abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135023916
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel in S rij en de kickdown vrij vaak gebruik, dus zo schoon zal ik wel niet zijn :P De eco-knop raak ik ook nooit aan.
Dat heb ik dus met een Prius. Dit trap ik ook vol op z'n staart, en met 140 is die echt niet zo zuinig meer :')
pi_135023936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef Sarasi het volgende:
En ik maar gele marker handjes kweken in de UB. :'( Maar ik mag zondag in de Opel Corsa van mijn ouders naar de Efteling met mamma. :7
Ik vind ze wel tof rijden, die Corsatjes.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:33:54 #203
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135023939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Queller het volgende:
Wat een hoop agressieve verkeersdeelnemers hangen er in dit topic :X Of nou ja, in elk geval verkeersdeelnemers die het doen voorkomen alsof ze nogal agressief zijn op de weg.
Agressie en ergernis verschillen van elkaar. Agressie wek je op door je te ergeren. Mensen op de weg kunnen dit voorkomen door RECHTS TE RIJDEN. :D
Wij rijden voor ons werk en zijn dus meer bewust van de verkeersregels. Hierdoor kunnen we beter op het verkeer inspelen, de doorstroming bevorderen blablabla. Van die halvezolen die nooit de weg op gaan en nu zonodig op visite moeten gaan bij hun vrinden en kleinkinders, dat zijn de boosdoeners.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:36:01 #204
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135024054
Als Amoeba de Jaaaaaag mag overkopen van z'n vader vrees ik dat die er binnen een maand zo uitziet:
pi_135024087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met een Prius. Dit trap ik ook vol op z'n staart, en met 140 is die echt niet zo zuinig meer :')
Hehe, dat zal niet nee :P

Maar deze auto is wel véél zuiniger dan onze oude auto. Dat was een Mondeo 2.0 benzine, die had ook maar 5 versnellingen en deed bijna 4000rpm bij 130 op de teller _O- Die Mondeo had een 70 liter tank en de huidige auto een 45 liter tank. We tanken nu bij net zo veel kilometers exact even vaak als met de Mondeo.
pi_135024102
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vind ze wel tof rijden, die Corsatjes.
Jawel, rijdt prima. Maar de hipste functie is het bedienen van het radiovolume met de knopjes op het stuur. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_135024161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Kiprollade het volgende:
Als Amoeba de Jaaaaaag mag overkopen van z'n vader vrees ik dat die er binnen een maand zo uitziet:
[ afbeelding ]
Nee nee nee, dat heb je helemaal verkeerd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:38:32 #208
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135024194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee nee nee, dat heb je helemaal verkeerd

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets wilde ik eigenlijk ook posten, maar dat is weer zieluuug. :'(
pi_135024214
Ja klopt, foei. Zal het niet weer doen
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:40:05 #210
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135024274
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Viezze het volgende:
Ja klopt, foei. Zal het niet weer doen
Ik zit er anders niet zo mee, lachen is immers gezond :D :D :D
pi_135024346
"Mijn ouders hádden een Jaguar." Amoeba, 2014
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:43:30 #212
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135024433
De enige Jaaaaaag die mooi is:

pi_135024443
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Agressie en ergernis verschillen van elkaar. Agressie wek je op door je te ergeren. Mensen op de weg kunnen dit voorkomen door RECHTS TE RIJDEN. :D
Wij rijden voor ons werk en zijn dus meer bewust van de verkeersregels. Hierdoor kunnen we beter op het verkeer inspelen, de doorstroming bevorderen blablabla. Van die halvezolen die nooit de weg op gaan en nu zonodig op visite moeten gaan bij hun vrinden en kleinkinders, dat zijn de boosdoeners.
Op zo'n manier. Als 1995 je bouwjaar is, heb je net een jaar je rijbewijs. Ik durf de stelling wel aan dat je dan nog een heleboel te leren hebt en een beetje te pedant waar het gaat om je eigen kennen en kunnen ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:46:11 #214
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135024555
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Queller het volgende:

[..]

Op zo'n manier. Als 1995 je bouwjaar is, heb je net een jaar je rijbewijs. Ik durf de stelling wel aan dat je dan nog een heleboel te leren hebt en een beetje te pedant waar het gaat om je eigen kennen en kunnen ;)
Mwah, heb m'n rijbewijs al bijna 2 jaar, mevrouw. Hiervoor reed ik een poos scooter (ook beroeps), waardoor ik alleen niet op de snelwegen en provinciale wegen kon. Ik heb genoeg rijervaring om te kunnen oordelen over mensen die niet kunnen rijden.
pi_135024589
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Kiprollade het volgende:
Mwah, heb m'n rijbewijs al bijna 2 jaar, mevrouw. Hiervoor reed ik een poos scooter (ook beroeps), waardoor ik alleen niet op de snelwegen en provinciale wegen kon. Ik heb genoeg rijervaring om te kunnen oordelen over mensen die niet kunnen rijden.
Als jij het zegt :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:46:55 #216
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135024600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Als jij het zegt :)
Ik zei het :D :D :D
pi_135024743
We mogen dan relatief weinig ervaring hebben (tov andere bestuurders, tov leeftijdsgroep juist weer veel), je hoeft geen volleerd bestuurder te zijn om te zien wat voor randdebielen er soms op de weg rijden ;(

Heb zelf wel gemerkt dat je mee ervaring op doet met het rijden door steden/landweggetjes wat ik deze zomer heb gedaan dan alle snelwegkilometers bij EW.
pi_135024787
Ik hoor altijd dat ik heel saai, maar veilig rijd. Mijn vader noemt dat een compliment. :+ Is wel waar, denk ik. Ik kijk altijd heel braaf in de achteruitkijkspiegel, zijspiegel, dode hoek, ook in een gggggggristelijk dorpje op zondag in een doodlopende straat. :P Gewoonte, denk ik.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:52:37 #219
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135024850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende:

gggggggristelijk dorpje
_O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:53:06 #220
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135024876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Viezze het volgende:
We mogen dan relatief weinig ervaring hebben (tov andere bestuurders, tov leeftijdsgroep juist weer veel), je hoeft geen volleerd bestuurder te zijn om te zien wat voor randdebielen er soms op de weg rijden ;(

Heb zelf wel gemerkt dat je mee ervaring op doet met het rijden door steden/landweggetjes wat ik deze zomer heb gedaan dan alle snelwegkilometers bij EW.
Mee eens,

Al heb ik wel geleerd dat als je ergens onbekend ben je niet net zo hard over de landweggetjes moet scheuren als de locals doen. Bij ons in de beurt scheur ik meestal ook zo 20 boven de max en dat is niet aan te raden als je de weg niet kent.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135024979
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Al heb ik wel geleerd dat als je ergens onbekend ben je niet net zo hard over de landweggetjes moet scheuren als de locals doen.
Vertel mij wat :') Ik dacht dat ik de bodemplaat van de auto van mijn ouders kapot had gereden toen ik 100 over zo'n weggetje reed, maar de weg lag er niet meer zo fraai bij...dat doe je ook maar één keer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende:
Ik hoor altijd dat ik heel saai, maar veilig rijd. Mijn vader noemt dat een compliment. :+ Is wel waar, denk ik. Ik kijk altijd heel braaf in de achteruitkijkspiegel, zijspiegel, dode hoek, ook in een gggggggristelijk dorpje op zondag in een doodlopende straat. :P Gewoonte, denk ik.
Dat doe ik al jaren niet meer :@ Knap dat je dat vol hebt weten te houden.

Op de snelweg rij ik dan wel weer volledig op spiegels.
pi_135025118
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat doe ik al jaren niet meer :@ Knap dat je dat vol hebt weten te houden.

Op de snelweg rij ik dan wel weer volledig op spiegels.
Misschien dat het wel helpt dat er veel kinderen wonen in het dorp van mijn ouders en niemand daar is echt gewend aan auto's, nog afgezien van de volwassenen die vinden dat 'het durp van ons is' een lekker midden op de weg blijven lopen of zomaar oversteken. Om nog maar te zwijgen over de migratie van kerkgangers elke zondag. :')
pi_135025148
Welk dorp hebben we het over? :+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:58:29 #224
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025155
Alleen als ik van baan wissel naar links en op onoverzichtelijke kruispunten afsla kijk in in m'n dode hoek. Verder ook alles op de spiegels, dat doe ik nog wel altijd :)
Scheuren over landweggetjes is niet aan te raden idd, heb er genoeg auto's in sloten zien liggen :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:59:55 #225
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025223
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Misschien dat het wel helpt dat er veel kinderen wonen in het dorp van mijn ouders en niemand daar is echt gewend aan auto's, nog afgezien van de volwassenen die vinden dat 'het durp van ons is' een lekker midden op de weg blijven lopen of zomaar oversteken. Om nog maar te zwijgen over de migratie van kerkgangers elke zondag. :')
Toen ik nog pizzaboer was werkte ik altijd op zondag, en laat ik nou net in een durp wonen dat tussen 2 van die gggggggristelijke drupjes zit. Werd altijd arrogant en boos aangekeken door die kerkmensen. :')
Afgrijselijk die kleding die ze soms aan hebben
pi_135025234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Viezze het volgende:
Ben ik met je eens hoor. Er wordt heel wat afgeklooid op de weg en het is een godswonder dat het zo vaak en veel goed gaat. Je hoeft inderdaad niet doorgeleerd te hebben om dat te zien.
quote:
Ik ken de EW niet, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.

Wat me net opviel was misschien vooral de (vermeende) arrogantie. Het afgeven op andere weggebruikers en vertellen hoe daarop te reageren. Alsof het ergens zin voor heeft om iemand de stuipen op het lijf te jagen door in de kofferbak te gaan hangen of met een noodvaart in de spiegels op te duiken.

Misschien ben ik gewoon oud aan het worden en heb ik net een beetje teveel intimi in het verkeer zien beschadigen om dit soort dingen nou zo leuk te vinden. Naar mijn idee ben je een goede chauffeur als je potentieel gevaar van te voren weet ik te schatten en je risico beperkt. Zowel voor jezelf als voor de ander.

Dat neemt niet weg dat ik op de A16 op het stuk waar we 5 banen tot onze beschikking hebben stug rechts blijf rijden en op mijn gemakje de auto's die links van mij rijden inhaal. Ik vind het zo'n gedoe om 3 banen op te schuiven, in te halen en dan weer 3 banen terug te schuiven. Ik ga daar nog eens een ongelofelijke dikke boete voor krijgen, vrees ik...
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:01:16 #227
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef Queller het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor. Er wordt heel wat afgeklooid op de weg en het is een godswonder dat het zo vaak en veel goed gaat. Je hoeft inderdaad niet doorgeleerd te hebben om dat te zien.

[..]

Ik ken de EW niet, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.

Wat me net opviel was misschien vooral de (vermeende) arrogantie. Het afgeven op andere weggebruikers en vertellen hoe daarop te reageren. Alsof het ergens zin voor heeft om iemand de stuipen op het lijf te jagen door in de kofferbak te gaan hangen of met een noodvaart in de spiegels op te duiken.

Misschien ben ik gewoon oud aan het worden en heb ik net een beetje teveel intimi in het verkeer zien beschadigen om dit soort dingen nou zo leuk te vinden. Naar mijn idee ben je een goede chauffeur als je potentieel gevaar van te voren weet ik te schatten en je risico beperkt. Zowel voor jezelf als voor de ander.

Dat neemt niet weg dat ik op de A16 op het stuk waar we 5 banen tot onze beschikking hebben stug rechts blijf rijden en op mijn gemakje de auto's die links van mij rijden inhaal. Ik vind het zo'n gedoe om 3 banen op te schuiven, in te halen en dan weer 3 banen terug te schuiven. Ik ga daar nog eens een ongelofelijke dikke boete voor krijgen, vrees ik...
:Y
pi_135025324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef Kiprollade het volgende:
:Y
Knap he... Al 26 jaar op de weg en nog nooit iemand geraakt ;)
pi_135025340
Ik denk dat het meer het geslacht is dan de leeftijd.

En nee, ik heb het niet over hoe goed iemand kan rijden, maar over hoe men zich gedraagt in het verkeer :P
pi_135025379
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Viezze het volgende:
Ik denk dat het meer het geslacht is dan de leeftijd.

En nee, ik heb het niet over hoe goed iemand kan rijden, maar over hoe men zich gedraagt in het verkeer :P
Zou je denken?
pi_135025395
Een dorpje echt tien kilometer van Groningen af ofzo. En op zich valt het best mee, er is een vrijgemaakte kerk en een PKN kerk, maar mijn moeders familie is zwarte kousen (Rijssen, Nijverdal) dus ik heb een lichte afkeer van die fanatiekelingen die soms opspeelt. }:|
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:05:09 #232
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135025461
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Sarasi het volgende:
Een dorpje echt tien kilometer van Groningen af ofzo. En op zich valt het best mee, er is een vrijgemaakte kerk en een PKN kerk, maar mijn moeders familie is zwarte kousen (Rijssen, Nijverdal) dus ik heb een lichte afkeer van die fanatiekelingen die soms opspeelt. }:|
Gecondoleerd, Rijssen is een vak appart
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:05:20 #233
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025471
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Queller het volgende:

[..]

Knap he... Al 26 jaar op de weg en nog nooit iemand geraakt ;)
Dan kan je nog wel oud worden ;)

Ik zeg ook niet dat je slecht rijdt o.i.d., is moeilijk te beoordelen vanachter mijn computerscherm. Het is gewoon zwaar irritant, al dat gezeik op de wegen door die mensen die amper kunnen autorijden. Dat was ook voornamelijk waar het over ging. Sommige mensen (zoals ik) ergeren zich snel aan medeweggebruikers, waardoor er agressie naar boven komt. Het is niet dat ik mensen ga afsnijden, maar ik werp bijna altijd wel een boze blik naar binnen :')
pi_135025525
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:05 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Gecondoleerd, Rijssen is een vak appart
;( Ik weet nog dat mijn tantes vroegen hoeveel uur godsdienst ik nu kreeg op de middelbare school. Ik ging naar een openbare. Aan het einde van de avond kreeg broertje tien euro en ik niet. :')
pi_135025607
Ik zit juist altijd lekker chill in de auto. Ik hou van lekker doorrijden en vind mensen die onnodig links rijden erg irritant, maar ik maak nooit gebaren of ga nooit met m'n lichten flitsen ofzo.
pi_135025657
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

;( Ik weet nog dat mijn tantes vroegen hoeveel uur godsdienst ik nu kreeg op de middelbare school. Ik ging naar een openbare. Aan het einde van de avond kreeg broertje tien euro en ik niet. :')
:')

Nou kan ik het die oudjes niet eens kwalijk nemen eigenlijk, vroeger was het allemaal veel gewoner dan tegenwoordig.

Zelf heb ik me onlangs uitgeschreven bij de kerk, stond nog in dat register omdat ik ben gedoopt en elke keer als ik verhuisde kreeg ik weer een brief of ik me bij de kerk wilde aansluiten. Nee bedankt :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:09:54 #237
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025663
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Op basis van het feit dat je geen godsdienst had? :')
pi_135025676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:05 schreef Kiprollade het volgende:

Dan kan je nog wel oud worden ;)

Ik zeg ook niet dat je slecht rijdt o.i.d., is moeilijk te beoordelen vanachter mijn computerscherm. Het is gewoon zwaar irritant, al dat gezeik op de wegen door die mensen die amper kunnen autorijden. Dat was ook voornamelijk waar het over ging. Sommige mensen (zoals ik) ergeren zich snel aan medeweggebruikers, waardoor er agressie naar boven komt.
Ik herken het hoor! Ik erger me niet snel, maar heel af en toe zit ik te koken achter het stuur. Slaat helemaal nergens op. Maar ik kan van de afgelopen jaren geen 3 voorbeelden noemen van momenten waarop ik dan de strijd aanging met een medeweggebruiker. Ik besluit een liedje te fluiten en kachel rustig door.

Ow en ik rijd subliem. Uiteraard *)

quote:
Het is niet dat ik mensen ga afsnijden, maar ik werp bijna altijd wel een boze blik naar binnen :')
Ik heb eens (zal ergens rond 1990 zijn geweest) mijn middelvinger opgestoken naar een vent in een busje. Toen kwam hij achter me aan. Ik stierf bijna :')
pi_135025702
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit juist altijd lekker chill in de auto. Ik hou van lekker doorrijden en vind mensen die onnodig links rijden erg irritant, maar ik maak nooit gebaren of ga nooit met m'n lichten flitsen ofzo.
Oh grootlicht gebruik ik nog wel eens :@ Slechte eigenschap.
pi_135025703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Queller het volgende:

[..]

Wie ben jij?

Zijn er nog mensen die vanuit het werk naar Utrecht gaan? Ik ben daar om 17h ofzo denk ik, geen zin meer om naar huis te gaan, maar ik weet ook niet hoe ik me daar moet vermaken :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:11:25 #241
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025736
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat met lichten flitsen is zóóó kinderachtig. Zijn vaak van die opgeschoten bouwvakkers valt me op.
En als ze dan voorbij zijn zie je ze een paar km later netjes 100 rijden :')
pi_135025771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat met lichten flitsen is zóóó kinderachtig. Zijn vaak van die opgeschoten bouwvakkers valt me op.
En als ze dan voorbij zijn zie je ze een paar km later netjes 100 rijden :')
pi_135025803
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Panthera. het volgende:
Wie ben jij?
Queller -O-
pi_135025854
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik herken het hoor! Ik erger me niet snel, maar heel af en toe zit ik te koken achter het stuur. Slaat helemaal nergens op. Maar ik kan van de afgelopen jaren geen 3 voorbeelden noemen van momenten waarop ik dan de strijd aanging met een medeweggebruiker. Ik besluit een liedje te fluiten en kachel rustig door.

Dit is wel waar. Als ik heel relaxed achter het stuur zit en geen haast heb dan kan ik alleen maar lachen om die bumperklevers. Moet ik eigenlijk vaker doen, relaxed blijven achter het stuur :@
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:13:53 #245
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow en ik rijd subliem. Uiteraard *)

[..]

Ik heb eens (zal ergens rond 1990 zijn geweest) mijn middelvinger opgestoken naar een vent in een busje. Toen kwam hij achter me aan. Ik stierf bijna :')
Bij dat stukje over koken had zat ik even aan iets anders te denken :')
Zal wel zijn aangezien ik net een tosti naar binnen aan het werken ben.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:14:11 #246
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135025869
Heeeeel af en toe doe ik even met Grootlicht flitsen, als degene voor me 115 rijdt en echt niet opdondert naar rechts.

Rij zelf meestal links om de CC eigenlijk altijd op 127 staat. Lekkere snelheid, rij je de meeste wel mee voorbij zonder dat je gelijk hele dikke boetes krijgt.

Rechts inhalen maak ik mijzelf nog al regelmatig schuldig aan, maar de hele tijd naar links om dit idioten in te halen die niet over een doorgetrokken lijn durven te gaan heb ik ook weinig zin in...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135025871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:14:14 #248
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135025872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:12 schreef Viezze het volgende:

[..]

Kom racen dan! :7
pi_135025902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:09 schreef Viezze het volgende:

[..]

:')

Nou kan ik het die oudjes niet eens kwalijk nemen eigenlijk, vroeger was het allemaal veel gewoner dan tegenwoordig.

Zelf heb ik me onlangs uitgeschreven bij de kerk, stond nog in dat register omdat ik ben gedoopt en elke keer als ik verhuisde kreeg ik weer een brief of ik me bij de kerk wilde aansluiten. Nee bedankt :P
Mijn nog nichten, die inmiddels ook kinderen van 17 hebben, denken er net zo over hoor. 'Waarom ga je studeren, je zadelt je toekomstige man alleen maar op met je studieschuld, want je gaat toch niet werken als je een man/kinderen hebt!' :')
Fokken als konijnen, na het trouwen op je achttiende natuurlijk. Alleen mijn oudste tante zit er nog zo extreem in, maar van al haar (zeven, negen?) kinderen is er niemand uitgestapt.

En ja, alleen omdat ik geen godsdienst had. :P
pi_135025903
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Viezze het volgende:
Dit is wel waar. Als ik heel relaxed achter het stuur zit en geen haast heb dan kan ik alleen maar lachen om die bumperklevers. Moet ik eigenlijk vaker doen, relaxed blijven achter het stuur :@
Volgens mij heb je het dan wel een stuk beter naar je zin :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Kiprollade het volgende:
Dat moet het zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')