Ik kan alleen niet tegen weinig slaap als ik de dag erop.geen zak te doen heb. Zoals nuquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:10 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen weinig slaap, gehe dan ben ik morgen aan het eind van de dag een wandelende tak. Enneuh, ik moet morgen natuurlijk wel winnen....
Zo erg is dat toch niet? Ook wel eens gedaan, prima auto's.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:20 schreef BlackLining het volgende:
Morgen 200km in een Volkswagen Up.
Klootzakken
Hoewel ik dan weer wel moet zeggen dat ik de semi-automaat van de Twingo dan weer 1 van de minst slechte vind. In de 500, Aygo en dat soort bakjes zijn die nog dramatischer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik vind de nieuwe Clio stukken beter dan sommige oudere Renaults, vooral de Twingo is soms een drama met schakelen.
Wat vind jij nou echt lekker wat je bij de AH tot go kan kopen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef S-RS het volgende:
Voor de karters
Ohja, en als je er rond kwart voor 8 bent zou mooi zijn
Die bak die in de 208 zit, slaat alles. De automaat danquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel ik dan weer wel moet zeggen dat ik de semi-automaat van de Twingo dan weer 1 van de minst slechte vind. In de 500, Aygo en dat soort bakjes zijn die nog dramatischer.
Foccacia Hawaiiquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat vind jij nou echt lekker wat je bij de AH tot go kan kopen?
Daar moet je gewoon naar gaan rijden, dan valt het wel te doen, zodra je ermee probeert te rijden als een normale automaat ga je je dood ergeren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die bak die in de 208 zit, slaat alles. De automaat dan
Dat is gewoon een moderne auto die het presteert om in 14 seconde van 0-100 te gaan...
De overbuurman heeft een nieuwe V60 D2 Powershift. 14,8 seconden van 0-100quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is gewoon een moderne auto die het presteert om in 14 seconde van 0-100 te gaan...
Vergeet de Astra Ecoflex niet. Maandag gereden, ontzettend kutding zeg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Echt ik dacht dat een automaat souplesse en prettig rijden betekende... ow my...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon naar gaan rijden, dan valt het wel te doen, zodra je ermee probeert te rijden als een normale automaat ga je je dood ergeren.
Niks joh, doe het rijden gewoon voor m'n plezierquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat vind jij nou echt lekker wat je bij de AH tot go kan kopen?
Smooth papi deze manquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Niks joh, doe het rijden gewoon voor m'n plezier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |