abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:49:45 #26
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212330981
@XMN8R, met natuurlijk opvallend dat Anna steeds minder op die plek staat naarmate er minder kandidaten zijn, en een Tooske en Rosario des te meer.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  MOL-held woensdag 7 februari 2024 @ 23:09:44 #27
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212340488
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:49 schreef Fretwork het volgende:
@:XMN8R, met natuurlijk opvallend dat Anna steeds minder op die plek staat naarmate er minder kandidaten zijn, en een Tooske en Rosario des te meer.
Inderdaad, en Rian ook.
Zou de Mol het in het begin voorzichtig hebben gespeeld en nu wat meer durven?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held dinsdag 13 februari 2024 @ 15:43:18 #28
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212412065
AFLEVERING 6: "AFVRAGEN"

Opdracht 14: niets is iets

Op een terrein staan verschillende tafeltjes met een negatief getal erop. In het veld liggen stenen met getallen in Maya-schrift. Door op de tafeltjes stenen te stapelen met de juiste Mayacijfers moeten ze het negatieve getal wegwerken tot nul. Een steen met een nul is een sluitsteen waarmee elke stapel moet worden afgesloten.

Eén juiste tafel levert 100 euro op, twee tafeltjes is 500 euro, drie tafeltjes 1.500 euro en vier tafeltjes 2.500 euro.

> Kees legt uit wat de symbolen betekenen, maar dit gaat erg rommelig en onduidelijk.
> Kees stelt voor dat een kandidaat bij een tafel gaat staan en dat de rest gaat zoeken, maar daar komt al snel niks meer van terecht. Het grootste deel van de tijd staat Kees bij een tafeltje en zoekt geen stenen.
> Er is onduidelijkheid of na afloop de sluitsteen verwijderd mag worden om na te tellen.

> Uiteindelijk worden er op drie tafels de juiste stenen gelegd.

Er wordt 1.500 euro verdiend.

Opdracht 15: bij elkaar passen

De kandidaten leren een traditionele dans uit Yucatan. Daarna gaan ze naar een plein waar een dansgroep verschillende Mexicaanse dansen uitvoeren. Tijdens die dansen verteld Rik de kandidaten welke kandidaten van de vloer gehaald moeten worden, zodat aan het einde alleen de dansers overblijven die geld waard zijn. Dat zijn er maximaal vijf en elke juiste danser die overblijft is 500 euro waard.

De kandidaten staan in een grote cirkel ongeveer vijf meter van elkaar vandaan. Ik fluistert steeds aan een kandidaat twee kenmerken van dansers die van de vloer gehaald moeten worden. Elke kandidaat moet het aan de volgende kandidaat doorvertellen, waarna er bij twee mensen een groen lampje ging branden en die moesten dan binnen 30 seconden alle dansers die aan de omschrijving voldoen van de vloer halen.

> Het is niet duidelijk wie wat heeft doorgegeven, en wie welke dansers van de vloer heeft gehaald.
> Uiteindelijk zijn er nog zes dansers over. Rian moet als laatste dansers verwijderen en kiest er één.

> Uiteindelijk blijken er vier van de vijf overgebleven dansers goed te zijn, 4x 500 = 2.000 euro.

Dan meldt Rik dat er nog een bonusopdracht is: de kandidaten moeten de kenmerken van het eerste spel op zichzelf toepassen.

>Er blijven drie kandidaten staan, maar Fons staat verkeerd dus wordt er geen geld verdiend.

Er wordt 2.000 euro verdiend.

>> De test was gedeeltelijk analoog, maar hier kon geen geld mee worden verdiend.



Er had 76.141 euro verdiend kunnen worden. Er zit echter slechts 7.525 euro in de pot.

Rosario is penningmeester.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held dinsdag 13 februari 2024 @ 15:50:09 #29
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212412123
Wat is de beste plek in elk spel voor de Mol om te kunnen saboteren?

Natuurlijk zal het de Mol niet altijd lukken om op de beste plek te komen, maar het lijkt me wel interessant om te bekijken of daar iets uit af te leiden is.

* Als een kandidaat op de beste plek staat in een spel heb ik hem of haar 2 punten gegeven.
* Als een kandidaat op een minder goede plek staat, maar nog wel wat kan mollen, dan krijgt hij of zij 1 punt.
* Als een kandidaat op de slechtste plek staat om te mollen, of als iedereen dezelfde positie heeft dan krijgt men nul punten.

Overwegingen na aflevering 6:

Opdracht 14: iets is niets
Iedereen had dezelfde positie bij deze opdracht.

Opdracht 15: bij elkaar passen
Iedereen had dezelfde positie bij deze opdracht.

Resultaat tot nu toe:


In aflevering zes zijn we niet wijzer geworden dan vorige week aangezien bij beide opdrachten iedereen dezelfde positie had; de Mol had daarbij geen voordeel.

Anna en Kees hebben allebei evenveel punten en dat maakt ze natuurlijk erg verdacht omdat ze vaak op de juiste positie hebben gestaan om te kunnen mollen.

Bij Follow The Money is Anna elke aflevering één van de meest verdachte kandidaten. Kees heeft daar ook twee keer bij gestaan.

Ik hoor graag jullie gedachten hierover :)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held zaterdag 17 februari 2024 @ 23:00:09 #30
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212475517
AFLEVERING 7: "VOORUITBLIK"

Opdracht 16: genoten

De kandidaten moeten verschillende muzikale opdrachten uitvoeren. Voor elke goed uitgevoerde opdracht krijgen ze een deel van de partituur van de leader van Wie Is De Mol én verdienen ze 400 euro.

> Kees en Rosario hebben een opdracht goed.
> Anna en Babs hebben een opdracht goed.
> Rosario en Kees (en later ook Rian) hebben een opdracht fout.
> De opdracht van Fons en Rian wordt niet ingeleverd.
> De opdracht van Fons en Babs wordt te laat ingeleverd.

Er wordt 800 euro verdiend.

Opdracht 17: overbrengen

Anna, Fons, Rian en Babs gaan elk op een tuktuk door het dorp rijden om mensen op te halen voor een brunch.
Rosario en Kees gaan alvast naar het restaurant om de brunch voor te breiden en de gasten te ontvangen.

Er is plaats voor 30 gasten, maar die zijn niet allemaal opgehaald door de tuktuk-rijders.

De kandidaten moeten de aanwezige gasten op alfabetische volgorde zetten. Daarmee verdienen ze de leeftijd van de gasten in euro's en dat bedrag wordt verdubbeld.

> Iedereen helpt mee, maar als Rik gaat controleren dan gaat het na de vierde gast al verkeerd.
> De leeftijd van de eerste vier gasten bij elkaar opgeteld is 88 jaar = 88 euro x 2 = 176 euro. Rik rond dit af naar 180 euro.

Er wordt 180 euro verdiend.

Opdracht 18:

De kandidaten zitten aan een tafel en worden één voor één bij Rik geroepen. Ze krijgen van hem de mogelijkheid om testvragen voor de finale aflevering in te zien, maar dat kost van wel 500 euro uit de pot. Als niemand kiest voor de testvragen dan wordt er 3.000 euro verdiend.

> Fons en Rosario besluiten om de testvragen te bekijken, de rest niet.

Daarna krijgen de kandidaten die de testvragen niet gezien hebben de mogelijkheid om een vrijstelling te verdienen als ze de hoogste bieding doen én een juiste naam noemen van iemand die wél de testvragen heeft gezien.

> Rian biedt 550 euro maar het is onbekend welke naam ze heeft opgeschreven
> Babs biedt 1.950 euro en kiest voor Anna
> Anna biedt 1.500 euro en kiest voor Fons
> Kees biedt 2.000 euro en kiest voor Fons

> Kees heeft het hoogste geboden én hij had het juist dat Fons in deel 1 voor de testvragen heeft gekozen

Er gaat in totaal 3.000 euro uit de pot.



Er had 82.641 euro verdiend kunnen worden. Er zit echter slechts 5.505 euro in de pot.

Babs is penningmeester, maar na haar vertrek geeft ze Rik de opdracht om de pot aan Rosario te geven.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held zaterdag 17 februari 2024 @ 23:05:06 #31
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212475696
Wat is de beste plek in elk spel voor de Mol om te kunnen saboteren?

Natuurlijk zal het de Mol niet altijd lukken om op de beste plek te komen, maar het lijkt me wel interessant om te bekijken of daar iets uit af te leiden is.

* Als een kandidaat op de beste plek staat in een spel heb ik hem of haar 2 punten gegeven.
* Als een kandidaat op een minder goede plek staat, maar nog wel wat kan mollen, dan krijgt hij of zij 1 punt.
* Als een kandidaat op de slechtste plek staat om te mollen, of als iedereen dezelfde positie heeft dan krijgt men nul punten.

Overwegingen na aflevering 7:

Opdracht 16: genoten
Iedereen had dezelfde positie bij deze opdracht.

Opdracht 17: bij elkaar passen
Met deze opdracht kon geld verdiend worden aan de hand van de leeftijd van de gasten. Hoe minder gasten, hoe minder geld. De beste plek voor de Mol is dus op een tuktuk.

Opdracht 18:
Iedereen had dezelfde positie bij deze opdracht, maar de Mol heeft voorkennis: er hoeft maar één iemand voor de testvragen te kiezen en er wordt geen geld verdiend. Door in deel 1 niet voor de testvragen te kiezen kan de Mol in deel 2 een hoger bedrag uit de pot spelen door te spelen voor een vrijstelling.

Resultaat tot nu toe:


Na aflevering zeven hebben Anna en Kees nog steeds de meeste punten en dat maakt ze natuurlijk erg verdacht omdat ze vaak op de juiste positie hebben gestaan om te kunnen mollen.

Ik hoor graag jullie gedachten hierover :)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  zondag 18 februari 2024 @ 12:38:34 #32
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212481020
quote:
Opdracht 17: bij elkaar passen
Met deze opdracht kon geld verdiend worden aan de hand van de leeftijd van de gasten. Hoe minder gasten, hoe minder geld. De beste plek voor de Mol is dus op een tuktuk.
Niet helemaal met je eens. Meer gasten maakt het ook veel makkelijker om ergens iemand verkeerd te zetten:
"Ik heb hier een Carlos"
Kees en Rosario kunnen ook makkelijk doen alsof zij veel beter weten hoe iemand heet.


quote:
Opdracht 18:
Iedereen had dezelfde positie bij deze opdracht, maar de Mol heeft voorkennis: er hoeft maar één iemand voor de testvragen te kiezen en er wordt geen geld verdiend. Door in deel 1 niet voor de testvragen te kiezen kan de Mol in deel 2 een hoger bedrag uit de pot spelen door te spelen voor een vrijstelling.
En andersom, door zelf een envelop te pakken weet je dat er geboden gaat worden. Denk dat de Mol hier zelf kan kiezen wat hij/zij chill vindt
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  MOL-held zondag 25 februari 2024 @ 09:22:32 #33
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212578088
AFLEVERING 8: "ZINVOL"

Opdracht 19: overtuigend?

De kandidaten moeten één voor één bij Rik komen en vertellen wie ze het meest en het minst vertrouwen. Uiteindelijk blijkt dat Rosario het meest vertrouwd wordt, daarna Rian. Ze krijgt bij deze opdracht 45 minuten speeltijd. Dan komt Kees, hij krijgt 35 minuten speeltijd. Anna is vierde en krijgt 25 minuten speeltijd. Als laatste wordt Fons het minste vertrouwd. Hij krijgt slechts 15 minuten speeltijd.

De kandidaten gaan lasergamen in een verlaten hotel. Er zijn vier safe zones waar één kandidaat een opdracht kan uitvoeren waar de rest niet bij is. Er moet steeds een kaartenhuis gebouwd worden. Eén verdieping levert geld op. Twee verdiepingen levert een Joker op en drie verdiepingen levert 2 Jokers op.

Voordat de tijd om is moeten ze bij Rosario zijn. Hij moet beslissen of hij de kandidaten vertrouwd. Als hij een kandidaat vertrouwd schiet hij niet en mag die kandidaat houden wat hij bij het spel verdiend heeft. Als hij een kandidaat niet vertrouwd dan schiet hij wel. Heeft de kandidaat één of meer Jokers dan mag hij die houden, maar als er geld is meegenomen dan gaat dat geld niet in de pot.

> Fons heeft het minste speeltijd en gaat als eerste. Hij verdiend 1 Joker en neemt geen 1.000 euro mee.
> Rosario vertrouwd hem niet, laat Fons eerst een dansje doen en schiet dan > Rosario krijgt de Joker.

> Daarna gaat Anna. Zij wil graag twee Jokers, maar dat lukt niet. Ze pakt 500 euro.
> Sor vertrouwd haar niet en schiet > de 500 euro gaat niet in de pot.

> Dan gaat Kees. Hij wil ook graag twee Jokers, maar dat lukt niet. Hij pakt 1.500 euro.
> Sor vertrouwd ook Kees niet en schiet ?1.500 euro gaat niet in de pot.

> Tenslotte gaat Rian. Zij gaat zoals afgesproken voor het geld. Zij pakt 2.000 euro.
> Sor vertrouwd Rian, hij schiet niet en daardoor komt de 2.000 euro in de pot.

Er wordt 2.000 euro verdiend.

Opdracht 20: goed op dreef?

De kandidaten gaan in twee groepen van twee het water op. Fons werd het minste vertrouwd in de vorige opdracht, dus hij blijft bij de oever. De kandidaten moeten bordjes met woorden uit het water vissen. Als ze de bordjes (max 5 per keer) aan Fons hebben gegeven dan moet Fons daar zinnen van maken. Correcte zinnen leveren 30 euro per gebruikt woord op, maar bordjes die wel zijn opgevist maar niet gebruikt in een zin kosten 100 euro.

> Kees en Anna vissen 16 bordjes op.
> Rosario en Rian vissen 4 bordjes op.

> Fons maakt (met hulp van de rest) twee zinnen die allebei worden goedgekeurd door Rik.
> Er zijn 16 woorden gebruikt, dus wordt er 480 euro verdiend.
> Maar er zijn ook vier woorden opgevist die niet gebruikt zijn, dus wordt er 400 euro afgetrokken.

Er wordt 80 euro verdiend.



Er had 89.291 euro verdiend kunnen worden. Er zit echter slechts 7.585 euro in de pot.

Rosario is penningmeester.

[ Bericht 0% gewijzigd door XMN8R op 25-02-2024 09:32:00 ]
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  Redactie Sport zondag 25 februari 2024 @ 09:27:43 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212578149
Bij opdracht 19 zou ik gewonnen geld als gedeelde bijdrage zien van Rian/Rosario, waardoor hij “slechts” 1000 euro kost.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  MOL-held zondag 25 februari 2024 @ 09:28:17 #35
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212578161
Wat is de beste plek in elk spel voor de Mol om te kunnen saboteren?

Natuurlijk zal het de Mol niet altijd lukken om op de beste plek te komen, maar het lijkt me wel interessant om te bekijken of daar iets uit af te leiden is.

* Als een kandidaat op de beste plek staat in een spel heb ik hem of haar 2 punten gegeven.
* Als een kandidaat op een minder goede plek staat, maar nog wel wat kan mollen, dan krijgt hij of zij 1 punt.
* Als een kandidaat op de slechtste plek staat om te mollen, of als iedereen dezelfde positie heeft dan krijgt men nul punten.

Overwegingen na aflevering 8:

Opdracht 19: overtuigend?
Rosario stond op de beste plek om geen geld in de pot te krijgen.

Opdracht 20: goed op dreef?
De beste plek voor de Mol was in de bootjes, zodat er zo min mogelijk of verkeerde/onnodige bordjes worden opgehaald, of zelfs terug gegooid. Fons werd aan de oever door iedereen in de gaten gehouden, dus heeft weinig of niks kunnen mollen.

Resultaat tot nu toe:


Na aflevering zeven hebben Anna en Kees nog steeds de meeste punten en dat maakt ze natuurlijk erg verdacht omdat ze vaak op de juiste positie hebben gestaan om te kunnen mollen. Fons staat met het minste aantal punten onderaan en zou dus het minst verdacht kunnen zijn.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held zondag 25 februari 2024 @ 09:32:51 #36
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212578210
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij opdracht 19 zou ik gewonnen geld als gedeelde bijdrage zien van Rian/Rosario, waardoor hij “slechts” 1000 euro kost.
Goed gezien en helemaal mee eens, ik heb het overzicht aangepast.
Voor de totaalscore maakt het niet uit.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 22:01:20 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_212653564
Mijn mol is eruit dus ik moest het toch weer ff opnieuw bekijken, bedankt @XMN8R _O_ Ik ga dan toch maar op Rosario denk ik :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  MOL-held zondag 3 maart 2024 @ 17:13:37 #38
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212678485
AFLEVERING 9: "ONTCIJFEREN"

Opdracht 21: op je tellen passen

De kandidaten moeten elk een geldbuidel kiezen met daarin een onbekend bedrag (in totaal vierduizend euro). Ze gaan ziplinen naar vijf verschillende plateaus waar ze steeds een rekenopdracht moeten uitvoeren die steeds moeilijker wordt. De Mol heeft deze rekenopdrachten eerder al uitgevoerd. Als een kandidaat de opdracht sneller oplost dan de Mol dan mag die kandidaat door, anders mag hij niet verder gaan.

Op elk plateau staan ook plaatjes met de maja-woorden voor allerlei lichaamsdelen. Deze woorden moeten worden onthouden om later de buidels te kunnen openen.

> Vooraf wordt besloten dat Fons de maja-woorden gaat onthouden en dat de anderen gaan rekenen.
> Kees doet de eerste rekenopdracht, maar het lukt hem niet om alle puzzels binnen de tijd op te lossen.
> Anna doet de tweede opdracht en dat lukt binnen de tijd.
> Op het derde plateau is geen rekenopdracht, alleen de maja-woorden.
> Van het vierde plateau is niets in beeld gebracht.
> Rosario doet de rekenopdrachten op het vijfde plateu. Het lukt hem niet om de puzzels op te lossen.

> Fons weet het maja-woord voor Neus en mag een kistje open maken waar een sleutel in zit waar hij zijn buidel mee kan openen. Er zit 250 euro in zijn buidel.
> Anna weet het maja-woord voor Oor en mag ook een kistje open maken. Met die sleutel kan ze haar buidel openen en daar zit 750 euro in.

Er wordt 1.000 euro verdiend.

Opdracht 22: per slot van rekening

Op vier plateaus liggen elk 20 sleutels met een label. Op dat label staat een naam. Onder water zijn vier speakers waaruit plaatsnamen worden afgespeeld. De sleutels met de namen die via de speakers genoemd worden moesten van het plateau verwijderd worden, zodat er uiteindelijk op elk plateau één sleutel overblijft. Met die sleutels kunnen uiteindelijk vier kistjes worden geopend.

> Kees en Fons gaan onder water naar de speakers luisteren en geven de namen door aan Anna en Rosario
> Anna en Rosario moeten de sleutels met een naam die door Kees en Fons genoemd worden verwijderen.

> Tegen het einde van de speeltijd gaan ze naar een boot met daarop een kaart met de locatie van een fort waar ze naartoe moeten gaan. Op dat moment hebben ze volgens Anna nog ongeveer 20 sleutels over. Gezamenlijk laten ze daar nog een aantal sleutels van vervallen en uiteindelijk gaan ze met 12 sleutels naar het fort.

> Er zijn maar vier kiesten, dus moeten ze vier sleutels kiezen.
> Ze mogen van Rik ook maar één sleutel kiezen en als dat de juiste is dan wordt het te verdienen bedrag verdubbeld. Hier wordt echter geen gebruik van gemaakt.
> Er worden vier sleutels gekozen, maar geen van deze sleutels passen op een kist.

Er wordt geen geld verdiend.



Er had 97.161 euro verdiend kunnen worden. Er zit echter slechts 8.585 euro in de pot.

Rosario is penningmeester.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held zondag 3 maart 2024 @ 17:20:59 #39
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212678613
Wat is de beste plek in elk spel voor de Mol om te kunnen saboteren?

Natuurlijk zal het de Mol niet altijd lukken om op de beste plek te komen, maar het lijkt me wel interessant om te bekijken of daar iets uit af te leiden is.

* Als een kandidaat op de beste plek staat in een spel heb ik hem of haar 2 punten gegeven.
* Als een kandidaat op een minder goede plek staat, maar nog wel wat kan mollen, dan krijgt hij of zij 1 punt.
* Als een kandidaat op de slechtste plek staat om te mollen, of als iedereen dezelfde positie heeft dan krijgt men nul punten.

Overwegingen na aflevering 9:

Opdracht 21: op je tellen passen
Iedereen had dezelfde positie bij deze opdracht.

Opdracht 21: per slot van rekening
De beste plek voor de Mol was bij de sleutels. Het is daar erg eenvoudig om de juiste sleutels te laten verdwijnen. Bij de speakers kan natuurlijk ook gemold worden door de juiste namen niet door te geven, maar niet zo makkelijk als bij de sleutels.

Resultaat tot nu toe:


Na aflevering negen heeft Anna de meeste punten en dat maakt haar erg verdacht omdat ze vaak op de juiste positie hebben gestaan om te kunnen mollen. Fons staat met het minste aantal punten onderaan en zou dus het minst verdacht kunnen zijn.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held zaterdag 9 maart 2024 @ 21:16:56 #40
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212761538
AFLEVERING 10: "DE ONTKNOPING"

Anna was de eerste zes afleveringen verdacht, maar in de laatste afleveringen leek Rosario de Mol te zijn. Meestal komt de Mol via Follow the Money juist pas later in de serie naar voren als Mol, maar deze keer bleek het toch echt Anna te zijn, terwijl zij in de laatste afleveringen juist het meeste geld in de pot heeft gespeeld.

Fons verdiend als winnaar 8.585 euro. Dit is na seizoen 2022 de laagste pot uit alle 24 seizoenen. Het had 97.191 euro kunnen zijn.

Rosario had het minste aantal vragen van de finaletest goed en gaat helaas als verliezer naar huis.



Tot volgend jaar :W
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held zaterdag 9 maart 2024 @ 21:22:33 #41
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212761697
Wat is de beste plek in elk spel voor de Mol om te kunnen saboteren?

Natuurlijk zal het de Mol niet altijd lukken om op de beste plek te komen, maar het lijkt me wel interessant om te bekijken of daar iets uit af te leiden is.

* Als een kandidaat op de beste plek staat in een spel heb ik hem of haar 2 punten gegeven.
* Als een kandidaat op een minder goede plek staat, maar nog wel wat kan mollen, dan krijgt hij of zij 1 punt.
* Als een kandidaat op de slechtste plek staat om te mollen, of als iedereen dezelfde positie heeft dan krijgt men nul punten.

Resultaat na aflevering 10: De Ontknoping


Tijdens de ontknoping blijkt dat Anna de Mol is.
Zij stond tijdens de meeste opdrachten ook het vaakst op de beste plek om te kunnen mollen.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  zaterdag 9 maart 2024 @ 22:20:00 #42
2651 svann
night-hawk
pi_212763422
Bedankt voor je geweldige overzichten, @XMN8R !

Ook dat beste positie overzicht blijkt een mooie aanvulling.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  PR en moderator zaterdag 9 maart 2024 @ 22:46:56 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_212764103
Fantastisch weer _O_ En Rosario zette me op het verkeerde been na z’n -3000 ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_212765265
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 22:46 schreef Moira het volgende:
Fantastisch weer _O_ En Rosario zette me op het verkeerde been na z’n -3000 ;(
Mij ook :D
pi_212765273
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 22:20 schreef svann het volgende:
Bedankt voor je geweldige overzichten, @:XMN8R !

Ook dat beste positie overzicht blijkt een mooie aanvulling.
En dit _O_
  MOL-held zondag 10 maart 2024 @ 00:15:52 #46
44635 XMN8R
mag dat?
pi_212765361
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 22:20 schreef svann het volgende:
Bedankt voor je geweldige overzichten, @:XMN8R !
Graag gedaan :)
quote:
Ook dat beste positie overzicht blijkt een mooie aanvulling.
Voor herhaling vatbaar volgend seizoen?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator zondag 10 maart 2024 @ 14:11:43 #47
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_212770339
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 00:15 schreef XMN8R het volgende:

[..]
Graag gedaan :)
[..]
Voor herhaling vatbaar volgend seizoen?
Zeker! :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 10 maart 2024 @ 18:23:10 #48
2651 svann
night-hawk
pi_212774255
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 00:15 schreef XMN8R het volgende:
Voor herhaling vatbaar volgend seizoen?
Graag! :Y
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')