Da's een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om ze te lopen.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef YUR het volgende:
20+ is voor een HM in principe helemaal niet nodig, laat staan iedere 2 weken een keer
Zwabber.Harkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zit ook op smashrun sinds een paar dagen.
Mijn account is mijn voornaam gevolgd door een punt gevolgd door mijn achternaam.
Jij zit niet bij een loopgroep, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik twijfel nog een beetje over vanavondVoel me niet helemaal lekker en het is extreem klote weer. Misschien zaterdag en zondag lopen.
Over Rotterdam ook en toen was ik wel aan t lopen hihihiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Mascleta het volgende:
Er komt me hier een hagelbui met onweer over Goes heen zeg! Ben ik blij dat ik nu niet aan het hardlopen ben.
Niet echt 1 in de buurt en ik heb een hekel aan (sociale) verplichtingen. Eigenlijk ben ik gewoon halve autist natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij zit niet bij een loopgroep, toch?
Waarom eigenlijk niet?
Prive satellietenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets werd hier af en toe een beetje belachelijk gemaakt met zijn privé satellieten, nou de 620 heeft ze ook dat ding is echt rap met vinden van gps. Op diverse locaties getest en elke keer erg snel.
Dankje!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Je intervallen niet op vol vermogen lopen, je moet de laatste net zo hard kunnen lopen als de eerste. Je zoou 400 metertjes kunnen lopen. 400 meter hard en dan dezelfde tijd als je over de 400 meter snel doet rust. Dat dat dan een paar keer achter elkaar.
Zelf loop ik meestal eerst iets meer dan een km warm en dan 9 keer 400 meter snel met 400 meter op een rustiger tempo ertussen.Meestal dan ook nog een stukje uitlopen.
Zoiets als dit. http://connect.garmin.com/activity/419383281
Om te beginnen neem je dan wat minder herhalingen en zou je als rust gewoon kunnen gaan lopen.
http://www.sparrenweg.inf(...)valtraining2002.htmlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:40 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Dankje!
Euhm, als rust gewoon gaan lopen? Wat valt er normaal onder 'rust' dan?![]()
Dus, warming-up/ inlopen, dan 400m hard, 400m rust (als in, rustig wandelen?) over dezelfde tijd als dat ik 'm hard/snel zou doen, dan weer 400m hard, enzovoort.
Ja sorry, je moet het echt voor me uitkauwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |