quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en jij was degene die op zoek ging naar een atletiekvereniging?
misschien toch maar eens in de betekenis van het woord harriers verdiepen....
Goblet squats schijnen goed te zijn. Maar er is vast ook wel een berg opinies op internet te vinden die het daar niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks!
Ik heb spierpijn voor mijn verjaardag gekregen!Mijn kuiten waren het er nog niet helemaal mee eens dat ik even 15km op VFF ging rennen eergisteren. Gister was het minder, maar dat is vaak zo. Wel blij dat ik geen spierpijn heb van de krachttraining gisteren, al betekend dat ook wel dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan
. Iemand trouwens nog goede makkelijke oefeningen om je benen te trainen, als squatten enzo? Zit trouwens ook te denken om een 'The Stick' aan te schaffen, las er laatst nog iets over, wie heeft daar ervaring mee?
Vanavond maar weer even een rondje op de Hoka's.
niet te hard juichen, hij is, ook qua snelheid, nog lang geen blauwe stipquote:
Ik kon het nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Nog over dat tegelspel. Niemand anders die daar mailtjes over heeft gehad?
Dit is het dus.
http://www.looptijden.nl/(...)-bij-jou-in-de-buurt
Het is een beetje opdringerig irritant, gisteravond was er iemand over dezelfde 'tegel' gelopen. En daar krijg ik dan direct een mailtje van. Ik heb helemaal geen behoefte aan een mail zodra er iemand over dezelfde plek loopt als ik.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.
Lijkt een beetje op wat ze ook bij Strava doen, daar hebben ze iets van trajecten waar ze klassementen van bijhouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Het is een beetje opdringerig irritant, gisteravond was er iemand over dezelfde 'tegel' gelopen. En daar krijg ik dan direct een mailtje van. Ik heb helemaal geen behoefte aan een mail zodra er iemand over dezelfde plek loopt als ik.
Waar heb je die foamroller gehaald?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:52 schreef Tarahumara het volgende:
Gefeliciteerd Jero!![]()
Geen ervaring met The Stick, ben er wel benieuwd naar. Ik heb laatst wel een foamroller gehaald, volgens mij enigszins vergelijkbaar. Bevalt me erg goed, m'n benen scharnieren voor mijn doen (houten Klaas) erg soepel sinds ik die gebruik.
Bij atheleteshop.nl , maar dat is geen aanrader. Levering heeft 3 weken geduurd, paar keer achteraan moeten bellenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Bij atheleteshop.nl , maar dat is geen aanrader. Levering heeft 3 weken geduurd, paar keer achteraan moeten bellen![]()
Het ding zelf stelt niks voor. Een rol van schuim, weegt helemaal niets. Is wel enorm stevig en vormvast, raar spul![]()
Heb er een van 30 cm ( de foamroller hè), ik zou iets grotere aanraden, daarmee heb je wat meer mogelijkheden.
net even naar gekeken naar dat spel. Zag ook al nog een commentaar waar de snelheid niet van klopte. In mijn tegel waar ik meestal loop loopt maarliefst 1 persoon met wel 1 km.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Dat is mijn commentaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
net even naar gekeken naar dat spel. Zag ook al nog een commentaar waar de snelheid niet van klopte. In mijn tegel waar ik meestal loop loopt maarliefst 1 persoon met wel 1 km.
Heb me ff geregistreerd, ziet er op het eerste gezicht wel geinig uit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappig
Wat grappig! Effe registrerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappig
Kijk, dit vind ik weer positief. De site zelf ziet er ook goed uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Garmin Connect account eraan koppelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |