Precies.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bizar, dus als Jan-Willem eruit vliegt, dan moet hij zichzelf interviewen???
Ik dacht inderdaad dat Ekdom dat over zou nemen inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar... de afvaller zit dus morgen gewoon in het radioprogramma van een van de deelnemers?
Ja, ik weet dat ze dat al jaren doen met de Roodshow, maar nu doet de dj zelf mee, dus ik had verwacht dat een ander programma het zou overnemen.
Mwah hoeft niet per se toch? De opnames zijn al maanden geleden inmiddels enzo..quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar... de afvaller zit dus morgen gewoon in het radioprogramma van een van de deelnemers?
Ja, ik weet dat ze dat al jaren doen met de Roodshow, maar nu doet de dj zelf mee, dus ik had verwacht dat een ander programma het zou overnemen.
Zou je bijna denken dat hij in elk geval de finale gaat halen.quote:
En? Zelf weten tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef Zaktabak het volgende:
Ik schaam mij trouwens als ik mij bedenk: dat ik 1 van de weinigen hier ben die na de uitzending dit topic verlaat voor KLB...
Ja dat had ik nu dus ook! "He die ken ik!" "He die ken ik ook!" "En die ook!" enz..quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Wel de eerste keer dat ik, op 3 na, iedereen wel ken
Eens met deze man. Dat de Testmuziek opeens te horen was tijdens een chaotische opdracht verbaasde me zeerquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Jammer dat er nog maar zo weinig van de originele muziek over is. Ik heb geloof ik 3x een stukje muziek gehoord wat er oorspronkelijk in zat.
Ook jammer dat er weer zo veel gewerkt werd met stukjes die achteraf zijn opgenomen. Zo hoorde je al aan de 1e of 2e kandidaat die in beeld kwam dat er niemand naar huis ging tijdens de eerste test doordat hij zei "en we dachten dus dat er iemand naar huis moest..."
Ze moeten dat afschaffen, het haalt ook de snelheid er uit.
Een paar stukjes zoals voorheen, zo'n 'dagboek'verhaal kan prima, maar niet de hele tijd zoals ze nu in allerlei series doen.
Herkenbaar. 7 van de 10 kennen is wel een record voor mij. Toch al 6 meer dan vorig jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Wel de eerste keer dat ik, op 3 na, iedereen wel ken
Nee de W van Willem, maar dan omgedraaidquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:25 schreef zwerty het volgende:
Maakt Jan-Willem nou een M met zijn vingers op de groepsfoto?
Wakker, stamppot eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee de W van Willem, maar dan omgedraaid
Of dat is er wegens tijd uit geknipt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Nadat Aaf een groen scherm heeft gekregen zegt Art: 'Tja, en nu? Gaan we weer met de rest beginnen.' Vreemde uitspraak, want Maurice en Jan-Willem hadden nog geen scherm gezien.
Ik heb sowieso het idee dat ze sjoemelen met die beeldenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Nadat Aaf een groen scherm heeft gekregen zegt Art: 'Tja, en nu? Gaan we weer met de rest beginnen.' Vreemde uitspraak, want Maurice en Jan-Willem hadden nog geen scherm gezien.
Daphne van haar presentatiewerk. Freek van Op Zoek Naar Joseph en musicals. Jan Willem Roodbeen van de radio (niet dat ik ooit luister, meer van naam), Jennifer van series en films, Maurice kende ik niet echt, Sofie van De Rekenkamer, XXL nog wat KRO programma's en PS Radio. Susan van In de Vlaamsche Potquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:29 schreef Faux. het volgende:
Waar kennen jullie ze allemaal van dan? Ik ken alleen Aaf en Owen
Sofie komt we nog wel ergens bekend voor, had laatst een wiskundeprogramma bij de KRO toch? Maar voor de rest zijn ze echt compleet onbekend voor mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Daphne van haar presentatiewerk. Freek van Op Zoek Naar Joseph en musicals. Jan Willem Roodbeen van de radio (niet dat ik ooit luister, meer van naam), Jennifer van series en films, Maurice kende ik niet echt, Sofie van De Rekenkamer, XXL nog wat KRO programma's en PS Radio. Susan van In de Vlaamsche Poten heel vele andere series en films. Tygo ook van films en series.
Ik vind het bijna een prestatie als je er minder dan 5 kent... Dit zijn toch mensen die regelmatig op tv voorbij komen.
Tygo: zeer bekend acteur (films als: van God Los, naar de klote / Fort Alpha en héél veel andere series)quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:29 schreef Faux. het volgende:
Waar kennen jullie ze allemaal van dan? Ik ken alleen Aaf en Owen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |