Ik heb er op de snelweg bijna nooit last van, behalve dan mensen die het spitsstrookprincipe niet snappen. Als ik bij mijn ouder thuis kom is het altijd feest, standaard van die typische bejaardenbakken die 10-15 km/h onder de Vmax rijden..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Kiprollade het volgende:
Hebben er trouwens meer mensen last van die vakantie/weekendrijders? Afgrijselijk dat getreuzel en die onverwachte acties.
Net op de A15 130 op de meest linkerbaan aan het inhalen, gooit er opeens een opa z'n WagonR met een gangetje van 90 voor me vanaf de meest rechterbaan. Vol toeteren en in de hangijzers, en van schrik rijdt hij bijna de vangrail in…
Yes, een SW, dus je mag ook in de achterbak tussen de hondenharenquote:
Ooit ook een keer meegemaakt, en als je dan inderdaad met 3 ton aan auto met 130 komt aangeredenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Kiprollade het volgende:
Hebben er trouwens meer mensen last van die vakantie/weekendrijders? Afgrijselijk dat getreuzel en die onverwachte acties.
Net op de A15 130 op de meest linkerbaan aan het inhalen, gooit er opeens een opa z'n WagonR met een gangetje van 90 voor me vanaf de meest rechterbaan. Vol toeteren en in de hangijzers, en van schrik rijdt hij bijna de vangrail in…
Als de rest het goed vind prefereer ik toch de achterbankquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef S-RS het volgende:
[..]
Yes, een SW, dus je mag ook in de achterbak tussen de hondenharen
Ohja, en niet zo'n kut automaat, dus die nekbrache kun je thuislaten
En om deze reden knal ik er gewoon rechts langs, maar alleen als er een vluchtstrook is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:45 schreef Kiprollade het volgende:
Wat betreft middenop rijders hebben we hier in NL ook niks te klagen. Altijd vanaf de meest rechterbaan er helemaal overdreven links langs en dan als je er voorbij bent in 1 rechte lijn weer terug naar rechts. Veel mensen snappen het dan nog niet dat ze rechts moeten houden.
Oh, dat doe ik ook vaak zat, en dan het liefst met een redelijk hoger tempo dan de betreffende linksplakkers. Risico op boetes is dan alleen wel wat groter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:46 schreef Viezze het volgende:
[..]
En om deze reden knal ik er gewoon rechts langs, maar alleen als er een vluchtstrook is.
Ik blijf ook altijd stug op de rechterbaan rijden dan. Vaak rij ik niet eens te hard. Het argument "maar agent, ik rij niet te hard en ik rij al op de rechterstrook. Ik ga niet speciaal naar rechts om in te halen, maar ik rij er al. Moet ik dan halsbrekende toeren uithalen om er links langs te gaan? Dat lijkt me gevaarlijk dan rechts inhalen" lijkt me overtuigendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:46 schreef Viezze het volgende:
[..]
En om deze reden knal ik er gewoon rechts langs, maar alleen als er een vluchtstrook is.
Haha, als we ze niet horen zal het wel goed zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:45 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als de rest het goed vind prefereer ik toch de achterbank
Nee danku, ik heb vorige week weer bijna een auto afgeschreven door rechts inhalen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:46 schreef Viezze het volgende:
Ja ik ben wel benieuwd of ze je er voor aan de kant zetten. Het is toch 230 euro andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik blijf ook altijd stug op de rechterbaan rijden dan. Vaak rij ik niet eens te hard. Het argument "maar agent, ik rij niet te hard en ik rij al op de rechterstrook. Ik ga niet speciaal naar rechts om in te halen, maar ik rij er al. Moet ik dan halsbrekende toeren uithalen om er links langs te gaan? Dat lijkt me gevaarlijk dan rechts inhalen" lijkt me overtuigend
Weet je hoe je in Zwolle snel bij het station komt (zuid zijde)? Als je namelijk aan de centrum kant van het station probeert te komen gaat het sowieso niet lukken om op tijd te komen rond dat tijdstip.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:51 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, als we ze niet horen zal het wel goed zijn
Overigens moet ik me straks in Groningen nog flink haasten. Hoop rond half 5 weer bij de wismar te zijn, en dan weer als een malle naar het station fietsen. Dan hopelijk net een trein voor de rest van de karters aan om de auto te halen...
Daarom ook alleen als er een vluchtstrook is, dan kan je nog uitwijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee danku, ik heb vorige week weer bijna een auto afgeschreven door rechts inhalen..
Een clio zat compleet links op een snelweg met 3 banen. Gooit die mongool hem zonder knipper en kijken opeens naar rechts als ik er vlak naast zitten... Ik heb nog nooit iemand zo bang zien kijken.
En dan flikt die mongool het ook nog om een vinger naar zijn voorhoofd te steken...
Toen had ik wel zin om even de voorbumper in die kutclio te torpederen...
Ik heb ook een hartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:55 schreef Viezze het volgende:
Daarom ook alleen als er een vluchtstrook is, dan kan je nog uitwijken.
Maar beter gaan die mensen gewoon rechts rijden, dom volk
Kleven vind ik ook zo vervloekte irritant, als ik in de spiegel snel een auto zie naderen ga ik echt wel opzij.. Maar dat kan en wil ook niet altijd...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:56 schreef Kiprollade het volgende:
Het vervelendste is nog dat als er een linksrijder is en je gaat er rechts voorbij of kleven zodat diegene aan de kant gaat, jij nog de schuld krijgt en die linksrijder vrijuit gaat.
Lang leve de Nederlandse wetgeving.
Ik laat het op tijd weten, fok even in de gaten houden rond 5 uur, den weet ik of ik de trein van voor 5 uur heb gehaaldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja ik ben wel benieuwd of ze je er voor aan de kant zetten. Het is toch 230 euro anders
[..]
Weet je hoe je in Zwolle snel bij het station komt (zuid zijde)? Als je namelijk aan de centrum kant van het station probeert te komen gaat het sowieso niet lukken om op tijd te komen rond dat tijdstip.
Laat anders even weten of het lukt, in het ergste geval kan ik altijd nog de trein in springen
Ik kleef ook alleen als er genoeg ruimte is om aan de kant te gaan. En zo extreem kleef ik dan ook niet, meer hard erop af rijden om opeens op te duiken in hun spiegel. Kleven wanneer het niet nodig is is inderdaad hoogst irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kleven vind ik ook zo vervloekte irritant, als ik in de spiegel snel een auto zie naderen ga ik echt wel opzij.. Maar dat kan en wil ook niet altijd...
Ohja, ben dan rond 18:35 en 18:40 aan de zuidzijde!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik laat het op tijd weten, fok even in de gaten houden rond 5 uur, den weet ik of ik de trein van voor 5 uur heb gehaald
3 dagen terug nog met een volgeladen bakwagen, had het idee dat de hele handel naast me op de bijrijdersstoel plaats ging nemen, moest de halve lading opnieuw vastzetten, gewoon een spanband losgeschotenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef joppie_saus het volgende:
Och, die mongolen. Hou op inderdaad. Vaak genoeg de lading aan het schuiven gehad in de Trafic omdat rijdende fossielen niet spiegelen en hun bejaardenbak zo naar links klappen, grrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |