quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik weet nog dat mijn tantes vroegen hoeveel uur godsdienst ik nu kreeg op de middelbare school. Ik ging naar een openbare. Aan het einde van de avond kreeg broertje tien euro en ik niet.
![]()
Nadat ik ¤220 aan de broek had gehad heb ik wel veel minder haast gekregen, heb toen behoorlijk mazzel gehad omdat ik in de gate had dat er een Stille Golf achter me zat. Zo gauw ik het zag van m'n gas gegaan waardoor ze geen betrouwbare meting konden doen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Als ik heel relaxed achter het stuur zit en geen haast heb dan kan ik alleen maar lachen om die bumperklevers. Moet ik eigenlijk vaker doen, relaxed blijven achter het stuur
Dan moet je me wel bijhouden natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Viezze het volgende:
[..]
Met karten kan ik er helemaal niet tegen als iemand me er niet langs laat dus pas maar op
Volgens mij werkt het effect van boetes maar tijdelijk. Ik heb er ook nog wel een keer een te pakken, maar 220 is wel erg hoog. Op de snelweg rijd ik overigens bijna nooit te hard. Met 125 op de GPS haal je bijna alleen maar in en alsnog geen boete.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nadat ik ¤220 aan de broek had gehad heb ik wel veel minder haast gehad, heb toen behoorlijk mazzel gehad omdat ik in de gate had dat er een Stille Golf achter me zat. Zo gauw ik het zag van m'n gas gegaan waardoor ze geen betrouwbare meting konden doen...
Plak even een sticker van een kip op je helm, dan weet ik het als ik je inhaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dan moet je me wel bijhouden natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij werkt het effect van boetes maar tijdelijk.
Zo vaak heb ik nog niet gekart, dus je zal me vast wel een keer voorbij komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef Viezze het volgende:
[..]
Plak even een sticker van een kip op je helm, dan weet ik het als ik je inhaal.
Haha ja. Opzich moet het wel opvallen als iedereen precies 100 rijdt op een vijfbaansweg zou je zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Kiprollade het volgende:
Wat ik erg vermakend vind zijn de buitenlanders in een trajectcontrole. Iedereen houdt zich netjes aan de snelheid, komt er weer een of andere Pool voorbij gescheurd
Hier een keer iets van 80 euro binnen de bebouwde kom prive en voor EW 30 euro of zoiets. Zo zonde van je geldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
1 keer 5 te hard op de snelweg, 1 keer 4 te hard in de bebouwde kom en 1 keer aan de kant gezet door een agent voor een doorgetrokken streep
Allemaal privé trouwens, niet voor EW.
Dan zal ik ook wel een saaie rijstijl hebben, maar ik vrees van nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad. Saaie rijstijl bevestigd.
Binair rijden, volgas of geen gasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dan zal ik ook wel een saaie rijstijl hebben, maar ik vrees van niet
Rempedaal is voor flitsers toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Binair rijden, volgas of geen gas
Ik hoor het al, vanavond oppassen voor jou dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef Fiorano het volgende:
Nouja ik heb later nog een keer een rood lichtje meegepakt, die was iets minder bewust overigens. Dus in totaal dit jaar ¤440 naar het OM kunnen overmaken... Ga je echt wel rustig van rijden. Al laat ik het echt niet om 's avonds op de rustige landweggetjes bij ons even lekker door te trappen.
Is trouwens 1x fout gegaan, kwam er een trekker aan kon ik net een slootje in duiken. Zonder schade even uitgetrokken door de aardig boer die er behoorlijk om kon lachen.
Neem jij nou de A12 vanavond of toch niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom tenminste gewoon met een hybride auto, schone shit man
Mijn vader heeft leuke verhalen over zijn hippietijd waarin hij veel liftte, daar zat ook zo'n vrouw bij die dus echt alleen maar vol gas of geen gas kende.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Binair rijden, volgas of geen gas
Ik rij Senna stijl, als een tikkie nodig is om te winnen doe ik datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik hoor het al, vanavond oppassen voor jou dus
Bij de Kartfabrique heb ik overigens ooit een keer iemand onder de bandenstapel zien schuiven, die werd de kart uit gelanceerd. De kart moest ze met een heftruck eruit trekken. Mag hopen dat ons dat vanavond bespaard blijft.
De eerste keer dat ik ging karten stond er een maatje van me vast, dus ipv vol op de rem te gaan trapte ik vol het gas in. Was ook niet zo verstandigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik hoor het al, vanavond oppassen voor jou dus
Bij de Kartfabrique heb ik overigens ooit een keer iemand onder de bandenstapel zien schuiven, die werd de kart uit gelanceerd. De kart moest ze met een heftruck eruit trekken. Mag hopen dat ons dat vanavond bespaard blijft.
Ik heb het een keer gehad in Spanje. Vierstrooksweg Barcelona uit, iedereen braaf 100, ik tuf er met 140 langs. Flits. Maar ja, daar hoor je dus nooit meer wat vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:20 schreef Viezze het volgende:
[..]
Haha ja. Opzich moet het wel opvallen als iedereen precies 100 rijdt op een vijfbaansweg zou je zeggen.
Denk 't wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Neem jij nou de A12 vanavond of toch niet?
Zo heb ik nog voor ¤600 aan boetes open staan in Frankrijk, nooooit meer wat van gehoord. (Paar jaar achter elkaar zelfde omgevingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad in Spanje. Vierstrooksweg Barcelona uit, iedereen braaf 100, ik tuf er met 140 langs. Flits. Maar ja, daar hoor je dus nooit meer wat van
Ik ben van de zomer naar Stockholm geweest, daar schijnen ze ook een regel te hebben dat je in de even weeknummers alleen aan de kant van de even huisnummers mag parkeren en omgekeerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zo heb ik in Zweden nog een boete open staan van 1000 SEK (zo'n 125 euro) voor foutparkeren in Stockholm. Blijkbaar mag je daar niet met je neus tegen de neus van een andere auto parkeren, alleen neus tegen kont zeg maar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zo heb ik in Zweden nog een boete open staan van 1000 SEK (zo'n 125 euro) voor foutparkeren in Stockholm. Blijkbaar mag je daar niet met je neus tegen de neus van een andere auto parkeren, alleen neus tegen kont zeg maar
Klopt, had ik ook. Heb die rekeningen wel gewoon betaald, waren toch maar luttele bedragen. Ook al zullen ze nooit echt actie gaan ondernemen denk ik om die paar euro's te verzamelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben van de zomer naar Stockholm geweest, daar schijnen ze ook een regel te hebben dat je in de even weeknummers alleen aan de kant van de even huisnummers mag parkeren en omgekeerd![]()
En ik hoorde van m'n ma dat er een hele tijd geleden post was uit Oslo voor de tol (daar wordt je kenteken geregistreerd en krijg je de rekening thuis), maar dat ze dat was vergeten te zeggen
Had het best willen betalen hoor, maar m'n ma was het vergeten te zeggen en ze dacht dat die brief inmiddels allang met het oud papier mee is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook. Heb die rekeningen wel gewoon betaald, waren toch maar luttele bedragen. Ook al zullen ze nooit echt actie gaan ondernemen denk ik om die paar euro's te verzamelen
Wel zuur trouwens dat we door een verkeerde afslag 2x langs zo'n tolpoortje moesten, toch weer een paar euro lichter door een moment van onoplettendheid
Of juistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef joppie_saus het volgende:
Zeg S-RS. Je hebt deze keer een dame in de auto, dus nu even niet in zijn 3 half driftend over de rotonde hč
Handigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als iedereen na het karten weer in de auto stapt..
Van de 3 keer dat ik ben wezen karten is er 2 keer een slippertje/ongeluk gebeurt na het karten
Had je dat niet iets eerder kunnen vertellen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als iedereen na het karten weer in de auto stapt..
Van de 3 keer dat ik ben wezen karten is er 2 keer een slippertje/ongeluk gebeurt na het karten
De 3e keer reed ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Had je dat niet iets eerder kunnen vertellen...
Is toch een Fok! truukje voor omdat te kunnen zien?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Kiprollade het volgende:
Hebben we trouwens een nieuw record? Dit topic is bijna vol en nog geen 24 uur geleden geopend
quote:
Ja, daarom vroeg ik het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Is toch een Fok! truukje voor omdat te kunnen zien?
http://arcee862.com/topic(...)324&submit=Verzendenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het eigenlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |