Aaf wel. Maar daar is ook al een topic over.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Claudia de Breij ook mee ja?
Nee Barbara Barend xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Claudia de Breij ook mee ja?
Ze hebben het geld verdeeld, dus allebei 1200. En ik geloof dat ik Susan las op de envelop van Freek, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef XMN8R het volgende:
- Sofie stuurt een onbekend bedrag naar Jennifer.
- Het is niet bekend welk bedrag en aan wie Freek geld gestuurd heeft.
Ze hadden het toch precies gesplitst? Dus indien ze geen geld weggegooid hebben hebben ze beide 1200 verstuurd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef XMN8R het volgende:
- Freek en Sofie besluiten om de gehele pot (2.400 euro) te verzenden naar aflevering 9.
- Sofie stuurt een onbekend bedrag naar Jennifer.
- Het is niet bekend welk bedrag en aan wie Freek geld gestuurd heeft.
Klopt (€ 1200 p.p.) en klopt (Susan).quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze hebben het geld verdeeld, dus allebei 1200. En ik geloof dat ik Susan las op de envelop van Freek, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
baas!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef XMN8R het volgende:
AFLEVERING 4
Opdracht 08 - Roltrap: 350 euro, totaal 1.350 euro (2.400 euro verzonden)
> Met deze opdracht kon 1.750 euro verdiend worden (10 woorden á 175 euro).
- Tygo begint, Aaf eindigt en doet "examen".
- Jan Willem besluit dat niemand "herexamen" hoeft te doen en dat Aaf de beste score heeft.
- Aaf heeft twee woorden goed, dus wordt er 350 euro verdiend.
* Aaf stuurt 350 euro naar Daphne in aflevering 9.
Opdracht 09 - Onderhandelen over enveloppen: 0 euro, totaal 1.000 euro (2.750 euro verzonden)
> Met deze opdracht kon 1.500 euro verdiend worden.
- Als de twee kandidaten met elk de helft van 1.500 euro in hun enveloppe met elkaar zouden ruilen, dan zou er 1.500 euro verdiend worden.
- De kandidaten wisten dit niet, hebben veel te snel gespeeld en er wordt geen geld verdiend.
Opdracht 10 - Abseilen: 1.200 euro, totaal 2.200 euro (2.750 euro verzonden)
> Met deze opdracht kon 2.000 euro verdiend worden.
- De kokers gaan samen in een schaal, het is daardoor niet duidelijk hoeveel kokers en geld elk team heeft opgehaald.
- Tijdens het tellen zegt Aaf dat er op dat moment in totaal -300 euro is gepakt (3x -100 euro).
- Sofie zegt tijdens de test dat Aaf 2 kokers heeft laten pakken met een min-bedrag.
- Sofie zegt tijdens de test dat Susan 2 kokers heeft laten overslaan.
- Er wordt uiteindelijk 1.200 euro verdiend (1.500 - 300 euro, te weten: 6 kokers met 250 euro en 3 kokers met -100 euro).
- Er zijn in totaal 10 kokers meegenomen: 9 met geld en 1 koker met daarin een zwarte vrijstelling voor Tygo (en Sofie).
Verkort overzicht:
[ afbeelding ]
Penningmeester
Freek Bartels is penningmeester. Hij beheert het verdiende geld én de enveloppen die ze in aflevering 2 hebben gekregen. Er kan geld worden veilig gesteld door het op te sturen naar een deelnemer waarvan verwacht wordt dat die in aflevering 9 nog meespeelt. Als diegene ook daadwerkelijk nog meespeelt in aflevering 9 dan kan er extra geld verdiend worden.
- Jan Willem wil graag geld verzenden, maar wil niet dat de groep weet hoeveel en aan wie.
- De groep gaat hier niet mee akkoord, dus Jan Willem verzend deze aflevering geen geld.
- Tygo heeft de enveloppe van Jan Willem, dus Jan Willen kan helemaal geen geld verzenden.
- Aaf verzend een bedrag van 350 euro naar Daphe.
afl. 3: Freek stuurt 1.200 naar naar Jennifer.
afl. 3: Sofie stuurt 1.200 euro naar Susan.
afl. 4: Aaf stuurt 350 euro naar Daphne. (Daphne is inmiddels afgevallen)
In totaal is er 2.750 euro verzonden naar aflevering 9 en zit er nog 2.200 euro in de pot.
Inderdaad! Daarmee was ook een stuk makkelijker te zien wie er geld in de pot brengtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis inderdaad de 'zoek geld in een verlaten gebouw'-opdracht en de semi-individuele jageropdracht.
Dat ervaar ik ook ja. Ik bedoel, veel hints van de productie/regie wijzen naar Jan-Willem, maar ik heb niet het gevoel dat hij nu persoonlijk bijzonder veel geld uit de pot heeft weten te houden...afgezien van zijn rol tijdens de processie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Sowieso wordt er erg weinig de mogelijkheid gegeven tot het persoonlijk verdienen van geld. Opdrachten zijn vaak ook te moeilijk om geld mee te winnen. Jammer, want dat is toch de essentie van Wie is de Mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop