Soort Yolo, maar dan andersquote:
Een meneer die denkt dat hij een shortcut heeft gevonden voor marathon training. Deze meneer Yasso traint 800 meter in een minuut-tijd die gelijk is aan de marathon eindtijd. Ben je er nog bij?quote:
Maandag meldt! Ook geen verjaardagsloopjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef GotC het volgende:
Ik ben op een dinsdag jarig! Wtf heb ik dáár nou aan
Ik had in maart een feestje met de naam 'quichen of delen', 30 mensen, 20 quiches. Ik hoef nog steeds geen quiche.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Quoi het volgende:
Voor mij ook voorlopig geen verjaardagsloopje
Er staat hier maar weer een quiche in de oven
Jamaar geen evenement! En als je jarig bent, roepen ze je naam om!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Fck schema's. Als je op je verjaardag wil lopen, dan ga je op je verjaardag lopen.
Was jij ook niet het wentelteefjesvrouwtje en zei je dat het dan een aantal weken duurde en dat je dan weer aan een nieuwe "verslaving" begon?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Quoi het volgende:
Voor mij ook voorlopig geen verjaardagsloopje
Er staat hier maar weer een quiche in de oven
Ooozo. Hmm wellicht heb ik geluk. Anders ken je je eigen wedstrijd organiseren. Hardloopspullen meenemen, ik zeg niet wat we gaan doen, je wordt thuisgebracht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar geen evenement! En als je jarig bent, roepen ze je naam om!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had in maart een feestje met de naam 'quichen of delen', 30 mensen, 20 quiches. Ik hoef nog steeds geen quiche.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was jij ook niet het wentelteefjesvrouwtje en zei je dat het dan een aantal weken duurde en dat je dan weer aan een nieuwe "verslaving" begon?
Ik vind van wel!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap jeOffer alleen al wat vrije dagen op aan een hardloopreisje (Berlijn), dus wil de rest overlaten voor wat anders. Anders wordt het zo'n gedoe rondom zo'n loopje telkens. Life is busy enough
Hats, komt er wel weer nog een Vooroeverloop eigenlijk?
De dwangneuroot in mij heeft snel het lijstje met dagen waarop ik wel en niet gelopen had weg geklikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Volgende week vrijdag jarig. Misschien ga ik wel een training doen. Alleen heb ik al eens getraind op de 10e, maar nog nooit op de 9e en 11e januari. Dus het is wel even een dilemma, dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Daarom passen wij zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon halve autist natuurlijk.
Precies, paar dagen ervoor weer even kijken... Welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik begin me nu toch serieus zorgen te maken over Egmond. Mijn kuitspierscheurtje herstelt wel, het is minder blauwe, maar gewoon traplopen irriteert al behoorlijk. Nou ja, nog ruim een week. En vergeet bietensap, Glenlivet is ook prima.
Maar wel vernoemd naar Abel Tasmanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier dit jaar jarig op een zaterdag en nog volop Harriers-seizoen dus er moet wel een loopje te vinden zijn op mijn verjaardag
edit:
deze is wel heel mooi voor op de verjaardag, alleen een pokke-eind weg... helemaal in het noorden van het Zuider Eiland
http://www.nelsonevents.co.nz/content/abel-tasman-coastal-classic
Ik had voor oudjaarsavond een fles 12YO Glenfiddich gekocht, zo een fles in een koker. Bij het uitladen van de auto pak ik de koker en hou 'm ondersteboven boven de klinkersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies, paar dagen ervoor weer even kijken... Wel![]()
Glenlivet ja? I'm a whisky virgin en drink sinds mijn Schotland avontuur heel af en toe vrouwenwhisky(Dalwhinnie, Oban)
Wat fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:53 schreef Sjaapje het volgende:
Mag ik even jompelen?
Al 2 keer pijnloos gelopen, en deze keer was het een volledig pijnloos buurtrondje (geen vlakke meter...). Joepie! Halve marathon training here i come!
Er staat hier ook een Glenlivet. Zal eens proeven. Meneer is zelfs één of andere speciale Glenlivet 'sleutel'houder. Afijn, dit wordt te nerderig en is offtopic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had voor oudjaarsavond een fles 12YO Glenfiddich gekocht, zo een fles in een koker. Bij het uitladen van de auto pak ik de koker en hou 'm ondersteboven boven de klinkers![]()
Mijn vriendinnetje was toen zo lief om als troost een fles 12YO Glenlivet voor me te gaan halen. Ik weet niet of ie door kan gaan voor vrouwenwhisky, maar het is een niet al te "moeilijke" zachte single malt. Een beetje rokerig, maar niet overdreven, een beetje honing, maar niet zoet. Erg prettig naar mijn smaak. Whisky hoor je natuurlijk niet te slobberen, maar als ze me ooit dwingen een slobberwhisky te kiezen zou 12YO Glenlivet een goede kandidaat zijn.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef winterstorm666 het volgende:
gaat glenlivet de nieuwe whey worden?
Ik las 'kutspiertje'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er staat hier ook een Glenlivet. Zal eens proeven. Meneer is zelfs één of andere speciale Glenlivet 'sleutel'houder. Afijn, dit wordt te nerderig en is offtopic.
Succes met je kuitspiertje!
Mijn edit was niet ninja genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij las ook 'kutspiertje', hihi?
En dan te bedenken dat ik het 2 x hebt getypt.. Autocorrect werkt (anders) op Android, even wennen.quote:
Ik snap het niet. Je loopt NIET op je verjaardag maar baalt van het feest zodat je morgen een beetje moeite hebt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
Rejo_nomi!
Die gaat toch niet lopen op z'n verjaardag, de vuige luilak. Vandaag echt een feestdag gehad op mijn werk, bah wat een rampenplan! Helemaal gesloopt nu en ook nog keelpijn erbij. Hoop niet dat dat doorzet, want morgen wil ik wel gaan lopen!
Sjaapje, lekker dat je weer pijnvrij kan lopen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |