Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, brokkenpiloot regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegáh toen je alleen nog wat vragen hoefde te beantwoorden voor AM ipv zo'n heel praktijkexamen. Ik voel me eindelijk ook oud.
Haha ja inderdaad Toen ging ik m'n AM-rijbewijs halen terwijl ik geen intentie had om een brommer te kopen, maar zodat ik op die van mijn vrienden kon rijden. Uiteraard wel een gekocht
Gevarenherkenning heb ik overigens wel gedaan. Maar je mocht (en volgens mij is dat nog steeds( 12 van de 25 fout hebben dus dat was de moeite ook niet.
Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Viezze het volgende: Ik denk dat een hoop mannen bozer zijn als je tegen hun auto aanfietst dan dat je tegen hun vrouw aanfietst
+1
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Morgen ook werk. Groningen - Tholen en Capelle aan den IJssel - Groningen, beide wismar. Voor de Groningers, gewoon ruim op tijd weer terug voor de trein hoor
Wel dikke kut zooi, m'n printer is leeg. Ik had in Juni een andere toner besteld, maar natuurlijk noooooit gecontroleerd. Kreeg al wel een mailtje toen of alles wel goed was gegaan, maar nooit op gereageerd. Nog maar even op terug reageren dan... Wel kak dat ik de transportformulieren nu niet kan uitprinten
Ik heb wel ooit serieus gezegd dat Feyenoord voor de vrouw gaat trouwens
Voetbal (sorry)
quote:
Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Viezze het volgende: Ik denk dat een hoop mannen bozer zijn als je tegen hun auto aanfietst dan dat je tegen hun vrouw aanfietst
Ik zeker, ik heb geen vrouw Afgelopen maand weer een deukje in m'n spatbord rechts voor, precies op deurhoogte. Zal wel weer zo'n gare huisvrouw zijn geweest die geen waarde hecht aan alles behalve kleren en uiterlijk
Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef S-RS het volgende: Morgen ook werk. Groningen - Tholen en Capelle aan den IJssel - Groningen, beide wismar. Voor de Groningers, gewoon ruim op tijd weer terug voor de trein hoor
Wel dikke kut zooi, m'n printer is leeg. Ik had in Juni een andere toner besteld, maar natuurlijk noooooit gecontroleerd. Kreeg al wel een mailtje toen of alles wel goed was gegaan, maar nooit op gereageerd. Nog maar even op terug reageren dan... Wel kak dat ik de transportformulieren nu niet kan uitprinten
Hopen dat ze er nu nog wel zijn als je terug komt
Ik werd vandaag nog gebeld door EW, ik schrok me dood. Auto of sleutels weg? Maar goed, het ging over een tankbon
Welke tankbon? Die van toen? Ik ben niet gebeld, maar had ook niet getankt.
Nee van de rit 's ochtends. Blijkbaar moet je bij die grote Houten/Meerkerk ook de tankbon meesturen met die transportinfo. Had ik niet gedaan, chill dat ze ff belde
Denk op dat autotransportding. Heb laatste 2 auto's naar Houten gebracht, die moet je afgetankt inleveren en op die autotransportpagina vragen ze inderdaad om een scan van de tankbon.
Enige vrouw hier en je bevestigt nog het stereotype
Ja sorry. Theorie was ik gewoon heel lui mee, en praktijk was ik stervenszenuwachtig. De tweede keer had ik eigenlijk gewoon moeten slagen, maar volgens mevrouw de examinator 'voelde het niet goed'. Dus uiteindelijk de 4e keer gehaald. Met een ingreep.
Ja sorry. Theorie was ik gewoon heel lui mee, en praktijk was ik stervenszenuwachtig. De tweede keer had ik eigenlijk gewoon moeten slagen, maar volgens mevrouw de examinator 'voelde het niet goed'. Dus uiteindelijk de 4e keer gehaald. Met een ingreep.
Oei dan heb je heel veel geluk gehad, anders zat je vast aan het staatsexamen.
Oei dan heb je heel veel geluk gehad, anders zat je vast aan het staatsexamen.
Ja, ik was ook al helemaal depressief. Die man zei 'oh, ik zie ook dat je al eerder bent geweest!' Ik: 'Ja, DRIE KEER EERDER.' En na de ingreep en de opdracht terug te rijden naar het CBR, was ik zo lamlendig dat alle stress weg was en ik blijkbaar heel goed heb gereden.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik rechtdoor wilde rijden, want hij had niks gezegd. Trapt 'ie op de rem en tegelijk zie ik het. Hij: 'Daar mag je niet in he.' Ik: 'Nee, dat is de busbaan, de reguliere weg buigt linksaf.' Dus het was niet dat ik iemand aan wilde rijden of niks doorhad ofzo.
Ik heb geen gevaarherkenning hoeven doen voor mijn theorie voor B. Weet je hoe oud ik me voel?
Ik ook niet Mei dit jaar heb ik hem 5 jaar, ben ik geen beginnend bestuurder meer
Alles gehaald in één keer. Overigens had ik een halve ingreep bij mijn examen, maar omdat ik eerder remde dan de examinator zag hij het door de vingers. Oh, en ik moest beloven nooit meer semi-rechtdoor in zijn drie over een rotonde te gaan
Ik drink trouwens ook nooit als ik nog moet rijden. Nu drink ik überhaupt niet veel, dus dat is niet zo'n straf. Heb oudjaarsnacht wel weer gemerkt trouwens. Drie uurtjes geslapen, afgelopen nacht 14 uur Opa wordt oud
Ben je in Nederland 5 jaar beginnend bestuurder? In Duitsland ben je dat 2 jaar, maar als je in die 2 jaar iets doet, ben je 3 of 4 jaar lang beginnend bestuurder
Duitsland heeft sowieso een beter systeem met al die punten. Zodra je hier beginnend bestuurder af bent kun je alleen nog je rijbewijs kwijt raken door als een debiel te rijden en bij twee of meer overtredingen in één rit naaien ze je een EMG-cursus aan, ook als dat 10km/h te hard plus geen richting aangeven is
Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Solidberg het volgende: Ben je in Nederland 5 jaar beginnend bestuurder? In Duitsland ben je dat 2 jaar, maar als je in die 2 jaar iets doet, ben je 3 of 4 jaar lang beginnend bestuurder
Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef joppie_saus het volgende: Ik drink trouwens ook nooit als ik nog moet rijden. Nu drink ik überhaupt niet veel, dus dat is niet zo'n straf. Heb oudjaarsnacht wel weer gemerkt trouwens. Drie uurtjes geslapen, afgelopen nacht 14 uur Opa wordt oud
Herkenbaar helaas Vroeger ging je tot 6 uur door en zat je die dag erna om 9 uur weer in college. Als ik dat nu doe kan je me die dag erna wel opvegen.
Herkenbaar helaas Vroeger ging je tot 6 uur door en zat je die dag erna om 9 uur weer in college. Als ik dat nu doe kan je me die dag erna wel opvegen.
Als ik niet slaap, heb ik nergens problemen mee (hoera ADHD), maar als ik minder dan vier, vijf uur slaap, ben ik compleet brak. Maar ik drink eigenlijk niet, maximaal één biertje. Dat scheelt wel.
Ik kan niet tegen weinig slaap, gehe dan ben ik morgen aan het eind van de dag een wandelende tak. Enneuh, ik moet morgen natuurlijk wel winnen....
Ik kan alleen niet tegen weinig slaap als ik de dag erop.geen zak te doen heb. Zoals nu De laatste week van december heb ik drie dagen gewerkt, 1150km weggetikt en dat alles op maximaal 16 uur slaap over die drie dagen dus. Dan is het prima, want je wordt wel fit van het actief zijn.
Morgen een Astra uit begin 2010 bij een klant afleveren. Denk je een voorloper te krijgen, kom ik met zo'n oud model Astra aan tuffen. Kan natuurlijk ook de eigen auto zijn die terug komt van onderhoud, maar dat verwacht ik niet in zo''n sjieke buurt.
Ik kan in de Clio (huidige en vorige model) geen lekkere zitpositie vinden, stuur vond ik niet genoeg te verstellen. En die pook zwabbert met schakelen. Ziet er wel prima uit, leuk wagentje.
Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Rubenr3 het volgende: Ik vind de nieuwe Clio stukken beter dan sommige oudere Renaults, vooral de Twingo is soms een drama met schakelen.
Hoewel ik dan weer wel moet zeggen dat ik de semi-automaat van de Twingo dan weer 1 van de minst slechte vind. In de 500, Aygo en dat soort bakjes zijn die nog dramatischer.
Hoewel ik dan weer wel moet zeggen dat ik de semi-automaat van de Twingo dan weer 1 van de minst slechte vind. In de 500, Aygo en dat soort bakjes zijn die nog dramatischer.
Die bak die in de 208 zit, slaat alles. De automaat dan
Dat is gewoon een moderne auto die het presteert om in 14 seconde van 0-100 te gaan...
Die bak die in de 208 zit, slaat alles. De automaat dan
Dat is gewoon een moderne auto die het presteert om in 14 seconde van 0-100 te gaan...
Vergeet de Astra Ecoflex niet. Maandag gereden, ontzettend kutding zeg. Op de oprit richting snelweg gaf ik flink gas, maar voor mij zat een Kever uit 1970 die een stuk sneller was
Zo erg is dat toch niet? Ook wel eens gedaan, prima auto's.
De auto die mij ook elke keer weer positief verrast is het huidige model Clio, leuk wagentje
Ik vind het een drama. Stap met een dubbele hernia uit.
Ik heb niks tegen dat soort kleine wat waggies trouwens hoor. Mijn ouders hebben naar de Zafira nog een C1 een dat vind ik een prima autootje. Sterker nog, ik ben in dat ding op vakantie geweest naar Genève en vanaf daar nog naar Italië zelfs, over de Mont Blanc. Met roadtrips erbij 3.500km. Met zijn tweeën, maar we hebben oncomfortabelere dingen meegemaakt dan die C1. En dan heb ik de heenweg in één keer (1.050km) doorgereden omdat mijn vriendin geen rijbewijs had. Gaat prima.
Maar die Up? Nee, een ramp. Kia Pikanto van laatst dan weer geen probleem. Maar in die Up kan ik niet zitten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Sinds ik gereden heb met een 7traps DSG vind ik andere automaten sowieso maar niks meer
DSG
DSG is inderdaad Al is er niets mits met een conventionele automaat, zolang het maar soepel rijdt... Als ik elke keer een knal in mijn rug wil dan ga ik zelf wel schakelen
Precies, DSG is echt tof. Zou het wel willen i.c.m. een Ibiza Cupra. Lekker flipperen.
Die heb ik dus mee gehad van AR , met die 1.4 op 180pk in een Cupra, 7-traps DSG met schakelflippers op het stuur godgloeiend wat een bak was dat. Zou die maar wat graag voor de deur hebben
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vind dsg in vergelijking met een 'normale' automaat soms een beetje té zenuwachtig. Lekkerste automaat die ik heb gereden is Bmw's 8-traps sportautomaat, geen idee of dat ook zo'n dubbelekoppelings automaat is. Ook de normale automaten van Mercedes vind ik prima.
Die heb ik dus mee gehad van AR , met die 1.4 op 180pk in een Cupra, 7-traps DSG met schakelflippers op het stuur godgloeiend wat een bak was dat. Zou die maar wat graag voor de deur hebben
Leuk bakje, alleen ik vind dat blok niet zo bijzonder fijn rijden.
Ik geloof ook dat de versnellingsbakken ook een zwak puntje was bij die 1.6
Heb nu het vorig model, met de 74kw 1.4. Ken het blok dus(De 1.6 levert maar liefst 4 pk meer ). Liefste zou ik de 1.2 105 pk nemen en dan een chipje erin, lekker zuinig, maarja, budget he... Versnellingsbak zou ook bij mijn model een issue zijn, ding heeft inmiddels al bijna 2ton gereden met de originele bak, die ik niet bepaald lief behandel, en nog geen enkel probleem mee gehad, schakelt nog altijd zo strak als toen ik hem bij 118k km kocht.
Op donderdag 2 januari 2014 23:24 schreef Marco001 het volgende: Heb nu het vorig model, met de 74kw 1.4. Ken het blok dus(De 1.6 levert maar liefst 4 pk meer ). Liefste zou ik de 1.2 105 pk nemen en dan een chipje erin, maarja, budget he...
Ik vind het wel veel geld voor 1.6 met bijna een ton op de teller....
Op donderdag 2 januari 2014 23:24 schreef S-RS het volgende: KARTERS, legitimatie mee! En dit was mn laatste bericht over het karten. De volgende is dat ik beide heats heb gewonnen.
Doei.
Rijbewijs neem ik aan.
Uhm nee, eentje misschien omdat ik best sportief kan zijn...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik vind het wel veel geld voor 1.6 met bijna een ton op de teller....
Kosten ze allemaal, goedkoopste ligt rond de 8000,- maar dat is echt een kale uitvoering(zelfs geen airco. volgens mij). Wil wel een beetje een sportieve look hebben. Astra OPC kan ook, hele mooie zien staan, ook 10k, 1.8 125pk geloof ik, COsmo uitvoering maar een poepbruin interieur
Of een Fiesta van jonger als 2009, maar dan wel de 1.6 met minstens 120pk. die 1.3tjes zijn echt kloteblokjes vind ik.
Kosten ze allemaal, goedkoopste ligt rond de 8000,- maar dat is echt een kale uitvoering(zelfs geen airco. volgens mij). Wil wel een beetje een sportieve look hebben. Astra OPC kan ook, hele mooie zien staan, ook 10k, 1.8 125pk geloof ik, COsmo uitvoering maar een poepbruin interieur
Alfa Mito niks? ik vind dat leuke gebakjes om te zien... Of wil je persee duits?
En die Fiesta, ik weet niet hoeveel je op de snelweg zit.. Maar die Metal 1.6(134pk) draait echt teveel toeren op 120.. Maar wel supersnel en gaat loeihard de bocht door.
Waarom neem je niet een wat oudere auto? De bouwkwaliteit van auto's is vanaf eind jaren 80 heel prima geweest, waarom niet iets van een jaar of 10-15 oud? Dat is een stuk goedkoper rijden denk ik.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef Babananana het volgende: Waarom neem je niet een wat oudere auto? De bouwkwaliteit van auto's is vanaf eind jaren 80 heel prima geweest, waarom niet iets van een jaar of 10-15 oud? Dat is een stuk goedkoper rijden denk ik.
Wegenbelasting? zo'n oude tank is best leuk.. Maar het zuipt als een ketter en rijdt meestal als een boot.
Wegenbelasting? zo'n oude tank is best leuk.. Maar het zuipt als een ketter en rijdt meestal als een boot.
Ik dacht meer aan iets als Peugeot 206, Renault Clio 1, VW Golf 4, Honda Civic... Die zijn net zo zwaar als hun moderne broertjes, maar kosten minder dan 5K.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Alfa Mito niks? ik vind dat leuke gebakjes om te zien... Of wil je persee duits?
En die Fiesta, ik weet niet hoeveel je op de snelweg zit.. Maar die Metal 1.6(134pk) draait echt teveel toeren op 120.. Maar wel supersnel en gaat loeihard de bocht door.
Mwah, zou kunnen, maar dan liever een Giulieta(ofzoiets. ) Liefste wel weer gewoon duits inderdaad. Heb het niet zo op italiaans. En wat is veel toeren? Ben (zo uit mijn hoofd) 4000rpm bij 130 km/u gewend. (De 1.4 doet bij 100 in zijn 5 al 2500rpm. )
Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef Babananana het volgende: Waarom neem je niet een wat oudere auto? De bouwkwaliteit van auto's is vanaf eind jaren 80 heel prima geweest, waarom niet iets van een jaar of 10-15 oud? Dat is een stuk goedkoper rijden denk ik.
Heb ik nu(De ibiza word over een paar dagen 11) maar ik heb het niet zo op die oude interieurs, vind ik gewoon niks. En als de auto nou echt tof is ok. Maar die verbruiken ook veel meer(RX7, Silvia of R32 zal het dan worden.)
Ik dacht meer aan iets als Peugeot 206, Renault Clio 1, VW Golf 4, Honda Civic... Die zijn net zo zwaar als hun moderne broertjes, maar kosten minder dan 5K.
Mwah, zou kunnen, maar dan liever een Giulieta(ofzoiets. ) Liefste wel weer gewoon duits inderdaad. Heb het niet zo op italiaans. En wat is veel toeren? Ben (zo uit mijn hoofd) 4000rpm bij 130 km/u gewend. (De 1.4 doet bij 100 in zijn 5 al 2500rpm. )
Ik geloof zo'n 3500 toeren, dat exemplaar had er ook nog een sportuitlaat onder zitten dus dat was niet helemaal optimaal.. Maar dat is wel een Metal, die zijn iets buiten jouw budget. Ik weet niet of de 120 pk 1.6 daar ook last van heeft
Ik dacht meer aan iets als Peugeot 206, Renault Clio 1, VW Golf 4, Honda Civic... Die zijn net zo zwaar als hun moderne broertjes, maar kosten minder dan 5K.
206 heeft mijn vader gehad, eens en nooit weer. ding uit 2006 maar van slechtere kwaliteit as de bijna 4 jaar oudere Ibiza. Verkocht bij 160.000km en leverde toen nog 3000,- op, maar viel zo'n beetje uit elkaar van ellende. En dan waren we er een stuk zuiniger mee als ik nu met de Seat doe. Clio is lelijk, Golf 4 wil ik niet(zie hierboven) Civic is mij te sjonnie. (Hier rijden er alleen maar van die hardcore typetjes in..)
Ik geloof zo'n 3500 toeren, dat exemplaar had er ook nog een sportuitlaat onder zitten dus dat was niet helemaal optimaal.. Maar dat is wel een Metal, die zijn iets buiten jouw budget. Ik weet niet of de 120 pk 1.6 daar ook last van heeft
I see the same.. (Enige mooie Alfa vind ik de GT.) Ach, het blijven benzineblokjes he..
Een MX5 van het huidige model zou ook goed kunnen, maar daar kan mijn mountainbike weer niet in mee.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Alle Golfjes vind ik mooi en tijdloos, alleen de Golf 4 blijf ik stiekem de mooiste vinden
Nee, ze zien er vaak wel okay uit, maar het is in alles(behalve formaat) net even een stapje terug t.o.v. de Ibiza. Dan zou ik net zo goed die kunnen houden. Laat staan dat je nog een Golf 4 benzine met minder dan 100.000km kunt vinden.(motorisch kunnen ze meer km's makkelijk aan, maar de rest word dan wel stukken minder..)
Nee, ze zien er vaak wel okay uit, maar het is in alles(behalve formaat) net even een stapje terug t.o.v. de Ibiza. Dan zou ik net zo goed die kunnen houden. Laat staan dat je nog een Golf 4 benzine met minder dan 100.000km kunt vinden.(motorisch kunnen ze meer km's makkelijk aan, maar de rest word dan wel stukken minder..)
Die heb ik dan wel weer liever als de Barchetta.. Stukken liever.. Mooiste Alfa van na de 80's blijft voor mij echter toch de SZ (Nu geen zin meer om tussen de eigen foto''s te gaan zoeken)
Die heb ik dan wel weer liever als de Barchetta.. Stukken liever.. Mooiste Alfa van na de 80's blijft voor mij echter toch de SZ [ afbeelding ] (Nu geen zin meer om tussen de eigen foto''s te gaan zoeken)
Maaruh, exclusief dingetje. Vind dat ook een geweldige bak
Op vrijdag 3 januari 2014 00:19 schreef Amoeba het volgende: Tot hoe laat zijn jullie ongeveer bij Kartfabrique l? Wellicht dat ik even doorplank met de Jaguar…
Op vrijdag 3 januari 2014 09:57 schreef Viezze het volgende: Ik denk dat ik vanavond toch maar wel mee ga, schade van valpartij is aardig hersteld
Zou er nog iemand bij de heats in kunnen? Vast wel toch. En komt er iemand toevallig met de auto vanuit/langs Zwolle?
Als S-RS niet kan moet je even een gil geven, Dan kun je gewoon de trein pakken van spoor 1 uit Zwolle naar Nunspeet.(Is 20 minuutjes met de trein) Dan kan ik je zo oppikken
Als S-RS niet kan moet je even een gil geven, Dan kun je gewoon de trein pakken van spoor 1 uit Zwolle naar Nunspeet.(Is 20 minuutjes met de trein) Dan kan ik je zo oppikken
Ah top! Ik wacht nog ff af of SRS een plekje over heeft en anders kom ik naar Nunspeet
Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef Kiprollade het volgende: Jawel hoor, moet je alleen wat geld bijleggen. Je krijgt dan niet alleen een chromen grill, maar ook een leuk blokje met alle poespas erbij
Mwoa. Je moet durven. Trafics voelen wat zwalkerig aan, maar als je met wat lef stuurt dan willen ze echt wel.
Ik vind ze veel te ongevoelig, ik heb niet echt door wat de bus doet. Het voelt ook heel afstandelijk rijden in zo'n hok. Maar ik heb inderdaad ook gehoord dat die Vivaro's echt gloeiend hard de bochten door wil
Zojuist met een Renault 3008 hybrid 4 automaat door de wasstraat gegaan. Springt opeens de handrem erop, niks werkte meer. Ondertussen 3 autos toeterend achter mij, die langzaam naar mij toe werden getrokken. Uiteindelijk werkte de 2e keer herstarten wel, en kon ik eindelijk eruit rijden. Allemaal blije mensen van de wasstraat kwamen naar buiten gerend.. Long live alle elektronica in de huidige auto's.. Wel een aardige auto verder, alleen optrekken in sportstand is hernia-verwekkend
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef qua111 het volgende: Zojuist met een Renault 3008 hybrid 4 automaat door de wasstraat gegaan. Springt opeens de handrem erop, niks werkte meer. Ondertussen 3 autos toeterend achter mij, die langzaam naar mij toe werden getrokken. Uiteindelijk werkte de 2e keer herstarten wel, en kon ik eindelijk eruit rijden. Allemaal blije mensen van de wasstraat kwamen naar buiten gerend.. Long live alle elektronica in de huidige auto's.. Wel een aardige auto verder, alleen optrekken in sportstand is hernia-verwekkend
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Hebben er trouwens meer mensen last van die vakantie/weekendrijders? Afgrijselijk dat getreuzel en die onverwachte acties. Net op de A15 130 op de meest linkerbaan aan het inhalen, gooit er opeens een opa z'n WagonR met een gangetje van 90 voor me vanaf de meest rechterbaan. Vol toeteren en in de hangijzers, en van schrik rijdt hij bijna de vangrail in…
Hij stuurt ook wel veel te licht voor een.bak van goed 1600kg. Nu naar de volgende renault Peugeot, ditmaal 508sw.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Kiprollade het volgende: Hebben er trouwens meer mensen last van die vakantie/weekendrijders? Afgrijselijk dat getreuzel en die onverwachte acties. Net op de A15 130 op de meest linkerbaan aan het inhalen, gooit er opeens een opa z'n WagonR met een gangetje van 90 voor me vanaf de meest rechterbaan. Vol toeteren en in de hangijzers, en van schrik rijdt hij bijna de vangrail in…
Ik heb er op de snelweg bijna nooit last van, behalve dan mensen die het spitsstrookprincipe niet snappen. Als ik bij mijn ouder thuis kom is het altijd feest, standaard van die typische bejaardenbakken die 10-15 km/h onder de Vmax rijden..
Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Kiprollade het volgende: Hebben er trouwens meer mensen last van die vakantie/weekendrijders? Afgrijselijk dat getreuzel en die onverwachte acties. Net op de A15 130 op de meest linkerbaan aan het inhalen, gooit er opeens een opa z'n WagonR met een gangetje van 90 voor me vanaf de meest rechterbaan. Vol toeteren en in de hangijzers, en van schrik rijdt hij bijna de vangrail in…
Ooit ook een keer meegemaakt, en als je dan inderdaad met 3 ton aan auto met 130 komt aangereden
Wat dat betreft rijden er behoorlijk wat mongolen op de snelweg
Och, die mongolen. Hou op inderdaad. Vaak genoeg de lading aan het schuiven gehad in de Trafic omdat rijdende fossielen niet spiegelen en hun bejaardenbak zo naar links klappen, grrr.
Wat betreft middenop rijders hebben we hier in NL ook niks te klagen. Altijd vanaf de meest rechterbaan er helemaal overdreven links langs en dan als je er voorbij bent in 1 rechte lijn weer terug naar rechts. Veel mensen snappen het dan nog niet dat ze rechts moeten houden.
Op vrijdag 3 januari 2014 12:45 schreef Kiprollade het volgende: Wat betreft middenop rijders hebben we hier in NL ook niks te klagen. Altijd vanaf de meest rechterbaan er helemaal overdreven links langs en dan als je er voorbij bent in 1 rechte lijn weer terug naar rechts. Veel mensen snappen het dan nog niet dat ze rechts moeten houden.
En om deze reden knal ik er gewoon rechts langs, maar alleen als er een vluchtstrook is.
En om deze reden knal ik er gewoon rechts langs, maar alleen als er een vluchtstrook is.
Oh, dat doe ik ook vaak zat, en dan het liefst met een redelijk hoger tempo dan de betreffende linksplakkers. Risico op boetes is dan alleen wel wat groter.
En om deze reden knal ik er gewoon rechts langs, maar alleen als er een vluchtstrook is.
Ik blijf ook altijd stug op de rechterbaan rijden dan. Vaak rij ik niet eens te hard. Het argument "maar agent, ik rij niet te hard en ik rij al op de rechterstrook. Ik ga niet speciaal naar rechts om in te halen, maar ik rij er al. Moet ik dan halsbrekende toeren uithalen om er links langs te gaan? Dat lijkt me gevaarlijk dan rechts inhalen" lijkt me overtuigend
Als de rest het goed vind prefereer ik toch de achterbank
Haha, als we ze niet horen zal het wel goed zijn
Overigens moet ik me straks in Groningen nog flink haasten. Hoop rond half 5 weer bij de wismar te zijn, en dan weer als een malle naar het station fietsen. Dan hopelijk net een trein voor de rest van de karters aan om de auto te halen...
Op vrijdag 3 januari 2014 12:46 schreef Viezze het volgende: En om deze reden knal ik er gewoon rechts langs, maar alleen als er een vluchtstrook is.
Nee danku, ik heb vorige week weer bijna een auto afgeschreven door rechts inhalen..
Een clio zat compleet links op een snelweg met 3 banen. Gooit die mongool hem zonder knipper en kijken opeens naar rechts als ik er vlak naast zitten... Ik heb nog nooit iemand zo bang zien kijken. En dan flikt die mongool het ook nog om een vinger naar zijn voorhoofd te steken...
Toen had ik wel zin om even de voorbumper in die kutclio te torpederen...
Ik blijf ook altijd stug op de rechterbaan rijden dan. Vaak rij ik niet eens te hard. Het argument "maar agent, ik rij niet te hard en ik rij al op de rechterstrook. Ik ga niet speciaal naar rechts om in te halen, maar ik rij er al. Moet ik dan halsbrekende toeren uithalen om er links langs te gaan? Dat lijkt me gevaarlijk dan rechts inhalen" lijkt me overtuigend
Ja ik ben wel benieuwd of ze je er voor aan de kant zetten. Het is toch 230 euro anders
Overigens moet ik me straks in Groningen nog flink haasten. Hoop rond half 5 weer bij de wismar te zijn, en dan weer als een malle naar het station fietsen. Dan hopelijk net een trein voor de rest van de karters aan om de auto te halen...
Weet je hoe je in Zwolle snel bij het station komt (zuid zijde)? Als je namelijk aan de centrum kant van het station probeert te komen gaat het sowieso niet lukken om op tijd te komen rond dat tijdstip.
Laat anders even weten of het lukt, in het ergste geval kan ik altijd nog de trein in springen
Ik haal niet in. ik passeer alleen maar een ander voertuig, voorbijrijden zonder daar extra handelingen voor uit te voeren. Maar meestal ga ik er gewoon omheen, geen zin in boetes.
Nee danku, ik heb vorige week weer bijna een auto afgeschreven door rechts inhalen..
Een clio zat compleet links op een snelweg met 3 banen. Gooit die mongool hem zonder knipper en kijken opeens naar rechts als ik er vlak naast zitten... Ik heb nog nooit iemand zo bang zien kijken. En dan flikt die mongool het ook nog om een vinger naar zijn voorhoofd te steken...
Toen had ik wel zin om even de voorbumper in die kutclio te torpederen...
Daarom ook alleen als er een vluchtstrook is, dan kan je nog uitwijken.
Maar beter gaan die mensen gewoon rechts rijden, dom volk
Het vervelendste is nog dat als er een linksrijder is en je gaat er rechts voorbij of kleven zodat diegene aan de kant gaat, jij nog de schuld krijgt en die linksrijder vrijuit gaat. Lang leve de Nederlandse wetgeving.
Op vrijdag 3 januari 2014 12:56 schreef Kiprollade het volgende: Het vervelendste is nog dat als er een linksrijder is en je gaat er rechts voorbij of kleven zodat diegene aan de kant gaat, jij nog de schuld krijgt en die linksrijder vrijuit gaat. Lang leve de Nederlandse wetgeving.
Kleven vind ik ook zo vervloekte irritant, als ik in de spiegel snel een auto zie naderen ga ik echt wel opzij.. Maar dat kan en wil ook niet altijd...
Ja ik ben wel benieuwd of ze je er voor aan de kant zetten. Het is toch 230 euro anders
[..]
Weet je hoe je in Zwolle snel bij het station komt (zuid zijde)? Als je namelijk aan de centrum kant van het station probeert te komen gaat het sowieso niet lukken om op tijd te komen rond dat tijdstip.
Laat anders even weten of het lukt, in het ergste geval kan ik altijd nog de trein in springen
Ik laat het op tijd weten, fok even in de gaten houden rond 5 uur, den weet ik of ik de trein van voor 5 uur heb gehaald
Kleven vind ik ook zo vervloekte irritant, als ik in de spiegel snel een auto zie naderen ga ik echt wel opzij.. Maar dat kan en wil ook niet altijd...
Ik kleef ook alleen als er genoeg ruimte is om aan de kant te gaan. En zo extreem kleef ik dan ook niet, meer hard erop af rijden om opeens op te duiken in hun spiegel. Kleven wanneer het niet nodig is is inderdaad hoogst irritant.
Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef joppie_saus het volgende: Och, die mongolen. Hou op inderdaad. Vaak genoeg de lading aan het schuiven gehad in de Trafic omdat rijdende fossielen niet spiegelen en hun bejaardenbak zo naar links klappen, grrr.
3 dagen terug nog met een volgeladen bakwagen, had het idee dat de hele handel naast me op de bijrijdersstoel plaats ging nemen, moest de halve lading opnieuw vastzetten, gewoon een spanband losgeschoten Kutvolk
3 dagen terug nog met een volgeladen bakwagen, had het idee dat de hele handel naast me op de bijrijdersstoel plaats ging nemen, moest de halve lading opnieuw vastzetten, gewoon een spanband losgeschoten Kutvolk
Ik kon dweilen bij terugkomst.. zes trays frisdrank kapot doordat het door de bus heen donderde.. Lekkere afschrijving door dat kutvolk, 6 x 24 x 1 euro verkoopwaarde...
Ik kon dweilen bij terugkomst.. zes trays frisdrank kapot doordat het door de bus heen donderde.. Lekkere afschrijving door dat kutvolk, 6 x 24 x 1 euro verkoopwaarde...
Voor tienduizenden euro's aan licht en geluid Dus dat had eventueel nog vervelender kunnen worden, zitten gelukkig goede kisten omheen
Wat een hoop agressieve verkeersdeelnemers hangen er in dit topic Of nou ja, in elk geval verkeersdeelnemers die het doen voorkomen alsof ze nogal agressief zijn op de weg.
Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Queller het volgende: Wat een hoop agressieve verkeersdeelnemers hangen er in dit topic Of nou ja, in elk geval verkeersdeelnemers die het doen voorkomen alsof ze nogal agressief zijn op de weg.
Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Queller het volgende: Wat een hoop agressieve verkeersdeelnemers hangen er in dit topic Of nou ja, in elk geval verkeersdeelnemers die het doen voorkomen alsof ze nogal agressief zijn op de weg.
Ik vind het nog meevallen hoor, je wil niet weten wat voor manicale gekken er soms op de weg vertoeven.
Het ergste wat ik hier lees is wat rechts inhalen en beetje kleven. Dat is amper agressie te noemen...
Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Amoeba het volgende: Zo even mijn autotransporten uitvoeren. Een wisselrit Eindhoven - Deurne, Opel Tigra voor een Jaguar X-Type.
Vind het irritanter als er een vrachtwagen voor je komt, maar iemand haalt je links in met 0,1km/h en moet je dus gaan remmen omdat die gast niet ff wat sneller wil gaan
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Amoeba het volgende: Zo even mijn autotransporten uitvoeren. Een wisselrit Eindhoven - Deurne, Opel Tigra voor een Jaguar X-Type.
Zo Dacht dat ik ff speciaal was met mijn GS450h Moet je die ook een LM transporteren?
Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Solidberg het volgende: Vind het irritanter als er een vrachtwagen voor je komt, maar iemand haalt je links in met 0,1km/h en moet je dus gaan remmen omdat die gast niet ff wat sneller wil gaan
[..]
Zo Dacht dat ik ff speciaal was met mijn GS450h Moet je die ook een LM transporteren?
Nee ik neem die bak morgen mee naar België, daarom moet ik 'm vast ophalen.
Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef Sarasi het volgende: En ik maar gele marker handjes kweken in de UB. Maar ik mag zondag in de Opel Corsa van mijn ouders naar de Efteling met mamma.
Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Queller het volgende: Wat een hoop agressieve verkeersdeelnemers hangen er in dit topic Of nou ja, in elk geval verkeersdeelnemers die het doen voorkomen alsof ze nogal agressief zijn op de weg.
Agressie en ergernis verschillen van elkaar. Agressie wek je op door je te ergeren. Mensen op de weg kunnen dit voorkomen door RECHTS TE RIJDEN. Wij rijden voor ons werk en zijn dus meer bewust van de verkeersregels. Hierdoor kunnen we beter op het verkeer inspelen, de doorstroming bevorderen blablabla. Van die halvezolen die nooit de weg op gaan en nu zonodig op visite moeten gaan bij hun vrinden en kleinkinders, dat zijn de boosdoeners.
Dat heb ik dus met een Prius. Dit trap ik ook vol op z'n staart, en met 140 is die echt niet zo zuinig meer
Hehe, dat zal niet nee
Maar deze auto is wel véél zuiniger dan onze oude auto. Dat was een Mondeo 2.0 benzine, die had ook maar 5 versnellingen en deed bijna 4000rpm bij 130 op de teller Die Mondeo had een 70 liter tank en de huidige auto een 45 liter tank. We tanken nu bij net zo veel kilometers exact even vaak als met de Mondeo.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Agressie en ergernis verschillen van elkaar. Agressie wek je op door je te ergeren. Mensen op de weg kunnen dit voorkomen door RECHTS TE RIJDEN. Wij rijden voor ons werk en zijn dus meer bewust van de verkeersregels. Hierdoor kunnen we beter op het verkeer inspelen, de doorstroming bevorderen blablabla. Van die halvezolen die nooit de weg op gaan en nu zonodig op visite moeten gaan bij hun vrinden en kleinkinders, dat zijn de boosdoeners.
Op zo'n manier. Als 1995 je bouwjaar is, heb je net een jaar je rijbewijs. Ik durf de stelling wel aan dat je dan nog een heleboel te leren hebt en een beetje te pedant waar het gaat om je eigen kennen en kunnen
Op zo'n manier. Als 1995 je bouwjaar is, heb je net een jaar je rijbewijs. Ik durf de stelling wel aan dat je dan nog een heleboel te leren hebt en een beetje te pedant waar het gaat om je eigen kennen en kunnen
Mwah, heb m'n rijbewijs al bijna 2 jaar, mevrouw. Hiervoor reed ik een poos scooter (ook beroeps), waardoor ik alleen niet op de snelwegen en provinciale wegen kon. Ik heb genoeg rijervaring om te kunnen oordelen over mensen die niet kunnen rijden.
Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Kiprollade het volgende: Mwah, heb m'n rijbewijs al bijna 2 jaar, mevrouw. Hiervoor reed ik een poos scooter (ook beroeps), waardoor ik alleen niet op de snelwegen en provinciale wegen kon. Ik heb genoeg rijervaring om te kunnen oordelen over mensen die niet kunnen rijden.
We mogen dan relatief weinig ervaring hebben (tov andere bestuurders, tov leeftijdsgroep juist weer veel), je hoeft geen volleerd bestuurder te zijn om te zien wat voor randdebielen er soms op de weg rijden
Heb zelf wel gemerkt dat je mee ervaring op doet met het rijden door steden/landweggetjes wat ik deze zomer heb gedaan dan alle snelwegkilometers bij EW.
Ik hoor altijd dat ik heel saai, maar veilig rijd. Mijn vader noemt dat een compliment. Is wel waar, denk ik. Ik kijk altijd heel braaf in de achteruitkijkspiegel, zijspiegel, dode hoek, ook in een gggggggristelijk dorpje op zondag in een doodlopende straat. Gewoonte, denk ik.
Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Viezze het volgende: We mogen dan relatief weinig ervaring hebben (tov andere bestuurders, tov leeftijdsgroep juist weer veel), je hoeft geen volleerd bestuurder te zijn om te zien wat voor randdebielen er soms op de weg rijden
Heb zelf wel gemerkt dat je mee ervaring op doet met het rijden door steden/landweggetjes wat ik deze zomer heb gedaan dan alle snelwegkilometers bij EW.
Mee eens,
Al heb ik wel geleerd dat als je ergens onbekend ben je niet net zo hard over de landweggetjes moet scheuren als de locals doen. Bij ons in de beurt scheur ik meestal ook zo 20 boven de max en dat is niet aan te raden als je de weg niet kent.
Al heb ik wel geleerd dat als je ergens onbekend ben je niet net zo hard over de landweggetjes moet scheuren als de locals doen.
Vertel mij wat Ik dacht dat ik de bodemplaat van de auto van mijn ouders kapot had gereden toen ik 100 over zo'n weggetje reed, maar de weg lag er niet meer zo fraai bij...dat doe je ook maar één keer.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende: Ik hoor altijd dat ik heel saai, maar veilig rijd. Mijn vader noemt dat een compliment. Is wel waar, denk ik. Ik kijk altijd heel braaf in de achteruitkijkspiegel, zijspiegel, dode hoek, ook in een gggggggristelijk dorpje op zondag in een doodlopende straat. Gewoonte, denk ik.
Dat doe ik al jaren niet meer Knap dat je dat vol hebt weten te houden.
Op de snelweg rij ik dan wel weer volledig op spiegels.
Dat doe ik al jaren niet meer Knap dat je dat vol hebt weten te houden.
Op de snelweg rij ik dan wel weer volledig op spiegels.
Misschien dat het wel helpt dat er veel kinderen wonen in het dorp van mijn ouders en niemand daar is echt gewend aan auto's, nog afgezien van de volwassenen die vinden dat 'het durp van ons is' een lekker midden op de weg blijven lopen of zomaar oversteken. Om nog maar te zwijgen over de migratie van kerkgangers elke zondag.
Alleen als ik van baan wissel naar links en op onoverzichtelijke kruispunten afsla kijk in in m'n dode hoek. Verder ook alles op de spiegels, dat doe ik nog wel altijd Scheuren over landweggetjes is niet aan te raden idd, heb er genoeg auto's in sloten zien liggen
Misschien dat het wel helpt dat er veel kinderen wonen in het dorp van mijn ouders en niemand daar is echt gewend aan auto's, nog afgezien van de volwassenen die vinden dat 'het durp van ons is' een lekker midden op de weg blijven lopen of zomaar oversteken. Om nog maar te zwijgen over de migratie van kerkgangers elke zondag.
Toen ik nog pizzaboer was werkte ik altijd op zondag, en laat ik nou net in een durp wonen dat tussen 2 van die gggggggristelijke drupjes zit. Werd altijd arrogant en boos aangekeken door die kerkmensen. Afgrijselijk die kleding die ze soms aan hebben
Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Viezze het volgende: We mogen dan relatief weinig ervaring hebben (tov andere bestuurders, tov leeftijdsgroep juist weer veel), je hoeft geen volleerd bestuurder te zijn om te zien wat voor randdebielen er soms op de weg rijden
Ben ik met je eens hoor. Er wordt heel wat afgeklooid op de weg en het is een godswonder dat het zo vaak en veel goed gaat. Je hoeft inderdaad niet doorgeleerd te hebben om dat te zien.
quote:
Heb zelf wel gemerkt dat je mee ervaring op doet met het rijden door steden/landweggetjes wat ik deze zomer heb gedaan dan alle snelwegkilometers bij EW.
Ik ken de EW niet, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.
Wat me net opviel was misschien vooral de (vermeende) arrogantie. Het afgeven op andere weggebruikers en vertellen hoe daarop te reageren. Alsof het ergens zin voor heeft om iemand de stuipen op het lijf te jagen door in de kofferbak te gaan hangen of met een noodvaart in de spiegels op te duiken.
Misschien ben ik gewoon oud aan het worden en heb ik net een beetje teveel intimi in het verkeer zien beschadigen om dit soort dingen nou zo leuk te vinden. Naar mijn idee ben je een goede chauffeur als je potentieel gevaar van te voren weet ik te schatten en je risico beperkt. Zowel voor jezelf als voor de ander.
Dat neemt niet weg dat ik op de A16 op het stuk waar we 5 banen tot onze beschikking hebben stug rechts blijf rijden en op mijn gemakje de auto's die links van mij rijden inhaal. Ik vind het zo'n gedoe om 3 banen op te schuiven, in te halen en dan weer 3 banen terug te schuiven. Ik ga daar nog eens een ongelofelijke dikke boete voor krijgen, vrees ik...
Ben ik met je eens hoor. Er wordt heel wat afgeklooid op de weg en het is een godswonder dat het zo vaak en veel goed gaat. Je hoeft inderdaad niet doorgeleerd te hebben om dat te zien.
[..]
Ik ken de EW niet, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.
Wat me net opviel was misschien vooral de (vermeende) arrogantie. Het afgeven op andere weggebruikers en vertellen hoe daarop te reageren. Alsof het ergens zin voor heeft om iemand de stuipen op het lijf te jagen door in de kofferbak te gaan hangen of met een noodvaart in de spiegels op te duiken.
Misschien ben ik gewoon oud aan het worden en heb ik net een beetje teveel intimi in het verkeer zien beschadigen om dit soort dingen nou zo leuk te vinden. Naar mijn idee ben je een goede chauffeur als je potentieel gevaar van te voren weet ik te schatten en je risico beperkt. Zowel voor jezelf als voor de ander.
Dat neemt niet weg dat ik op de A16 op het stuk waar we 5 banen tot onze beschikking hebben stug rechts blijf rijden en op mijn gemakje de auto's die links van mij rijden inhaal. Ik vind het zo'n gedoe om 3 banen op te schuiven, in te halen en dan weer 3 banen terug te schuiven. Ik ga daar nog eens een ongelofelijke dikke boete voor krijgen, vrees ik...
Een dorpje echt tien kilometer van Groningen af ofzo. En op zich valt het best mee, er is een vrijgemaakte kerk en een PKN kerk, maar mijn moeders familie is zwarte kousen (Rijssen, Nijverdal) dus ik heb een lichte afkeer van die fanatiekelingen die soms opspeelt.
Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Sarasi het volgende: Een dorpje echt tien kilometer van Groningen af ofzo. En op zich valt het best mee, er is een vrijgemaakte kerk en een PKN kerk, maar mijn moeders familie is zwarte kousen (Rijssen, Nijverdal) dus ik heb een lichte afkeer van die fanatiekelingen die soms opspeelt.
Knap he... Al 26 jaar op de weg en nog nooit iemand geraakt
Dan kan je nog wel oud worden
Ik zeg ook niet dat je slecht rijdt o.i.d., is moeilijk te beoordelen vanachter mijn computerscherm. Het is gewoon zwaar irritant, al dat gezeik op de wegen door die mensen die amper kunnen autorijden. Dat was ook voornamelijk waar het over ging. Sommige mensen (zoals ik) ergeren zich snel aan medeweggebruikers, waardoor er agressie naar boven komt. Het is niet dat ik mensen ga afsnijden, maar ik werp bijna altijd wel een boze blik naar binnen
Ik weet nog dat mijn tantes vroegen hoeveel uur godsdienst ik nu kreeg op de middelbare school. Ik ging naar een openbare. Aan het einde van de avond kreeg broertje tien euro en ik niet.
Ik zit juist altijd lekker chill in de auto. Ik hou van lekker doorrijden en vind mensen die onnodig links rijden erg irritant, maar ik maak nooit gebaren of ga nooit met m'n lichten flitsen ofzo.
Ik weet nog dat mijn tantes vroegen hoeveel uur godsdienst ik nu kreeg op de middelbare school. Ik ging naar een openbare. Aan het einde van de avond kreeg broertje tien euro en ik niet.
Nou kan ik het die oudjes niet eens kwalijk nemen eigenlijk, vroeger was het allemaal veel gewoner dan tegenwoordig.
Zelf heb ik me onlangs uitgeschreven bij de kerk, stond nog in dat register omdat ik ben gedoopt en elke keer als ik verhuisde kreeg ik weer een brief of ik me bij de kerk wilde aansluiten. Nee bedankt
Ik weet nog dat mijn tantes vroegen hoeveel uur godsdienst ik nu kreeg op de middelbare school. Ik ging naar een openbare. Aan het einde van de avond kreeg broertje tien euro en ik niet.
Ik zeg ook niet dat je slecht rijdt o.i.d., is moeilijk te beoordelen vanachter mijn computerscherm. Het is gewoon zwaar irritant, al dat gezeik op de wegen door die mensen die amper kunnen autorijden. Dat was ook voornamelijk waar het over ging. Sommige mensen (zoals ik) ergeren zich snel aan medeweggebruikers, waardoor er agressie naar boven komt.
Ik herken het hoor! Ik erger me niet snel, maar heel af en toe zit ik te koken achter het stuur. Slaat helemaal nergens op. Maar ik kan van de afgelopen jaren geen 3 voorbeelden noemen van momenten waarop ik dan de strijd aanging met een medeweggebruiker. Ik besluit een liedje te fluiten en kachel rustig door.
Ow en ik rijd subliem. Uiteraard
quote:
Het is niet dat ik mensen ga afsnijden, maar ik werp bijna altijd wel een boze blik naar binnen
Ik heb eens (zal ergens rond 1990 zijn geweest) mijn middelvinger opgestoken naar een vent in een busje. Toen kwam hij achter me aan. Ik stierf bijna
Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef Irritatie100 het volgende: Ik zit juist altijd lekker chill in de auto. Ik hou van lekker doorrijden en vind mensen die onnodig links rijden erg irritant, maar ik maak nooit gebaren of ga nooit met m'n lichten flitsen ofzo.
Oh grootlicht gebruik ik nog wel eens Slechte eigenschap.
Op zo'n manier. Als 1995 je bouwjaar is, heb je net een jaar je rijbewijs. Ik durf de stelling wel aan dat je dan nog een heleboel te leren hebt en een beetje te pedant waar het gaat om je eigen kennen en kunnen
Wie ben jij?
Zijn er nog mensen die vanuit het werk naar Utrecht gaan? Ik ben daar om 17h ofzo denk ik, geen zin meer om naar huis te gaan, maar ik weet ook niet hoe ik me daar moet vermaken
Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef Irritatie100 het volgende: Ik zit juist altijd lekker chill in de auto. Ik hou van lekker doorrijden en vind mensen die onnodig links rijden erg irritant, maar ik maak nooit gebaren of ga nooit met m'n lichten flitsen ofzo.
Dat met lichten flitsen is zóóó kinderachtig. Zijn vaak van die opgeschoten bouwvakkers valt me op. En als ze dan voorbij zijn zie je ze een paar km later netjes 100 rijden
Dat met lichten flitsen is zóóó kinderachtig. Zijn vaak van die opgeschoten bouwvakkers valt me op. En als ze dan voorbij zijn zie je ze een paar km later netjes 100 rijden
Ik herken het hoor! Ik erger me niet snel, maar heel af en toe zit ik te koken achter het stuur. Slaat helemaal nergens op. Maar ik kan van de afgelopen jaren geen 3 voorbeelden noemen van momenten waarop ik dan de strijd aanging met een medeweggebruiker. Ik besluit een liedje te fluiten en kachel rustig door.
Dit is wel waar. Als ik heel relaxed achter het stuur zit en geen haast heb dan kan ik alleen maar lachen om die bumperklevers. Moet ik eigenlijk vaker doen, relaxed blijven achter het stuur
Ik herken het hoor! Ik erger me niet snel, maar heel af en toe zit ik te koken achter het stuur. Slaat helemaal nergens op. Maar ik kan van de afgelopen jaren geen 3 voorbeelden noemen van momenten waarop ik dan de strijd aanging met een medeweggebruiker. Ik besluit een liedje te fluiten en kachel rustig door.
Ow en ik rijd subliem. Uiteraard
[..]
Ik heb eens (zal ergens rond 1990 zijn geweest) mijn middelvinger opgestoken naar een vent in een busje. Toen kwam hij achter me aan. Ik stierf bijna
Bij dat stukje over koken had zat ik even aan iets anders te denken Zal wel zijn aangezien ik net een tosti naar binnen aan het werken ben.
Heeeeel af en toe doe ik even met Grootlicht flitsen, als degene voor me 115 rijdt en echt niet opdondert naar rechts.
Rij zelf meestal links om de CC eigenlijk altijd op 127 staat. Lekkere snelheid, rij je de meeste wel mee voorbij zonder dat je gelijk hele dikke boetes krijgt.
Rechts inhalen maak ik mijzelf nog al regelmatig schuldig aan, maar de hele tijd naar links om dit idioten in te halen die niet over een doorgetrokken lijn durven te gaan heb ik ook weinig zin in...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Nou kan ik het die oudjes niet eens kwalijk nemen eigenlijk, vroeger was het allemaal veel gewoner dan tegenwoordig.
Zelf heb ik me onlangs uitgeschreven bij de kerk, stond nog in dat register omdat ik ben gedoopt en elke keer als ik verhuisde kreeg ik weer een brief of ik me bij de kerk wilde aansluiten. Nee bedankt
Mijn nog nichten, die inmiddels ook kinderen van 17 hebben, denken er net zo over hoor. 'Waarom ga je studeren, je zadelt je toekomstige man alleen maar op met je studieschuld, want je gaat toch niet werken als je een man/kinderen hebt!' Fokken als konijnen, na het trouwen op je achttiende natuurlijk. Alleen mijn oudste tante zit er nog zo extreem in, maar van al haar (zeven, negen?) kinderen is er niemand uitgestapt.
Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Viezze het volgende: Dit is wel waar. Als ik heel relaxed achter het stuur zit en geen haast heb dan kan ik alleen maar lachen om die bumperklevers. Moet ik eigenlijk vaker doen, relaxed blijven achter het stuur
Volgens mij heb je het dan wel een stuk beter naar je zin
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Kiprollade het volgende: Bij dat stukje over koken had zat ik even aan iets anders te denken Zal wel zijn aangezien ik net een tosti naar binnen aan het werken ben.
Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Sarasi het volgende: Ik weet nog dat mijn tantes vroegen hoeveel uur godsdienst ik nu kreeg op de middelbare school. Ik ging naar een openbare. Aan het einde van de avond kreeg broertje tien euro en ik niet.
Heerlijk die hypocrisie...
En flitsen doe ik bijna nooit, of er moet iets zijn....
Dit is wel waar. Als ik heel relaxed achter het stuur zit en geen haast heb dan kan ik alleen maar lachen om die bumperklevers. Moet ik eigenlijk vaker doen, relaxed blijven achter het stuur
Nadat ik ¤220 aan de broek had gehad heb ik wel veel minder haast gekregen, heb toen behoorlijk mazzel gehad omdat ik in de gate had dat er een Stille Golf achter me zat. Zo gauw ik het zag van m'n gas gegaan waardoor ze geen betrouwbare meting konden doen...
Zit daardoor eigenlijk wel een stuk relaxter achter het stuur
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Nadat ik ¤220 aan de broek had gehad heb ik wel veel minder haast gehad, heb toen behoorlijk mazzel gehad omdat ik in de gate had dat er een Stille Golf achter me zat. Zo gauw ik het zag van m'n gas gegaan waardoor ze geen betrouwbare meting konden doen...
Volgens mij werkt het effect van boetes maar tijdelijk. Ik heb er ook nog wel een keer een te pakken, maar 220 is wel erg hoog. Op de snelweg rijd ik overigens bijna nooit te hard. Met 125 op de GPS haal je bijna alleen maar in en alsnog geen boete.
Flitsen met lichten heb ik trouwens wel eens gedaan, omdat het donker was en iemand zijn lampen niet aan had
Had natuurlijk niks door, dus ik heb 'm toen zelfs nog ingehaald om met m'n mistachterlampen te seinen, had nog steeds niks door en toen vond ik het weer mooi geweest
Wat ik erg vermakend vind zijn de buitenlanders in een trajectcontrole. Iedereen houdt zich netjes aan de snelheid, komt er weer een of andere Pool voorbij gescheurd
1 keer 5 te hard op de snelweg, 1 keer 4 te hard in de bebouwde kom en 1 keer aan de kant gezet door een agent voor een doorgetrokken streep Allemaal privé trouwens, niet voor EW.
Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Kiprollade het volgende: Wat ik erg vermakend vind zijn de buitenlanders in een trajectcontrole. Iedereen houdt zich netjes aan de snelheid, komt er weer een of andere Pool voorbij gescheurd
Haha ja. Opzich moet het wel opvallen als iedereen precies 100 rijdt op een vijfbaansweg zou je zeggen.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Irritatie100 het volgende: 1 keer 5 te hard op de snelweg, 1 keer 4 te hard in de bebouwde kom en 1 keer aan de kant gezet door een agent voor een doorgetrokken streep Allemaal privé trouwens, niet voor EW.
Hier een keer iets van 80 euro binnen de bebouwde kom prive en voor EW 30 euro of zoiets. Zo zonde van je geld
Nouja ik heb later nog een keer een rood lichtje meegepakt, die was iets minder bewust overigens. Dus in totaal dit jaar ¤440 naar het OM kunnen overmaken... Ga je echt wel rustig van rijden. Al laat ik het echt niet om 's avonds op de rustige landweggetjes bij ons even lekker door te trappen.
Is trouwens 1x fout gegaan, kwam er een trekker aan kon ik net een slootje in duiken. Zonder schade even uitgetrokken door de aardig boer die er behoorlijk om kon lachen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef Fiorano het volgende: Nouja ik heb later nog een keer een rood lichtje meegepakt, die was iets minder bewust overigens. Dus in totaal dit jaar ¤440 naar het OM kunnen overmaken... Ga je echt wel rustig van rijden. Al laat ik het echt niet om 's avonds op de rustige landweggetjes bij ons even lekker door te trappen.
Is trouwens 1x fout gegaan, kwam er een trekker aan kon ik net een slootje in duiken. Zonder schade even uitgetrokken door de aardig boer die er behoorlijk om kon lachen.
Ik hoor het al, vanavond oppassen voor jou dus
Bij de Kartfabrique heb ik overigens ooit een keer iemand onder de bandenstapel zien schuiven, die werd de kart uit gelanceerd. De kart moest ze met een heftruck eruit trekken. Mag hopen dat ons dat vanavond bespaard blijft.
Mijn vader heeft leuke verhalen over zijn hippietijd waarin hij veel liftte, daar zat ook zo'n vrouw bij die dus echt alleen maar vol gas of geen gas kende. Bij 80 op de snelweg weer vol gas, en dan bij 140 weer loslaten.
Bij de Kartfabrique heb ik overigens ooit een keer iemand onder de bandenstapel zien schuiven, die werd de kart uit gelanceerd. De kart moest ze met een heftruck eruit trekken. Mag hopen dat ons dat vanavond bespaard blijft.
Ik rij Senna stijl, als een tikkie nodig is om te winnen doe ik dat
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Bij de Kartfabrique heb ik overigens ooit een keer iemand onder de bandenstapel zien schuiven, die werd de kart uit gelanceerd. De kart moest ze met een heftruck eruit trekken. Mag hopen dat ons dat vanavond bespaard blijft.
De eerste keer dat ik ging karten stond er een maatje van me vast, dus ipv vol op de rem te gaan trapte ik vol het gas in. Was ook niet zo verstandig (toen was ik gelukkig nog een basisschoolgeval)
Haha ja. Opzich moet het wel opvallen als iedereen precies 100 rijdt op een vijfbaansweg zou je zeggen.
Ik heb het een keer gehad in Spanje. Vierstrooksweg Barcelona uit, iedereen braaf 100, ik tuf er met 140 langs. Flits. Maar ja, daar hoor je dus nooit meer wat van
Ik heb het een keer gehad in Spanje. Vierstrooksweg Barcelona uit, iedereen braaf 100, ik tuf er met 140 langs. Flits. Maar ja, daar hoor je dus nooit meer wat van
Zo heb ik nog voor ¤600 aan boetes open staan in Frankrijk, nooooit meer wat van gehoord. (Paar jaar achter elkaar zelfde omgeving )
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Groot licht gebruik ik om de haverklap. Als je niet door wil rijden donder je maar op naar rechts. En ik rij altijd stevig door en hard, ook in de bebouwde kom. Eén keer een boete van 120 gehad voor 18 te hard, keer 45 voor 4 te hard en 70 voor foutparkeren. Die kreeg ik terug plus 1260 euro bonus dankzij de WOB
Zo heb ik in Zweden nog een boete open staan van 1000 SEK (zo'n 125 euro) voor foutparkeren in Stockholm. Blijkbaar mag je daar niet met je neus tegen de neus van een andere auto parkeren, alleen neus tegen kont zeg maar
Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Neerlands_Trots het volgende: Zo heb ik in Zweden nog een boete open staan van 1000 SEK (zo'n 125 euro) voor foutparkeren in Stockholm. Blijkbaar mag je daar niet met je neus tegen de neus van een andere auto parkeren, alleen neus tegen kont zeg maar
Ik ben van de zomer naar Stockholm geweest, daar schijnen ze ook een regel te hebben dat je in de even weeknummers alleen aan de kant van de even huisnummers mag parkeren en omgekeerd
En ik hoorde van m'n ma dat er een hele tijd geleden post was uit Oslo voor de tol (daar wordt je kenteken geregistreerd en krijg je de rekening thuis), maar dat ze dat was vergeten te zeggen
Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Neerlands_Trots het volgende: Zo heb ik in Zweden nog een boete open staan van 1000 SEK (zo'n 125 euro) voor foutparkeren in Stockholm. Blijkbaar mag je daar niet met je neus tegen de neus van een andere auto parkeren, alleen neus tegen kont zeg maar
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik ben van de zomer naar Stockholm geweest, daar schijnen ze ook een regel te hebben dat je in de even weeknummers alleen aan de kant van de even huisnummers mag parkeren en omgekeerd
En ik hoorde van m'n ma dat er een hele tijd geleden post was uit Oslo voor de tol (daar wordt je kenteken geregistreerd en krijg je de rekening thuis), maar dat ze dat was vergeten te zeggen
Klopt, had ik ook. Heb die rekeningen wel gewoon betaald, waren toch maar luttele bedragen. Ook al zullen ze nooit echt actie gaan ondernemen denk ik om die paar euro's te verzamelen Wel zuur trouwens dat we door een verkeerde afslag 2x langs zo'n tolpoortje moesten, toch weer een paar euro lichter door een moment van onoplettendheid
Klopt, had ik ook. Heb die rekeningen wel gewoon betaald, waren toch maar luttele bedragen. Ook al zullen ze nooit echt actie gaan ondernemen denk ik om die paar euro's te verzamelen Wel zuur trouwens dat we door een verkeerde afslag 2x langs zo'n tolpoortje moesten, toch weer een paar euro lichter door een moment van onoplettendheid
Had het best willen betalen hoor, maar m'n ma was het vergeten te zeggen en ze dacht dat die brief inmiddels allang met het oud papier mee is.
Nou, ik heb het wel weer he-le-maal gehad met de sociale psychologie. Op naar het station, even op m'n gemak even een frietje halen ofzo (want ook nog niet geluncht).
Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef joppie_saus het volgende: Zeg S-RS. Je hebt deze keer een dame in de auto, dus nu even niet in zijn 3 half driftend over de rotonde hè
Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Kiprollade het volgende: Hebben we trouwens een nieuw record? Dit topic is bijna vol en nog geen 24 uur geleden geopend
Is toch een Fok! truukje voor omdat te kunnen zien?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking