SPOILER: Een terugblik op de eindresultaten van voorgaande jaren (met lof aan XMN8R):Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik zit op dit moment Down Under matequote:Op maandag 16 februari 2026 20:35 schreef Meke het volgende:
Ik hoop dat je hier weer zin en tijd in hebt @:XMN8R![]()
Oh leuk!!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment Down Under matemaar ik ga mijn best doen...
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh leuk!!
Veel plezier(volgens mij bestaat deze ook op de kop maar geen idee waar ik die kan vinden
)
Ik vind helemaal mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:20 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 1: In het duister tasten
[ afbeelding ]
note 1) Ik was terug in Dubai, maar ben (achteraf gezien) met zowat de laatste vlucht weer vertrokken voordat het luchtruim gesloten werd. Ik ben nu voorlopig in Singapore en Kuala Lumpur en kan dus even niet meer terug, maar ik moet vanop afstand wel nog veel regelen in Dubai. Dit is de reden dat ik niet zo snel een update kan posten.
note 2) Je merkt misschien dat het overzicht er iets anders uitziet dan voorheen. Ik heb een andere laptop meegenomen, maar nu zie ik dat daar niet de gehele spreadsheet op getoond wordt. Als ik uitzoom veranderen de letters, het euro-teken wordt een streepje en zo veranderd er nog het één en ander. Ik hoop dat het overzicht duidelijk genoeg is. Als iemand een tip heeft hoe ik mijn scherm kan aanpassen, dan hoor ik dat uiteraard graag.
En daar is ze hoor, mijn mol Delilah in het roodquote:Op zondag 8 maart 2026 13:32 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 2: Door het oog van de naald
[ afbeelding ]
Tot nu al een vrij consistent rijtjequote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:28 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 3: Door andere ogen bekijken
[ link | afbeelding ]
Toch slecht, krijg je de kans om weer mee te doen, trek je alleen maar geld uit de potquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:43 schreef Meke het volgende:
Er is maar één naam die consequent terugkomt, maar die kan het niet zijn
Hmm, zou het dan toch Matteo zijn?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:41 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 6: Door de bril van een ander zien
[ afbeelding ]
Nou inderdaad! Kan alsnog alle kanten opquote:Op dinsdag 21 april 2026 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ligt allemaal vrij dicht bij elkaar he?
quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:48 schreef XMN8R het volgende:
Ik probeer zo snel mogelijk aflevering 9 erbij te zetten hoor, maarrr... Ik ben nu in Dubai en ik heb allebei mijn polsen en mijn rechter kaak gebroken. Na de operaties gisteren ben ik 8 plaatjes titanium zwaarder, maar moet ik wel mijn vingers gaan gebruiken. De wifi hier in het ziekenhuis trekt geen streaming, maar waarschijnlijk ben ik morgenavond weer thuis en dan zal ik gelijk kijken en posten vóór de finale van komende zaterdag.
Bedankt Mekequote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:10 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had deze gemist, wat rot joh! Heel veel beterschap en maak je hier absoluut geen zorgen over
Watskebeurtquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bedankt Meke![]()
Het komt goed, maar leven zonder polsen/handen voelt als een gevangenis.. maarja, nog 3 weken gips
Oh jeetje wat heftig hee! Ik hoop op een spoedige revalidatie voor je maar die kan natuurlijk niet snel genoeg gaan als je allebei je polsen niet kunt gebruikenquote:Op dinsdag 28 april 2026 20:48 schreef XMN8R het volgende:
Ik probeer zo snel mogelijk aflevering 9 erbij te zetten hoor, maarrr... Ik ben nu in Dubai en ik heb allebei mijn polsen en mijn rechter kaak gebroken. Na de operaties gisteren ben ik 8 plaatjes titanium zwaarder, maar moet ik wel mijn vingers gaan gebruiken. De wifi hier in het ziekenhuis trekt geen streaming, maar waarschijnlijk ben ik morgenavond weer thuis en dan zal ik gelijk kijken en posten vóór de finale van komende zaterdag.
STRAKS IS HET GEWOON QUINTY JONGEEEEHquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:18 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 9: De ogen niet geloven.
[ afbeelding ]
Neeee, het is Daan!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:32 schreef Moira het volgende:
[..]
STRAKS IS HET GEWOON QUINTY JONGEEEEHDie had ik in aflevering 1 ingevuld in de app
Dankjewel Moiraquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh jeetje wat heftig hee! Ik hoop op een spoedige revalidatie voor je maar die kan natuurlijk niet snel genoeg gaan als je allebei je polsen niet kunt gebruikenVeel sterkte!
Nou jeetje inderdaad! Gewoon schijtirritant om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dankjewel Moira![]()
Ik heb de komende weken 24/7 een verpleegster in huis om me met alles (ALLES!) te helpen. Het is vooral een grote test voor mijn geduld, begrip en uithoudingsvermogen, maar het komt goed hoor.
Immer dank voor de moeite weer MOL-held!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:10 schreef XMN8R het volgende:
Aflevering 10: De ontknoping.
[ afbeelding ]
Follow the money zat er dit keer helemaal naast. Daan Boom was geen enkele keer verdacht als Mol.
Quinty is helaas de verliezer en winnaar Bram gaat met 13.280 euro naar huis.
Tot volgend jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |