Ik ben van de zomer naar Stockholm geweest, daar schijnen ze ook een regel te hebben dat je in de even weeknummers alleen aan de kant van de even huisnummers mag parkeren en omgekeerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zo heb ik in Zweden nog een boete open staan van 1000 SEK (zo'n 125 euro) voor foutparkeren in Stockholm. Blijkbaar mag je daar niet met je neus tegen de neus van een andere auto parkeren, alleen neus tegen kont zeg maar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zo heb ik in Zweden nog een boete open staan van 1000 SEK (zo'n 125 euro) voor foutparkeren in Stockholm. Blijkbaar mag je daar niet met je neus tegen de neus van een andere auto parkeren, alleen neus tegen kont zeg maar
Klopt, had ik ook. Heb die rekeningen wel gewoon betaald, waren toch maar luttele bedragen. Ook al zullen ze nooit echt actie gaan ondernemen denk ik om die paar euro's te verzamelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben van de zomer naar Stockholm geweest, daar schijnen ze ook een regel te hebben dat je in de even weeknummers alleen aan de kant van de even huisnummers mag parkeren en omgekeerd![]()
En ik hoorde van m'n ma dat er een hele tijd geleden post was uit Oslo voor de tol (daar wordt je kenteken geregistreerd en krijg je de rekening thuis), maar dat ze dat was vergeten te zeggen
Had het best willen betalen hoor, maar m'n ma was het vergeten te zeggen en ze dacht dat die brief inmiddels allang met het oud papier mee is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook. Heb die rekeningen wel gewoon betaald, waren toch maar luttele bedragen. Ook al zullen ze nooit echt actie gaan ondernemen denk ik om die paar euro's te verzamelen
Wel zuur trouwens dat we door een verkeerde afslag 2x langs zo'n tolpoortje moesten, toch weer een paar euro lichter door een moment van onoplettendheid
Of juistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef joppie_saus het volgende:
Zeg S-RS. Je hebt deze keer een dame in de auto, dus nu even niet in zijn 3 half driftend over de rotonde hè
Handigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als iedereen na het karten weer in de auto stapt..
Van de 3 keer dat ik ben wezen karten is er 2 keer een slippertje/ongeluk gebeurt na het karten
Had je dat niet iets eerder kunnen vertellen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat als iedereen na het karten weer in de auto stapt..
Van de 3 keer dat ik ben wezen karten is er 2 keer een slippertje/ongeluk gebeurt na het karten
De 3e keer reed ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Had je dat niet iets eerder kunnen vertellen...
Is toch een Fok! truukje voor omdat te kunnen zien?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Kiprollade het volgende:
Hebben we trouwens een nieuw record? Dit topic is bijna vol en nog geen 24 uur geleden geopend
quote:
Ja, daarom vroeg ik het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Is toch een Fok! truukje voor omdat te kunnen zien?
http://arcee862.com/topic(...)324&submit=Verzendenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het eigenlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |