SPOILER: Een terugblik op de eindresultaten van voorgaande jaren (met lof aan XMN8R):Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik zit op dit moment Down Under matequote:Op maandag 16 februari 2026 20:35 schreef Meke het volgende:
Ik hoop dat je hier weer zin en tijd in hebt @:XMN8R![]()
Oh leuk!!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment Down Under matemaar ik ga mijn best doen...
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh leuk!!
Veel plezier(volgens mij bestaat deze ook op de kop maar geen idee waar ik die kan vinden
)
Ik vind helemaal mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:20 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 1: In het duister tasten
[ afbeelding ]
note 1) Ik was terug in Dubai, maar ben (achteraf gezien) met zowat de laatste vlucht weer vertrokken voordat het luchtruim gesloten werd. Ik ben nu voorlopig in Singapore en Kuala Lumpur en kan dus even niet meer terug, maar ik moet vanop afstand wel nog veel regelen in Dubai. Dit is de reden dat ik niet zo snel een update kan posten.
note 2) Je merkt misschien dat het overzicht er iets anders uitziet dan voorheen. Ik heb een andere laptop meegenomen, maar nu zie ik dat daar niet de gehele spreadsheet op getoond wordt. Als ik uitzoom veranderen de letters, het euro-teken wordt een streepje en zo veranderd er nog het één en ander. Ik hoop dat het overzicht duidelijk genoeg is. Als iemand een tip heeft hoe ik mijn scherm kan aanpassen, dan hoor ik dat uiteraard graag.
En daar is ze hoor, mijn mol Delilah in het roodquote:Op zondag 8 maart 2026 13:32 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 2: Door het oog van de naald
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |