Zo te zien nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Guard het volgende:
kun je ook je polar personal trainer account eraan koppelen?
Grappig, jij bent echt een zomer renner en ik blijkbaar een winter rennerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef Tarahumara het volgende:
http://smashrun.com/willem.vandenbrink/invite kunnen vriendjes worden
nee is alweer alleen gpx'jes koppelen zo te zien.quote:
Maar lijkt me wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:06 schreef Guard het volgende:
nee is alweer alleen gpx'jes koppelen zo te zien.
Jammer
ik heb al 3 verschillende sites voor mijn workouts, is voorlopig wel voldoendequote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar lijkt me wel de moeite waard.
Het ziet echt goed en leuk uit. Ik zie een hoop grafieken die ik ook wil hebben in mijn excel
En badges!!!!
Ik heb m'n Garmin pas van mei 2013. Ik heb 1 loopje van okt 2012 handmatig (uit runkeeper) toegevoegd. Dit gooit m'n statistieken wat in de war...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Grappig, jij bent echt een zomer renner en ik blijkbaar een winter renner
Dat geloof ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
ik heb al 3 verschillende sites voor mijn workouts, is voorlopig wel voldoende
Dit is ook m'n 4e... Zit ook nog aan een excelletje te denken om eea in bij te houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb al 3 verschillende sites voor mijn workouts, is voorlopig wel voldoende
Jero gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
Gefeliciteerd Jero en pijll de assen zijn toch redelijk duidelijk aan de hand van de tekst die erbij stond? de x-as is het aantal km en de y-as is de geindexeerde km tijd...
Daar heeft stream een hele mooie XLS voor gemaaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:14 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dit is ook m'n 4e... Zit ook nog aan een excelletje te denken om eea in bij te houden
| 1 2 | [b]15 juni 2014 - [url=http://www.marathonamersfoort.nl]Marathon Amersfoort (Amersfoort)[/url][/b] [*] GlenHighland - HM |
| 1 2 | [b]29 maart 2014 - [url=http://www.arcadehalvemarathon.nl]Arcade Halve Marathon (Naaldwijk)[/url][/b] [*] YUR - HM |
Ik zit nu twee maanden op Smashrun, en wat mij eraan bevalt:quote:
Rust zolang je pijn hebt bij hardlopen en naar een fysio, die heeft er meer verstand van dan wie dan ook hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef Stefanovic83 het volgende:
Vanmiddag maar weer voorzichtig een blokje om. Ik heb het vermoeden dat ik bij mijn laatste serieuze training mn bovenbeen ietwat aan gort gelopen heb. Als ik niets doe heb ik geen last maar bij hardlopen wel. Het zit een beetje midden/zijkant binnen, halverwege mijn bovenbeen, voelt heel stijf enzo. Alsof het mega Spierpijn is.
Wat is de beste genezingsmethode? Rust/lopen op geleide van pijn, koelen, voorzichtig rekken blabla?
Wel zuur, ik heb nu eindelijk veel tijd om te lopen; werkt het lichaam niet mee
Herkenbaar.. Heb vakantie en ben ook flink verkouden. Gisteren wel een klein rondje wezen lopen, vandaag doe ik heel rustig aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef Quoi het volgende:
Gefeliciteerd Jero![]()
Hier nog snotverkouden/hoofdpijn, maar écht door zet het nog niet. Maar even bekijken of ik vanavond aan mijn duur tempoloop meedoeWel balen: 2 vrije dagen waarop je je niet fit voelt, zonde!
Pijlll, GlenHighland en Yur toegevoegd aan de OP. Daarnaast mossel en mezelf weggehaald bij de Deltacross over twee weken, die heeft plaats moeten maken voor twee verjaardagen. En de ladiesrun van de kustmarathon toegevoegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Hoog tijd voor mij om ook in de lijst te staan. Gogo, kan je me toevoegen?
Ik loop op 19 januari de Rokkeveense Dekkerloop, 15 km.
Thanks!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Pijlll, GlenHighland en Yur toegevoegd aan de OP. Daarnaast mossel en mezelf weggehaald bij de Deltacross over twee weken, die heeft plaats moeten maken voor twee verjaardagen. En de ladiesrun van de kustmarathon toegevoegd.Al weer vier loopjes op het programma voor komend jaar.
Jaaaa!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mijn vijfde halve marathon voor 2014 gespot. Tevens tip voor de Brabo's:
http://www.runinfo.nl/vangoghloop.htm
Afstanden: 5, 10, 15, 21 km
Datum: zaterdag 7 juni 2014
· Start: vanaf 17.30 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |