SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 03-01-2014 23:59:18 ]![]()
Alle wie loopt waar's uit deel 665 zijn verwerkt. Leuke topictitel
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Hoog tijd voor mij om ook in de lijst te staan. Gogo, kan je me toevoegen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:01 schreef abraham het volgende:
Alle wie loopt waar's uit deel 665 zijn verwerkt. Leuke topictitel
Ik loop op 19 januari de Rokkeveense Dekkerloop, 15 km.![]()
mm vandaag misschien een klein proefrondje lopen.
mis het echt zo!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
We hebben trouwens weer een jarige in ons middenhappy birthday Jero_nimo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:quote:We nodigen je uit je creativiteit en glimlach mee te nemen en vooral om alles dat saai is thuis te laten.![]()
Die nightrun van runnersworld vond ik eigenlijk al een te hoog funrun gehalte, en dat waren alleen serieuze hardlopers. Dit circus zal wel een hoop "dat doe ik wel even zonder te oefenen, en vooral in een leuk pak" in-de-weg-lopers opleveren.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ach ja, als die mensen dat nou leuk vinden. Je hoeft er niet aan mee te doen hoor
F means you're fucked![]()
Precies! Ik heb bij Harriers iets vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:44 schreef YUR het volgende:
Ach ja, als die mensen dat nou leuk vinden. Je hoeft er niet aan mee te doen hoor
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:06 schreef Guppyfriend het volgende:
We hebben trouwens weer een jarige in ons middenhappy birthday Jero_nimo
Thanks!
![]()
![]()
Lang zal hij leven!quote:
Lang zal hij leven!
Lang zal hij leven in de gloria!
In de gloria!
In de gloria!
HIEPERDEPIEP!
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
en jij was degene die op zoek ging naar een atletiekvereniging?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Precies! Ik heb bij Harriers iets van
misschien toch maar eens in de betekenis van het woord harriers verdiepen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Jero_nimo, van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en jij was degene die op zoek ging naar een atletiekvereniging?
misschien toch maar eens in de betekenis van het woord harriers verdiepen....ik roep maar wat. Vind het nogal storend dat moblo geen gelegenheid voorbij laat gaan om haar afkeer te laten zien van funloopjes.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Thanks!
Ik heb spierpijn voor mijn verjaardag gekregen!Mijn kuiten waren het er nog niet helemaal mee eens dat ik even 15km op VFF ging rennen eergisteren. Gister was het minder, maar dat is vaak zo. Wel blij dat ik geen spierpijn heb van de krachttraining gisteren, al betekend dat ook wel dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan
. Iemand trouwens nog goede makkelijke oefeningen om je benen te trainen, als squatten enzo? Zit trouwens ook te denken om een 'The Stick' aan te schaffen, las er laatst nog iets over, wie heeft daar ervaring mee?
Vanavond maar weer even een rondje op de Hoka's.![]()
![]()
Goblet squats schijnen goed te zijn. Maar er is vast ook wel een berg opinies op internet te vinden die het daar niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks!
Ik heb spierpijn voor mijn verjaardag gekregen!Mijn kuiten waren het er nog niet helemaal mee eens dat ik even 15km op VFF ging rennen eergisteren. Gister was het minder, maar dat is vaak zo. Wel blij dat ik geen spierpijn heb van de krachttraining gisteren, al betekend dat ook wel dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan
. Iemand trouwens nog goede makkelijke oefeningen om je benen te trainen, als squatten enzo? Zit trouwens ook te denken om een 'The Stick' aan te schaffen, las er laatst nog iets over, wie heeft daar ervaring mee?
Vanavond maar weer even een rondje op de Hoka's.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
niet te hard juichen, hij is, ook qua snelheid, nog lang geen blauwe stipquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nog over dat tegelspel. Niemand anders die daar mailtjes over heeft gehad?
Dit is het dus.
http://www.looptijden.nl/(...)-bij-jou-in-de-buurt
Het is een beetje opdringerig irritant, gisteravond was er iemand over dezelfde 'tegel' gelopen. En daar krijg ik dan direct een mailtje van. Ik heb helemaal geen behoefte aan een mail zodra er iemand over dezelfde plek loopt als ik.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.![]()
Ik kon het nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Het is een beetje opdringerig irritant, gisteravond was er iemand over dezelfde 'tegel' gelopen. En daar krijg ik dan direct een mailtje van. Ik heb helemaal geen behoefte aan een mail zodra er iemand over dezelfde plek loopt als ik.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.
Op zich is dit leuk. Het kan net dat ene duwtje in de rug zijn om alsnog te gaan als je minder zin hebt. Maar het nadeel is dat je bijna overal met zulke spelletjes je gsm mee moet nemen.![]()
Lijkt een beetje op wat ze ook bij Strava doen, daar hebben ze iets van trajecten waar ze klassementen van bijhouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.
Lijkt me ook bijzonder irritant om iedere keer een mail te krijgen, maar dat zal toch wel in je profiel uit te schakelen moeten zijn lijkt me.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jero, gefeliciteerd! En La Tramposa postte daar laatst wat over
Grappig trouwens, van VFF naar Hoka. Groter verschil kun je bijna niet krijgen![]()
![]()
Ik heb het net uitgezet.
Gisteravond bijvoorbeeld een mail dat ene TK mij van de troon had gestoten. Toevallig is TK mijn buurvrouw, en ik wist dat ze Wie is de Mol aan het kijken was.
Dus ik appte haar, en toen bleek dat haar man onder haar account was gaan harlopen.
Dat van Strava dat klopt, mijn man is daar heel fanatiek in. Ik noem het king of the hill. Hij wil altijd de beste zijn op alle stukjes die hij fietst. En als iemand hem verslaat, dan gaat hij proberen zijn 1e plek terug te halen.![]()
Gefeliciteerd Jero!![]()
Geen ervaring met The Stick, ben er wel benieuwd naar. Ik heb laatst wel een foamroller gehaald, volgens mij enigszins vergelijkbaar. Bevalt me erg goed, m'n benen scharnieren voor mijn doen (houten Klaas) erg soepel sinds ik die gebruik.
![]()
Waar heb je die foamroller gehaald?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:52 schreef Tarahumara het volgende:
Gefeliciteerd Jero!![]()
Geen ervaring met The Stick, ben er wel benieuwd naar. Ik heb laatst wel een foamroller gehaald, volgens mij enigszins vergelijkbaar. Bevalt me erg goed, m'n benen scharnieren voor mijn doen (houten Klaas) erg soepel sinds ik die gebruik.
Bij atheleteshop.nl , maar dat is geen aanrader. Levering heeft 3 weken geduurd, paar keer achteraan moeten bellenquote:![]()
Het ding zelf stelt niks voor. Een rol van schuim, weegt helemaal niets. Is wel enorm stevig en vormvast, raar spul![]()
Heb er een van 30 cm ( de foamroller hè), ik zou iets grotere aanraden, daarmee heb je wat meer mogelijkheden.
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Bij atheleteshop.nl , maar dat is geen aanrader. Levering heeft 3 weken geduurd, paar keer achteraan moeten bellen![]()
Het ding zelf stelt niks voor. Een rol van schuim, weegt helemaal niets. Is wel enorm stevig en vormvast, raar spul![]()
Heb er een van 30 cm ( de foamroller hè), ik zou iets grotere aanraden, daarmee heb je wat meer mogelijkheden.
![]()
Ik zie ze eigenlijk ook alleen maar online, en meestal bij (wat op mij overkomt als) vage webshops.
Misschien maar gewoon een bezemsteel kopen en wat leiding-isolatie bij de bouwmarkt
Gefeliciteerd Jero en pijll de assen zijn toch redelijk duidelijk aan de hand van de tekst die erbij stond? de x-as is het aantal km en de y-as is de geindexeerde km tijd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
net even naar gekeken naar dat spel. Zag ook al nog een commentaar waar de snelheid niet van klopte. In mijn tegel waar ik meestal loop loopt maarliefst 1 persoon met wel 1 km.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:38 schreef amaranta het volgende:
Dit is het dus.
Dus even kijken hoe ik dat uit kan zetten.![]()
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappig![]()
![]()
Dat is mijn commentaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
net even naar gekeken naar dat spel. Zag ook al nog een commentaar waar de snelheid niet van klopte. In mijn tegel waar ik meestal loop loopt maarliefst 1 persoon met wel 1 km.
Maargoed, het jaar is nog jong he, als het goed gaan er nog duizenden over die tegels. En dan duizenden mailtjes in je inbox. Nee dankje.![]()
Heb me ff geregistreerd, ziet er op het eerste gezicht wel geinig uit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappigF means you're fucked![]()
Wat grappig! Effe registrerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand bekend met smashrun.com ? Deze site biedt zeer uitgebreide statistieken adhv je ingevoerde loopjes. Invoeren gaat erg makkelijk als je je Garmin Connect account eraan koppelt. Ook kan je diverse badges winnen als je bepaalde prestaties heb gehaald. Ik gebruik het nu en paar dagen, best grappig
Moest lachen om dit:
Smashrun Terms of Service
Here are the highlights:
You have to be over 13. Smashrun’s no place for a young child. Smashrun is for serious adults earning serious virtual badges with cartoon characters on them.![]()
Kijk, dit vind ik weer positief. De site zelf ziet er ook goed uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:44 schreef Tarahumara het volgende:
Garmin Connect account eraan koppelt
Wat ik jammer vind is dat je voor de pro versie moet betalen en dat hij dan niet voor altijd geldig blijft $59 (1 year).
Heb me aangemeld, eens kijken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: