Ik kan alleen niet tegen weinig slaap als ik de dag erop.geen zak te doen heb. Zoals nuquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:10 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen weinig slaap, gehe dan ben ik morgen aan het eind van de dag een wandelende tak. Enneuh, ik moet morgen natuurlijk wel winnen....
Zo erg is dat toch niet? Ook wel eens gedaan, prima auto's.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:20 schreef BlackLining het volgende:
Morgen 200km in een Volkswagen Up.
Klootzakken
Hoewel ik dan weer wel moet zeggen dat ik de semi-automaat van de Twingo dan weer 1 van de minst slechte vind. In de 500, Aygo en dat soort bakjes zijn die nog dramatischer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik vind de nieuwe Clio stukken beter dan sommige oudere Renaults, vooral de Twingo is soms een drama met schakelen.
Wat vind jij nou echt lekker wat je bij de AH tot go kan kopen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef S-RS het volgende:
Voor de karters
Ohja, en als je er rond kwart voor 8 bent zou mooi zijn
Die bak die in de 208 zit, slaat alles. De automaat danquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel ik dan weer wel moet zeggen dat ik de semi-automaat van de Twingo dan weer 1 van de minst slechte vind. In de 500, Aygo en dat soort bakjes zijn die nog dramatischer.
Foccacia Hawaiiquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat vind jij nou echt lekker wat je bij de AH tot go kan kopen?
Daar moet je gewoon naar gaan rijden, dan valt het wel te doen, zodra je ermee probeert te rijden als een normale automaat ga je je dood ergeren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die bak die in de 208 zit, slaat alles. De automaat dan
Dat is gewoon een moderne auto die het presteert om in 14 seconde van 0-100 te gaan...
De overbuurman heeft een nieuwe V60 D2 Powershift. 14,8 seconden van 0-100quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is gewoon een moderne auto die het presteert om in 14 seconde van 0-100 te gaan...
Vergeet de Astra Ecoflex niet. Maandag gereden, ontzettend kutding zeg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Echt ik dacht dat een automaat souplesse en prettig rijden betekende... ow my...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon naar gaan rijden, dan valt het wel te doen, zodra je ermee probeert te rijden als een normale automaat ga je je dood ergeren.
Niks joh, doe het rijden gewoon voor m'n plezierquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat vind jij nou echt lekker wat je bij de AH tot go kan kopen?
Smooth papi deze manquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Niks joh, doe het rijden gewoon voor m'n plezier![]()
Ik vind het een drama. Stap met een dubbele hernia uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet? Ook wel eens gedaan, prima auto's.
De auto die mij ook elke keer weer positief verrast is het huidige model Clio, leuk wagentje
Sinds ik gereden heb met een 7traps DSG vind ik andere automaten sowieso maar niks meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
DSG is inderdaadquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sinds ik gereden heb met een 7traps DSG vind ik andere automaten sowieso maar niks meer![]()
DSG
Precies, DSG is echt tof.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sinds ik gereden heb met een 7traps DSG vind ik andere automaten sowieso maar niks meer![]()
DSG
Die heb ik dus mee gehad van ARquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies, DSG is echt tof.Zou het wel willen i.c.m. een Ibiza Cupra. Lekker flipperen.
DSG is erg lekker inderdaad. Die nieuwe Volvo's kunnen worden uitgerust met een 8-traps automaat die ook goed schijnt te zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
DSG
Heb nu deze op het oog(Samen met een paar Astra 1.8jes van het oude model)quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik dus mee gehad van AR, met die 1.4 op 180pk in een Cupra, 7-traps DSG met schakelflippers op het stuur
godgloeiend wat een bak was dat. Zou die maar wat graag voor de deur hebben
Leuk bakje, alleen ik vind dat blok niet zo bijzonder fijn rijden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Marco001 het volgende:
Heb nu deze op het oog(Samen met een paar Astra 1.8jes van het oude model)
http://www.autoweek.nl/oc(...)=100000&trefwoord=FR
Heb nu het vorig model, met de 74kw 1.4. Ken het blok dus(De 1.6 levert maar liefst 4 pk meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Leuk bakje, alleen ik vind dat blok niet zo bijzonder fijn rijden.
Ik geloof ook dat de versnellingsbakken ook een zwak puntje was bij die 1.6
Ik vind het wel veel geld voor 1.6 met bijna een ton op de teller....quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:24 schreef Marco001 het volgende:
Heb nu het vorig model, met de 74kw 1.4. Ken het blok dus(De 1.6 levert maar liefst 4 pk meer). Liefste zou ik de 1.2 105 pk nemen en dan een chipje erin, maarja, budget he...
Rijbewijs neem ik aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:24 schreef S-RS het volgende:
KARTERS, legitimatie mee! En dit was mn laatste bericht over het karten. De volgende is dat ik beide heats heb gewonnen.
Doei.
Kosten ze allemaal, goedkoopste ligt rond de 8000,- maar dat is echt een kale uitvoering(zelfs geen airco. volgens mij). Wil wel een beetje een sportieve look hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind het wel veel geld voor 1.6 met bijna een ton op de teller....
Sowieso, daar ben ik een attente vrouw voor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:05 schreef bokkepoot het volgende:
Wedden dat ze ondanks dat nog gewoon wat haalt
Alfa Mito niks? ik vind dat leuke gebakjes om te zien...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kosten ze allemaal, goedkoopste ligt rond de 8000,- maar dat is echt een kale uitvoering(zelfs geen airco. volgens mij). Wil wel een beetje een sportieve look hebben.
Astra OPC kan ook, hele mooie zien staan, ook 10k, 1.8 125pk geloof ik, COsmo uitvoering maar een poepbruin interieur
Wegenbelasting? zo'n oude tank is best leuk.. Maar het zuipt als een ketter en rijdt meestal als een boot.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef Babananana het volgende:
Waarom neem je niet een wat oudere auto? De bouwkwaliteit van auto's is vanaf eind jaren 80 heel prima geweest, waarom niet iets van een jaar of 10-15 oud? Dat is een stuk goedkoper rijden denk ik.
Ik dacht meer aan iets als Peugeot 206, Renault Clio 1, VW Golf 4, Honda Civic... Die zijn net zo zwaar als hun moderne broertjes, maar kosten minder dan 5K.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wegenbelasting? zo'n oude tank is best leuk.. Maar het zuipt als een ketter en rijdt meestal als een boot.
Mwah, zou kunnen, maar dan liever een Giulieta(ofzoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Alfa Mito niks? ik vind dat leuke gebakjes om te zien...
Of wil je persee duits?
En die Fiesta, ik weet niet hoeveel je op de snelweg zit.. Maar die Metal 1.6(134pk) draait echt teveel toeren op 120.. Maar wel supersnel en gaat loeihard de bocht door.
Heb ik nu(De ibiza word over een paar dagen 11) maar ik heb het niet zo op die oude interieurs, vind ik gewoon niks. En als de auto nou echt tof is ok. Maar die verbruiken ook veel meer(RX7, Silvia of R32 zal het dan worden.)quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef Babananana het volgende:
Waarom neem je niet een wat oudere auto? De bouwkwaliteit van auto's is vanaf eind jaren 80 heel prima geweest, waarom niet iets van een jaar of 10-15 oud? Dat is een stuk goedkoper rijden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |