dat zou wel heel makkelijk zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Henry v(an Loon) is de vriend van Jennifer Hofman.
Gewoon een paar mensen laten verbranden, dan zijn ze ROODquote:
deze neger buigt voor niemandquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De blanken werken de getinte jongen weg
Gladjanus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Whut? Waarom Jan Kooijemans?beiden zwart haar?
Dus volgende week Freek weg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De blanken werken de getinte jongen weg
Zij maken meer mee dan wij hequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
Na 1 aflevering al een theorie hebben.Dan verdien je het ook gewoon.
Ik vind Freek een grotere gladjanus.quote:
Hilton 5 sterren hotel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
Gaan ze eigenlijk echt naar huis of lekker in een hotel?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had Aaf daar, maar meer omdat ik dat wil
quote:
Verschilt volgens mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
Dan blijven we aan de gangquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanaf nu moeten we niet meer over "Aaf" praten, maar over "" vind ik.
Die heb ik als Mol...weet ook niet waarom, door haar hoofd denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had Aaf daar, maar meer omdat ik dat wil
Naar huis lijkt me niet, tegenwoordig zijn er dan vast mensen die je tegenkomen in de periode dat je eigenlijk aan WIDM mee zou moeten doen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
Niemand weet dat je meedoet op dat momentquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naar huis lijkt me niet, tegenwoordig zijn er dan vast mensen die je tegenkomen in de periode dat je eigenlijk aan WIDM mee zou moeten doen..
Dankjequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/splash/
Ja dan welquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar anders had je wel een hekel aan hem gehad
Hele site ligt platquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/splash/
Klopt, maar tijdens de show worden (hier tenminste) de data toch wel ontdekt/uitgevogeld?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand weet dat je meedoet op dat moment
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MOLLENSTREEK
Oh hij doet het
daar doen ze het ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze het de volgende keer via Youtube
Ja maar dan heeft dat toch geen nut meer. Dan is het allemaal al afgelopenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar tijdens de show worden (hier tenminste) de data toch wel ontdekt/uitgevogeld?
Al weet ik ook niet hoe dat precies gaat..
Is toch via Youtube? Bij mij werkt het juist niet omdat hier (Duitsland) Youtube soms gecensureerd wordt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze het de volgende keer via Youtube
Mooiquote:
Deze gast is echt goed.twitter:marcodej twitterde op donderdag 02-01-2014 om 21:33:37Owen is De Mol. Hij maakte letters met zijn zaklamp (Schijnbeweging) en Henry V = Owen Tudor. #widm reageer retweet
Ja, bedoelde dat je op dat moment dus ergens thuis (of in ieder geval in Nederland) gesignaleerd werd (waar je dus achteraf achter komt). Hier (maar ook op veel andere sites) worden hun Twitter-profiel enzovoort echt helemaal dood geanalyseerd op aanwijzingenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft dat toch geen nut meer. Dan is het allemaal al afgelopen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:36 schreef marcodej het volgende:
Deze gast is echt goed.twitter:marcodej twitterde op donderdag 02-01-2014 om 21:33:37Owen is De Mol. Hij maakte letters met zijn zaklamp (Schijnbeweging) en Henry V = Owen Tudor. #widm reageer retweet
Of ze houden allemaal twitterstilte van .... tot .... Om dat al te minimaliserenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bedoelde dat je op dat moment dus ergens thuis (of in ieder geval in Nederland) gesignaleerd werd (waar je dus achteraf achter komt). Hier (maar ook op veel andere sites) worden hun Twitter-profiel enzovoort echt helemaal dood geanalyseerd op aanwijzingen
Ik zie hem nu pasquote:
Ik moest ook terugscrollenquote:
Die stond er vorig jaar ook al toch?quote:
Staat ie er 2x inquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
Wat nou als Humberto een keer zelf meedoet
Dat zou ik leuk vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
Wat nou als Humberto een keer zelf meedoet
Nee dan gaan we gewoon voor de twee keer natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat ie er 2x inof ze shoppen hem er over alle kandidaten heen
Ik ook welquote:
Ja wij welquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan gaan we gewoon voor de twee keer natuurlijk
quote:
"De mol staat niet graag in de schijnwerpers"quote:
Geboren in Alkmaar iig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
In welke stad woont die vent die er uit is gegooid? Dan kunnen we misschien al wat mogelijke mollen uitsluiten :p
Bizar, dus als Jan-Willem eruit vliegt, dan moet hij zichzelf interviewen???quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar... de afvaller zit dus morgen gewoon in het radioprogramma van een van de deelnemers?
Ja, ik weet dat ze dat al jaren doen met de Roodshow, maar nu doet de dj zelf mee, dus ik had verwacht dat een ander programma het zou overnemen.
Precies.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bizar, dus als Jan-Willem eruit vliegt, dan moet hij zichzelf interviewen???
Ik dacht inderdaad dat Ekdom dat over zou nemen inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar... de afvaller zit dus morgen gewoon in het radioprogramma van een van de deelnemers?
Ja, ik weet dat ze dat al jaren doen met de Roodshow, maar nu doet de dj zelf mee, dus ik had verwacht dat een ander programma het zou overnemen.
Mwah hoeft niet per se toch? De opnames zijn al maanden geleden inmiddels enzo..quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zou je bijna denken dat hij in elk geval de finale gaat halen.quote:
En? Zelf weten tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef Zaktabak het volgende:
Ik schaam mij trouwens als ik mij bedenk: dat ik 1 van de weinigen hier ben die na de uitzending dit topic verlaat voor KLB...
Ja dat had ik nu dus ook! "He die ken ik!" "He die ken ik ook!" "En die ook!" enz..quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Wel de eerste keer dat ik, op 3 na, iedereen wel ken
Eens met deze man. Dat de Testmuziek opeens te horen was tijdens een chaotische opdracht verbaasde me zeerquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Jammer dat er nog maar zo weinig van de originele muziek over is. Ik heb geloof ik 3x een stukje muziek gehoord wat er oorspronkelijk in zat.
Ook jammer dat er weer zo veel gewerkt werd met stukjes die achteraf zijn opgenomen. Zo hoorde je al aan de 1e of 2e kandidaat die in beeld kwam dat er niemand naar huis ging tijdens de eerste test doordat hij zei "en we dachten dus dat er iemand naar huis moest..."
Ze moeten dat afschaffen, het haalt ook de snelheid er uit.
Een paar stukjes zoals voorheen, zo'n 'dagboek'verhaal kan prima, maar niet de hele tijd zoals ze nu in allerlei series doen.
Herkenbaar. 7 van de 10 kennen is wel een record voor mij. Toch al 6 meer dan vorig jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Wel de eerste keer dat ik, op 3 na, iedereen wel ken
Nee de W van Willem, maar dan omgedraaidquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:25 schreef zwerty het volgende:
Maakt Jan-Willem nou een M met zijn vingers op de groepsfoto?
Wakker, stamppot eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee de W van Willem, maar dan omgedraaid
Of dat is er wegens tijd uit geknipt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Nadat Aaf een groen scherm heeft gekregen zegt Art: 'Tja, en nu? Gaan we weer met de rest beginnen.' Vreemde uitspraak, want Maurice en Jan-Willem hadden nog geen scherm gezien.
Ik heb sowieso het idee dat ze sjoemelen met die beeldenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Nadat Aaf een groen scherm heeft gekregen zegt Art: 'Tja, en nu? Gaan we weer met de rest beginnen.' Vreemde uitspraak, want Maurice en Jan-Willem hadden nog geen scherm gezien.
Daphne van haar presentatiewerk. Freek van Op Zoek Naar Joseph en musicals. Jan Willem Roodbeen van de radio (niet dat ik ooit luister, meer van naam), Jennifer van series en films, Maurice kende ik niet echt, Sofie van De Rekenkamer, XXL nog wat KRO programma's en PS Radio. Susan van In de Vlaamsche Potquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:29 schreef Faux. het volgende:
Waar kennen jullie ze allemaal van dan? Ik ken alleen Aaf en Owen
Sofie komt we nog wel ergens bekend voor, had laatst een wiskundeprogramma bij de KRO toch? Maar voor de rest zijn ze echt compleet onbekend voor mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Daphne van haar presentatiewerk. Freek van Op Zoek Naar Joseph en musicals. Jan Willem Roodbeen van de radio (niet dat ik ooit luister, meer van naam), Jennifer van series en films, Maurice kende ik niet echt, Sofie van De Rekenkamer, XXL nog wat KRO programma's en PS Radio. Susan van In de Vlaamsche Poten heel vele andere series en films. Tygo ook van films en series.
Ik vind het bijna een prestatie als je er minder dan 5 kent... Dit zijn toch mensen die regelmatig op tv voorbij komen.
Tygo: zeer bekend acteur (films als: van God Los, naar de klote / Fort Alpha en héél veel andere series)quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:29 schreef Faux. het volgende:
Waar kennen jullie ze allemaal van dan? Ik ken alleen Aaf en Owen
Wat moet ik zienquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:00 schreef Maartel het volgende:
[ http://img836.imageshack.us/img836/4010/bu8q.png (copy/paste deze link) ]
hmm
'De Mol" ? Al lijkt het mij nu niet helemaal duidelijk leesbaar enzo, dus ik kan het fout hebbenquote:
is 17 dagen later niet gewoon na afloop van de finale?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef lordteddybeer het volgende:
Iemand al een idee waarom het geld werd verdeeld na de eerste opdracht?
Want op 30:10 min in de aflevering krijg je opeens flitsen naar die 17 dagen later. Heeft dat er iets mee te maken?
[ afbeelding ]
Het is weer begonnenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen beginnen in alles iets te zien
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef lordteddybeer het volgende:
Iemand al een idee waarom het geld werd verdeeld na de eerste opdracht?
Want op 30:10 min in de aflevering krijg je opeens flitsen naar die 17 dagen later. Heeft dat er iets mee te maken?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door debuurvrouw op 03-01-2014 11:11:49 ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Dat zal het dan wel zijn. Ze sturen het naar zichzelfquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, daar hoor je iets over in de vooruitblik naar volgende week. Dat ze geld uit de pot veilig kunnen stellen door het alvast naar zichzelf te 'forwarden'
(Handig ook als mol, dacht ik)
quote:
Zet vooruitblikken even lekker in een spoiler, ik kijk ze expres niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, daar hoor je iets over in de vooruitblik naar volgende week. Dat ze geld uit de pot veilig kunnen stellen door het alvast naar zichzelf te 'forwarden'
(Handig ook als mol, dacht ik)
Niet echt slim van jou hèquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef KrentebolHooft het volgende:
jezus ik klik dit topic open in de hoop dat er al een link naar de aflevering staat, is er meteen al een spoiler in de eerste post
De verborgen hint was #4 in de titel van het topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef KrentebolHooft het volgende:
jezus ik klik dit topic open in de hoop dat er al een link naar de aflevering staat, is er meteen al een spoiler in de eerste post
Vriend van Jennifer Hofman heet Henry van Loon. Verder aantal spelers die in Shakespear hebben gespeeld. Viel mij ook op maar verder nog geen harde aanwijzingen hierop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:23 schreef maxmit het volgende:
Ik heb dit en voorgaande topics nog niet doorgespit. Maar de volgende twee dingen vielen mij op (al slaat het misschien nergens op).
1. Bij de voorstelfilmpjes had je een achtergrond (realtime) filmpje en een kader met wat de kandidaat in kwestie in het dagelijks leven doet. De achtergrondfilmpjes waren allemaal doorgaand, behalve die van Tygo. Daar stond het achtergrondfilmpje stil van, eigenljik dus een plaatje.
2. Op een gegeven moment was er best lang een kenteken op een auto in beeld die, wat mij betreft, afweek van de rest van de kentekens. Namelijk 'Henry V'.
Is er toevallig een deelnemer die ergens ooit een keer Henry V heeft gespeeld in iets of zo?
Misschien komen ze uit dezelfde steden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:24 schreef djkoelkast het volgende:
Zulke sterke aanwijzingen krijg je ècht niet in alf. 1 hoor.
Alles is 100x doordacht, de montage zit zo in elkaar om je op een verkeerd spoor te brengen.
Er stond op een gegeven moment ook P 56 in beeld op een paal, lijkt me ook niks.
Er zijn 2 flitsen te zien geweest in het begin, kon daar niks uit halen (maar heb de boel niet stil gezet)
En: niets is wat het lijkt.
1 ding viel me wel op: tijdens de eerste test was er een vraag "de mol woont in" en daar waren maar 3 antwoordmogelijkheden.
Is mogelijk, ik heb dat niet onderzocht, ik observeer en rapporteerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Misschien komen ze uit dezelfde steden?
oh, sorry. will do.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet vooruitblikken even lekker in een spoiler, ik kijk ze expres niet.
Case is de mol was aflevering 1.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:24 schreef djkoelkast het volgende:
Zulke sterke aanwijzingen krijg je ècht niet in alf. 1 hoor.
Maar met de "niets is wat het lijkt" aankondiging is toch al duidelijk geworden dat ze nog meer hebben gekonkeld in de montage, want zo werkt het: molacties wegmonteren, hints toevoegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef themole het volgende:
[..]
Case is de mol was aflevering 1.Maar die hint was wel multi-interpretabel.
Tuurlijk zie je alle duidelijke molacties niet. Die prachtige filmpjes waarin Dennis op de boot pretenedeerde dat hij 'hard aan het rennen' was terwijl hij in de arcadehall spelletjes zat te spelen is daar een goed voorbeeld van. Via de montage kan je ook prima mensen idd verdachter maken of meer naar voren laten komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar met de "niets is wat het lijkt" aankondiging is toch al duidelijk geworden dat ze nog meer hebben gekonkeld in de montage, want zo werkt het: molacties wegmonteren, hints toevoegen.
Dat herinner ik me echt niet meer hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef themole het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je alle duidelijke molacties niet. Die prachtige filmpjes waarin Dennis op de boot pretenedeerde dat hij 'hard aan het rennen' was terwijl hij in de arcadehall spelletjes zat te spelen is daar een goed voorbeeld van. Via de montage kan je ook prima mensen idd verdachter maken of meer naar voren laten komen.
Overigens vind ik de hint met Henry V nog niet heel sterk.
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Wat caps gemaakt die opvielen:
Wie weet is het niets, maar het viel me op
Pardon, het staat er inmiddelsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopic
Nah, ligt er te dik bovenop. Volgensmij is die vooral erg enthousiastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:44 schreef ace_eleven het volgende:
Tygo is de mol![]()
Al was het alleen maar vanwege zijn zonnebril op de avro-site met kandidaten
Maar stond verder wel op de falende plaats bij de laseropdracht en reageerde vreemd bij de uitslagen van de executie
Daar ben ik stiekem ook wel een beetje bang voor, meestal zit ik er heel lang heel erg naastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nah, ligt er te dik bovenop. Volgensmij is die vooral erg enthousiast.
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb nog nooit wie is de mol gezien maar moet nu wel omdat ik het morgen met vrienden ga kijken...![]()
Heeft iemand een paar dingen die ik moet weten voor ik morgen kijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |