oquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Twink.. de 'feestdag' was volgens mij vooral sarcastisch bedoeld.![]()
Whey en tieten bieten!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef winterstorm666 het volgende:
gaat glenlivet de nieuwe whey worden?
de trend voor 2014 is gezet!!quote:
Hé, ik praatte alweer over hardlopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, genoeg van jullie vrijdagavondslowchat (waar zijn de goede tijden gebleven dat SC hier nog verboden was en er nog over hardlopen gesproken werd), ik ga maar weer eens wat doen....
6-12 weken vanaf waar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
4 maanden trainen voor een HM is sowieso erg lang. De meeste schema's geven 6-12 weken aan, dus als je er al één gelopen hebt dat jaar moet dat zeker in 2 maanden lukken lijkt mij.
| 1 2 | [b]4 okt 2014 - [url=http://www.marathonzeeland.nl]Kustmarathon (Burgh Haamstede-Zoutelande)[/url][/b] [*] Bonobo11 - marathon |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
veel plezier, hier even een rondje hobbel de bobbel met Cooper voor het eten..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Het eerste weekend van 2014vandaag dus maar weer eens even een rondje maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |