Ik kon dweilen bij terugkomst.. zes trays frisdrank kapot doordat het door de bus heen donderde.. Lekkere afschrijving door dat kutvolk, 6 x 24 x 1 euro verkoopwaarde...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
3 dagen terug nog met een volgeladen bakwagen, had het idee dat de hele handel naast me op de bijrijdersstoel plaats ging nemen, moest de halve lading opnieuw vastzetten, gewoon een spanband losgeschotenKutvolk
Voor tienduizenden euro's aan licht en geluidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik kon dweilen bij terugkomst.. zes trays frisdrank kapot doordat het door de bus heen donderde.. Lekkere afschrijving door dat kutvolk, 6 x 24 x 1 euro verkoopwaarde...
Ja, daar wordt je over het algemeen niet bij van...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Voor tienduizenden euro's aan licht en geluidDus dat had eventueel nog vervelender kunnen worden, zitten gelukkig goede kisten omheen
Daarom goed zekeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Voor tienduizenden euro's aan licht en geluidDus dat had eventueel nog vervelender kunnen worden, zitten gelukkig goede kisten omheen
Kan met vijf minuutjes gevonden zijn! Of met anderhalf uur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef S-RS het volgende:
Fuck, waar ik net niet op zat te wachten. Ze zoeken de auto...
Aha de linksrijder meldt zich.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Queller het volgende:
Wat een hoop agressieve verkeersdeelnemers hangen er in dit topicOf nou ja, in elk geval verkeersdeelnemers die het doen voorkomen alsof ze nogal agressief zijn op de weg.
Ik vind het nog meevallen hoor, je wil niet weten wat voor manicale gekken er soms op de weg vertoeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Queller het volgende:
Wat een hoop agressieve verkeersdeelnemers hangen er in dit topicOf nou ja, in elk geval verkeersdeelnemers die het doen voorkomen alsof ze nogal agressief zijn op de weg.
Kom vanavond even showen danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Amoeba het volgende:
Zo even mijn autotransporten uitvoeren. Een wisselrit Eindhoven - Deurne, Opel Tigra voor een Jaguar X-Type.
Zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Amoeba het volgende:
Zo even mijn autotransporten uitvoeren. Een wisselrit Eindhoven - Deurne, Opel Tigra voor een Jaguar X-Type.
Nee ik neem die bak morgen mee naar België, daarom moet ik 'm vast ophalen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Solidberg het volgende:
Vind het irritanter als er een vrachtwagen voor je komt, maar iemand haalt je links in met 0,1km/h en moet je dus gaan remmen omdat die gast niet ff wat sneller wil gaan
[..]
Zo
Dacht dat ik ff speciaal was met mijn GS450hMoet je die ook een LM transporteren?
Ik meld het nog maar een keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef Viezze het volgende:
Amoeba we weten nu wel dat je ouders een X-type hebben hoor
Ik zal de hele weg afleggen in zijn 4 om je te compenserenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom tenminste gewoon met een hybride auto, schone shit man
Volvoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Solidberg het volgende:
Oh zo zit hetNouja, mijn ouders hebben nu een XC70, die is huel veel vetter
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zal de hele weg afleggen in zijn 4 om je te compenseren
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zal de hele weg afleggen in zijn 4 om jouw te compenseren
Ik heb een XC60 gereden. Die krengen zijn huuuuge.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Solidberg het volgende:
Oh zo zit hetNouja, mijn ouders hebben nu een XC70, die is huel veel vetter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |