Zij maken meer mee dan wij hequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
Na 1 aflevering al een theorie hebben.Dan verdien je het ook gewoon.
Ik vind Freek een grotere gladjanus.quote:
Hilton 5 sterren hotel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
Gaan ze eigenlijk echt naar huis of lekker in een hotel?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had Aaf daar, maar meer omdat ik dat wil
quote:
Verschilt volgens mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
Dan blijven we aan de gangquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanaf nu moeten we niet meer over "Aaf" praten, maar over "" vind ik.
Die heb ik als Mol...weet ook niet waarom, door haar hoofd denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had Aaf daar, maar meer omdat ik dat wil
Naar huis lijkt me niet, tegenwoordig zijn er dan vast mensen die je tegenkomen in de periode dat je eigenlijk aan WIDM mee zou moeten doen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
Niemand weet dat je meedoet op dat momentquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naar huis lijkt me niet, tegenwoordig zijn er dan vast mensen die je tegenkomen in de periode dat je eigenlijk aan WIDM mee zou moeten doen..
Dankjequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/splash/
Ja dan welquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar anders had je wel een hekel aan hem gehad
Hele site ligt platquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/splash/
Klopt, maar tijdens de show worden (hier tenminste) de data toch wel ontdekt/uitgevogeld?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand weet dat je meedoet op dat moment
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MOLLENSTREEK
Oh hij doet het
daar doen ze het ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze het de volgende keer via Youtube
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |