je LDL's zodanig 'onderhouden' dat je een 2e HM wel weer kunt lopen in het najaar?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, maar dat gaat ook heus wel gebeuren hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Noem je dat geluk??
Ik hou wel van een beetje doodgaan af en toe :pF means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat je het wel goed kunt onderhouden en je aanloop korter is als je je LDL's gewoon ook tussen de 12 en 18 houdt ofzoAlthans, dat lukt hier prima (blaren even daargelaten
)
Thanks! Stiekem had ik dit ook wel kunnen bedenken natuurlijk. Maar ik kan me ook voorstellen dat je intussen kan afzakken (vooral op duurvermogen). Kwestie van tijdig weer oppakken van de lange duurloopjes danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
4 maanden trainen voor een HM is sowieso erg lang. De meeste schema's geven 6-12 weken aan, dus als je er al één gelopen hebt dat jaar moet dat zeker in 2 maanden lukken lijkt mij.
Denk trouwens aan de TCS Amsterdam HM als najaars-HM![]()
![]()
Nu heb ik af en toe gereageerd maar volgens mij door alle drukte ben ik nog 1 ding vergeten.
De beste wensen allemaal!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tja Amsterdam, er zullen toch wel mooiere zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Stiekem had ik dit ook wel kunnen bedenken natuurlijk. Maar ik kan me ook voorstellen dat je intussen kan afzakken (vooral op duurvermogen). Kwestie van tijdig weer oppakken van de lange duurloopjes dan
Denk trouwens aan de TCS Amsterdam HM als najaars-HM![]()
Ja! De Causeway Coast Half Marathon bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tja Amsterdam, er zullen toch wel mooiere zijn?Of de Tissington Trail
![]()
Kun je er meteen een weekendje aan vast plakken!
Ja doei.![]()
Je kunt best in augustus weer een HM lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Stiekem had ik dit ook wel kunnen bedenken natuurlijk. Maar ik kan me ook voorstellen dat je intussen kan afzakken (vooral op duurvermogen). Kwestie van tijdig weer oppakken van de lange duurloopjes dan
Denk trouwens aan de TCS Amsterdam HM als najaars-HMvooroeverloop ofzo
Amsterdam vond ik vanaf km 1 t/m km 21 stom.![]()
ik heb op 1 dec ook bij haag gelopen (strandcross), toen had ik er 3 kilometer tussenzitten waarbij ik eigenlijk zo door wilde rennen naar het RodeKruis Ziekenhuisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat ook heus wel gebeuren hoor
Maar dat geeft wel weer een fijn gevoel na afloop. Heb er eigenlijk wel zin in, alleen die rondjes staan me wat tegen.Trek eens aan mijn vinger?
Heb je leuke suggesties in okt/nov? (muv de Hoge Veluweloop, die op mijn wishlist stond, maar helaas te kort op Berlijn-reisje)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tja Amsterdam, er zullen toch wel mooiere zijn?
ik blijf dat binnenkomen in het Olympisch Stadion prachtig vinden + wil nu ook weleens richting Ouderkerk a/d Amstel ipv die stomme 8 km![]()
![]()
Ben wel serieus over de Tissington Trail trouwens. Heel goed voor je PBkansen, prachtige omgeving, lichtjes heuvelaf, en als je de tijd hebt kun je er een mooi (mid)weekje van maken als je nog een vakantietripje zoekt. Entry zelf kost ook niet echt heel veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb je leuke suggesties in okt/nov? (muv de Hoge Veluweloop, die op mijn wishlist stond, maar helaas te kort op Berlijn-reisje)
ik blijf dat binnenkomen in het Olympisch Stadion prachtig vinden + wil nu ook weleens richting Ouderkerk a/d Amstel ipv die stomme 8 km
Ja doei.![]()
hehehequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt best in augustus weer een HM lopenvooroeverloop ofzo
Amsterdam vond ik vanaf km 1 t/m km 21 stom.
Ik vond hem vanaf km 13 stom. Want toen liep ik in mijn eigen buurt en was ik moe en dacht ik aan uitstappen![]()
![]()
Ik ben gewoon minimaal 1 keer per maand, en meestal 1 keer in de 2 weken, een 20+ blijven lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Quoi het volgende:
Hoe hebben jullie het trainen voor een 2e HM ervaren? Op 9 maart loop ik mijn eerste. Planning is om erna (vanaf April) een beetje te freewheelen en op een gegeven moment wel weer de training voor een 2e HM in 2014 (najaar) op te pakken. Mijn huidige trainings-aanloop duurt 3-4 maanden. Betekent dit voor die 2e HM weer 3-4 maanden ervoor starten met trainen, of kun je bijvoorbeeld ook je LDL's zodanig 'onderhouden' dat je een 2e HM wel weer kunt lopen in het najaar?![]()
Ik snap jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben wel serieus over de Tissington Trail trouwens. Heel goed voor je PBkansen, prachtige omgeving, lichtjes heuvelaf, en als je de tijd hebt kun je er een mooi (mid)weekje van maken als je nog een vakantietripje zoekt. Entry zelf kost ook niet echt heel veel.Offer alleen al wat vrije dagen op aan een hardloopreisje (Berlijn), dus wil de rest overlaten voor wat anders. Anders wordt het zo'n gedoe rondom zo'n loopje telkens. Life is busy enough
Hats, komt er wel weer nog een Vooroeverloop eigenlijk?![]()
Ah, ja, met Berlijn al op 't lijstje is dat wellicht wat teveel van 't goedequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap jeOffer alleen al wat vrije dagen op aan een hardloopreisje (Berlijn), dus wil de rest overlaten voor wat anders. Anders wordt het zo'n gedoe rondom zo'n loopje telkens. Life is busy enough
Hats, komt er wel weer nog een Vooroeverloop eigenlijk?
Ja doei.![]()
Wat Swets zegtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon minimaal 1 keer per maand, en meestal 1 keer in de 2 weken, een 20+ blijven lopen
n.a.v deze TT en smashrun.com hoop ik straks met een mooie screenshot te komen. Maar dat kan ook hopeloos falen... Straks weten jullie meer, nu lopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, inderdaad, zodat je kan zien hoe de opbouw per race is, ongeacht je tijd. Afgekeken van Corniel, die hier alle lopers van de 7^^ op een rijtje had gezet op die manierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Jero gefeliciteerd!
Geïndexeerd op de gemiddelde tijd per loopje? Zodat je het overall snelheidsverschil tussen beide wedstrijden eruit haalt? Dat was mij niet duidelijk.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
voor dat stukje naar Ouderkerk a/d Amstel moest je vorig jaar de hele doen, de halve ging daar dacht ik niet heen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb je leuke suggesties in okt/nov? (muv de Hoge Veluweloop, die op mijn wishlist stond, maar helaas te kort op Berlijn-reisje)
ik blijf dat binnenkomen in het Olympisch Stadion prachtig vinden + wil nu ook weleens richting Ouderkerk a/d Amstel ipv die stomme 8 km![]()
![]()
Hoiiiiii!![]()
Maar weer eens wat vaker meelurken..ik ga voor de halve marathon over een paar maandjes
![]()
Afgelopen 2 maanden niet heel veel kunnen lopen ivm verkoudheid, griepje..dan weer dit en dan weer dat. Hopelijk nu alles achter de rug en zonder problemen weer op kunnen pakken.
Iedereen veel renplezier dit jaar!![]()
![]()
Dat vond ik vorig jaar wel echt een nadeel aan de 10km tijdens de Ekiden ja. Op de één of andere manier lijkt het daardoor véél langer te duren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dus: geen Ekiden voor jou dit jaar, of de 5km?
Jero, van harte kerel!!
En, ook hier zijn de eerste kilometers van 2014 gemaakt. 2x 20 min. op D3, met 5 min. rust. Best een pittige training, maar zeker tevreden met de tempo's (5:20 min/km gemiddeld)![]()
Ik denk zolang jij je LDL ook echt als LDL blijft lopen, dat jij daarna gerust vaker een 20+ kan lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Quoi het volgende:
Hoe hebben jullie het trainen voor een 2e HM ervaren? Op 9 maart loop ik mijn eerste. Planning is om erna (vanaf April) een beetje te freewheelen en op een gegeven moment wel weer de training voor een 2e HM in 2014 (najaar) op te pakken. Mijn huidige trainings-aanloop duurt 3-4 maanden. Betekent dit voor die 2e HM weer 3-4 maanden ervoor starten met trainen, of kun je bijvoorbeeld ook je LDL's zodanig 'onderhouden' dat je een 2e HM wel weer kunt lopen in het najaar?
Zelf ben ik ook doorgegaan na de HM. Ik loop (bijna) elke zondag een 20+.
En als het een keer niet lekker gaat, ga ik wandelen of ik stop en ga naar huis. En dit gaat mij (tot nu toe) goed af.![]()
Om geheel in de stijl van het topicreeksnummer (3x woordwaarde) te blijven, heb ik, nadat ik een account had gemaakt bij smashrun en het aantal gelopen kilometers met mijn garmin zag er zonet 5 gelopen.
Woe to you, Oh Earth and Sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon
the number of the beast for it is a human number,
it's number is Six hundred and sixty six"
Maiden \m/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Om geheel in de stijl van het topicreeksnummer (3x woordwaarde) te blijven, heb ik, nadat ik een account had gemaakt bij smashrun en het aantal gelopen kilometers met mijn garmin zag er zonet 5 gelopen.
[ afbeelding ]
Woe to you, Oh Earth and Sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon
the number of the beast for it is a human number,
it's number is Six hundred and sixty six"
Maiden \m/
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
20+ is voor een HM in principe helemaal niet nodig, laat staan iedere 2 weken een keerF means you're fucked![]()
Ik vond het ook wel wat hebben: Na 5km even hartstochtelijk aangemoedigd worden door een stelletje Fok!ers en daarna ben je al over de helft.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat vond ik vorig jaar wel echt een nadeel aan de 10km tijdens de Ekiden ja. Op de één of andere manier lijkt het daardoor véél langer te duren.![]()
Ik vind het heerlijk om ze te lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef YUR het volgende:
20+ is voor een HM in principe helemaal niet nodig, laat staan iedere 2 weken een keer![]()
Da's een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om ze te lopen.F means you're fucked![]()
Zeker niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef YUR het volgende:
20+ is voor een HM in principe helemaal niet nodig, laat staan iedere 2 weken een keer![]()
Ik zit ook op smashrun sinds een paar dagen.
Mijn account is mijn voornaam gevolgd door een punt gevolgd door mijn achternaam.![]()
Zwabber.Harkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zit ook op smashrun sinds een paar dagen.
Mijn account is mijn voornaam gevolgd door een punt gevolgd door mijn achternaam.
edit - godver Swets
Grapjurken![]()
Ben mijn Garmin aan het opladen voor vanavond, maar zoek nu nog mijn eigen oplaadsnoertje.![]()
Zojuist kwam de postbode mij een pakketje brengen met daarin de Garmin 305.
Wat is dat ding groot zeg!, Heb hem gelijk aan de lader gelegd. Zo maar eens uitzoeken hoe het allemaal werkt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik twijfel nog een beetje over vanavondVoel me niet helemaal lekker en het is extreem klote weer. Misschien zaterdag en zondag lopen.
![]()
Jij zit niet bij een loopgroep, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik twijfel nog een beetje over vanavondVoel me niet helemaal lekker en het is extreem klote weer. Misschien zaterdag en zondag lopen.
Waarom eigenlijk niet?![]()
Er komt me hier een hagelbui met onweer over Goes heen zeg! Ben ik blij dat ik nu niet aan het hardlopen ben.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik heb me zojuist afgemeld. Misschien voel ik me morgen beter, dan rustig hobbelen. En anders gewoon een keertje niet
Jammerste is nog dat ik mijn superreflectieschoenen nog niet heb kunnen testen in het donker![]()
![]()
Hmm, been voelde alweer ietsje beter in dit inie-minie rondje. Nu ff koelen.Fysio is misschien wel verstandig om ff langs te gaan, maar daar ben ik niet voor verzekerd. Eerst maar ff aankijken of het vanzelf wat betert.
![]()
Ik heb zojuist 7 heerlijke kilometers gelopen in een ondergaand zonnetje![]()
Rondjes lopen is verschrikkelijk. Daarom lijkt de marathon van Eindhoven mij ook helemaal niets."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Swets werd hier af en toe een beetje belachelijk gemaakt met zijn privé satellieten, nou de 620 heeft ze ook dat ding is echt rap met vinden van gps. Op diverse locaties getest en elke keer erg snel.![]()
Weet iemand hoe ik het beste een intervaltraining/programma kan starten? Ik kom zóveel tegen op internet, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik loop inmiddels een uur hard zonder problemen. Voorheen gemiddeld 1x per week maar wil nu naar 3 trainingen per week, waarvan 1x langduur, 1x interval, en 1x kort & snel.
Ik weet niet echt hoe ik verstandig moet beginnen met interval en hoe ik dat moet gaan uitbreiden, iemand een tip voor me?![]()
Je intervallen niet op vol vermogen lopen, je moet de laatste net zo hard kunnen lopen als de eerste. Je zoou 400 metertjes kunnen lopen. 400 meter hard en dan dezelfde tijd als je over de 400 meter snel doet rust. Dat dat dan een paar keer achter elkaar.
Zelf loop ik meestal eerst iets meer dan een km warm en dan 9 keer 400 meter snel met 400 meter op een rustiger tempo ertussen.Meestal dan ook nog een stukje uitlopen.
Zoiets als dit. http://connect.garmin.com/activity/419383281
Om te beginnen neem je dan wat minder herhalingen en zou je als rust gewoon kunnen gaan lopen.![]()
Over Rotterdam ook en toen was ik wel aan t lopen hihihiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Mascleta het volgende:
Er komt me hier een hagelbui met onweer over Goes heen zeg! Ben ik blij dat ik nu niet aan het hardlopen ben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Niet echt 1 in de buurt en ik heb een hekel aan (sociale) verplichtingen. Eigenlijk ben ik gewoon halve autist natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij zit niet bij een loopgroep, toch?
Waarom eigenlijk niet?![]()
Prive satellietenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets werd hier af en toe een beetje belachelijk gemaakt met zijn privé satellieten, nou de 620 heeft ze ook dat ding is echt rap met vinden van gps. Op diverse locaties getest en elke keer erg snel.![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/282185077/881511
Zware benen, geen zin in een lang loopje, maar wél zin in even een kort loopje! Dus even met Wolve een rondje van 5.5K van deur tot deur gelopen. Fijn![]()
Ja doei.![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Je intervallen niet op vol vermogen lopen, je moet de laatste net zo hard kunnen lopen als de eerste. Je zoou 400 metertjes kunnen lopen. 400 meter hard en dan dezelfde tijd als je over de 400 meter snel doet rust. Dat dat dan een paar keer achter elkaar.
Zelf loop ik meestal eerst iets meer dan een km warm en dan 9 keer 400 meter snel met 400 meter op een rustiger tempo ertussen.Meestal dan ook nog een stukje uitlopen.
Zoiets als dit. http://connect.garmin.com/activity/419383281
Om te beginnen neem je dan wat minder herhalingen en zou je als rust gewoon kunnen gaan lopen.
Euhm, als rust gewoon gaan lopen? Wat valt er normaal onder 'rust' dan?![]()
Dus, warming-up/ inlopen, dan 400m hard, 400m rust (als in, rustig wandelen?) over dezelfde tijd als dat ik 'm hard/snel zou doen, dan weer 400m hard, enzovoort.
Ja sorry, je moet het echt voor me uitkauwen![]()
![]()
![]()
http://www.sparrenweg.inf(...)valtraining2002.htmlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:40 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Dankje!
Euhm, als rust gewoon gaan lopen? Wat valt er normaal onder 'rust' dan?![]()
Dus, warming-up/ inlopen, dan 400m hard, 400m rust (als in, rustig wandelen?) over dezelfde tijd als dat ik 'm hard/snel zou doen, dan weer 400m hard, enzovoort.
Ja sorry, je moet het echt voor me uitkauwen![]()
Ik versta onder rust een relaxed tempo lopen. Maar je kan ook gewoon wandelen voordezelfde tijd dat je over die 400 m snel deed. Er zijn zoveel varianten. Het is maar net wat voor jou werkt en of het prettigst vind.![]()
Het noodweer had ik tijdens m'n laatste ronde bij de post, mooie eerste werkdag van het jaar zo. Heb ook gelijk geen trek meer om vanavond nog te gaan lopen.![]()
![]()
Oke, dankuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
http://www.sparrenweg.inf(...)valtraining2002.html
Ik versta onder rust een relaxed tempo lopen. Maar je kan ook gewoon wandelen voordezelfde tijd dat je over die 400 m snel deed. Er zijn zoveel varianten. Het is maar net wat voor jou werkt en of het prettigst vind.![]()
![]()
nou dan is het vanavond niet zo erg om tot de home trainer te zijn veroordeeld, met dat weerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hier mijmeren ze over #ukstorm, noodweer dit-dat-alles, maar wij hebben net heerlijk in de ondergaande zon met een briesje in de rug hardgelopen![]()
![]()
Gelukkig zit 't allemaal in 't Zuiden en in Wales
Ja doei.![]()
het zal toch wel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
Hats, komt er wel weer nog een Vooroeverloop eigenlijk?![]()
het was perfect georganiseerd.
En Mrs R.D. "is dying in 2015 to meet all those people from the internet"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Verslaafd zijn..
"ja.. misschien voor m'n verjaardag maar eens een hotelovernachtinkje en een trailrace ergens zoeken"
Ja doei.![]()
quote:![]()
dat zou ze afgelopen jaar al maar toen kwam het er niet van.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk! Zal ook m'n best doen dan wél te kunnen meeten. Of we komen 'gewoon' een keer naar NZ(toch, Wolve? toch?).
Zo, de herstelwarmechocolademelk zit er in, nu carb loading voor de XC van morgen
Ja doei.![]()
noooo ik wilde proberen mee te doen met de Marikenloop maar die is op *zo'n dag* waarop ALLES samenkomt. Tot nu toe al vijf dingen op die dag!
[ Bericht 4% gewijzigd door Twinky op 03-01-2014 18:39:17 ]![]()
Nou wie weetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zal toch wel?![]()
En Mrs R.D. "is dying in 2015 to meet all those people from the internet"![]()
Ik hoop ten zeerste dat je de zin anders bedoelt dan dat 'ie er staat![]()
![]()
![]()
edit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
figuurlijk bedoelt..... en anders kom ik toch gewoon alleenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou wie weet![]()
Ik hoop ten zeerste dat je de zin anders bedoelt dan dat 'ie er staat![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lopen op je verjaardag moet gewoon. Dit jaar is de Golden Ten op mijn verjaardagquote:
Morgen weer lopen![]()
Weer trainen om 10 km goed te kunnen lopen.. heb nu bijna 2x een 10k schema voltooid maar een 10k op lekker tempo kunnen doorlopen.. nog steeds niet
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Eerder aan het bier natuurlijk. Ik begrijp dat welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:11 schreef Quoi het volgende:
Lopen en opgeven op je verjaardag, da's pas edgy
Ja, nou, het is de dag ervoor, want ben lekker op een fijne maandag jarigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op je verjaardag moet gewoon. Dit jaar is de Golden Ten op mijn verjaardagmaar ga op m'n verjaardag wel een herstelrondje met de club doen
Ja doei.![]()
Wat zei ze? Over mijn lijk dat ik mee ga?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het zal toch wel?![]()
En Mrs R.D. "is dying in 2015 to meet all those people from the internet"![]()
sharp!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wat zei ze? Over mijn lijk dat ik mee ga?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kogel door de kerk. MOrgenochtend yasso 800's lopen. Ben gammel en brakjes en het is klote weer. Morgen schijnt de zon.![]()
Groot gelijk! Yasso wach welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Kogel door de kerk. MOrgenochtend yasso 800's lopen. Ben gammel en brakjes en het is klote weer. Morgen schijnt de zon.
Ja doei.![]()
Toch niet doorgezet die longontsteking? Of had je het daar niet over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Kogel door de kerk. MOrgenochtend yasso 800's lopen. Ben gammel en brakjes en het is klote weer. Morgen schijnt de zon.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is een Yasso800?
Soort Yolo, maar dan andersquote:
Is een rep-methode met 800ms op snel tempo die dan, als het goed is, ook uiteindelijk je verwachte marathontijd zouden moeten kunnen voorspellen. Enzo.Ja doei.![]()
Mag ik even jompelen?
Al 2 keer pijnloos gelopen, en deze keer was het een volledig pijnloos buurtrondje (geen vlakke meter...). Joepie! Halve marathon training here i come!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Oh en juist 10 min onder een douche met enkel koud water gaan staan maar nog steeds oververhit... Nu maar nat lijf voor fan, koude I want!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Een meneer die denkt dat hij een shortcut heeft gevonden voor marathon training. Deze meneer Yasso traint 800 meter in een minuut-tijd die gelijk is aan de marathon eindtijd. Ben je er nog bij?quote:
Dus... stel je denkt 4 uur over de marathon te doen, dan moet je 800 meter lopen in 4 minuten (of een pace van 5min/km). Vervolgens loop je 4 minuten op laag tempo. Aan het begin van je training doe je er 4 en dit breidt je uit tot een stuk of 10 per keer als je dichter bij de marathon komt.
Kortom, het is een intervaltraining. Voorheen liep ik 12x200, nu loop ik 5 keer 800. Dat is, met het oog op een marathon, sowieso verstandig om langere intervallen te lopen. En ik doe het 'erbij'. Loop uiteraard verder gewoon veel kilometers. Veel 60 tot 90 minuten rondjes en om de 2 weken een (ondertussen) 25+KM rondje met af en toe een rustiger weekje tussendoor.![]()
Maandag meldt! Ook geen verjaardagsloopjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef GotC het volgende:
Ik ben op een dinsdag jarig! Wtf heb ik dáár nou aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zie trouwens dat ik niet op maandag, maar op dinsdag jarig ben. En dat is stom, want op maandag had er wel een loopje geweest
Ik had in maart een feestje met de naam 'quichen of delen', 30 mensen, 20 quiches. Ik hoef nog steeds geen quiche.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Quoi het volgende:
Voor mij ook voorlopig geen verjaardagsloopje
Er staat hier maar weer een quiche in de ovenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Fck schema's. Als je op je verjaardag wil lopen, dan ga je op je verjaardag lopen.
Jamaar geen evenement! En als je jarig bent, roepen ze je naam om!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Fck schema's. Als je op je verjaardag wil lopen, dan ga je op je verjaardag lopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Was jij ook niet het wentelteefjesvrouwtje en zei je dat het dan een aantal weken duurde en dat je dan weer aan een nieuwe "verslaving" begon?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Quoi het volgende:
Voor mij ook voorlopig geen verjaardagsloopje
Er staat hier maar weer een quiche in de oven
Ooozo. Hmm wellicht heb ik geluk. Anders ken je je eigen wedstrijd organiseren. Hardloopspullen meenemen, ik zeg niet wat we gaan doen, je wordt thuisgebracht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar geen evenement! En als je jarig bent, roepen ze je naam om!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had in maart een feestje met de naam 'quichen of delen', 30 mensen, 20 quiches. Ik hoef nog steeds geen quiche.Goeie naam!
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was jij ook niet het wentelteefjesvrouwtje en zei je dat het dan een aantal weken duurde en dat je dan weer aan een nieuwe "verslaving" begon?Scherp! Klopt, ik doe alles nogal bevlogen. Niks mis mee, ik laat dat soort dingen gewoon gebeuren.
![]()
Ik vind van wel!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap jeOffer alleen al wat vrije dagen op aan een hardloopreisje (Berlijn), dus wil de rest overlaten voor wat anders. Anders wordt het zo'n gedoe rondom zo'n loopje telkens. Life is busy enough
Hats, komt er wel weer nog een Vooroeverloop eigenlijk?
Anders is er ook nog de stoomtramloop, maar die is wat vroeg (juni). Zelfde idee, al is de boot dan een stoomtram en ipv van Enkhuizen naar Medemblik loop je van Medemblik naar Hoorn.![]()
Ik ben dit jaar op een zondag jarig. Er zijn dan ook 15 loopjes te lopen die dag, maar welgeteld 1 in Noord-Holland. Een cross. Zou moeten kunnen, nadat ik een week ervoor mijn PR op de 10 aan diggelen heb gelopen in Schoorl. Maar toch maar niet![]()
![]()
op een maandag jarig dus weinig te lopen aan wedstrijden...
Maar dat geeft niets, paar dagen ervoor blijkt er een of andere estafette te zijn in Rotterdam
Ik las toevallig vandaag in het streekkrantje dat er hier in de buurt een loopje is op mijn verjaardag.![]()
Volgende week vrijdag jarig. Misschien ga ik wel een training doen. Alleen heb ik al eens getraind op de 10e, maar nog nooit op de 9e en 11e januari. Dus het is wel even een dilemma, dit.![]()
De dwangneuroot in mij heeft snel het lijstje met dagen waarop ik wel en niet gelopen had weg geklikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Volgende week vrijdag jarig. Misschien ga ik wel een training doen. Alleen heb ik al eens getraind op de 10e, maar nog nooit op de 9e en 11e januari. Dus het is wel even een dilemma, dit.![]()
Ik begin me nu toch serieus zorgen te maken over Egmond. Mijn kuitspierscheurtje herstelt wel, het is minder blauwe, maar gewoon traplopen irriteert al behoorlijk. Nou ja, nog ruim een week. En vergeet bietensap, Glenlivet is ook prima.![]()
![]()
Ik ben op een donderdag jarig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Daarom passen wij zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon halve autist natuurlijk.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
hier dit jaar jarig op een zaterdag en nog volop Harriers-seizoen dus er moet wel een loopje te vinden zijn op mijn verjaardag
edit:
deze is wel heel mooi voor op de verjaardag, alleen een pokke-eind weg... helemaal in het noorden van het Zuider Eiland
http://www.nelsonevents.co.nz/content/abel-tasman-coastal-classic'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach, en anders organiseer je er zelf een!Dat wordt hier ook gedaan bij de club
![]()
Net weer een leuke FB-groep gevonden met ultrarunners die ook 'normale' afstanden doen, en ook in de buurt wonen/trainen en dit-dat-alles
Ja doei.![]()
Precies, paar dagen ervoor weer even kijken... Welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik begin me nu toch serieus zorgen te maken over Egmond. Mijn kuitspierscheurtje herstelt wel, het is minder blauwe, maar gewoon traplopen irriteert al behoorlijk. Nou ja, nog ruim een week. En vergeet bietensap, Glenlivet is ook prima.![]()
Glenlivet ja? I'm a whisky virgin en drink sinds mijn Schotland avontuur heel af en toe vrouwenwhisky(Dalwhinnie, Oban)
![]()
Maar wel vernoemd naar Abel Tasmanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier dit jaar jarig op een zaterdag en nog volop Harriers-seizoen dus er moet wel een loopje te vinden zijn op mijn verjaardag
edit:
deze is wel heel mooi voor op de verjaardag, alleen een pokke-eind weg... helemaal in het noorden van het Zuider Eiland
http://www.nelsonevents.co.nz/content/abel-tasman-coastal-classicJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had voor oudjaarsavond een fles 12YO Glenfiddich gekocht, zo een fles in een koker. Bij het uitladen van de auto pak ik de koker en hou 'm ondersteboven boven de klinkersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies, paar dagen ervoor weer even kijken... Wel![]()
Glenlivet ja? I'm a whisky virgin en drink sinds mijn Schotland avontuur heel af en toe vrouwenwhisky(Dalwhinnie, Oban)
![]()
Mijn vriendinnetje was toen zo lief om als troost een fles 12YO Glenlivet voor me te gaan halen. Ik weet niet of ie door kan gaan voor vrouwenwhisky, maar het is een niet al te "moeilijke" zachte single malt. Een beetje rokerig, maar niet overdreven, een beetje honing, maar niet zoet. Erg prettig naar mijn smaak. Whisky hoor je natuurlijk niet te slobberen, maar als ze me ooit dwingen een slobberwhisky te kiezen zou 12YO Glenlivet een goede kandidaat zijn.![]()
Rejo_nomi!
Die gaat toch niet lopen op z'n verjaardag, de vuige luilak. Vandaag echt een feestdag gehad op mijn werk, bah wat een rampenplan! Helemaal gesloopt nu en ook nog keelpijn erbij. Hoop niet dat dat doorzet, want morgen wil ik wel gaan lopen!
Sjaapje, lekker dat je weer pijnvrij kan lopen!!![]()
![]()
Wat fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:53 schreef Sjaapje het volgende:
Mag ik even jompelen?
Al 2 keer pijnloos gelopen, en deze keer was het een volledig pijnloos buurtrondje (geen vlakke meter...). Joepie! Halve marathon training here i come!![]()
Ja doei.![]()
Er staat hier ook een Glenlivet. Zal eens proeven. Meneer is zelfs één of andere speciale Glenlivet 'sleutel'houder. Afijn, dit wordt te nerderig en is offtopic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had voor oudjaarsavond een fles 12YO Glenfiddich gekocht, zo een fles in een koker. Bij het uitladen van de auto pak ik de koker en hou 'm ondersteboven boven de klinkers![]()
Mijn vriendinnetje was toen zo lief om als troost een fles 12YO Glenlivet voor me te gaan halen. Ik weet niet of ie door kan gaan voor vrouwenwhisky, maar het is een niet al te "moeilijke" zachte single malt. Een beetje rokerig, maar niet overdreven, een beetje honing, maar niet zoet. Erg prettig naar mijn smaak. Whisky hoor je natuurlijk niet te slobberen, maar als ze me ooit dwingen een slobberwhisky te kiezen zou 12YO Glenlivet een goede kandidaat zijn.
Succes met je kuitspiertje!![]()
Ik ben voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef winterstorm666 het volgende:
gaat glenlivet de nieuwe whey worden?
Ja doei.![]()
Ik las 'kutspiertje'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er staat hier ook een Glenlivet. Zal eens proeven. Meneer is zelfs één of andere speciale Glenlivet 'sleutel'houder. Afijn, dit wordt te nerderig en is offtopic.
Succes met je kuitspiertje!![]()
![]()
+1 (voor de Glenlivet, niet de dirty mind van Swets)
Mijn edit was niet ninja genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij las ook 'kutspiertje', hihi?
En dan te bedenken dat ik het 2 x hebt getypt.. Autocorrect werkt (anders) op Android, even wennen.quote:![]()
Ik snap het niet. Je loopt NIET op je verjaardag maar baalt van het feest zodat je morgen een beetje moeite hebt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
Rejo_nomi!
Die gaat toch niet lopen op z'n verjaardag, de vuige luilak. Vandaag echt een feestdag gehad op mijn werk, bah wat een rampenplan! Helemaal gesloopt nu en ook nog keelpijn erbij. Hoop niet dat dat doorzet, want morgen wil ik wel gaan lopen!
Sjaapje, lekker dat je weer pijnvrij kan lopen!!
* Twinky schenkt nog iets in voor Oeni_Jero![]()
oquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Twink.. de 'feestdag' was volgens mij vooral sarcastisch bedoeld.![]()
![]()
![]()
Whey en tieten bieten!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef winterstorm666 het volgende:
gaat glenlivet de nieuwe whey worden?
de trend voor 2014 is gezet!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah, kijk, het Lego-spelletje op m'n PS4 is nog best van niveau vergeleken met het niveau hier vanavond![]()
En al die Glens: geef mij maar een lekkere Talisker/Ardbeg of iets anders dat ik niet wegdrink als limonade.![]()
oke, genoeg van jullie vrijdagavondslowchat (waar zijn de goede tijden gebleven dat SC hier nog verboden was en er nog over hardlopen gesproken werd), ik ga maar weer eens wat doen....
Hé, ik praatte alweer over hardlopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, genoeg van jullie vrijdagavondslowchat (waar zijn de goede tijden gebleven dat SC hier nog verboden was en er nog over hardlopen gesproken werd), ik ga maar weer eens wat doen....
![]()
Ja doei.![]()
6-12 weken vanaf waar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
4 maanden trainen voor een HM is sowieso erg lang. De meeste schema's geven 6-12 weken aan, dus als je er al één gelopen hebt dat jaar moet dat zeker in 2 maanden lukken lijkt mij.
Kan ik dan theoretisch gezien als ik in mei 10 kilometer loop 3 maanden later 21 lopen? (want als het dan door gaat kan ik de Vooroeverloop meelopen.)
Ik heb 2 van mijn nichtjes zo gek gekregen om mee te lopen met de 20 van Alphen en mijn neef zou bijna mee gaan maar die haakte af omdat het carnaval is. Beetje jammer wel, ik had het wel gevonden om met de halve familie te lopen.
En ook vanuit hier gefeliciteerd Jero-Nimo
[ Bericht 6% gewijzigd door Nanook24 op 03-01-2014 23:02:18 (Bijna de jarige vergeten) ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mag ik in de OP?
1
2[b]4 okt 2014 - [url=http://www.marathonzeeland.nl]Kustmarathon (Burgh Haamstede-Zoutelande)[/url][/b]
[*] Bonobo11 - marathonFeyenoord!!! * Barça![]()
Over hardlopen dan: mijn broer heeft vanavond hardloopschoenen gekocht bij Run2dayNadat we tot onze onderbroek nat waren geregend van het stukje lopen van parkeerplaats naar winkel...
![]()
voor Jero_nimoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het eerste weekend van 2014vandaag dus maar weer eens even een rondje maken!
veel plezier, hier even een rondje hobbel de bobbel met Cooper voor het eten..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Het eerste weekend van 2014vandaag dus maar weer eens even een rondje maken!
ging lekker totdat hij geen zin meer had en ging tijd-rekken door oveal te willen snuffelen
YUR en co.uk, veel succes bij jullie loopjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sinds mijn vakantie van de afgelopen keer snap ik trouwens wel wat er zo leuk is aan het lopen met honden. Bij ons hotel op het strand liepen heel veel honden, allemaal zwerfhonden, maar door de strandgasten waren ze toch best wel tam. Niet dat je ze moet aaien, want je weet nooit wat voor ziektes ze bij zich dragen. Maar als ik dan ging rennen, liepen ze altijd met me mee. Een groepje van drie meestal, en die hobbelen dan gezellig naast me. Best wel gezellig toch! Soms mis ik ze welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
veel plezier, hier even een rondje hobbel de bobbel met Cooper voor het eten..
ging lekker totdat hij geen zin meer had en ging tijd-rekken door oveal te willen snuffelen
YUR en co.uk, veel succes bij jullie loopjes
inderdaad gezellig maar als Cooper volgende keer weer gaat tijdrekken zal ik als race-director streng moeten zijn en hem een DNF geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sinds mijn vakantie van de afgelopen keer snap ik trouwens wel wat er zo leuk is aan het lopen met honden. Bij ons hotel op het strand liepen heel veel honden, allemaal zwerfhonden, maar door de strandgasten waren ze toch best wel tam. Niet dat je ze moet aaien, want je weet nooit wat voor ziektes ze bij zich dragen. Maar als ik dan ging rennen, liepen ze altijd met me mee. Een groepje van drie meestal, en die hobbelen dan gezellig naast me. Best wel gezellig toch! Soms mis ik ze wel
Balen YUR, maar er komen nog genoeg kilometers aan
http://www.runinfo.nl/schema21kmbeginner.htmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
6-12 weken vanaf waar?
Kan ik dan theoretisch gezien als ik in mei 10 kilometer loop 3 maanden later 21 lopen? (want als het dan door gaat kan ik de Vooroeverloop meelopen.)
Ik heb 2 van mijn nichtjes zo gek gekregen om mee te lopen met de 20 van Alphen en mijn neef zou bijna mee gaan maar die haakte af omdat het carnaval is. Beetje jammer wel, ik had het wel gevonden om met de halve familie te lopen.
En ook vanuit hier gefeliciteerd Jero-Nimo![]()
"Dit schema voor de halve marathon voor beginners gaat er vanuit dat je zonder problemen minstens een uur kunt hardlopen."
Ik zou dus zeggen van wel. Ik heb voor mijn eerste HM dit schema gebruikt, en had toen maar 7 weken ipv 12 en dat ging prima. Moet wel bijgezegd worden dat ik een goede basisconditie had en al wel vaker 16km gelopen had, maar met 3 maanden ben je wel veilig. Natuurlijk mits je geen blessures krijgt, maar dat is altijd. En als in mei je echt je eerste 10km doet, is het misschien slimmer om eerst wat op dat niveau te blijven en dan pas doortrainen voor langere afstanden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.runinfo.nl/schema21kmbeginneruitlopenrekenmachine.php
Je kan ook nog deze volgen, die gaat alleen om het uitlopen dus minder snelheidstraining.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn vrouw dus precies eenderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had voor oudjaarsavond een fles 12YO Glenfiddich gekocht, zo een fles in een koker. Bij het uitladen van de auto pak ik de koker en hou 'm ondersteboven boven de klinkers![]()
Mijn vriendinnetje was toen zo lief om als troost een fles 12YO Glenlivet voor me te gaan halen. Ik weet niet of ie door kan gaan voor vrouwenwhisky, maar het is een niet al te "moeilijke" zachte single malt. Een beetje rokerig, maar niet overdreven, een beetje honing, maar niet zoet. Erg prettig naar mijn smaak. Whisky hoor je natuurlijk niet te slobberen, maar als ze me ooit dwingen een slobberwhisky te kiezen zou 12YO Glenlivet een goede kandidaat zijn.![]()
Zo zonde om die Glenfiddich te zien liggen.. en als goedmakertje inderdaad de slobber Glenlivet gekocht.
Daar iets teveel van gedronken vanacht, iets teveel ingeleefd in het piratenspel wat ik speelde![]()
Maar goed, latertje of niet, vandaag is rendag!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoe denken jullie over het HM schema van Runnersworld, en dan met name de eerste paar weken waarbij de intervals/ tempolopen op D3 nogal lang zijn? Ik volg nu dit schema als leidraad, alleen heb ik de tempo's verwisseld met mijn eigen tempo's, die in de juiste HR zone passen (zie spoiler, voor de geïnteresseerden)
http://shop.runnersworld.(...)n-doel-uitlopen.html
Je begint in de eerste week al met 3x10 min. op D3, daarna 3x 15 min en gisteren heb ik zelfs 2x 20 min. gedaan. Naast deze trainingen heb je ook nog een loop van zo`n 40 min. op D2 in dezelfde week. Het lijk mij best een pittig schema, als je kijkt naar de omvang en intensiteit. En vaak wordt er geopperd dat intervallen bij voorkeur wat korter moeten zijn.
Ben wel benieuwd wat jullie er zo van vinden? En, wat is eigenlijk de reden ervan dat het de eerste 3 weken de intervallen zo`n omvang hebben, en daarna naar 5 min. en 400 meter gaat?SPOILER: Mijn HR zones en tempo'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk topic! En Smashrun net ontdekt door het lezen van dit topic, leuk zeg! Ik track wel via de looptijden app en dan zet ik het handmatig in Smashrun. Ga het zo proberen
Ik heb jullie advies nodig, ik doe een hardloopschema voor 5 km, nog 2 trainingen en het is klaar, echter red ik de 5 km nog niet in 30 min. Wat zal ik doen, eerst zorgen dat ik m'n 5 km sneller kan (en hoe dan?) of door met een schema voor 10 km?![]()
Hoe belangrijk is het voor je om 5km binnen 30 minuten te kunnen lopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Reflectionne het volgende:
Leuk topic! En Smashrun net ontdekt door het lezen van dit topic, leuk zeg! Ik track wel via de looptijden app en dan zet ik het handmatig in Smashrun. Ga het zo proberen
Ik heb jullie advies nodig, ik doe een hardloopschema voor 5 km, nog 2 trainingen en het is klaar, echter red ik de 5 km nog niet in 30 min. Wat zal ik doen, eerst zorgen dat ik m'n 5 km sneller kan (en hoe dan?) of door met een schema voor 10 km?F means you're fucked![]()
de ijzeren regel is dat je de 5km minimaal in 22:39 kan lopen, zoniet mag je absoluut niet door voor de 10 Km.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb jullie advies nodig, ik doe een hardloopschema voor 5 km, nog 2 trainingen en het is klaar, echter red ik de 5 km nog niet in 30 min. Wat zal ik doen, eerst zorgen dat ik m'n 5 km sneller kan (en hoe dan?) of door met een schema voor 10 km?![]()
Hmm weet niet, het is meer dat ik het gevoel heb dat het wel een beetje sneller moet kunnen (nu 8.4 km/h oid). Of komt snelheid vanzelf als ik gewoon door ga met een 10 km schema?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het voor je om 5km binnen 30 minuten te kunnen lopen?![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
de ijzeren regel is dat je de 5km minimaal in 22:39 kan lopen, zoniet mag je absoluut niet door voor de 10 Km.
Dan zal ik met mijn korte beentjes nooit meer dan 5 mogen! Nooooooooooo![]()
@Yur: tegenvaller dat je de cross niet kunt lopendie ruggen ook..
@Levitas: je post gaat boven mijn pet, dus heb geen antwoord voor je. Je analyseert wel erg ver door, maar volgens mij is dat aard vh beest bij jou
Hier nog algehele snottermalaiseOeh, kijk uit voor de tegelcompetitiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb jullie advies nodig, ik doe een hardloopschema voor 5 km, nog 2 trainingen en het is klaar, echter red ik de 5 km nog niet in 30 min. Wat zal ik doen, eerst zorgen dat ik m'n 5 km sneller kan (en hoe dan?) of door met een schema voor 10 km?
Het is maar wat je wil. Vaak is 'even' blijven hangen lekker, maar sneller ga je vanzelf worden als je verder traint. Succes!![]()
Ik vind die tegelcompetitie leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:41 schreef Quoi het volgende:
@Yur: tegenvaller dat je de cross niet kunt lopendie ruggen ook..
@Levitas: je post gaat boven mijn pet, dus heb geen antwoord voor je. Je analyseert wel erg ver door, maar volgens mij is dat aard vh beest bij jou
Hier nog algehele snottermalaise
[..]
Oeh, kijk uit voor de tegelcompetitie
Het is maar wat je wil. Vaak is 'even' blijven hangen lekker, maar sneller ga je vanzelf worden als je verder traint. Succes!Oke, dan ga ik gewoon verder met een 10 km schema
Thanks he!
![]()
Je moet doen wat je het leukste lijkt. Haal je veel voldoening uit sneller gaan lopen? Richt je daar op. Zou je graag een uur achter elkaar hard willen lopen? Dan richt je je daar op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm weet niet, het is meer dat ik het gevoel heb dat het wel een beetje sneller moet kunnen (nu 8.4 km/h oid). Of komt snelheid vanzelf als ik gewoon door ga met een 10 km schema?
En er is er maar eentje die dat voor je kan bepalenF means you're fucked![]()
Oke thanks, ik ga wel gewoon door met een 10 km schema en ga er van uit dat ik door training vanzelf wel sneller wordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet doen wat je het leukste lijkt. Haal je veel voldoening uit sneller gaan lopen? Richt je daar op. Zou je graag een uur achter elkaar hard willen lopen? Dan richt je je daar op.
En er is er maar eentje die dat voor je kan bepalen![]()
Ik wil zo graag een keer zo'n megasneeuwstorm hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn schoenen zitten al drie dagen vast in een sorteercentrum in een sneeuwstorm in de VS
dat wordt dan beenverlenging of stelten of Hoka one's. Het is niet anders. Je kan ook meteen doorgaan voor het ultralopen, daar maakt de snelheid immers een stuk minder uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dan zal ik met mijn korte beentjes nooit meer dan 5 mogen! Nooooooooooo![]()
![]()
Dit. Schema's zijn één ding, maar je kunt ook teveel analyseren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:41 schreef Quoi het volgende:
En jammer YUR!
Wij hoeven pas om 12 uur ofzo weg, dus lekker uitgeslapen voor de veranderingmorgen moeten we voor een plezierloopje vroeger op
![]()
Ja doei.![]()
Briljant! :-Dquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had in maart een feestje met de naam 'quichen of delen', 30 mensen, 20 quiches. Ik hoef nog steeds geen quiche.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Forum Opties Forumhop: Hop naar: