Ja sorry. Theorie was ik gewoon heel lui mee, en praktijk was ik stervenszenuwachtig. De tweede keer had ik eigenlijk gewoon moeten slagen, maar volgens mevrouw de examinator 'voelde het niet goed'.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:59 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Enige vrouw hier en je bevestigt nog het stereotype
Oei dan heb je heel veel geluk gehad, anders zat je vast aan het staatsexamen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja sorry. Theorie was ik gewoon heel lui mee, en praktijk was ik stervenszenuwachtig. De tweede keer had ik eigenlijk gewoon moeten slagen, maar volgens mevrouw de examinator 'voelde het niet goed'.Dus uiteindelijk de 4e keer gehaald. Met een ingreep.
Ja, ik was ook al helemaal depressief. Die man zei 'oh, ik zie ook dat je al eerder bent geweest!' Ik: 'Ja, DRIE KEER EERDER.'quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Oei dan heb je heel veel geluk gehad, anders zat je vast aan het staatsexamen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen gevaarherkenning hoeven doen voor mijn theorie voor B. Weet je hoe oud ik me voel?
5 jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Solidberg het volgende:
Ben je in Nederland 5 jaar beginnend bestuurder? In Duitsland ben je dat 2 jaar, maar als je in die 2 jaar iets doet, ben je 3 of 4 jaar lang beginnend bestuurder
Herkenbaar helaasquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ik drink trouwens ook nooit als ik nog moet rijden. Nu drink ik überhaupt niet veel, dus dat is niet zo'n straf. Heb oudjaarsnacht wel weer gemerkt trouwens. Drie uurtjes geslapen, afgelopen nacht 14 uurOpa wordt oud
Als ik niet slaap, heb ik nergens problemen mee (hoera ADHD), maar als ik minder dan vier, vijf uur slaap, ben ik compleet brak. Maar ik drink eigenlijk niet, maximaal één biertje. Dat scheelt wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:02 schreef Viezze het volgende:
[..]
Herkenbaar helaasVroeger ging je tot 6 uur door en zat je die dag erna om 9 uur weer in college. Als ik dat nu doe kan je me die dag erna wel opvegen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:44 schreef Fiorano het volgende:
Centjes geregeld, kan morgen dus ook nog een biertje drinken
Loel, had dat even wat eerder gezegd!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Drukke dag morgen? Bier staat koud
Ja ben net weer thuisquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef S-RS het volgende:
[..]
Loel, had dat even wat eerder gezegd!
Neen, thuus. Maar morgen wel een redelijk druk dagje ja, en moet hier nog wat zooi fiksen daarna ga ik tukken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja ben net weer thuis
Ben je nu in dat boerendorp ofzo?
Fuck it. Drie kwartiertjes geen probleem tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Neen, thuus. Maar morgen wel een redelijk druk dagje ja, en moet hier nog wat zooi fiksen daarna ga ik tukken.
Morgen ruim 850km tuffen en 24 minuten karten, heujj
Ik ken me zelfquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Fuck it. Drie kwartiertjes geen probleem toch
En dat noemt mij dan een wijfquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik ken me zelfLaat dat bier maar liggen tot volgende week!
Ik kan niet tegen weinig slaap, gehe dan ben ik morgen aan het eind van de dag een wandelende tak. Enneuh, ik moet morgen natuurlijk wel winnen....quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En dat noemt mij dan een wijfAch ja, bier loopt niet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |