Niet echt slim van jou hèquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef KrentebolHooft het volgende:
jezus ik klik dit topic open in de hoop dat er al een link naar de aflevering staat, is er meteen al een spoiler in de eerste post
De verborgen hint was #4 in de titel van het topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef KrentebolHooft het volgende:
jezus ik klik dit topic open in de hoop dat er al een link naar de aflevering staat, is er meteen al een spoiler in de eerste post
Vriend van Jennifer Hofman heet Henry van Loon. Verder aantal spelers die in Shakespear hebben gespeeld. Viel mij ook op maar verder nog geen harde aanwijzingen hierop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:23 schreef maxmit het volgende:
Ik heb dit en voorgaande topics nog niet doorgespit. Maar de volgende twee dingen vielen mij op (al slaat het misschien nergens op).
1. Bij de voorstelfilmpjes had je een achtergrond (realtime) filmpje en een kader met wat de kandidaat in kwestie in het dagelijks leven doet. De achtergrondfilmpjes waren allemaal doorgaand, behalve die van Tygo. Daar stond het achtergrondfilmpje stil van, eigenljik dus een plaatje.
2. Op een gegeven moment was er best lang een kenteken op een auto in beeld die, wat mij betreft, afweek van de rest van de kentekens. Namelijk 'Henry V'.
Is er toevallig een deelnemer die ergens ooit een keer Henry V heeft gespeeld in iets of zo?
Misschien komen ze uit dezelfde steden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:24 schreef djkoelkast het volgende:
Zulke sterke aanwijzingen krijg je ècht niet in alf. 1 hoor.
Alles is 100x doordacht, de montage zit zo in elkaar om je op een verkeerd spoor te brengen.
Er stond op een gegeven moment ook P 56 in beeld op een paal, lijkt me ook niks.
Er zijn 2 flitsen te zien geweest in het begin, kon daar niks uit halen (maar heb de boel niet stil gezet)
En: niets is wat het lijkt.
1 ding viel me wel op: tijdens de eerste test was er een vraag "de mol woont in" en daar waren maar 3 antwoordmogelijkheden.
Is mogelijk, ik heb dat niet onderzocht, ik observeer en rapporteerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Misschien komen ze uit dezelfde steden?
oh, sorry. will do.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet vooruitblikken even lekker in een spoiler, ik kijk ze expres niet.
Case is de mol was aflevering 1.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:24 schreef djkoelkast het volgende:
Zulke sterke aanwijzingen krijg je ècht niet in alf. 1 hoor.
Maar met de "niets is wat het lijkt" aankondiging is toch al duidelijk geworden dat ze nog meer hebben gekonkeld in de montage, want zo werkt het: molacties wegmonteren, hints toevoegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef themole het volgende:
[..]
Case is de mol was aflevering 1.Maar die hint was wel multi-interpretabel.
Tuurlijk zie je alle duidelijke molacties niet. Die prachtige filmpjes waarin Dennis op de boot pretenedeerde dat hij 'hard aan het rennen' was terwijl hij in de arcadehall spelletjes zat te spelen is daar een goed voorbeeld van. Via de montage kan je ook prima mensen idd verdachter maken of meer naar voren laten komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar met de "niets is wat het lijkt" aankondiging is toch al duidelijk geworden dat ze nog meer hebben gekonkeld in de montage, want zo werkt het: molacties wegmonteren, hints toevoegen.
Dat herinner ik me echt niet meer hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef themole het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je alle duidelijke molacties niet. Die prachtige filmpjes waarin Dennis op de boot pretenedeerde dat hij 'hard aan het rennen' was terwijl hij in de arcadehall spelletjes zat te spelen is daar een goed voorbeeld van. Via de montage kan je ook prima mensen idd verdachter maken of meer naar voren laten komen.
Overigens vind ik de hint met Henry V nog niet heel sterk.
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Wat caps gemaakt die opvielen:
Wie weet is het niets, maar het viel me op
Pardon, het staat er inmiddelsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopic
Nah, ligt er te dik bovenop. Volgensmij is die vooral erg enthousiastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:44 schreef ace_eleven het volgende:
Tygo is de mol![]()
Al was het alleen maar vanwege zijn zonnebril op de avro-site met kandidaten
Maar stond verder wel op de falende plaats bij de laseropdracht en reageerde vreemd bij de uitslagen van de executie
Daar ben ik stiekem ook wel een beetje bang voor, meestal zit ik er heel lang heel erg naastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nah, ligt er te dik bovenop. Volgensmij is die vooral erg enthousiast.
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb nog nooit wie is de mol gezien maar moet nu wel omdat ik het morgen met vrienden ga kijken...![]()
Heeft iemand een paar dingen die ik moet weten voor ik morgen kijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |